Kuin moni teistä

parisuhdetta haluava

on valmis parisuhteeseen? Kuin moni on varma siitä, että on valmis siihen? Ehdottoman varma?

12

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmiina ku lukkari sotaan...

• olen ehdottoman varma siitä, että en ole valmis suhteeseen, vaikka suhdetta joskus toisaalta kaipaankin.

• Jos rakastan tai tuntuu että tää juttu siihen rakkaus tilaan päätyy niin joo. Olen valmis. Sitä ennen mä tuskin haluankaan parisuhdetta... koska oikeastaan mä haluan enemmän sen rakkauden itseeni ja sitten PARIsuhteen. Muuten se ei toimi, ei millään.

Parisuhteeseen "vaan jotta olis nainen yleensäkin" en todellakaan ole valmis tai halukas. Hengailut ja tapailut ja sellaiset ehkä. Tapauskohtaisesti.

• ap.

Voisin itse sanoa, että olen valmiimpi kuin vaikkapa pari vuotta sitten. Tulen valmiimmaksi koko ajan. Siinä on vaan yksi mutta. Mutta mitä valmiimmaksi tulen, sen vähemmän alan haluta sitä. Haluan sitä nykyään aika vähän, jos ollenkaan. En kaipaa edes sitä hengailua.

• sirpamaikkarilta

määritelmästä riippuen. Oishan se kiva nähdä sitä ihastustaan säännöllisesti ja tehä kaikkee kivaa yhdessä. Mutta saman katon alle ja sen meetwurstit mun jääkaapissa on jo aivan liian pelottava ajatus.

• viilisniilis

Täytyy olla aikamoinen pakkaus sen miehen, joka saa mut parisuhteeseen narutetuksi.

• la.ra

mutta kun tietty ihminen on tullut kohdalle, olenkin ollut kypsää kauraa.

Sen, kuinka valmis on (tai oli), näkee oikeastaan kunnolla vasta jälkikäteen.

• vänkyrä-nainen

ihan täysin miehestä ja omista tunteistani sitä miestä kohtaan. En halua parisuhteeseen vain sen seurustelun vuoksi, et ois kiva olla jonkun kanssa, vaan tunteiden on oltava vahvoja puolin ja toisin siinä vaiheessa jos vakavaan suhteeseen päädytään.

• että ongelma

olisi valmiuden puute. Ongelma on ennemminkin halun puute. Ihan samoin kuin sulla.

• ap.

kun tännekin kirjoittaa moni, joka haluaisi parisuhteen mutta ei ole valmis siihen. Ei ole, koska on keskenkasvuinen kakara. Haluaa sen siksi, että pelkää yksin jäämistä.

Minun halujen puuttuminen taas johtuu kokemuksesta. Elämä on opettanut yhtä sun toista. On muutamia kertoja kestänyt jonkun aikaa kasata itseni uudestaan. En halua rikkoa itseäni sisältä enää kenenkään takia. Näin tulisi käymään. Aika isolla todennäkösyydellä. On toki mahdollista, että näin ei kävisi. Mutta se mahdollisuus on todella pieni. Lähes olematon.

• olet..
        ap. kirjoitti:

kun tännekin kirjoittaa moni, joka haluaisi parisuhteen mutta ei ole valmis siihen. Ei ole, koska on keskenkasvuinen kakara. Haluaa sen siksi, että pelkää yksin jäämistä.

Minun halujen puuttuminen taas johtuu kokemuksesta. Elämä on opettanut yhtä sun toista. On muutamia kertoja kestänyt jonkun aikaa kasata itseni uudestaan. En halua rikkoa itseäni sisältä enää kenenkään takia. Näin tulisi käymään. Aika isolla todennäkösyydellä. On toki mahdollista, että näin ei kävisi. Mutta se mahdollisuus on todella pieni. Lähes olematon.

nainen.

Itse olen mies, enkä todellakaan tiedä mistä haluttomuuteni parisuhteeseen johtuu.

• ap.
        olet.. kirjoitti:

nainen.

Itse olen mies, enkä todellakaan tiedä mistä haluttomuuteni parisuhteeseen johtuu.

varmaan ensimmäinen kerta kun minua luullaan täällä naiseksi. Pieleen meni arvauksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      894
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      253
      751
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      550
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      546
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    Aihe