neljän kuukauden ajan välittämättä naisesta? Kysymyksessä on seksitön tapailu.
Jaksaako mies
19
1136
Vastaukset
Se vaan on jo sillo kaverisuhde, eikä välttämättä siitä muuksi tule koskaan muuttumaan.
- suudellaan
ja hyväillään yms ja vietetään öitä keskenään?
suudellaan kirjoitti:
ja hyväillään yms ja vietetään öitä keskenään?
Ennen lisäanalyysejä, kertoisitko ikäsi ja miehen iän, tai edes ikäluokan?
- naurettavaa, tiedän
relaxed_eyes kirjoitti:
Ennen lisäanalyysejä, kertoisitko ikäsi ja miehen iän, tai edes ikäluokan?
olen 31 ja mies 35. Olen itse tapaillut muitakin samaan aikaan, musta tuntuu että eipä taida tämä homma edetä mihkään hänen kanssaan.
- lutkailuun ?
naurettavaa, tiedän kirjoitti:
olen 31 ja mies 35. Olen itse tapaillut muitakin samaan aikaan, musta tuntuu että eipä taida tämä homma edetä mihkään hänen kanssaan.
eipä ihme että mies ottaa etäisyyttä
pussailtu ja nukuttu yhdessä on, muttei yhtään roplailtu? Olet sä yhtään kopeloinu?
- äskenhän
relaxed_eyes kirjoitti:
pussailtu ja nukuttu yhdessä on, muttei yhtään roplailtu? Olet sä yhtään kopeloinu?
se sanoi, että on hyväilty.
- oli...
siis tässäkin tapauksessa kullinhimoisempi kuin mies pillunhimoinen.
Ja sitte miehiä syytetään huoripukeiksi ja pilluhaukoiksi. äskenhän kirjoitti:
se sanoi, että on hyväilty.
Ehän mä ny noin pitkälle taaksepäin asioita kertaamatta muista.
No emmä tiedä mikä sillä miehellä on. Kai ton naisen vaan pitää ottaa ja vetää housut siltä nilkkoihin alkaa imemään, ni sillähän siitä pääsee, mitä sitä kyselee - ainakaan täältä.- Joo, mee töihin
Mihin pitäisi edetä?
- En minä täältä
relaxed_eyes kirjoitti:
No emmä tiedä mikä sillä miehellä on. Kai ton naisen vaan pitää ottaa ja vetää housut siltä nilkkoihin alkaa imemään, ni sillähän siitä pääsee, mitä sitä kyselee - ainakaan täältä.mitään absoluuttista totuutta hae, ihan kiinostaa vaan kysyä mitä muut on mieltä. Minä olen ajatellut jo vaikka mitä. Uskon jo, ettei tästä mitään tule, että hänellä on toinen jne.. mies on kokematon tai jotain.
- naista
relaxed_eyes kirjoitti:
No emmä tiedä mikä sillä miehellä on. Kai ton naisen vaan pitää ottaa ja vetää housut siltä nilkkoihin alkaa imemään, ni sillähän siitä pääsee, mitä sitä kyselee - ainakaan täältä.neljä kuukautta ilman seksiä, jos on tosissaan kiinnostunut. Heillähän on ollut suutelua ja hyväilyä ja vierekkäin nukkumista. Jos mies on tosissaan kiinnostunut, niin kyllä hän jaksaa odottaa.
naista kirjoitti:
neljä kuukautta ilman seksiä, jos on tosissaan kiinnostunut. Heillähän on ollut suutelua ja hyväilyä ja vierekkäin nukkumista. Jos mies on tosissaan kiinnostunut, niin kyllä hän jaksaa odottaa.
Siis, liittyen juuri tuohon viimeisen alotteentekoon. Jos sitä ei jätä naisen tehtäväksi, vaan tekee sen ite, ni isolla riskillä ajaudutaan sellaseen tilanteeseen jossa sitä naista joutuu jatkuvasti hinata tai vetää perässään. Vuorovaikutus suhteessa jää vajaaksi.
Tai, emmä tiedä. Mulle on vaan käynyt niin, että jos alussa tehdään vuorovedoin niitä alotteita niin, niin niitä tehdään myös sitten suhteessa, mut jos olen ite ollut alussa jokasen alotteen tekijä ni, niin olen saanut niitä alotteita tehdä sit koko suhteen ajankin.
- vänkyrä-nainen
ja se mies aavistaa/tietää sen, niin jos se siksi ei halua?
- muiden miesten
kanssa harrastanut seksiä, tapaillut vain. Ajattelin itse, että miehellä on joku toinen jos kerran hänellä ei riitä virtaa minulle.
- Kiihkeämpi mies
Jaksaa. Aina joltain saa. Sultakin saa kun aikansa tapailee.
Saa tai ei sulta, ihan sama, joku antaa aina. Itse tapaan tyttöystäväni lisäksi muitakin naisia. Erästä tapailin kaverina reilun vuoden ja kun seurustelunsa päättyi niin pääsin heti panemaan sitä. Alle viikon sen suhteen päättymisen jälkeen. Sitten kun siltä oli saanut kerran niin lopetin tapaamisen.
Miksei jaksaisi? Varsinkaan kun ei se mitään maksa miehelle. Itseen ainakaan tarjoa mitään muiden nussimille naisille jos en itsekin saa. Sen jälkeenkään en tosin tarjoa ellei ole jotain hyvää luonteessa. Aika harvaa kuitenkaan säälin, ei se kannata, sen tajuaa viimeistään siinä vaiheessa kun tapaa muita naisia ja niiden kanssa menee kujaa, että tarttee itsekin rahaa. Ei niitä kannata kylvää pihtarille, joka voi antaa jollekin toiselle selän takana.- kirijootuksista
saa yhtää mitää selevää! Muuta ko että jos jaksaa orottaa ni sitte saa..tai sitte ei saa.
- miesten vuoksi
just tympii kaikenmaailman häntäheikit.
Siis pannaan kaikkea mikä liikkuu. Ettei miehiseen kaaliiin mahdu sitä että maailmassa on muutakin kuin paneminen.
Että naiset arvostaa muutakin kuin sitä panemista. Ja haluaa muutakin.
No, onneksesi on sellaisia naisia jotka tahtoo että niit pannaan.
Ja onneksi on sellaisia miehiäkin jotka arvostaa sellaisia naisia jotka ei ole heti jalat levällään.
- vili
miksi ei. onhan se ihan mukava tapa viettää aikaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla216614- 42553
- 52536
- 76523
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480