Tavoitteet kesälle?

SupremeSatan

Yleensä ihmiset aloittelevat kuntoiluharrastusta päästäkseen rantakuntoon kesäksi. Tavoitteena on vissiin vastakkaisen sukupuolen hurmaaminen.

Minun tavoitteeni on osata röyhtäistä kaverini nimi kesään mennessä. Mitäs tavoitteita teillä on?

37

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cookos

jotta voin kesällä mennä rautakauppaan tekemään oskoksia..hankittavaa piisaa.

• SupremeSatan

sä tehdä niillä jotain vai ihailtavaksiko ostat?

• cookos
        SupremeSatan kirjoitti:

sä tehdä niillä jotain vai ihailtavaksiko ostat?

sitä uppoo vähän sinne ja tänne,kaikenlaista pientä mökkikamaa..

• Enrique_Lister

Onko pitkä/hankala lausuttava se nimi? Millä meinaat kerätä riittävän paineen?

Omat tavoitteet on jos sais A B:ssä ja ratahirvessä loppu kesäksi hyvän kisakunnon. A B, joku 20 kiekkoa rikki ja hirvessä joku 80 pisteen tulos.
      Eli ampumaradalla viettelen aikaa.

• SupremeSatan

tavallinen 5 kirjaiminen nimi.

• kesäistä

pitäis saada.

• :-)

Voisin oppia rentoutumaan.

• SupremeSatan

kokeillut hypnoosiliiton rentoutusnauhoja? Suosittelen.

• .....

Kaikki ylimääräinen ja turha roina pois kämpästä ja elämästä.

• Rantakunto se minullakin. Ostin jo sen kuntosalilipareenkin ;)

• hlcec

kesällä olis kiva nukkua pois nurmikolla kun linnut laulaa, on lämmintä ja aurinko paistaa.

• rusalkaa

ja kasvimaan aloittaminen. Huomaan, että talvi on ollut leuto...tai sitten kompostori tosi hyvin eristetty, kun se toimii täydellä höyryllä nytkin.

Lara jo laittoi tomaatin siemenet kasvamaan. Tunsin piston sisuskaluissani, kun minulla ei ole vieläkään valmiina ajatus, mitä laittaisin esikasvatukseen ja mitä kylvän suoraan maahan...tai siis joudun ostamaan taimia, jos en itse kasvata. Nyt on siis käytettävissä pikkuinen kasvihuonekin ja pikkuinen kasvimaa.

Perennoja vaan olen ajatellut kylvää ja kasvattaa. Sitten myöskin purjoa ja mukulafenkolia.

• Ananasvakuuttaja

Eipä juuri mitään, sillä liikuntaakin harrastan ympäri vuoden.

Katotaan sitten kesällä mitä mieleen juolahtaa, ainakin pyrin nauttimaan maksimaalisesti mahdollisesta auringosta ja lämmöstä.

• MMies

Jos hengissä pysyisi, että saisi Ruisrockissa käytyä tsekkaamassa 2 tämän hetken parasta bändiä.

• SupremeSatan

ne bändit mahtaa olla?

• MMies

• SupremeSatan

• MMies
        SupremeSatan kirjoitti:

siellä HIM. Jos sitä Lumoukseen pääsis tänä vuonna.

Mä puhuin siis PARHAISTA, tai no ylipäätään jos puhuu hyvistä bändeistä- en HIMIstä jesus. The Cult vois olla ehkä jees kans ja Ministrykin, jos ne soittais vanhempaa kamaa.

Ketä tuolla Lumouksessa soittaa? Nettisivuilla ei mitään infoa? Et käyny Fields Of The Nephilimia kattomassa uutena vuonna?

• SupremeSatan
        MMies kirjoitti:

Mä puhuin siis PARHAISTA, tai no ylipäätään jos puhuu hyvistä bändeistä- en HIMIstä jesus. The Cult vois olla ehkä jees kans ja Ministrykin, jos ne soittais vanhempaa kamaa.

Ketä tuolla Lumouksessa soittaa? Nettisivuilla ei mitään infoa? Et käyny Fields Of The Nephilimia kattomassa uutena vuonna?

vielä tietoa tämän vuoden Lumouksesta. Tietenkään mulla ei ollu rahaa lähtee kattomaan Nephilimiä, vaikka mieli olis tehnykin.

• MMies
        SupremeSatan kirjoitti:

vielä tietoa tämän vuoden Lumouksesta. Tietenkään mulla ei ollu rahaa lähtee kattomaan Nephilimiä, vaikka mieli olis tehnykin.

Mulla olis ollut, mutta enpä viitsinyt lähteä, kun pikkasen myöhässä kys. bandi. Tai siis, nykyään Suomeen haalitaan kaiken maailman bändejä uusintakierroksilta 20 vuotta myöhässä, että eipä oikeastaan kiinnosta vanhojen setien rahastus. Hmm..poikkeus toisin parin vuoden takainen Celtic Frost- parempi kuin koskaan- enkä tietenkään ollut keikalla...Eli keskityn näihin nykyisiin Huippuihin. Tai sit en.

• SupremeSatan
        MMies kirjoitti:

Mulla olis ollut, mutta enpä viitsinyt lähteä, kun pikkasen myöhässä kys. bandi. Tai siis, nykyään Suomeen haalitaan kaiken maailman bändejä uusintakierroksilta 20 vuotta myöhässä, että eipä oikeastaan kiinnosta vanhojen setien rahastus. Hmm..poikkeus toisin parin vuoden takainen Celtic Frost- parempi kuin koskaan- enkä tietenkään ollut keikalla...Eli keskityn näihin nykyisiin Huippuihin. Tai sit en.

kun tuntuu, että nykyään tehdään pelkkää paskaa.

• MMies
        SupremeSatan kirjoitti:

kun tuntuu, että nykyään tehdään pelkkää paskaa.

Eli ne mainitsemaani 2 bändiä, jotka eivät tee paskaa musaa. Lisää saa ehdottaa toki, mutta harvassa taitavat olla.

• scale

hurmata ketään, joten tavoitteena on saada pari remonttiprojektia valmiiksi.

Ehkä voisi ottaa tavoitteen, että kävisi tästä eteenpäin joka viikoloppu rinteessä, että ei jalat kramppaa, kun lähtee isompaan mäkeen.

• Serpico

Sopivalla hapotuksella viisitavuinen nimikin on melko helppo saavutus.

On mulla tavoitteita. Mut ne on niin henkilökohtaisia ja salaisia.

• on vuodessa 2013, jotta kyllä kevät ja kesäkin menee pääosin sen merkeissä, osittain lasten kanssa ja osittain sitten jotain muuta. Pienempänä tähtäimenä on riippuliitolupakirja mut siitä en ota paineita, sen kerkee suorittaa loppuun sitten myöhemminkin. Joo, ja melontakurssille menen, mut sinnekin vasta kesällä, jotta ei oo mitään eritysiä tavotteita mitä pitäis juuri kesään mennessä saada.

• No jos sais aikaan saman ku viime kesänä. Ku ottaa paidan pois niin tytöt kääntyy mietteliäästi kattomaan :D ja se että ilkeää mennä kauppaan ilman paitaa

• :-)

on kyllä jotenki huvittavaa ollu ku nuoria miehiä tulee asenne päällä kauppaan ilman paitaa, vaikkei mikään helle ees oo. Ei siinä mitää, on kassaneitiki saanu jotai kiinnostavaa kateltavaa.

• hienoa

kun teet sen ilman pärstää ja aivoja.

• Aurinko79-

Aion hankkia ainakin uuden työn, se on jo meneillään ja käyttää kuntosalikortin loppuun. Aion myös päästä kesällä jollekin kivalle reissulle, jokin hiukan erilainen kohde kiinnostais...

• viilisniilis

six-pack. Joudun luultavasti tyytymään tynnyriin.

• tyhjän palautuspullon ja -purkin löytämistä ja kauppaan vienti

• relaxed_eyes :

viestien määrässä

• relaxed_eyes : kirjoitti:

viestien määrässä

aioit päihittää?

• rapiskarpalo

porilaisen marssi alusta loppuun ja lopusta alkuun. ;D

• SupremeSatan

tässä onnistut, ansaitset vilpittömän kunnioitukseni.

• vänkyrä-nainen

et on parempi olla asettamatta itselleen mitään tavoitteita, niin ei tuu sit petyttyä kun ei siihen tavoitteeseen asti päästäkään.

Mulla ei oo ykskään tavoitteellinen asia vielä onnistunut, niin sen johdosta kantani on tuo.

• vili

lähtee kuukaudeksi reilaamaan ja sen jälkeen roskildeen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1434
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      71
      708
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      681
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    9. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      102
      541
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    Aihe