Liittyen palstoihin, joissa naiset lupaavat lähetellä intiimejä kuviaan joko sähköpostiin tai kännykkään,lähinnä deittisivuilla ja ilmaiseksi.
Onko se mielestänne pettämistä, jos haluaa vain saada kuvia vieraasta, mutta yhdyntää ei koskaan tapahdu?
Nimim. Tahtoo kuvia miehistä myös
Seksin nälkää verkossa
13
584
Vastaukset 13
loukkaako se suhteen toista osapuolta. Tai harmittaisko sua jos se toinen osapuoli lähetteliskuvia itestään ja vaihtelis niitä vastakkaisen sukupuolen kaa...
- Liian helppoa?
luultavasti kumppania, minua ainakin harmitti aikoinaan.. ja toisaalta kiihottikin..
Liian helppoa? kirjoitti:
luultavasti kumppania, minua ainakin harmitti aikoinaan.. ja toisaalta kiihottikin..
luokittelen sen pettämiseksi...
Mun logiikalla se menee noin... Se että onko pettäminen sallittua, on taas erijuttu.. Eli ei liian helppoa.
- niin häpeä...
Miksi edes roikut netissä jos kerran sinulla on tyydyttävä suhde? En ymmärrä.
- Liian helppoa?
palstahan on miehen logiikka..
Mene jeesustelemaan muille palstoille, jos et ymmärrä mistä tässä on kysymys.
- on se
mitä sinä et haluaisi puolisosi tekevän.
- Liian helppoa?
kuitenkaan omasta mielestään vaimoaan, siitähän tässä nyt oli kysymys, MIEHEN LOGIIKALLA!
Onko täällä pelkkiä akkoja vastaamassa? - oikein..
Liian helppoa? kirjoitti:
kuitenkaan omasta mielestään vaimoaan, siitähän tässä nyt oli kysymys, MIEHEN LOGIIKALLA!
Onko täällä pelkkiä akkoja vastaamassa?hahmota sinun kysymystä. Sinähän niitä kullinkuvia olit nettimiehiltä vailla.
Minä olen mies enkä akka.
Kokisin pettäväni naistani aina kun tekisin jotain sellaista, mitä en haluaisia hänen tekevän. Hyvin yksinkertaista ja sukupuoletonta logiikkaa. Toimii molemmille. - heee...
oikein.. kirjoitti:
hahmota sinun kysymystä. Sinähän niitä kullinkuvia olit nettimiehiltä vailla.
Kokisin pettäväni naistani aina kun tekisin jotain sellaista, mitä en haluaisia hänen tekevän. Hyvin yksinkertaista ja sukupuoletonta logiikkaa. Toimii molemmille.Minä olen mies enkä akka.
Niin.. oletko sittenkään..
Muna vai kana? .. - Liian helppoa?
oikein.. kirjoitti:
hahmota sinun kysymystä. Sinähän niitä kullinkuvia olit nettimiehiltä vailla.
Kokisin pettäväni naistani aina kun tekisin jotain sellaista, mitä en haluaisia hänen tekevän. Hyvin yksinkertaista ja sukupuoletonta logiikkaa. Toimii molemmille.vaikka tässä nyt menikin munat ja kanat sekaisin jotenkin,omaa syytäni..
Hienoa, että täällä on näin rehellisiä ja suoraselkäisiä suomalaisia miehiä, jotka eivät vaimoaan pettäisi edes netissä!
Olisinpa tavannut teidät ennen tuota sikaa, joka kuorsaa sängyssäni jo 20:ttä vuotta!
- petit nyt
tuli jo.
- rusalkaa
Merkittävää on mielestäni yhteys ja siihen liittyvät tuntemukset. Kuva luo yhteydestä intiimin, vaikken koskaan edes tapaisi kuvan lähettäjää. Ehkä juuri tämä toisilta salainen yhteys tekisi asiasta vielä intiimimmän. Vaikka kyseessä olisivat vain kuvat ihan missä tahansa tilanteessa tai milloin tahansa eikä edes mitään live-kuvaa...JOS kuva on sellainen, ettei sellaisia asioita tavanomaisessa kanssakäymisessä tulisi näkemään...se tekee suhteesta intiimin.
Kait se on jotain leikkimistä myös. Voin kuvitella itselleni jännittyneen tunnelman tihentymän, jos tiedän että jollain miehellä olisi esim. kuva tisseistäni kännykässään... Missä hän saattaisikaan katsella kuvaa tai kuljettaa taskussaan, pidellä kädessään? ooohh...
Vaikka kuvasta ei tunnistaisi minua, paljastaisin kuitenkin itseni. Vaikka hän jäisikin tuntemattomaksi minulle, tuntisin pettäväni toisen, jos esim. seurustelisin. Mitä väliä sillä olisi, jos kuvasta ei edes tunnista? Noh, ehkä tässä onkin kyse tietoisuudesta. Minä tiedän ja toinen ihminenkin tietää...kuva luo meidän välillemme mielikuvia ja sitä kautta tunteita. Meillä on yhteys. En haluaisi luoda toiseen mieheen yhteyttä tällä tavoin, jos seurustelen jonkun kanssa.
Minulla tämä raja menee näin. Ehkä nuorempana olisin ajatellut toisin. Joku toinen ei ole näin tarkka.
Nyt muistankin! Kaitafilmiä meillä mökillä otettiin joskus seiskytluvulla. Tein savella pienenpienet bikinit...kuvaus alkoi tiukasta rajauksesta savettuun nänninpäähän. Ajatuksena oli 'kiusata' katsojaa...tuijottaa jotain eikä saa edes selvää, mitä siinä on kunnes kuva laajenee. Loikoilin rantakalliolla nämä 'savibikinit' päällä ja sisko kuvasi veneestä.
Kyllä minua hiukan hävetti tuossa viitisen vuotta sitten, kun yksi tuttu mies kertoi pätkän vasta nähneensä...veljeni oli siirtänyt kaitafilmiä videolle ja tämän otoksen oli hyväksynyt perhealbumiin. Enhän minä silloin ajatellut asiaa...pelleiltiin vaan nuorina tämmöstäkin ja minä suostuin kuvattavaksi.
Oikeestaan se onkin aika hauska ja ihana muisto nuoruudesta, heh :) voin lähettää sulle kuvan itsestäni, kunhan saan kahden todistajan allekirjoittamana vastuuvapauden, mikäli saat kuvasta traumoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.971699Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu491115- 16958
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40878Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.86827- 16775
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl19771- 93766
- 46748
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27737- 63715
- 68712
- 47684
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97671Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa67644Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?51617- 47604
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131595Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla152566Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31565