Yleensä ihmiset aloittelevat kuntoiluharrastusta päästäkseen rantakuntoon kesäksi. Tavoitteena on vissiin vastakkaisen sukupuolen hurmaaminen.
Minun tavoitteeni on osata röyhtäistä kaverini nimi kesään mennessä. Mitäs tavoitteita teillä on?
Tavoitteet kesälle?
37
1029
Vastaukset
- cookos
jotta voin kesällä mennä rautakauppaan tekemään oskoksia..hankittavaa piisaa.
- SupremeSatan
sä tehdä niillä jotain vai ihailtavaksiko ostat?
- cookos
SupremeSatan kirjoitti:
sä tehdä niillä jotain vai ihailtavaksiko ostat?
sitä uppoo vähän sinne ja tänne,kaikenlaista pientä mökkikamaa..
- Enrique_Lister
Onko pitkä/hankala lausuttava se nimi? Millä meinaat kerätä riittävän paineen?
Omat tavoitteet on jos sais A B:ssä ja ratahirvessä loppu kesäksi hyvän kisakunnon. A B, joku 20 kiekkoa rikki ja hirvessä joku 80 pisteen tulos.
Eli ampumaradalla viettelen aikaa.- SupremeSatan
tavallinen 5 kirjaiminen nimi.
- kesäistä
pitäis saada.
- :-)
Voisin oppia rentoutumaan.
- SupremeSatan
kokeillut hypnoosiliiton rentoutusnauhoja? Suosittelen.
- .....
Kaikki ylimääräinen ja turha roina pois kämpästä ja elämästä.
Rantakunto se minullakin. Ostin jo sen kuntosalilipareenkin ;)
- hlcec
kesällä olis kiva nukkua pois nurmikolla kun linnut laulaa, on lämmintä ja aurinko paistaa.
- rusalkaa
ja kasvimaan aloittaminen. Huomaan, että talvi on ollut leuto...tai sitten kompostori tosi hyvin eristetty, kun se toimii täydellä höyryllä nytkin.
Lara jo laittoi tomaatin siemenet kasvamaan. Tunsin piston sisuskaluissani, kun minulla ei ole vieläkään valmiina ajatus, mitä laittaisin esikasvatukseen ja mitä kylvän suoraan maahan...tai siis joudun ostamaan taimia, jos en itse kasvata. Nyt on siis käytettävissä pikkuinen kasvihuonekin ja pikkuinen kasvimaa.
Perennoja vaan olen ajatellut kylvää ja kasvattaa. Sitten myöskin purjoa ja mukulafenkolia. - Ananasvakuuttaja
Eipä juuri mitään, sillä liikuntaakin harrastan ympäri vuoden.
Katotaan sitten kesällä mitä mieleen juolahtaa, ainakin pyrin nauttimaan maksimaalisesti mahdollisesta auringosta ja lämmöstä. - MMies
Jos hengissä pysyisi, että saisi Ruisrockissa käytyä tsekkaamassa 2 tämän hetken parasta bändiä.
- SupremeSatan
ne bändit mahtaa olla?
- MMies
SupremeSatan kirjoitti:
ne bändit mahtaa olla?
Opeth ja Porcupine Tree.
http://www.youtube.com/results?search_query=opeth&search_type=
http://www.youtube.com/results?search_query=porcupine tree&search_type= - SupremeSatan
MMies kirjoitti:
Opeth ja Porcupine Tree.
http://www.youtube.com/results?search_query=opeth&search_type=
http://www.youtube.com/results?search_query=porcupine tree&search_type=siellä HIM. Jos sitä Lumoukseen pääsis tänä vuonna.
- MMies
SupremeSatan kirjoitti:
siellä HIM. Jos sitä Lumoukseen pääsis tänä vuonna.
Mä puhuin siis PARHAISTA, tai no ylipäätään jos puhuu hyvistä bändeistä- en HIMIstä jesus. The Cult vois olla ehkä jees kans ja Ministrykin, jos ne soittais vanhempaa kamaa.
Ketä tuolla Lumouksessa soittaa? Nettisivuilla ei mitään infoa? Et käyny Fields Of The Nephilimia kattomassa uutena vuonna? - SupremeSatan
MMies kirjoitti:
Mä puhuin siis PARHAISTA, tai no ylipäätään jos puhuu hyvistä bändeistä- en HIMIstä jesus. The Cult vois olla ehkä jees kans ja Ministrykin, jos ne soittais vanhempaa kamaa.
Ketä tuolla Lumouksessa soittaa? Nettisivuilla ei mitään infoa? Et käyny Fields Of The Nephilimia kattomassa uutena vuonna?vielä tietoa tämän vuoden Lumouksesta. Tietenkään mulla ei ollu rahaa lähtee kattomaan Nephilimiä, vaikka mieli olis tehnykin.
- MMies
SupremeSatan kirjoitti:
vielä tietoa tämän vuoden Lumouksesta. Tietenkään mulla ei ollu rahaa lähtee kattomaan Nephilimiä, vaikka mieli olis tehnykin.
Mulla olis ollut, mutta enpä viitsinyt lähteä, kun pikkasen myöhässä kys. bandi. Tai siis, nykyään Suomeen haalitaan kaiken maailman bändejä uusintakierroksilta 20 vuotta myöhässä, että eipä oikeastaan kiinnosta vanhojen setien rahastus. Hmm..poikkeus toisin parin vuoden takainen Celtic Frost- parempi kuin koskaan- enkä tietenkään ollut keikalla...Eli keskityn näihin nykyisiin Huippuihin. Tai sit en.
- SupremeSatan
MMies kirjoitti:
Mulla olis ollut, mutta enpä viitsinyt lähteä, kun pikkasen myöhässä kys. bandi. Tai siis, nykyään Suomeen haalitaan kaiken maailman bändejä uusintakierroksilta 20 vuotta myöhässä, että eipä oikeastaan kiinnosta vanhojen setien rahastus. Hmm..poikkeus toisin parin vuoden takainen Celtic Frost- parempi kuin koskaan- enkä tietenkään ollut keikalla...Eli keskityn näihin nykyisiin Huippuihin. Tai sit en.
kun tuntuu, että nykyään tehdään pelkkää paskaa.
- MMies
SupremeSatan kirjoitti:
kun tuntuu, että nykyään tehdään pelkkää paskaa.
Eli ne mainitsemaani 2 bändiä, jotka eivät tee paskaa musaa. Lisää saa ehdottaa toki, mutta harvassa taitavat olla.
- scale
hurmata ketään, joten tavoitteena on saada pari remonttiprojektia valmiiksi.
Ehkä voisi ottaa tavoitteen, että kävisi tästä eteenpäin joka viikoloppu rinteessä, että ei jalat kramppaa, kun lähtee isompaan mäkeen. - Serpico
Sopivalla hapotuksella viisitavuinen nimikin on melko helppo saavutus.
On mulla tavoitteita. Mut ne on niin henkilökohtaisia ja salaisia. on vuodessa 2013, jotta kyllä kevät ja kesäkin menee pääosin sen merkeissä, osittain lasten kanssa ja osittain sitten jotain muuta. Pienempänä tähtäimenä on riippuliitolupakirja mut siitä en ota paineita, sen kerkee suorittaa loppuun sitten myöhemminkin. Joo, ja melontakurssille menen, mut sinnekin vasta kesällä, jotta ei oo mitään eritysiä tavotteita mitä pitäis juuri kesään mennessä saada.
No jos sais aikaan saman ku viime kesänä. Ku ottaa paidan pois niin tytöt kääntyy mietteliäästi kattomaan :D ja se että ilkeää mennä kauppaan ilman paitaa
- :-)
on kyllä jotenki huvittavaa ollu ku nuoria miehiä tulee asenne päällä kauppaan ilman paitaa, vaikkei mikään helle ees oo. Ei siinä mitää, on kassaneitiki saanu jotai kiinnostavaa kateltavaa.
- hienoa
kun teet sen ilman pärstää ja aivoja.
- Aurinko79-
Aion hankkia ainakin uuden työn, se on jo meneillään ja käyttää kuntosalikortin loppuun. Aion myös päästä kesällä jollekin kivalle reissulle, jokin hiukan erilainen kohde kiinnostais...
- viilisniilis
six-pack. Joudun luultavasti tyytymään tynnyriin.
tyhjän palautuspullon ja -purkin löytämistä ja kauppaan vienti
- relaxed_eyes :
viestien määrässä
- rapiskarpalo
porilaisen marssi alusta loppuun ja lopusta alkuun. ;D
- SupremeSatan
tässä onnistut, ansaitset vilpittömän kunnioitukseni.
- vänkyrä-nainen
et on parempi olla asettamatta itselleen mitään tavoitteita, niin ei tuu sit petyttyä kun ei siihen tavoitteeseen asti päästäkään.
Mulla ei oo ykskään tavoitteellinen asia vielä onnistunut, niin sen johdosta kantani on tuo. - vili
lähtee kuukaudeksi reilaamaan ja sen jälkeen roskildeen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505