läski vai ei?

*mimi*

mä tässä iltalehteä lukiessani mietin, notta onko tämä nainen

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200810_it.shtml?03

läski vai ihan normaali. Kun mun mittapuulla se olisi semmonen pullukka, mutta toisaalta mä pidän laihoina vain sairaan laihoja. Mietin myös onko media vai mikä muokannut minut ajattelemaan näin. Ennen en ajatellut ihan samalla tavalla. Olen tosin itse tosi hoikka, mutten laiha. Muut pitävät kyllä usein laihana.

Mutta mitä mieltä te olette laihuudesta, sen ihannoinnista ja normaalin rajan epäselvyydestä?

69

2851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä läskistä

tai ei-läskistä en tiedä mutta muovinen kylläkin.

• sarvikuonokas

mut ei hirveesti, joten en menis pullukaks tai läskiks sanomaan.

Mun mielestä tervettä ihmistä pitäisi ihannoida.. Ei kä vain sitä, miltä näyttää ulospäin.

• SupremeSatan

tuo normaali on. Nykyään näyttäs olevan, että normaali tarkottaa ylipainosta ja laiha entistä normaalivartaloista.

• vänkyrä-nainen

sellanen vanttera. Nuo jalat ovat ainakin mun silmissä jotenkin liian vahvat naisen jaloiksi, jotenkin liian massiiviset.

Mutta en mä nyt osaa naisia katsoa mitenkään niin hyvin.

• rusalkaa

Hyvän näköinen, vaikka hiukan pyöreä...verrattuna näihin anorektisiin vartaloihin, joita yleensä paljastavissa kuvissa näkee.

Hyvä näin! Aika komeet hiukset. En vaan välitä blondauksesta...ihmettelenkin miten hiukset saa pysymään hyvässä kunnossa rajuissa muokkauksissa...

• .......................

nuo hiukset on ihan selvästi pidennnykset

• Kettulaatikossa

ovat aasialaista hiusta olevia pidennyksiä ja tuuhennuksia kuvien tytöillä.

Niistä valkataan laadukkaimmat hiukset, jotka sitten vaalennetaan ja värjätään vastaamaan valkoisen rodun tarpeita.

Jossain vaiheessa irtokarvaa tuli myös venäjältä, siellä naisvangit ajeltiin ja tukka myytiin länteen. Karu kohtalo.

• Kettulaatikossa kirjoitti:

ovat aasialaista hiusta olevia pidennyksiä ja tuuhennuksia kuvien tytöillä.

Niistä valkataan laadukkaimmat hiukset, jotka sitten vaalennetaan ja värjätään vastaamaan valkoisen rodun tarpeita.

Jossain vaiheessa irtokarvaa tuli myös venäjältä, siellä naisvangit ajeltiin ja tukka myytiin länteen. Karu kohtalo.

...ajateltuna tieto hiusten alkuperästä ei vähennä eikä lisää niiden kauneutta.

Kauniit hiukset on kauniit olivatpa ne sitten missä päin mailmaa tahansa kasvaneet. Kaunis peruukki on kaunis peruukki oli se tehty minkä maalaisesta muovista hyvänsä.

(Tuon Iltalehden tytön hiuksien kauneutta en pysty analysoimaan, kun en ole katsonut.)

• Kettulaatikossa
        Richartti kirjoitti:

Kauniit hiukset on kauniit olivatpa ne sitten missä päin mailmaa tahansa kasvaneet. Kaunis peruukki on kaunis peruukki oli se tehty minkä maalaisesta muovista hyvänsä.

(Tuon Iltalehden tytön hiuksien kauneutta en pysty analysoimaan, kun en ole katsonut.)

Rusalkaan kysymykseen millä ne saa pidettyä noin hyvässä kunnossa rajujen käsittelyjen jälkeen. Kauneudesta en maininnut sanaakaan.

• Richartti kirjoitti:

Juuri näin.

• viilisniilis
        Kettulaatikossa kirjoitti:

Rusalkaan kysymykseen millä ne saa pidettyä noin hyvässä kunnossa rajujen käsittelyjen jälkeen. Kauneudesta en maininnut sanaakaan.

tukka ei muuten edes ole hyvässä kunnossa. Kollatkaa www.dollsdancers.fi ja siellä galleriaan... Koettaa takametsien taunoillekkin onnen ajat, kun noita kuvia pääsee katsomaan. Kukaan muu ei noista sitten voisi kiinnostuakkaan.

• Kettulaatikossa kirjoitti:

Mä luulin, että se oli sitä kateellisten panettelua tai jotain vastaavaa, mitä ainakin täällä duunissa katkerat ja rupsahtaneet kotirouvat harrastaa, kun joku hemaisevampi pakkaus on käynyt esim. kampaajalla tai vaihtanut muuten vain tyyliä.

Sori. Unohdin täysin, että sulla ei todellakaan oo mitään aihetta tuollaiseen :)

• viilisniilis kirjoitti:

tukka ei muuten edes ole hyvässä kunnossa. Kollatkaa www.dollsdancers.fi ja siellä galleriaan... Koettaa takametsien taunoillekkin onnen ajat, kun noita kuvia pääsee katsomaan. Kukaan muu ei noista sitten voisi kiinnostuakkaan.

Tää Takametsien Tauno ei pääse tästä työkoneelta tuohonkaan osoitteeseen :(

Täytynee koittaa Googlella löytää joku kuva tuosta immeisestä, kun siitä alkaa oleen niin monenlaista mielipidettä.

• viilisniilis
        Richartti kirjoitti:

Täytynee koittaa Googlella löytää joku kuva tuosta immeisestä, kun siitä alkaa oleen niin monenlaista mielipidettä.

sulle sen osoitteen, jos mun muisti teki tenät.

• viilisniilis
        Richartti kirjoitti:

http://www.dollsdancers.fi/

Ja sit sielä suora linkki galleriaan: http://www.dollsdancers.fi/gallery/index.php
        kannattaa lukee kuvatekstit, on meinaan sen verran glamoureja kirjoituksia.

• Kettulaatikossa
        Richartti kirjoitti:

Mä luulin, että se oli sitä kateellisten panettelua tai jotain vastaavaa, mitä ainakin täällä duunissa katkerat ja rupsahtaneet kotirouvat harrastaa, kun joku hemaisevampi pakkaus on käynyt esim. kampaajalla tai vaihtanut muuten vain tyyliä.

Sori. Unohdin täysin, että sulla ei todellakaan oo mitään aihetta tuollaiseen :)

itsellänikin on kerran ollut pidennykset. Erehdyin saamaan tukkani siihen kuosiin että rastat tai lyhyt tukka olis ollut seuraava askel. Rastoja päänahkani ei olisi kestänyt ja lyhyt ei sovi mulle.

Pidennyksissä on se huono puoli että ne tahtoo nyrhiä omaa tukkaa poikki. Ja kun ne kasvaa, sinettejä on hankalampi pitää piilossa, eikä ne kauhean kivoilta tunnu.

Onneksi tukka kasvoi äkkiä, puoli vuotta pidin niitä ja sitten riitti. Jos haluaa kokeilla, niin osapidennys sinne omien hiusten alle on paras. Selviää vähillä tuhoilla jos omat hiukset katkeilee ja näyttää kaikkein luonnollisimmalta.

Jos raidoista tykkää niin siihen ovat tosi hyvät, saa rajujakin värejä ilman oman tukan kemiallisia myrkytyksiä. Ja raidat saa näppärästi pois kun kyllästyy.

• Kettulaatikossa

itsellänikin on kerran ollut pidennykset. Erehdyin saamaan tukkani siihen kuosiin että rastat tai lyhyt tukka olis ollut seuraava askel. Rastoja päänahkani ei olisi kestänyt ja lyhyt ei sovi mulle.

Pidennyksissä on se huono puoli että ne tahtoo nyrhiä omaa tukkaa poikki. Ja kun ne kasvaa, sinettejä on hankalampi pitää piilossa, eikä ne kauhean kivoilta tunnu.

Onneksi tukka kasvoi äkkiä, puoli vuotta pidin niitä ja sitten riitti. Jos haluaa kokeilla, niin osapidennys sinne omien hiusten alle on paras. Selviää vähillä tuhoilla jos omat hiukset katkeilee ja näyttää kaikkein luonnollisimmalta.

Jos raidoista tykkää niin siihen ovat tosi hyvät, saa rajujakin värejä ilman oman tukan kemiallisia myrkytyksiä. Ja raidat saa näppärästi pois kun kyllästyy.

tollainen tietoisku taas tuohon perään... :)

• viilisniilis
        Richartti kirjoitti:

...on työnantajani.
        Ongelman laatu on tällainen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1706955.gif

Viihde yms. sivustoille pääsy on estetty. Ei toimi Iltalehti, Youtube, Suomi24,....

Tälle Suomi24:n palstalle pääsen pienellä kikkailulla, mutta esimerkiksi etusivulle en pääse.

Sitten illall kotona. Jos vaimo antaa luvan. Eikö galleriakaan auennut? Voi harmi :(. Mutta illalla sitten. On siellä yksi oikeasti tosi kauniskin nainen, Irina. huonot silarit sillä vaan.

• Richartti
        viilisniilis kirjoitti:

Sitten illall kotona. Jos vaimo antaa luvan. Eikö galleriakaan auennut? Voi harmi :(. Mutta illalla sitten. On siellä yksi oikeasti tosi kauniskin nainen, Irina. huonot silarit sillä vaan.

Ei edes kannata kysyä. Vastaus on joka tapauksessa: "Senkus katot".

Pitää ihan itse tietää kannattaako katella vai ei. Vääränä päivänä ei kannata puolialastomia naisia alkaa koneelta katselemaan, mutta onneksi niitä päiviä on aika harvassa. :)

Mä saatan vääntää illemmalla ihan oman aloituksen pohojalaisen Naisen kanssa elämisestä, jos ehdin ja jaksan.

• viilisniilis
        Richartti kirjoitti:

Ei edes kannata kysyä. Vastaus on joka tapauksessa: "Senkus katot".

Pitää ihan itse tietää kannattaako katella vai ei. Vääränä päivänä ei kannata puolialastomia naisia alkaa koneelta katselemaan, mutta onneksi niitä päiviä on aika harvassa. :)

Mä saatan vääntää illemmalla ihan oman aloituksen pohojalaisen Naisen kanssa elämisestä, jos ehdin ja jaksan.

Mustakin olis ihan mielenkiintoista tietää, että millasta on asua pohojalaaseen naisen kanssa, kun en ole koskaan asunut.

Mustakin olis ihan mielenkiintoista tietää, että millasta on asua pohojalaaseen naisen kanssa, kun en ole koskaan asunut.

En tiedä kannattaako lähteä tällä kokemuksella tekeen yleistyksiä...ehkä jotain heitän tai sitten en.

..en mä kyllä tiedä mitä mä sanoisin....Ihan sama miltä näyttävät, kun mä en vaan osaa arvostaa tuollaista ammattia.

Tulee ensimmäisenä mieleen, että eikä lahjat muuhun riitä vai eikö kiinnosta? Noista kahdesta vaihtoehdostakaan en osaa sanoa kumpi on pahempi.

• viilisniilis
        Richartti kirjoitti:

..en mä kyllä tiedä mitä mä sanoisin....Ihan sama miltä näyttävät, kun mä en vaan osaa arvostaa tuollaista ammattia.

Tulee ensimmäisenä mieleen, että eikä lahjat muuhun riitä vai eikö kiinnosta? Noista kahdesta vaihtoehdostakaan en osaa sanoa kumpi on pahempi.

Mä meinaan vähän järkytyin, kun näihin neitoihin ekan kerran törmäsin netissä. En oikein voinut uskoa, että tollasiakin ihmisiä on olemassa...

• B*girl-2day

kuin kuvan iltatyttö, ole ylpeänä xlnt woman.
      (tarkistelee itse omia toppauksiaan, kun näyttää siltä ettei olisi syönyt tarpeeksi).

Moikka!

• tuo.....

Liian läski esiteltäväksi julkisesti kuvassa, jonka ainoa tarkoitus on näyttää hyvältä.

Tavikselle ihan normaali, mutta sehän ei riitä tässä tapauksessa.

• Aurinko79-

että ihmiset kiinnittää aivan liikaa huomiota toisten läskeihin omien sijaan. Mun mielestä on tärkeintä, että ihminen on terve ja voi hyvin. Jos on kovin yli- tai alipainoinen, ei voi voida hyvin. Siihen väliin mahtuu monenmuotoista normaalipainoista ihmistä; joku on vähän hoikempi, toinen hiukan pyöreämpi mutta kumpikin yhtä normaaleja.

Tuota kuvan naista en kuitenkaan sanois pullukaksi vaikkei olekaan mikään mallinlaiha. Kyllä mun mielestä malli/missi/mikälietähtityttö-maailmaan pitäis mahtua hiukan runsasmuotoisempiakin naisia.

• ihan normaali ja soppelisti pehmeyttä. Ja makee tukka oli tytöllä.

• jos

sattuu tykkäämään tekotukasta :)

• jos kirjoitti:

sattuu tykkäämään tekotukasta :)

Mä tykkäsin tosta tukasta oli, se teko tai aito. Jos se on tekotukka, ni sitte se on tekotukka ja jos joku nainen mut haluu hurmata, ni eiku ottaa ja kävelee ekaks tukkakauppaan. Moon niin heleppo.

• viilisniilis
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mä tykkäsin tosta tukasta oli, se teko tai aito. Jos se on tekotukka, ni sitte se on tekotukka ja jos joku nainen mut haluu hurmata, ni eiku ottaa ja kävelee ekaks tukkakauppaan. Moon niin heleppo.

Jossun tukka on yksi karmaimmista tekotukista, mitä olen nähnyt. Hiustenpidennyksiä voi, ja saa ottaa, mutta tarviiko siitä tehdä tuollaista hamppukasaa? Voin muuten kertoa, että kyllä sä ton Johannan saisit, jos vain rahaa löytyy. Että ei muuta kuin Dubaihin vaan, siellä se vissiin nytten keikkailee Tollukoiden kanssa.

Jossun tukka on yksi karmaimmista tekotukista, mitä olen nähnyt. Hiustenpidennyksiä voi, ja saa ottaa, mutta tarviiko siitä tehdä tuollaista hamppukasaa? Voin muuten kertoa, että kyllä sä ton Johannan saisit, jos vain rahaa löytyy. Että ei muuta kuin Dubaihin vaan, siellä se vissiin nytten keikkailee Tollukoiden kanssa.

Minkähänlaista tuottoa siltä sijoitetulta pääomalta tuon kanssa vois odottaa?

• viilisniilis
        relaxed_eyes kirjoitti:

Minkähänlaista tuottoa siltä sijoitetulta pääomalta tuon kanssa vois odottaa?

Kyllä siinä menis rahat. Jollet sitten ala Dollsien manageriksi ja korjaa koko ryhmän imagoa... Ja pistä Jossua hyllylle/tanssitunneille ja kuntosalille.

Kyllä siinä menis rahat. Jollet sitten ala Dollsien manageriksi ja korjaa koko ryhmän imagoa... Ja pistä Jossua hyllylle/tanssitunneille ja kuntosalille.

Kuulostaa siltä, että rahojen lisäks menis kaikki henkinenkin pääoma.

• ???
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mitä tiedät sellaisesta?

• viilisniilis
        relaxed_eyes kirjoitti:

kävisi. Käy nyt sinäkin piristämässä itseäsi tyttöjen kotisivuilla, laitoin Richartille tonne linkkiä aiemmin.

• ??? kirjoitti:

Mitä tiedät sellaisesta?

Kuhan testasin montako minuuttia minun kommentista sinun kysymykseesi menee. Normisuoritus.

kävisi. Käy nyt sinäkin piristämässä itseäsi tyttöjen kotisivuilla, laitoin Richartille tonne linkkiä aiemmin.

Viihdyin niillä sivuilla minuutin. Oommä vissiin noi joskus nähny livenä jossain haparoimassa... eiku esiintymässä.

• viilisniilis
        relaxed_eyes kirjoitti:

Viihdyin niillä sivuilla minuutin. Oommä vissiin noi joskus nähny livenä jossain haparoimassa... eiku esiintymässä.

kun et pidempään viihtynyt? Kai kävit päiväkirjan lukemassa?

Mä en ole noiden showta livenä nähnyt, mutta videot Seiskan bilepuistosta Tangomarkkinoilta toissa vuodelta olen nähnyt. Jos sitä tanssiksi haluaa kutsua, niin siitä vaan. Itse olen nähnyt ala-asteen joulujuhlissa parempia koreografioita.

• ???
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kuhan testasin montako minuuttia minun kommentista sinun kysymykseesi menee. Normisuoritus.

Miksi puhut asiasta mistä et mitään tiedä?

kun et pidempään viihtynyt? Kai kävit päiväkirjan lukemassa?

Mä en ole noiden showta livenä nähnyt, mutta videot Seiskan bilepuistosta Tangomarkkinoilta toissa vuodelta olen nähnyt. Jos sitä tanssiksi haluaa kutsua, niin siitä vaan. Itse olen nähnyt ala-asteen joulujuhlissa parempia koreografioita.

Noit tanssiryhmien sivustoja ny mahtuu 13 tusinaan, ne on nii kaikki samallaisia, et ei niissä mitään uutta ole. Enkä muuten lukenu päiväkirjaa, muutaman kuvan avasin ja totesin, että tätä samaa näköjään taas.

• ??? kirjoitti:

Miksi puhut asiasta mistä et mitään tiedä?

että joku sais tuntea ylemmyyttä.

• ???
        relaxed_eyes kirjoitti:

että joku sais tuntea ylemmyyttä.

Otan osaa.

• viilisniilis
        relaxed_eyes kirjoitti:

Noit tanssiryhmien sivustoja ny mahtuu 13 tusinaan, ne on nii kaikki samallaisia, et ei niissä mitään uutta ole. Enkä muuten lukenu päiväkirjaa, muutaman kuvan avasin ja totesin, että tätä samaa näköjään taas.

on just parasta sillä sivustolla! Pääsee oikein tutkimaan Johannan sielun syvimpiä onkaloita...

Musta Dolls on aika ainutkertainen tapaus näissä tanssiryhmissä. Suurimmassa osassa ne naiset on kuitenkin omaa edes jonkinmoisen tanssitaustan ja pukeutuu, noh enemmän seksikkään tanssijan, kuin stripparin oloisesti. Dollsien esiintymisvaatteet ovat aika pohjanoteeraus.

Lisäksi Lamut ainakin osaa vissiin tanssiakkin ja kyllähän Playersissä sekä Martinan ryhmässä on aika hyvän näkösiä mimmejä. Vaikka vissiin näiden tanssitaito ei ole niin korkea kuin Lamujen. Mutta ainakin näissä ryhmissä tanssijat näyttävät tanssijoilta, eivät naiskuulantyöntäjiltä, vaikka eivät tanssia osaisikaan. Kai säkin mieluummin katsoisit kaunista likkaa, joka ei osaa tanssia, kuin rotevahkoa akkaa, joka ei osaa tanssia?

on just parasta sillä sivustolla! Pääsee oikein tutkimaan Johannan sielun syvimpiä onkaloita...

Musta Dolls on aika ainutkertainen tapaus näissä tanssiryhmissä. Suurimmassa osassa ne naiset on kuitenkin omaa edes jonkinmoisen tanssitaustan ja pukeutuu, noh enemmän seksikkään tanssijan, kuin stripparin oloisesti. Dollsien esiintymisvaatteet ovat aika pohjanoteeraus.

Lisäksi Lamut ainakin osaa vissiin tanssiakkin ja kyllähän Playersissä sekä Martinan ryhmässä on aika hyvän näkösiä mimmejä. Vaikka vissiin näiden tanssitaito ei ole niin korkea kuin Lamujen. Mutta ainakin näissä ryhmissä tanssijat näyttävät tanssijoilta, eivät naiskuulantyöntäjiltä, vaikka eivät tanssia osaisikaan. Kai säkin mieluummin katsoisit kaunista likkaa, joka ei osaa tanssia, kuin rotevahkoa akkaa, joka ei osaa tanssia?

>Kai säkin mieluummin katsoisit kaunista likkaa, joka ei osaa tanssia, kuin rotevahkoa akkaa, joka ei osaa tanssia?

Jos se tanssia ei osaa, ni ihan samahan se on miltä se nayttää, tai minkälainen kroppa sillä on.

• Brickwall

Mitoissa tuo nainen näyttäisi olevan, ainakin minun silmissä. Täytteet näyttävät olevan ihan kohdallaan ja rintavarustustakin ihan näytettävksi asti. Vatsakaan ei ole mikään pyykkilauta vaan sellainen sopivan pyöreä mitä on kiva silitellä.

Kaikki naiset tuosta alaspäin ovat anorektikkoja ja saisivat opetella syömään muutakin kuin pelkkiä ituja.

Laihuus ja sen ihannointi alkavat muistuttaa hyvän farssin aineksia, kohta mennään jo liiallisuuksiin ja sairaat ihmiset lisääntyvät. Jokaisen tarvitsisi opetella hyväksymään itsensä sellaisena mitä on eikä vaan haaveilla ja ihannoida hoikasta minästä.

• *Marko33

Kaunis on kuvan nainen ja sopivasti muodokas. Liian laiha ei sytytä.

• Kettulaatikossa

en menisi läskiksi sanomaan tuonnäköistä naista. Mutta ei kyllä hoikkakaan ole, runsas?! Pullukaksi en myöskään määrittelisi kun näyttää kuitenkin pitkänomaiselta, eikä sellaiselta pallerolta.

Normaaliahan on olla niin laiha kuin pyöreäkin, niinkauan kun ei mennä tiettyjen rajojen yli jotka haittaavat terveyttä.

Sikäli en oikein ymmärrä sitä että hoikille ja laihoille huudetaan aina anorektikkoa, vaikka sehän on samantapainen sairaalloinen ääritila kuin se että ihminen painaa monta sataa kiloa.

En ymmärrä sitäkään mitä se paino muille kuuluu, itsekukinhan sen itse joutuu raahaamaan. Oli se sitten kevyt tai painava.

Jos jokin vartalotyyppi ei miellytä, voi sen sivuuttaa ja keskittyä metsästämään silmillään niitä jotka sitten piirtyvät okulaareihin miellyttävänä.

• viilisniilis

Tännekkin se Jossu on jo ehtinyt! Hitto kun on kuumat keskustelut siitä jo muillakin palstoilla XD. No joo, siis mullahan on paljonkin sanottavaa Tukiaisten sisaruksista. Ja niiden ulkomuodosta ja vaatteista. Olen meinaan perehtynyt asiaan.

Jossu oli ennen kaunis, nykyään liian muovinen ja tanssijaksi, että glamour-malliksi aivan liian pönäkkä. Silikonit pönäköittävät vielä enemmän ja tuollainen tukka ei sovi lyhyelle ihmiselle. Karmean näköinen muoviletti. Ja entäs tämä rusketus? Siinäkin pitää vetää överiksi! Iho onkin Jossulla kolmekymppisenä sitten yhtä ryppyinen, kuin mun äitellä (ikää 47). Meikeistä en viitsi alkaa edes puhumaan, noissa kuvissa ne eivät ole vielä edes pahimmasta päästä.

Voi Johanna, Johanna. Jossain vaiheessa olisi vain tajuttava, että parempi siirtyä pelkäksi manageriksi, turhaa on enää tuon näköisenä kekkuloida stringeissä lavalla/lehdissä. Varsinkaan, kun ei edes osaa tanssia.

• koko ajan

läskistyvässä maailmassa silmä tottuu yhä lihavempaan ja siksi monesti pullukoitaki pidetään ihan normaalipainoisina. Minusta tuo nainen on kyllä vähän ylipainoinen, mutta ei silti mitenkään pahannäkönen. Tuo paino on kuitenki kerääntyny aikalailla perseeseen, reisiin ja tisseihin eikä mahan ympärillä oo mitään järetöntä pelastusrengasta. Kyllä tuo ylipainoinen on, mutta nätti myös :)

• cat.mint

tuo nainen sopisi isojen tyttöjen vaatteita mainostamaan. Ei suoranaisesti ole lihava (painoindeksikin ehkä normaalin rajoissa), mutta alusvaate-/bikinikuvaan aivan liian tuhdissa kunnossa.

• Think Big

"...onko tämä nainen läski vai ihan normaali."

Ei normaali nainen haluaisi kuviaan bimbosivulle.

"Mutta mitä mieltä te olette laihuudesta, sen ihannoinnista ja normaalin rajan epäselvyydestä?"

Että vois keksiä suurempia ongelmia ja parempaa ajateltavaa, katsoa vaikka ostoskanavaa.

• -k32v-

läski

• Yksinkertainen blondi

läskiksi, en tosin kutsu ketään siksi. Pidän itseäni normaalipainoisena ja tuo tyttö on kyllä vähän tuhdimpi tapaus. Toisaalta vyötärö erottuu, toisin kuin monilta hoikemmilta naisilta.Ilman silikoneja vaikuttaisi kyllä sirommalta. Luulen, että miehet, jotka tykkäävät "rehevistä" ja niistä joissa "on jotain mistä ottaa kiinni", pitäisivät ton mallisesta tytöstä. Tytön hius- ja meikkityyli kyllä pistää sanattomaksi:P

• scale

Toihan on ihan ok. Tosta kun lähetään alaspäin päästään nopeesti sellaisiin vaatehenkareihin, kuin Saimi.

Mä tykkään, että nainen näyttää ja tuntuu naiselta, en tunne vetoa luuperseisiä malleja kohtaan.

• että on ihan normaalipainoinen..

"Mutta mitä mieltä te olette laihuudesta, sen ihannoinnista ja normaalin rajan epäselvyydestä?"

Kun vartalotyyppejä on on luonnostaan monenlaisia, ja kun joillekin hoikkuus, joillekin taas enempi rehevys normaalilla ja sopivalla syömisen määrällä tuntuu olevan luonnollisempaa, niin pelkkä laihuuden ihannointi on vähän yksipuolista, ja tunnetusti vaaraallistakin .. Onneksi kaikki eivät mene samaan lankaan vaan voivat kantaa itsensä tyytyväisinä.

• naisen kokoinen

ei mikään läski. Normaali nainen. On mistä ottaa kiinni ja naidessa ei kolise luut yhteen. Himottavan naköinenkin vielä, ennemmin mä tuon naisen otan kuin jonkun laiheliini-missi-mallin.

• ...............

Vähän on liian pullukka mun makuun. Positiivisena puolena, että ei näytä kovin lässähtäneeltä, vaan kilot pysyvät suht hyvin paikoillaan. Kertoo siitä, että lihaksisto on hyvässä kunnossa. Varmasti tykkäisin katsella istuvat vaatteet päällä, mutta bikinikuviin vähän turhan tuhti. Tuosta 7-10 kiloa pois, niin avot!

• Läskiksi. On toki... pehmeä ja täyteläinen muttei vielä sillä tavalla ellottava paksukainen.

Oma ultraseksy ihanne-naisenvartalo on hoikan ja tuon väliltä. Sellainen Sherilyn Fenn nuorempana.

• Kettulaatikossa

• viilisniilis

• Kettulaatikossa

• viilisniilis

vähän liian pornoa mun väsyneille silmille. Parempi vaatetta päällä.

Tai ehkä me Viiliksen kanssa kehystetään tää ja laitetaan seinälle Lepakkotaivaassa.

mahdollista. Varsinkin kun molemmat pitää Sherilynia mitä ilmeisemmin viehättävänä naisena.

• vili

ei paha...ihan skidisti putte. 5 kg pois

• tämänpäiväinen kuva....

Olisko "hiukan" photoshopilla säädetty muotoja....

Mikä on normaalia?

Ei ainakaan uskottavaa.

• viilisniilis

"uran" alkuaikojen kuvia, älkööt hämmentykö niistä!

• ei nyt läski sentään

Ei tuo nyt vielä paha, mutta kannattaisi tytön ruveta harrastamaan liikuntaa ja katsoa mitä syö, ettei tilanne pääse lähtemään käsistä. Läski on terveysriski.

• läski,

mutta liian tukeva ja skrode minun makuun.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      625
      2389
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1026
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      925
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      653
    Aihe