Kenen kanssa sekstaisit, jos saisit vapaasti valita ilman mitään rajoituksia?
Seksikysymys
63
2147
Vastaukset
- SupremeSatan
Margeran. Muitakin ehdokkaita olisi, mutta jätetään ne nyt mainitsematta edellisistä kerroista viisastuneena.
- sirpamaikkarilta
on enemmän mun makuun. Mut vähemmän taitas mennä palstatilaa jos luetteis et kenen kanssa ei sekstailis.
- Kettulaatikossa
se häiskä ole aina ihan pöllyissä? Tiedä häntä olisi siitä sitten etua vai haittaa petipuuhissa...
- SupremeSatan
sirpamaikkarilta kirjoitti:
on enemmän mun makuun. Mut vähemmän taitas mennä palstatilaa jos luetteis et kenen kanssa ei sekstailis.
Dunnille ja Johnny Knoxvillellekin antasin. Tai no antaa mennä kerralla koko Jackassin porukalle :D
- sirpamaikkarilta
SupremeSatan kirjoitti:
Dunnille ja Johnny Knoxvillellekin antasin. Tai no antaa mennä kerralla koko Jackassin porukalle :D
ne suostua samantien kilpailemaan siitä kuka jaksas painaa kauimmiten? Siihen kisaan mä voisin kans osallistuu. Ja voisin ottaa ne Duudsonitki mukaan. Siin Jarpissa on jotain mikä himottaa mua jostain syystä.
- SupremeSatan
ne suostua samantien kilpailemaan siitä kuka jaksas painaa kauimmiten? Siihen kisaan mä voisin kans osallistuu. Ja voisin ottaa ne Duudsonitki mukaan. Siin Jarpissa on jotain mikä himottaa mua jostain syystä.
ne kilpaillu siitäkin, et kenellä on parhaimman laatusta spermaa, joten kai tuollanenkin menis siinä sivussa. Jea, Duudsonit kanssa mukaan, Jukka on enemmän mun mieleen.
- Kettulaatikossa
tiedä itse aktista, mutta mun tekis mieli puserrella sitä Jarpin mahaa... ehkä se kävis esileikistä?
- sirpamaikkarilta
Kettulaatikossa kirjoitti:
tiedä itse aktista, mutta mun tekis mieli puserrella sitä Jarpin mahaa... ehkä se kävis esileikistä?
sitä Jarpin naurua. Sama se varmaan viehättää siinä Chrisissäki. Nauru.
- 15-kesäisen
teinitytön kanssa!:)
- vänkyrä-nainen
Sen yhen tietyn miehen kanssa, tietysti, jos ei ois näitä rajoituksia.
Noin niinkuin yleisesti ottaen ei kukaan muu yksittäinen mies nyt herätä mitään sellasia tuntemuksia..ainakaan kukaan julkisuuden henkilö... jos sitä tässä nyt haettiin?
Ei oo vielä kevät...;)- Kettulaatikossa
kuka tahansa, ei tarvi julkimo olla. Ei mitään rajoituksia!
- vänkyrä-nainen
kuka tahansa, ei tarvi julkimo olla. Ei mitään rajoituksia!
se mainitsemani, Hugh Grant tulis sit kakkosena vasta.
Sitä paitsi kunhan Rouva Ratikka jättää minut ja Jay-Z jättää Beyoncen, voimme lohduttaa toisiamme ja päädymme elämään elämämme onnellisina loppuun asti.
Vaan onko tämä todennäköisempää kuin se, että ryhdyn isona astronautksi tai aivokirurgiksi?- viilisniilis
Nyt on pakko sanoa yksi juttu. En tykkää Beyoncesta enää yhtään. Koppava ämmä, jolla on karmeat arvet kainaloissa, kun on laitettu vähän fyllingiä tisuihin. Lisäksi aina, kun näen sen telkassa, mun nenään leijuu paskan haju. En tiedä miksi. Toivottavasti sulla ei kans käy näin, että haistaisit paskan, kun sen näet.
viilisniilis kirjoitti:
Nyt on pakko sanoa yksi juttu. En tykkää Beyoncesta enää yhtään. Koppava ämmä, jolla on karmeat arvet kainaloissa, kun on laitettu vähän fyllingiä tisuihin. Lisäksi aina, kun näen sen telkassa, mun nenään leijuu paskan haju. En tiedä miksi. Toivottavasti sulla ei kans käy näin, että haistaisit paskan, kun sen näet.
Noh, en minä häntä tämän gallupin vastaukseksi valinnutkaan hänen empaattisen luonteensa vuoksi. Arpiakaan en ole huomannut ja minusta sillä ei muistaakseni ollut kovin isoja tissejäkään. Tuo paskanhaju haiskahtaa suoraan sanottuna vähän rasistiselta kommentilta, vaikka se olisikin sinun todellinen mielleyhtymäsi ilman taka-ajatuksia.
- viilisniilis
Ratikkakuski kirjoitti:
Noh, en minä häntä tämän gallupin vastaukseksi valinnutkaan hänen empaattisen luonteensa vuoksi. Arpiakaan en ole huomannut ja minusta sillä ei muistaakseni ollut kovin isoja tissejäkään. Tuo paskanhaju haiskahtaa suoraan sanottuna vähän rasistiselta kommentilta, vaikka se olisikin sinun todellinen mielleyhtymäsi ilman taka-ajatuksia.
se paskanhaju, että hän on musta. Mulle tulee vain jostain ihmisistä paskanhaju nenääni. Voi se olla pierunhajukin, jos se tekee tosta kommentista vähemmän rasistisen. Esimerkiksi yksi nainen, joka oli siskoni liikanope, toi aina paskanhajun nenääni. Hän oli valkoinen.
Annan sulle sen tissien fiksausesta nyt kovat todisteet: http://www.education.makemeheal.com/index.php/Knowles,_Beyoncé
P.S. Katso kuva, joss näkyy kainalo, siellähän se arpi näkyy! Mustille laitetaan useasti silarit kainalon kautta. - on ihan
viilisniilis kirjoitti:
se paskanhaju, että hän on musta. Mulle tulee vain jostain ihmisistä paskanhaju nenääni. Voi se olla pierunhajukin, jos se tekee tosta kommentista vähemmän rasistisen. Esimerkiksi yksi nainen, joka oli siskoni liikanope, toi aina paskanhajun nenääni. Hän oli valkoinen.
Annan sulle sen tissien fiksausesta nyt kovat todisteet: http://www.education.makemeheal.com/index.php/Knowles,_Beyoncé
P.S. Katso kuva, joss näkyy kainalo, siellähän se arpi näkyy! Mustille laitetaan useasti silarit kainalon kautta.selvästi pillu kainalossa-
- viilisniilis
on ihan kirjoitti:
selvästi pillu kainalossa-
se kieltämättä vähän näyttää. Esimerkiksi Perez Hilton jaksaa muistuttaa, että Beyoncella on armpit scar. Harvemmin aikuisella naisella ilman raskautta tai selvää painonnousua tissit kasvaa kuppikoolla... Tai useammalla.
- panna
viilisniilis kirjoitti:
se kieltämättä vähän näyttää. Esimerkiksi Perez Hilton jaksaa muistuttaa, että Beyoncella on armpit scar. Harvemmin aikuisella naisella ilman raskautta tai selvää painonnousua tissit kasvaa kuppikoolla... Tai useammalla.
kainaloon tollasta muijaa.
Onkohan tuo ihan totta, että vekki olis tullu implanttien asennuksesta. Paska kirurgi kyllä sitte. Vaatisin rahat takasin. - on siinä
viilisniilis kirjoitti:
hikirauhasleikkauksen jäljiltä. Kuppikokoa en ole seurannut, kai sille samalla on voitu tuupata fyllinkiä. *ottaa silmän käteen ja katsoo*
- viilisniilis
panna kirjoitti:
kainaloon tollasta muijaa.
Onkohan tuo ihan totta, että vekki olis tullu implanttien asennuksesta. Paska kirurgi kyllä sitte. Vaatisin rahat takasin.Tissien allekkin tulee arpi, kun silikonit tungetaan sen kautta. Mä en nyt muista, että miksi mustille ne silikonit laitetaan useasti kainaloisen kautta, mutta se liittyi jotenkin arpikudokseen... Mutta kyllähän sen silmin näkee, että Beyonce on hieman runsaampi, kuin mitä aiemmin.
- voi olla.
viilisniilis kirjoitti:
Tissien allekkin tulee arpi, kun silikonit tungetaan sen kautta. Mä en nyt muista, että miksi mustille ne silikonit laitetaan useasti kainaloisen kautta, mutta se liittyi jotenkin arpikudokseen... Mutta kyllähän sen silmin näkee, että Beyonce on hieman runsaampi, kuin mitä aiemmin.
en seuraa julkkiksia tai poptähtiä, saati heidän kuppikokojaan.
- viilisniilis
on siinä kirjoitti:
hikirauhasleikkauksen jäljiltä. Kuppikokoa en ole seurannut, kai sille samalla on voitu tuupata fyllinkiä. *ottaa silmän käteen ja katsoo*
Onhan siltä voitu hikirauhasiakin poistaa, mutta aika selvästi Beyonce on suurentunut. Mä meinaan huomasin ton jutun joskus kun katselin sen videota, ja ihmettelin, että miten sen tissit tolleen tursuaa, kun aiemmin omasi pienehköt rinnat. Sattumalta sitten huomasin joskus jutun tuolla Make Me Healissa. Aika selvät todisteet mun mielestä..
Musta on jännää, että ihmisille on vaikeaa myöntää, että joku starba on käynyt kauneusleikkauksessa. Hollywoodissa on kuitenkin ihan helvetinmoinen taso, siellä ei taida juurikaan enää olla naisia, joka ei olisi tissejänsä fiksannut. Nenäleikkaukset on myös pirun yleisiä. Kyllä mäkin myönnän, että Kylli-täti käyttää botoxia, vaikka sitä fanitankin.
...näyttää haaveilevan jostain mitä ei voi saada niin....no kyllähän te tiiättä ;)
Se on se jonka kanssa asumisesta sä teet sen alotuksen, eiks ookki? Meinaatko sä muuten tehä sen alotuksen?
relaxed_eyes kirjoitti:
Se on se jonka kanssa asumisesta sä teet sen alotuksen, eiks ookki? Meinaatko sä muuten tehä sen alotuksen?
Se ei tunnu enää hyvältä idealta. Taitais tulla liian kovaa vääntöä laiskalle miehelle. Se on välillä ongelmallista, kun ei jaksais vääntää, mutta silti ärsyttää jättää porukka väärään käsitykseen asioista.
Mutta sullahan taitaa olla enemmän laajempaa kokemusta tuosta aiheesta ja toi vääntäminenkin onnistuu ;)Richartti kirjoitti:
Se ei tunnu enää hyvältä idealta. Taitais tulla liian kovaa vääntöä laiskalle miehelle. Se on välillä ongelmallista, kun ei jaksais vääntää, mutta silti ärsyttää jättää porukka väärään käsitykseen asioista.
Mutta sullahan taitaa olla enemmän laajempaa kokemusta tuosta aiheesta ja toi vääntäminenkin onnistuu ;)vähä toivoin, et olisit sen alotuksen tehnyt. Aihe on kyl sellanen, et se vaatii oikean tunnetilan ja motivaation, että sen jaksais loppuun saakka viedä. Alotusten teko on rankkaa puuhaa, jos meinaa oikein aiheesta keskustella.
Sitä paitsi. Jos äitiä ja siskoa ei lasketa, ni en oo pohjalaisnaisten kanssa yhdessä koskaan asunut, muiden kanssa kyllä. Mul on vaan kuvitelmia ja haaveita siitä mitä se yhdessä asuminen vois pohjalaisnaisten kanssa olla, ni odotin sitä sun alotusta siinä mielessä, että se olis vahvistanu nää mun luulot. Mutta, mä luulen(taas), että nää mun mielikuvat ovat kohtuu oikeita ilman mitään vahvistamisiakaan.relaxed_eyes kirjoitti:
vähä toivoin, et olisit sen alotuksen tehnyt. Aihe on kyl sellanen, et se vaatii oikean tunnetilan ja motivaation, että sen jaksais loppuun saakka viedä. Alotusten teko on rankkaa puuhaa, jos meinaa oikein aiheesta keskustella.
Sitä paitsi. Jos äitiä ja siskoa ei lasketa, ni en oo pohjalaisnaisten kanssa yhdessä koskaan asunut, muiden kanssa kyllä. Mul on vaan kuvitelmia ja haaveita siitä mitä se yhdessä asuminen vois pohjalaisnaisten kanssa olla, ni odotin sitä sun alotusta siinä mielessä, että se olis vahvistanu nää mun luulot. Mutta, mä luulen(taas), että nää mun mielikuvat ovat kohtuu oikeita ilman mitään vahvistamisiakaan...sellaista fiktiivistä tarinaa stadin kundista ja pohojanmaan akasta saman katon alla.
Raakasti referoituna se ois mennyt näin:
Stadin kundi ois onnesta soikeana suhteen alussa, kun akka sanois joka asiaan, että "senkus meet" tai "tee ihan niinku itte haluat". Sitten se ois ihan suu pyöreenä, kun akka heittäis sen "yllättäen" ilman mitään suullisia varoituksia pihalle.Richartti kirjoitti:
..sellaista fiktiivistä tarinaa stadin kundista ja pohojanmaan akasta saman katon alla.
Raakasti referoituna se ois mennyt näin:
Stadin kundi ois onnesta soikeana suhteen alussa, kun akka sanois joka asiaan, että "senkus meet" tai "tee ihan niinku itte haluat". Sitten se ois ihan suu pyöreenä, kun akka heittäis sen "yllättäen" ilman mitään suullisia varoituksia pihalle.Varmaan juuri noin. :)
Ja toisinpäin aateltuna... itseasiassa, mä oon tästä joskus kirjottanut, tässä:
>....muiden silmiin näyttää rajattomalta ja niitä rajoja joko etsitään niin kauan kunnes astutaan rajan yli tai ne asetaan itse liian tiukaksi, kun ei ole olemassa selkeitä rajoja, on vain luja usko niiden olemassaoloon. Ja pohjalaisnainen tulee muiden heimojen miesten kanssa helpommin loukatuksi, kun taas pohjalaismies ahdistuu muiden heimojen naisten kanssa. Noin niinku lyhyen kärjistetysti sanottuna.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032858811#22000000032858811
- viilisniilis
Kaippa se olisi se Gael García Bernal. Epäilen hänen olevan tulinen latinorakastaja.
Sun kans tietty.
- Kettulaatikossa
mitä meninkään tekemään kun en älynnyt rajata itseäni ulos koko touhusta...
mitä meninkään tekemään kun en älynnyt rajata itseäni ulos koko touhusta...
vähä miettii mitä menee kysymään, saa pian kuulla sellasta mitä ei haluu.
Mut ok. Leah Reminiä voisin painaa. On mul kyl pari ihan tavallista suomalaista naista mielessä, joiden sänkyyn kaikkein eniten täs haluis, mut kaikki ajallaan, jos edes sellanen aika koittaa.
- Tumma Kauris
En oo koskaan osannu haaveilla mistään Hollywood-tähdistä. Seksikkäimmät naiset löytyvät ihan tuolta jokapäiväisestä elämästä.
Viime aikoina mulla on ollu tuhmia ajatuksia paikallisen Citymarketin isotissisestä ja pyöreäpeppuisesta kassaneidistä. Siinä on vaan jotain ihan mielettömän pantavaa. Sellanen kunnon muodokas suomalaisnainen. Mimmi on arviolta ehkä 5-6 vuotta mua vanhempi ja se tekee siitä vaan vielä seksikkäämmän. Ja oon nähny sen pari kertaa yksin kaupungilla, mulla on vähän sellanen fiilis, että sillä ei ole miestä. Vitsi kun ois pokkaa heittää sille jotain läppää..se on välillä siinä sittarin info-tiskillä ja musta tuntuu, että se katselee mua joskus kun menen siitä ohitse. Voi tosin olla että mä vaan kuvittelen. =)
No sitten on tietysti yks reipas pikku blondi siivooja työpaikalla. Vääntää seksikkäästi savoa ja moikkaa mua aina iloisesti. Mieluusti lukittautuisin sen kanssa hetkeksi siivouskomeroon...
Olisihan noita paljon muitakin. Suomi on täynnä ihan syntisen seksikkäitä naisia! Mutta mähän olen nykyään käytännössä katsoen ukkomies, joten vieraat naiset on vaan suljettava pois mielestä. Aika vaikeaa se tosin kyllä on. Tuntuu että koko ajan jostain putkahtaa joku hauska ja pantavannäköinen neito. ei olisi taas kerran sellaisia rajoituksia kuin kiire, työ, välimatka ja niin todennäköisesti ihastukseni kanssa...
Ilman rajoituksia? edes oman jaksamisen suhteen? Saanko myös pään joka ei kärsi heppisankaruudesta? Rajattoman potenssin? semi-ikuisen elämän? Listan kelpoisista naisista? Jälkeenpäin puhtoisen omantunnon ja hyväksynnän? Paljon paljon paljon proteiinijuomisia?
Aloitetaan sitten...
Adalmiina Aabalasta - tai kuka nyt aakkosjärjestyksessä onkaan ensimmäisenä.
Terveisin,
Eros-Kukko- Kettulaatikossa
vaan, mun puolestani voit vaikka herätellä kuolleita henkiin sillä hepilläsi...
vaan, mun puolestani voit vaikka herätellä kuolleita henkiin sillä hepilläsi...
Meaty Magic Wand of Resurrection 3 (50 charges)
Kukkomies kirjoitti:
Meaty Magic Wand of Resurrection 3 (50 charges)
Meaty Large Magic Wand of Resurrection 3 (50 charges)
- Kettulaatikossa
Kukkomies kirjoitti:
Meaty Large Magic Wand of Resurrection 3 (50 charges)
et mikä korjaus muka, mut sithän mä hokasin että sinne tuli tuo 'large' :D
et mikä korjaus muka, mut sithän mä hokasin että sinne tuli tuo 'large' :D
Helpompi osua isommalla. Tollanen henkiinherättäminen on kuitenkin niin vakava aihe että siinä ei kannata tuhlata latauksia.
Mitään henkilökohtaista intressiä tässä tietenkinään ei ole. Korkeintaan realismia ;-)
- rapiskarpalo
ettei tuu mieleen kuin yksi mies, ei vaik kuin yrittäis pusertaa mielikuvia.
- Kettulaatikossa
taidan yhä himota herra X:ää bändistä X, vaikka olen sen kanssa kahdesti sekstannutkin. Tavallaan tällä kohtaa toivoisi että ei kahta ilman kolmatta...
Oikeastaan ainoa todellinen este on parisuhteeni. Ja tietysti herra X:n mielenliikkeet, enhän voi tietää haluaisiko se enää.
Toisaalta Johnny Depp voisi olla aika kova. Ja jostain syystä olen alkanut tuntea jotain hinkua Colin Farrelliin, vaikka noinniinkun periaatteessa en voi sietää sitä. Ambivalentti homma.- Kettulaatikossa
ajatellen taidan kuitenkin tyytyä haaveilemaan omasta mussukastani, joka on kaukana poissa sekin.
- sinun palata
ajatellen taidan kuitenkin tyytyä haaveilemaan omasta mussukastani, joka on kaukana poissa sekin.
käyttämään rekattua nikkiäsi? Voisit poistaa kommenttisi, jossa olet lipsauttanut totuuden kaikkien luettavaksi.
No ei hätää, ei poikakaverisi tätä palstaa lue. Ei varmaan. - Ketttulaatikossa
sinun palata kirjoitti:
käyttämään rekattua nikkiäsi? Voisit poistaa kommenttisi, jossa olet lipsauttanut totuuden kaikkien luettavaksi.
No ei hätää, ei poikakaverisi tätä palstaa lue. Ei varmaan.poistaisin mitään? Jos sammakoita pulpahtaa niin jätän ne henkiin.
Poikaystäväni ei tosiaankaan ikuna lukisi tätä palstaa, se inhoaa tietokoneita ja käyttää niitä vain pakon edessä.
Sitäpaitsi ei mulla ole mitään salattavaa. Kyllä se nuo mun ajatukseni tietää ja sietää.
- kai...
montakin joiden kanssa vois koittaa...;)
Suurin osa kuitenkin ihan normi miehiä.
Ihastus joka vei jalat alta,kohtaaminen oli vain niin lyhyt ettei mitään edes voinut tapahtua.Harmittamaan jäi että oma moraali ei antanut periksi(varattu mies nimittäin..)
ja onhan täälläkin monta jotka juttujen perusteella on jo vienyt jalat alta useampaan otteeseen...ja kun ei edes tiedä miltä kyseiset herrat näyttävät niin ainahan voi haaveilla :)
Nää on paljon mielenkiintoisempia 'haaveita' kuin noi julkkistyypit...;) - temeq
näemmä sellainen aika menossa, että seksi ei hirveästi vetoa ylipäätään. Mut vastaan tietyt laajan elin/asuinpiirin ihmiset, ei mitään staroja.
- asia*mies
Se nyt vaan on jotenkin kokonaisvaltaisesti mielettömän seksikäs pakkaus, iso osa siitä tulee jostain sisältä...
- näin+
Mä sekstaisin itseni kanssa, koska se on sitä parasta A luokkaa.
- sanottuna
ei tuu ketään mieleen.
- tietysti
miehen kanssa, joka ei vingu jälkikäteen ja jota tekee mieli jysäyttää kunnolla .
- rusalkaa
palstalaisen kanssa, mutta en taida sanoa kenen. Sitten mua kiinnostaa Prinsessa Dianan vanhempi poika William...kaunis nuori mies :)
- Petter X
Taatusti helppo ja hyvä pano.
- la.ra
Mutta sanotaan nyt vaikka Angelina Jolie (ei raskaana).
- Brickwall
Lista vois olla loputon jos kaikki kirjottaisi jotka mieleen tulevat.
Kuka tulis ensiksi mieleen?
No sanotaan vaikka toi tyttö joka tuossa sienällä olevassa kalenterissa mallailee ilkosiltaan. Taitaa olla aivan sama jos vaan on seksyn näköinen ja hyvillä varustuksilla varustettu. - ja ehdottomasti
Ewan McGregoria.... Skottikyrpää ;)!
- mari???
Se on tosi hothottia!!
- naminam
Johnny Depp olisi ykkönen. Keanu Reeves voisi olla toinen.
- jenzsku
no aivan varmasti mun miehen kanssa.ehdottomasti. Ei tule ketään muu mieleen kenen kanssa haluisin...
- helppo :)
Type o Negativen Peter Steelen kanssa (tosin se sais olla nuorempi ja näyttää juuri siltä kun näytti Christian Woman videossa ;))
Ja kyllä mulle kelpaisi myös Dimmu Borgirin laulaja. Norjalaista laatulihaa ;) Hmm. Tulee vaan yksi mies mieleen. Se joka lähti hetki sitten tuosta ulko-ovesta töihin. Oma muru. Muut ei nyt vois vähempää kiinnostaa sillain.
- frost-free
Kettulaatikossa viestin päivämäärää on jotenkin sotkettu?En kirjoitellut kettulaatikkojuttuja kuin lyhyen ajan vuoden 2010-2011 aikana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741