Allekirjoitatko stereotypioita?

Mies, mitä näistä usein kuulluista syistä olisivat este tai ainakin toisivat vaikeuksia suhteeseen?

Et halua tai uskalla aloittaa suhdetta, koska:

1.Nainen on liian kaunis.

2.Et ole saanut metsästää naista vaan tämä on itse ollut aloitteellinen.

3.Nainen on älykkäämpi kuin sinä.

4.Nainen on koulutetumpi kuin sinä.

5.Naisella on korkeampi asema työelämässä.

6.Naisella on suurempi palkka.

7.Nainen osaa ja tekee liikaa "miesten töitä", jolloin et tunne itseäsi tarpeelliseksi.

8.Nainen on seksi- ja seurusteluasioissa kokeneempi kuin sinä.

9.Naisella on enemmän ystäviä kuin sinulla.

10.Naisen elämäntyyli on menvämpi kuin sinulla, esim. harrastuksia jne...

11.Naisella on parempi auto tai hän on parempi kuski kuin sinä.

12.Nainen on fyysisesti vahvempi kuin sinä.

44

1704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osunut

noista. Jätän kaikki allekirjoittamatta.

Sen sijaan allekirjoitan seuraavat:

1. Naisella on nasaali ääni.
      2. Nainen puhuu liikaa.
      3. Nainen nalkuttaa.
      4. Nainen on besserwisser.
      5. Nainen omistaa vahvoja mielipiteitä, joita jauhaa ja joista pitää "keskustella".
      6. Nainen omaa äärifeministisiä aatteita.
      7. Nainen haluaa palvontaa.
      8. Nainen odottaa asioita tehtävän puolestaan.

Siinä muutamia noin alkuun.

• jos naiselle on tärkeää tuoda noita asioita jatkuvasti esiin ja hakee myös mieheltä tukea näille ominaisuuksilleen. Mut, sillohan naisella ei ole itsetuntoa, joten suhde olis muutenkin mahdoton.

Sitte jos noista asioista ei tarvis erikseen jauhaa, ni ei siinä mitään, eivät asettuisi esteeksi tai ongelmaksi.

• Brickwall

Yksikään kohta muodosta ylitsepääsemätöntä estettä.

1. nainen ei koskaan voi olla liian kaunis.
      2. aivan sama kumpi jahtaa.
      3. no tämä ei ole paljoa vaadittu.
      4. kuin ei tämäkään.
      5. ei ole väliä.
      6. hyvä vaan, parempi toimeentulo.
      7. miestä tarvitaan aina.
      8. ei haittaa.
      9. hyvä vaan jos on ystäviä.
      10. tämä voi olla pian ongelma kun olen enempi paikalla olija tyyppiä.
      11. ei ole väliä.
      12. sula mahdottomuus.

• -k32v-

ei noi mitää ongelmii oo ellei sit niistä aleta tekeen numeroo. niinku mikää muukaa juttu.

ihmiset on. niinku erilaisii, ihmisis on omii vahvuuksiaan ja heikkouksiaan.

stereotypiat olis muutenki aika pinnallisii. jos niit alkais kumarteleen nii sit kyl suhdeki olis aika pinnalline.

tää ei jaksais uskoo, et ketää äijä kovin kauaa jaksaa mitää sä/mä vertailui kuunnella tai sit sellast, et joku toine äijä olis kaikes parempi. sit pitää käydä hakeen se parempi tai olla omis olois täydellise itsensä kans, se olis varmaa kaikille osapuolille paras ratkaisu.

• yhden

Ainoa mikä voisi viitata jonkinnäköisiin ongelmiin.. Sarjasuhteilijat ja yhdenyönjuttuja harrastelevat ovat vaan niin eri maailmasta. Riippuu tietty olosuhteista ja tilanteista.

Pari epäonnistunutta suhdetta ei ole sinällään este, mutta jos niitä alkaa olla kymmeniä niin pakko siinä vaiheessa on pikkasen ihmetellä mitä vikaa ihmisessä on.

• temeq

Aika pitkälti.

- Mahdotonta.

- Ei haitannut, olin otettu.

- Totta nytkin.

- Totta nytkin.

- Totta nytkin.

- Totta nytkin.

7.Nainen osaa ja tekee liikaa "miesten töitä", jolloin et tunne itseäsi tarpeelliseksi.
      - Eivät naiset meitä muutenkaan tarvitse mihinkään, joten jos ylipäänsä kelpaa niin hyvä homma.

- Siinähän sitä oppis.

- Totta nytkin. Viihdyn paljon omissa oloissani.

- Uskoisin, että vauhdikkuus tekis mulle hyvää.

- Todellinen turn-off.

- Selkeästi lihaksikas nainen ei vetoa minuun.

Hyviä rivejä olit keksinyt. :)

• fewfrew

"Hyviä rivejä olit keksinyt. :)"

Nuohan ovat juuri tyypillisiä naisen olettamia syitä, miksi muka mies ei voisi olla/ole/ole ollut hänestä kiinnostunut.

• temeq
        fewfrew kirjoitti:

"Hyviä rivejä olit keksinyt. :)"

Nuohan ovat juuri tyypillisiä naisen olettamia syitä, miksi muka mies ei voisi olla/ole/ole ollut hänestä kiinnostunut.

etten edelleenkään tajua naisista mitään. :)

• fewfrew
        temeq kirjoitti:

etten edelleenkään tajua naisista mitään. :)

Mutta luulen, että em. kohdat olivat tältä palstalta naisten kirjoituksista poimittuja.

• fewfrew

"Nainen on fyysisesti vahvempi kuin sinä."

Silloin se olisi bodari tai 3 metriä pitkä, sellaiset eivät tosin muutenkaan kiinnostaisi.

• tai...

Ei yksikään. Siinä tapauksessa todellisia turn offeja jos naisella on narsistinen tapa tuoda omaa "erinomaisuuttaan" esille. Tosin tällöin olisi muutenkin vaikea löytää mitään positiivisia seikkoja.

• gregreg

Syy sille, ettei kelpaa jollekin miehelle, on lähes aina se, että nainen on liian hyvä.

• Kummastusta herättänyt

No mutta mitä siitä pitäisi ajatella, jos mies sanoo naiselle, että nainen on hänelle liian hyvä ja on sen takia valmis jättämään naisen? Miehet, mitä sanotte? Olen ymmälläni.

• gregreg
        Kummastusta herättänyt kirjoitti:

No mutta mitä siitä pitäisi ajatella, jos mies sanoo naiselle, että nainen on hänelle liian hyvä ja on sen takia valmis jättämään naisen? Miehet, mitä sanotte? Olen ymmälläni.

Siitä pitäisi ajatella sitä, että mies ei halua turhaan pahoittaa naisen mieltä yhtään enempää kuin on pakko.

Sellaista kuin "liian hyvä" ei ole olemassakaan.

• Kummastusta herättänyt kirjoitti:

Mies ei ole ihastunut tarpeeksi halutakseen seurustella naisen kanssa, joten jättää naisen. Se, että nainen on "liian hyvä" tarkoittaa, että nainen on mukava, mutta todelliset tunteet naista kohtaan puuttuvat.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Mies ei ole ihastunut tarpeeksi halutakseen seurustella naisen kanssa, joten jättää naisen. Se, että nainen on "liian hyvä" tarkoittaa, että nainen on mukava, mutta todelliset tunteet naista kohtaan puuttuvat.

Että nainen on liian hyvä vain panopuuksi ja ansaitsee jonkun rakkauden, jota mies itse ei kuitenkaan halua eikä pysty antamaan. Liian hyvä vedätettäväksi siis.

• gregreg
        Ratikkakuski kirjoitti:

Että nainen on liian hyvä vain panopuuksi ja ansaitsee jonkun rakkauden, jota mies itse ei kuitenkaan halua eikä pysty antamaan. Liian hyvä vedätettäväksi siis.

Tietysti se edellyttää sitä, että panopuita harrastava mies kykenee tuntemaan riittävää empatiaa. Hieman mietityttää, että empaattinen mies sitten ei olekaan valmis vedättämään juuri tuota, mutta muuten kyllä muita naisia. Ei kai irtosuhteita tai panopuita harrastaessakaan tarvitse vedättää ketään?

• Kummastusta herättänyt
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mies olisi halunnut alusta lähtien jatkaa aktiivisempaa tutustumista, minä olin arempi (minulla oli ero pitkästä parisuhteesta taustalla, tosin yksin oloa jo pari vuotta eron jälkeen) ja otin aikalisän, lisäksi lapsuudenperheeseeni tullut vakava sairastelu kuolema veivät ajan ja energian työssäkäynnin ym. lisäksi. Hän oli kuitenkin taustalla kuvioissa kuitenkin; soittelimme, kirjoittelimme ja aloin ihastumaan mieheen uudelleen, näkemään hänet eri tavalla kuin alussa ja aloin luottamaan enemmän itseenikin. Olemme olleet toisillemme ystäviä ja olisin toivonut, että tästä olisi tullut vielä enemmän. Nyt mies kuitenkin perääntyy ja sanoo, että aivan varmasti löydän itselleni hyvän ja miellyttävän kumppanin, ei halua mielipahaa ja väärinkäsityksiä. Mihin katosi yhtäkkiä ystävyytemme? Hän sanoi alussa olleensa huonoitsetuntoinen, naiskokemuksia ei ole paljon takana. Oloni on tosi raastava. Piti minusta kuitenkin niin paljon, ettei halua vedättää? Kiitos kommenteistanne!

• gregreg kirjoitti:

Tietysti se edellyttää sitä, että panopuita harrastava mies kykenee tuntemaan riittävää empatiaa. Hieman mietityttää, että empaattinen mies sitten ei olekaan valmis vedättämään juuri tuota, mutta muuten kyllä muita naisia. Ei kai irtosuhteita tai panopuita harrastaessakaan tarvitse vedättää ketään?

On eri asia harrastaa yhdenyön suhteita ja vain treffailla jotakuta aikansa kuin olla suhteessa ihmisen kanssa, josta ei oikeasti välitä.

Kas kun edellisessä vaihtoehdossa ei ole luvattu mitään, eikä välttämättä edes itse tiedetä, mitä haluttaisiin. Ottaahan se aikansa, että oppii toista tuntemaan. Jos sen jälkeen tietää, että toisella on tunteita, vaikkei itsellään olisi ja jatkaa silti, se on mielestäni vedätystä.

Ei se, että ventovieraat ihmiset panevat keskenään omasta halustaaan ole mitään vedätystä, vaikka toinen osapuoli aamulla huomaisikin haluavansa uusinnan. Sitä kun ei kukaan luvannut.

• Kummastusta herättänyt
        Kummastusta herättänyt kirjoitti:

Mies olisi halunnut alusta lähtien jatkaa aktiivisempaa tutustumista, minä olin arempi (minulla oli ero pitkästä parisuhteesta taustalla, tosin yksin oloa jo pari vuotta eron jälkeen) ja otin aikalisän, lisäksi lapsuudenperheeseeni tullut vakava sairastelu kuolema veivät ajan ja energian työssäkäynnin ym. lisäksi. Hän oli kuitenkin taustalla kuvioissa kuitenkin; soittelimme, kirjoittelimme ja aloin ihastumaan mieheen uudelleen, näkemään hänet eri tavalla kuin alussa ja aloin luottamaan enemmän itseenikin. Olemme olleet toisillemme ystäviä ja olisin toivonut, että tästä olisi tullut vielä enemmän. Nyt mies kuitenkin perääntyy ja sanoo, että aivan varmasti löydän itselleni hyvän ja miellyttävän kumppanin, ei halua mielipahaa ja väärinkäsityksiä. Mihin katosi yhtäkkiä ystävyytemme? Hän sanoi alussa olleensa huonoitsetuntoinen, naiskokemuksia ei ole paljon takana. Oloni on tosi raastava. Piti minusta kuitenkin niin paljon, ettei halua vedättää? Kiitos kommenteistanne!

Tietysti arvostan suuresti sitä, että mies ei halua vedättää minua. Rehellisyyskin voi sattua, kun itse on alkanut toivoa muuta. En vain oikein ymmärrä, miksi hän sitten jaksoi ja halusi olla edes ystäväni, kun minusta ei ollut aluksi enempään ja kuitenkin jos hän itse halusi seurustelukumppanin.

• mielestä"

Näin siis miehen mielestä :D

Huomaatko, en sorru edes yleistämiseen?

• Serpico

Suurin osa noista ei vaikuta minkäänlaisilta esteiltä. Mitenkähän tuo kolmonen (nainen on älykkäämpi) edes ilmenisi? Jos ero olisi kovin räikeä, niin tuskinpa siitä silloin mitään tulisi. Optimi olisi varmaan että oltaisiin suurin piirtein samalla tasolla, tai että ero ei tulisi kovin usein esille. Älykkyyttä on monenlaista, esim matemaattinen älykkyys ei ehkä tule yhteiselossa kovin silmiinpistävästi esille, ellei henkilö ole vastaavasti sosiaalisesti erittäin taitamaton.

Koulutuksen erot ok, elleivät tule kommunikaation esteeksi. Eli ellei niitä korosta.

Nuo 11 ja 12 tökkivät pahiten. 12 olisi varmaan este sekä mulle että naiselle. Sinänsä vahvuus ei ole huono juttu, jäin ihailemaan naista joka teki reisivemputusten sijaan mavea mun jättämillä painoilla. Tietysti tein pitkää sarjaa ja nainen muutaman toiston ;)

Itsetuntojuttujahan nää on, ja hyviä testejä käytännössä.

• yllättynyt, taas.

Ihan oikeasti. Itse arvelin, että tuo autojuttu olisi melko vähäpätöinen asia.

Osaatko valottaa syitä? Minua ihan oikeasti kiinnostaa. Itselläni ei ole autoa ollut koskaan, ajokortti on kyllä. En osaa suhtautua autoihin mitenkään tunteenomaisesti.

• temeq
        yllättynyt, taas. kirjoitti:

Ihan oikeasti. Itse arvelin, että tuo autojuttu olisi melko vähäpätöinen asia.

Osaatko valottaa syitä? Minua ihan oikeasti kiinnostaa. Itselläni ei ole autoa ollut koskaan, ajokortti on kyllä. En osaa suhtautua autoihin mitenkään tunteenomaisesti.

keskusteluunne. Samaa ihmeteltiin minunkin kohdallani. Jäsentelin hieman ajatuksiani, ja seuraavaa pulpahti pinnan alta.

Jos naisella olisi jollain tavalla parempi auto kuin minulla, olisi se loppujen lopuksi ihan ok. Lähinnä kieltäytyisin kohteliaasti sen lainaamisesta/ hyödyntämisestä. Uskoisin, että kateus olisi pääsyynä moiseen lapsellisuuteen jota pyrkisin välttämään. Koeajon tuoma tieto lisäisi kuitenkin tuskaa.

Ongelma olisi enemmänkin naisen ajotaidossa, miten se sitten määritelläänkään. Normiliikenteessä paremmin hallittu auton käsittely ja liikenneohjeiden antaminen vielä menettelisi, siis kun tekisin virheitä - kaikkihan tekevät muutaman minuutin välein. Naiset ylipäätään noudattavat sääntöjä paremmin kuin miehet.

Ralliradalla jos häviäisin, se voisi tietää jo koko suhteen loppua. Olisin niin pettynyt ja tuntisin itseni surkeaksi, ettei yksikään nainen sitä pitkään seuraisi.

Jotenkin näin. Ei helppo tunnustaa moisia typeryyksiä.

• menin sanottamaksi
        temeq kirjoitti:

keskusteluunne. Samaa ihmeteltiin minunkin kohdallani. Jäsentelin hieman ajatuksiani, ja seuraavaa pulpahti pinnan alta.

Jos naisella olisi jollain tavalla parempi auto kuin minulla, olisi se loppujen lopuksi ihan ok. Lähinnä kieltäytyisin kohteliaasti sen lainaamisesta/ hyödyntämisestä. Uskoisin, että kateus olisi pääsyynä moiseen lapsellisuuteen jota pyrkisin välttämään. Koeajon tuoma tieto lisäisi kuitenkin tuskaa.

Ongelma olisi enemmänkin naisen ajotaidossa, miten se sitten määritelläänkään. Normiliikenteessä paremmin hallittu auton käsittely ja liikenneohjeiden antaminen vielä menettelisi, siis kun tekisin virheitä - kaikkihan tekevät muutaman minuutin välein. Naiset ylipäätään noudattavat sääntöjä paremmin kuin miehet.

Ralliradalla jos häviäisin, se voisi tietää jo koko suhteen loppua. Olisin niin pettynyt ja tuntisin itseni surkeaksi, ettei yksikään nainen sitä pitkään seuraisi.

Ennen näitä palstoja luettuani, kuvittelin oikeasti miesten olevan melko samanlaisia kuin naiset. Tai oikeastaan en heitä edes sen kummemmin ajatellut, mutta siis nyt.. huhhelihuh, sanon vaan. En haluaisi tätä myöntää, mutta mielikuvani miehistä, no.. ei ole nykyään kovin kummoinen.

• temeq
        menin sanottamaksi kirjoitti:

Ennen näitä palstoja luettuani, kuvittelin oikeasti miesten olevan melko samanlaisia kuin naiset. Tai oikeastaan en heitä edes sen kummemmin ajatellut, mutta siis nyt.. huhhelihuh, sanon vaan. En haluaisi tätä myöntää, mutta mielikuvani miehistä, no.. ei ole nykyään kovin kummoinen.

minun todellisuuteeni. Kaikilla mittareilla mitattuna voit pitää minua huonona otoksena mistä tahansa. Parempia pakka pullollaan.

• "vaatimuksiasi"

Muistan kyllä sun joskus sanoneen, että koulutuksen puute nousisi varmaan esteeksi naisen kohdalla. En muista miten sanasi asetit, mutta kyse oli siitä, että mielestäsi ilman tarpeellista (korkea)koulutaustaa ette puhuisi "samaa kieltä".

• Serpico
        "vaatimuksiasi" kirjoitti:

Muistan kyllä sun joskus sanoneen, että koulutuksen puute nousisi varmaan esteeksi naisen kohdalla. En muista miten sanasi asetit, mutta kyse oli siitä, että mielestäsi ilman tarpeellista (korkea)koulutaustaa ette puhuisi "samaa kieltä".

Löysyys on tainnut vallata. Niinhän mä joskus sanoin, muistan kyllä hyvin, mutta periaatteessa yhteinen kieli on mahdollista muutenkin. Käytännössä se tausta monesti asettaa rajoja ja siitä voi välillä ihan yllättyäkin. Ei tää niin helppoo aina oo ;)

• Serpico
        temeq kirjoitti:

Juurikin näin. Noin se vaan taitaa mennä, mut sitä on kyllä hankala selittää miksi. Autolla suunnistaminen ja muut sellaiset ei mua kiinnosta, voin myöntää eksyväni. Kyse on käsittelystä yms. Btw, en kuitenkaan ole niitä miehiä joiden on pakko änkeä autollaan turvaväliin ja tuiskutella lumet takana ajavan silmille. Joillakin tuo tuntuu olevan testosteronin ehtymätön lähde.

• la.ra
        temeq kirjoitti:

Kannattaa siis esittää huonompaa kuskia kuin onkaan, häh?

Miten se, että jos kysyy sitä, milloin pitää vaihtaa vaihteita, oisko se kiva buusteri miehen itsetunnolle? :)

• Serpico
        la.ra kirjoitti:

Kannattaa siis esittää huonompaa kuskia kuin onkaan, häh?

Miten se, että jos kysyy sitä, milloin pitää vaihtaa vaihteita, oisko se kiva buusteri miehen itsetunnolle? :)

Vaihteiden vaihto, tuo ikuisuusteema. Ovatko kaikki huomanneet että se toinen ei vaihda koskaan silloin kun itse vaihtaisi?

• väliaika

Täytyy keksiä parempia, ennen kuin minun allekirjoituksen saa.

• sananvapaus.

En lukenut vastauksia, mutta en usko, että miehet yleisesti haluaisivat myöntää näiden asioiden olevan esteenä.

On este, jos mies kokee olevansa ulkonäöllisesti eri tasoa, l. rumempi. Tosin ei ole este, jos mies osaa mielessään kompensoida tämän puutteen muilla avuilla.

Joillekin miehille aktiivinen nainen on pelottava. Tällaiset miehet ovat yleensä itse vanhoja perinteitä kannattavia, tai vaihtoehtoisesti pelkäävät naisten seksuaalisuutta.

Ks. edellinen vastaus. Joillekin miehille älykäs nainen on pelottava. Tällaiset miehet ovat yleensä itse vanhoja perinteitä kannattavia, jolloin miehen pitää olla perheen pää (päättää asioista). Älykkäämpi nainen horjuttaa tätä asetelmaa.

Ks. edellinen vastaus. Yllättävän moni asia kiteytyy samaan aiheeseen.

Ks. edellinen vastaus.

Ks. edellinen vastaus. 25 % miehistä on sitä mieltä, että on miehen asia hoitaa perheen raha-asiat.

Mies haluaa tuntea itsensä tarpeelliseksi. Tämän tarpeellisuuden tunnetta voi toteuttaa myös tekemällä perinteisiä naisten töitä, mutta se on ristiriidassa miehen oman mielikuvan kanssa siitä, mitä miehisyys on. Näin ollen "naisten töitä" tekevä mies - vaikka kokisikin itsensä näin tarpeelliseksi - saattaa kokea itsensä epämiehekkääksi.

Joillakin miehillä on huora-madonna-kompleksi.

Voi pelottaa miehiä, jotka haluavat omistaa naisen. ilmenee naisten menojen kontrollointina.

Ks. edellinen vastaus.

Jälleen liittyy sukupuolirooleihin, miehen pitää olla parempi miehisissä asioissa. En tosin usko, että tämä olisi kovinkaan yleistä.

Saattaa ottaa miehen itsetunnolle, jos nainen voittaa hänet kädenväännössä.

• kasista

Pitäisitkö itse pelimiestä potentiaalisena suhteilijana?

• sanoi lääkäri(stä ja koti-isin urasta päivittäin ruuhkabussissa haaveileva).

Noup. Mut suurin osa tosi kauniista naisista ei osaa kantaa kauneuttaa silleen että se ei ärsytä. Eli toisaalta totta mutta ei se absoluuttisen kauneuden vika ole vaan ylimielisen ja vittumaisen luonteen joka suurimmalla osalla tulee sen kauneuden kylkiäisenä.

Vitut, mä oo metsästäny koskaan ja nykyinenkin pokas mut.

Nykyinen on älykkäämpikin kuin mä joten eipä sekään haittaa. Tosin tossa joku aika sitten pelattiin baarissa photoplaytä ja kieltämättä siinä pikku kaljoissa alko jossain vaiheessa oikeesti vähän vituttaan ja ärstyttään kun hävisin trivial purstuitissa joka helvetin pelin kuin vauva. Mut toisaalta eipä tuo mikään ihme oo jos miettii että toinen on opiskellu 10 vuotta yleissivistävää ja toinen 0 vuotta.

katso edellinen vastaus. Toivon vaan että palkkakin olis sen mukainen, kait siitä mullekkin jotain ropoja heruis.

katso edellinen.

katso edellinen.

Perus laiskana paskiaisena mitä vähemmän joudun tekemään mitään sitä parempi. Kyllä mä kauppakassit voin kantaa mutta jostain reiän poraamisesta seinään en saa vielä kovin kummoista egobuustia, se ei välttis oo vielä kovin kummoinen miehen mitta.

Enpä tiiä, ehkä se tosiaan saattais rassata jos ois ite ihan totaalinen untuvikko. Nykyisellään ei pahemmin kyllä rassaa kun on sentään jonkin verran päässyt maistamaan maailmaa itekkin.

Vaikee kuvitella sellaista tilannetta, joko mä oon hengaillu omituisten naisten kanssa tai sit keskiverto naisella ei ole kovin paljoa sellaisia ystäviä joita esitellään miehille.

Kunhan ei pakota mua mukaan joka ikiseen juttuun niin ihan sama. Oikeastaan hyvä vaan pitkässä juoksussa, saapahan itelle vähän laatuaikaa läppärin ja pornon kanssa.

Miten ajotaidot mitataan. Se on ihan suotavaa että nainen osaa ajaa ainakin sen verran että uskaltaa olla kyydissä alta 3 promillen. Myötähäpeä on suunnaton kun lähdetään liikennevaloista 6000 kierroksella ja seuraavissa sitten sammutetaan koko paska. Sitäpaitsi jos naisella on ylipäänsä auto niin se on jo parempi kuin mun adidakset joten eipä tässäkään oo mitään ongelmaa.

Tää on ainut joka mulla alkais tökkiin. Lähinnä siksi että kuvittelen mielessäni jonkun hervottoman bodarin enkä mä nyt helvetissä sellaista halua nussia. En tiiä, normaali nainen ei kait voi olla vahvempi joten vaikee kuvitella miten siihen suhtautuis ja ennenkaikkea missä se edes ilmenis.

• Yhtä ärsytti naisen seksuaaliset kokemukset. Paria parempi auto tai ajotaito. Useampaa naisen miestä suurempaa fyysinen vahvuus.

Postaan tätä jatkossa kaikille kysyjille: "Miksi psyykkisesti vahva, kaunis tms. nainen kelpaa?" Koska näyttää kelpaavan siinä määrin hyvin, että kelpaamattomuuden syyn täytyy löytyä jostain muualta kuin mistä kysyjä kuvittelee sen löytyvän. ;-)

• MMies

Minä en ole vastannut vielä. Perkele.

1 ja 3 mahdottomuuksia...
        12 ehdoton este
        8 - jakorasiaa en enää huoli.
        Muut- ei väliä.

" Koska näyttää kelpaavan siinä määrin hyvin, että kelpaamattomuuden syyn täytyy löytyä jostain muualta kuin mistä kysyjä kuvittelee sen löytyvän"

Niin, kukapa tyhmä sitä tyhmä tajuaisi olevansa...? Toisaalta, on hyvinkin mahdollista, että liian tiukat `sosiaaliset rajoitteet` sen suhteen, millaisten ihmisten kanssa suostuu ylipäätään etenemään etenisasteelle saatta hyvinkin usein olla syynä `kelpaamattomuudelle`. Että siis ei ihan olekaan henkisesti juuri sellainen, kuin kaikki ne, joiden piirissä liikkuu. Tai sit vaan paska tsägä, kuka tietää.

• MMies
        MMies kirjoitti:

Minä en ole vastannut vielä. Perkele.

1 ja 3 mahdottomuuksia...
        12 ehdoton este
        8 - jakorasiaa en enää huoli.
        Muut- ei väliä.

" Koska näyttää kelpaavan siinä määrin hyvin, että kelpaamattomuuden syyn täytyy löytyä jostain muualta kuin mistä kysyjä kuvittelee sen löytyvän"

Niin, kukapa tyhmä sitä tyhmä tajuaisi olevansa...? Toisaalta, on hyvinkin mahdollista, että liian tiukat `sosiaaliset rajoitteet` sen suhteen, millaisten ihmisten kanssa suostuu ylipäätään etenemään etenisasteelle saatta hyvinkin usein olla syynä `kelpaamattomuudelle`. Että siis ei ihan olekaan henkisesti juuri sellainen, kuin kaikki ne, joiden piirissä liikkuu. Tai sit vaan paska tsägä, kuka tietää.

".. etenemään etenisasteelle.."

Siis tutustumisasteelle, tietenkin. Liian mielenkiintoinen aihe, niin typottaa ja jätättää aika pahasti...

• la.ra

mies, joka tarjoaa noita syyksi, valehtelee mitä suurimmalla todennäköisyydellä?

Ei sillä, ettenkö niin olisi ajatellut jo ennen.

Toisaalta, naisen liiallinen kauneus voi olla vain miehen mustasukkaisuuden kääntöpuoli. Tai itseasiassa ei, vaan se on miehen huonon itsetunnon kääntöpuoli. Ja sama tietenkin toisinpäin!

• aina se että :
        la.ra kirjoitti:

mies, joka tarjoaa noita syyksi, valehtelee mitä suurimmalla todennäköisyydellä?

Toisaalta, naisen liiallinen kauneus voi olla vain miehen mustasukkaisuuden kääntöpuoli. Tai itseasiassa ei, vaan se on miehen huonon itsetunnon kääntöpuoli. Ja sama tietenkin toisinpäin!

miehellä on liian pieni auto

• MMies
        la.ra kirjoitti:

"Tai itseasiassa ei, vaan se on miehen huonon itsetunnon kääntöpuoli. Ja sama tietenkin toisinpäin!"

Siis tästä syystä ei tunnu naisten kanssa natsaavan nykyään...?

*kehittääegoa*

• la.ra
        MMies kirjoitti:

"Tai itseasiassa ei, vaan se on miehen huonon itsetunnon kääntöpuoli. Ja sama tietenkin toisinpäin!"

Siis tästä syystä ei tunnu naisten kanssa natsaavan nykyään...?

*kehittääegoa*

paitsi nykyisen kanssa tietenkin, mutta se on näistä peleistä täysin tietämätön noviisi, joten sitä ei lasketa.
        Meni hölmö sanomaan ekana ne kolme sanaakin!

• MMies
        la.ra kirjoitti:

paitsi nykyisen kanssa tietenkin, mutta se on näistä peleistä täysin tietämätön noviisi, joten sitä ei lasketa.
        Meni hölmö sanomaan ekana ne kolme sanaakin!

Juokse!

• "12.Nainen on fyysisesti vahvempi kuin sinä."

Tää olis paha. Todella paha :D

Mun sisäisessä järjestyksessä mies on iso ja nainen on pieni. Nainen saa olla fyysiesti vahva ja toivonkin sitä... mutta ei mua vahvempi. Mä haluun olla se joka on naiselle "Se joka voisi löylyttää minut mutta tiedän että hän ei tee sitä ikinäkoskaan koska on sellainen ihana ja luotettava ja rauhallinen ja löylyttäisi kenet tahansa minun takiani jos sille olisi tarvetta."

Juu. Tossa olis paljon nieleskelemistä tossa fyysisessä voimassa. Tosin sitten vois ruumiskin olla sellainen että päästäisin takas salille ja koittaisin jonkun muun kanssa.

Tosin. Sellainen liki tasavertainen painikaveri vois olla mielenkiintoinen tuttavuus sais äheltää kunnolla jos ei vois viedä toista fyysisesti ihan kuinka tahansa... ja jos vielä oikeanlaista asennetta löytyy niin... njammmm :) ...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      666
      2512
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1246
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1083
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      815
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe