Eli kenen samaa sukupuolta olevan pukeutumis-/ hius- ym. tyyli on tehnyt sinuun vaikutuksen? Kotimaisista tai ulkomaisista julkisuuden henkilöistä (saa olla kuollutkin) ? Entä vastakkaisesta sukupuolesta? Kopioitko/matkitko tyyli-ikonisi tyyliä koskaan? Kyse ei siis ole "ihannenaisesta" tai ihannemiehestä" vaan TYYLISTÄ.
Kenen tyyliä ihailet
12
501
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
Hugh Grant. Sillä on semmonen sopivan rento asenne ja tyyli..näyttää hyvältä ilman vaatteitakin.
Nyky-julkkisnaisista ei oikein persoonallisuuksia löydy. Musta ne ovat kaikki enemmän tai vähemmän toistensa kopioita. tylsiä kaikki.
En oo koskaan ottanut julkkiksilta mallia... enkä kopioinut mitään tietoisesti ainakaan. Omat tyylit ja lyylit, ni se olla pitää.
Kyllä mä tietty jonkun taitelijan työtä ihailen, oli se sitte maalari, näyttelija tai laulaja, mut se on 'vain' niiden taitojen ihailua, ei muuta.- Iso Mies
Mun älyidoli on Britney Spears ja tyyli-idoli Paris Hilton.
- Kettulaatikossa
silmä on kiinnittynyt Sienna Milleriin ja sen tyyliin. Olen ihan eri näköinen ja kokoinen kuin Sienna, enkä sen tyyliäkään kopioi. Ihastelen vaan joskus kun osuu omaan makuhermoon.
Toisinaan saatan vilkaista mitä lehtien eukoilla on päällään, jos ovat samanvärisiä kuin minä. Ei tarvitse kaupassa niin pahasti pähkätä sopiiko joku väri vai ei.
Inhoan täysiä ostoshelvettejä ja pyrin niistä ulos mahdollisimman äkkiä, katson mitä mallinukella on päällä enkä edes sovita. Pois vaan ja pian! - viilisniilis
Pidän ainakin Minna Parikan http://www.city.fi/artikkeli/Minna Parikka/2393/ ja Dita von Teesen http://images.askmen.com/galleries/model/dita-von-teese/pictures/dita-von-teese-picture-1.jpg tyyleistä. Miehistä onkin vaikeampi keksiä, kun yleensä jää se vaatteiden sisin vain mieleen, ellei ole tosi pahoja mokia. Yleensä tykkään miehillä brittipop ja mod-tyyleistä. En pukeudu, kuten tyyli-ikonini, kaapissa on vain pari samantyylistä vaatetta. Kyllä huomaa kuitenkin, että koulutusalani on tehnyt tehtävänsä vaatekaapissani, on siellä nimittäin niin kliseisiä mustia lirpakkeita XD.
- Yksinkertainen blondi
Noi kaksi on mustakin tyylikkäitä, täytyy sanoa. Blondina vain jos pukeutuu tohon tyyliin on liian..."marilyn", vai miten sen nyt ilmaisisi:O
- viilisniilis
Yksinkertainen blondi kirjoitti:
Noi kaksi on mustakin tyylikkäitä, täytyy sanoa. Blondina vain jos pukeutuu tohon tyyliin on liian..."marilyn", vai miten sen nyt ilmaisisi:O
Luulen, että tiedän mitä tarkoitat. Mutta uskon, että blondikin voisi tehdä tuon tyylin hyvin. Jos on kurvikas blondi, tulisi hemposti Marilyn-efekti. Ehkä vatteiden pitäisi siis tuossa tyylissä olla maltillisempia, kuin mitä muilla. Mene ja tiedä, jos hiustyyli ei olisi Marilynin laienkiharat, sopisi uhkealle blondillekin varmasti tuollaiset vaatteet, ilman, että joku luulee tämän matkivan Marilynia.
- sarvikuonokas
Oman tyylini hyväksytän aina siskolla.
- Yksinkertainen blondi
Vanessa Paradis ja Johnny Depp ovat tyyliltään ja muutenkin kuin reväistyjä jostakin vähän nyrjähtäneestä satukirjasta:) Olen aina tykännyt Vanessan tyylistä, ikääntyykin kauniisti. Deppin tyyli taas on juuri sille sopiva, en mä välttämättä miesystävälle niin outoa ja boheemia tyyliä suvaitsisi;) Deppillä on ollut tyylikkäitä tyttöystäviä ennen Vanessaakin; Kate Moss ja Winona Rider ainakin.
En kopioi todellakaan Vanessan tyyliä, sen pienelle keijukaisolemukselle sopivat vaatteet ei välttämättä mun päällä näyttäis kovin hyvältä:P- Kettulaatikossa
ajattelen aina kun kuviansa näen. :)
Paitsi että mä kyllä suvaitsen oudon ja boheemin tyylin miesystävälle, jos itse sellaisessa viihtyy. - Niemisen Veikko
Kettulaatikossa kirjoitti:
Paitsi että mä kyllä suvaitsen oudon ja boheemin tyylin miesystävälle, jos itse sellaisessa viihtyy.Johtaja Tapani Kansan Tyylistä pidän!!!
- Yksinkertainen blondi
Kettulaatikossa kirjoitti:
Paitsi että mä kyllä suvaitsen oudon ja boheemin tyylin miesystävälle, jos itse sellaisessa viihtyy.Kyllä boheemi tyyli on ok, jos on OIKEASTI boheemi ja ns. taiteellinen, eikä sellanen "baskeri vinossa-daideellinen":D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741