Naistenpäivä, parisuhteen miina?

Onko naisesi heikkona kaikenlaisiin juhlapäiviin? Joko on kukkapuskat, timangit ja suklaatirasiat hankittu, vai laukkatko huomisaamuna karmeassa kankkusessa ympäri ostoshelvettiä, ettei kotona orastava 3. maailmansota roihahda täyteen liekkiinsä?

Alkaako unohdetusta naistenpäivästä ainakin Minna Canthin- ja tasa-arvonpäivään (19.3) kestävä "kuiva kausi", jonka unohtaminen jatkaa makuukamarin hiljaisuutta seuraavaan pyhääkin pyhempään kalenterimerkintään?

36

1500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnainen__

Itse olen kasvanut niin kuivan tasa-arvoisessa ympäristössä etten odottanut edes mitään muistamista tänä päivänä. Vaan annas olla kun työpaikalla tarjottiin pullaa ja ruusut jokaiselle naiselle. Tuli ihan tippa linssiin näinkin "kovalle" naiselle :')

• temeq

Jumankekka, meinasin taas mokata. Kiitos muistutuksesta. :)

Ei tule enää ryypättyä ni en rapulassa huomenna, vaan tänään ehdin tehdä jotain asian hyväksi. Ei kuulkaas, parin viikon kuiva kausi on amatöörien puuhastelua. :D

• Tarkoitatko, että sinua on koulutettu kuin koiraa konsanaan?

• temeq
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tarkoitatko, että sinua on koulutettu kuin koiraa konsanaan?

on ihmismiehen elonsa kannettava. Parkkiintuu, parkkiintuu - jaksaa, jaksaa. :)

• temeq kirjoitti:

on ihmismiehen elonsa kannettava. Parkkiintuu, parkkiintuu - jaksaa, jaksaa. :)

Meinaatko, että kun saa tarpeeksi monta kertaa sähköpiiskaakin perseelleen, niin siihen tottuu? Minä tunnustan ilomielin olevani niin heikko ihminen, ettei tuo sopisi minun ruumiinrakenteelleni laisinkaan.

• temeq
        Ratikkakuski kirjoitti:

Meinaatko, että kun saa tarpeeksi monta kertaa sähköpiiskaakin perseelleen, niin siihen tottuu? Minä tunnustan ilomielin olevani niin heikko ihminen, ettei tuo sopisi minun ruumiinrakenteelleni laisinkaan.

kidnappaajan ihastumisineen ei totta puhuen iske minuunkaan. Eipä se tähän oikein sovikkaan niinkään hyvinkään kuin mikään muukaan kömpelökään vertauskaan.

Kyl mä pärjään, kiitos vain huolenpidosta. :D

• Mitäs, mitäs... paljonkos sellanen professional-tason suoritus sun mielestä ois? Otetaanko skapa?

• temeq
        Richartti kirjoitti:

Mitäs, mitäs... paljonkos sellanen professional-tason suoritus sun mielestä ois? Otetaanko skapa?

Luullakseni puhumme samasta asiasta? Vastaan 45-50 viikkoa. Ihan en kalenterin kanssa pelannu, mut suunta oli tuo.

Miten musta tuntuu, että taidan silti hävitä? :D

• temeq kirjoitti:

Luullakseni puhumme samasta asiasta? Vastaan 45-50 viikkoa. Ihan en kalenterin kanssa pelannu, mut suunta oli tuo.

Miten musta tuntuu, että taidan silti hävitä? :D

Pisin aika ilman seksiä yhden parisuhteen aikana.
        Mun käsittääkseni palstalaisten ennätys on tällä hetkellä puoltoista vuotta.

Mä en oo vielä pystynyt kuin sellaseen reilun 3 kuukauden mittaiseen suoritukseen, mutta herjoittelu on kovaa ja tulokset paranee. Tämä vuosi näyttäis alkavan melko lupaavasti.

• temeq
        Richartti kirjoitti:

Mä en oo vielä pystynyt kuin sellaseen reilun 3 kuukauden mittaiseen suoritukseen, mutta herjoittelu on kovaa ja tulokset paranee. Tämä vuosi näyttäis alkavan melko lupaavasti.

Samasta siis puhuimme. Meillä se katkos tuli lapsen syntymän jälkeen. Netistä luin, että kohtuu normaalia jopa, ettei mikään voisi kiinnostaa seksiä vähempää. 1½ on silti aika tiukkaa settiä.

Tuossa on jo asennetta, että ihan omaehtoisesti. Ehken vaan tajua. 8|

• Richartti kirjoitti:

Mä oon aika lähellä tuota, mun enkka on jotain vuoden ja puolentoista vuoden välissä, en muista tarkasti. Enää en siihen ryhtyis.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Mä oon aika lähellä tuota, mun enkka on jotain vuoden ja puolentoista vuoden välissä, en muista tarkasti. Enää en siihen ryhtyis.

Mä muistelin, että sä oisit joskus heittänyt tuon puolitoista vuotta., mutta oot sä kingi tuolla vuodellakin. =D

• Richartti kirjoitti:

Mä muistelin, että sä oisit joskus heittänyt tuon puolitoista vuotta., mutta oot sä kingi tuolla vuodellakin. =D

se kyl tietyllälailla hyvä oppikin, mut oli kyl karseetakin aikaa kaikin puolin, en voi suositella. Samat asiat oppii varmaan helpommallakin. Luulisin.

• relaxed_eyes kirjoitti:

se kyl tietyllälailla hyvä oppikin, mut oli kyl karseetakin aikaa kaikin puolin, en voi suositella. Samat asiat oppii varmaan helpommallakin. Luulisin.

...se että oppi menee perille vasta viiveellä, sen jälkeen kun itse "tilanne" on ohi.

• vänkyrä-nainen

mä on kyllä sitä mieltä et tuo jos mikä on yksi turhimmista 'juhlapäivistä'. Ei mulle oo ees selvinnyt kenen muistoks tuokin päivä on aluille laiettu, mutta hiukan menee liiallisuuksiin mun mielestä. Kai nyt on jo pian tulossa miestenpäivä, eläintenpäivä ja lastenpäiväkin vai joko sellasetkin jo ehditty keksiä;D

Eli siis en saa kukkia tai mitään, mutten oo tajunnut ees odottaa semmosia...synttärit on sitä varten et silloin kuuluu onnitella, niin ja äitienpäivä.

• oikein...

On ne keksitty jo nekin...

• SupremeSatan

tuossa yritin vihjailla, että Naistenpäivälahjaa pitäs saada kun oon niin kiva, herttanen ja sulonen. Naurettiin saatana päin naamaa :/

• scale

tänään lapsivapaapäivä huomiseen asti, joten siinä menee samalla naistenpäivä, isäinpäivä, karkkipäivä ja kaikki muut samaan nippuun :)

• Aurinko79-

Ihan ok tuo naistenpäivä on ajatuksena, mutta ei sen takia tarvitse mitään paraatia järjestää. Mua ei haittaa vaikkei mies tämänkaltaisia päiviä muistaiskaan, jos synttärit ja hääpäivät muistetaan niin se riittää eikä niidenkään ajoittainen unohtaminen ole maailmanloppu, vaikka toki sitä odottaa jonkinlaista muistamista saavansa. Ei silti mikään itkupotkuraivarin paikka kuitenkaan.

En mä itsekään muistanu et on mitään naistenpäivää tulossa...

• ............

On menny ihan ohi

• Aurinko79-
        ............ kirjoitti:

On menny ihan ohi

Kyllä tuossa yhden miehenkörilään kanssa on tullut vietettyä aikaa viime aikoina aika lailla :)

• temeq
        Aurinko79- kirjoitti:

Kyllä tuossa yhden miehenkörilään kanssa on tullut vietettyä aikaa viime aikoina aika lailla :)

onnea & tsemppiä. Ansaitsit. :)

• .................
        Aurinko79- kirjoitti:

Niin sitä pitää.

• Aurinko79-
        ................. kirjoitti:

Niin sitä pitää.

Kiitos onnentoivotuksista :) Tähän mahtuu taustalle tosin kaikenlaista vähemmän mukavaa, mutta se on menneisyyttä. Nyt aion keskittyä vain tähän hetkeen ja katsoa mihin tämä johtaa :)

• dfl

En muistanutkaan koko naistenpäivää. Viime vuonnakin meni ohi, mutta mieheni toi kukkia ja olin ensin hiukan paniikissa että mikä on mennyt minulta ohi.

Tottahan se on että pieni hemmottelu aktivoi seksielämääkin, mtta ei kai nyt jonkun merkkipäivän unohtaminen missään terveessä parisuhteessa johda kummankaan osapuolen haluttomuuteen? Vai johtaako?

• Brickwall

Kotkotuksia mut kuitenkin hyvä päivä saada emäntä tyytyväiseksi. Vähän toimintaa ja kukkia niin johan elämä hymyilee.

• M48...

En ajatellut huomata tuollaista päivää.
      Sattuu tänä vuonna sopivasti viikonlopullekin, ettei tarvitse kuunnella radiokanavien vouhotusta aiheesta.

Ei aiheuta parisuhteeseen mitään, eihän tuo edes liity aiheeseen...

• *mimi*

Mulla menee tuo naistenpäivä samaan syssyyn synttäreiden kanssa, joten en sitä itseään juhli, vaan itseäni :)

Ja jokainen päivä on naistenpäivä! Naistenpäivänä voisi lähinnä muistaa niiden kulttuurien naisia, joilla miesten ja naisten välinen tasa-arvo puuttuu. Ei me hyvinvointivaltion naiset mitään erillistä päivää tarvita.

• la.ra

Hyvää synttäriä! :)

• rapiskarpalo

kun muistutit, että tiedän kaivaa kaulimen valmiiksi, jos ei huomioida kukkien ja muitten paraatien kera.

Itse en muistanut koko päivää, kun taas kotosalla kökin, mut onneks on miehen logiikka palsta ja ratikkakuski. Mun mies kiittää sua vielä ;DDDD

• Mangusti.

kerran tosi kivaa naistenpäivää venäläisten kanssa. Niille naistenpäivällä on huomattavasti suurempi merkitys kuin meille suomalaisille. Ne osas tosiaankin hemmotella meitä naisia. =)

• Mikä onni se miehelle oliskaan, kun ei tarttisi ottaa naista huomioon kuin naisten- ja ystävänpäivänä ja kenties synttäri- ja nimipäivänä, ja mahdollisesti äitienpäivänä. Jäis monta päivää vuodesta käytettäväksi täysin itsekkäisiin tarkoitusperiin.

Onnitelkaamme itseämme näistä kaikista erikseen nimetyistä päivistä, koska se oikeuttaa meille lähes täydellisen itsekkyyden muina päivinä ja myös parisuhteessa.

• Ihan sama minkälainen merkkipäivä, niin aina pitäis jonkulaiset kukat, kortit, kakut olla. Mitään 3.maailman sotaa ei kuitenkaan tule vaikka jättää hankkimatta. En oo vielä päättänyt haenko kukkia vai en...

En ole huomannut kukkien ym. roudaamisen aiheuttavan märkiä kausia. Jos oisin uskovaisempaa sorttia niin odottelisin innolla ensi vuotta seitsemän märkää vuotta, seitsemän kuivaa vuotta,....

• rusalkaa

Hehheh. Tää on varmaan vitsi. Ite muistan itteäni, jos joku muistaa.

Nyt olen kyllä sattumalta kutsunut joitain tuttuja kahville käymään. Enkä edes ajatellut, että on Naistenpäivä. Ostan kyllä itekin kukkia, tulppaaneja...varmaankin.

En ymmärrä mikä lataus noihin kukkien tuomisiin tai muihin lahjoihin liittyy. Miksei voi tuoda toiselle semmoista huomionosoitusta? Kyllähän joku kukkakimppu maksaa aika lailla, mutta se ilo mikä minulle tulee on korvaamaton.

Viimeksi olen saanut orkideoja...sellaisia upeita isoja.

• Kettulaatikossa

kiva ja kaikenlaista hauskaa tosiaan pukkaisi, mutta kun ei sitä päivää edes kovin moni muista, niin mitäs väliä sillä sitten on?

Kukat on nätimpiä juurillaan, timangeja en tarvitse, suklaakin on pahasta.

Mutta ehkäpäs voitaisiin mennä ukon kanssa ulos syömään, kun nyt on sitten tekosyykin valmiina. Kiitti vinkistä, Ratikka! :)

• Hard_Talk

No kai aika monista naisista ne kukkapuskat ja suklaati on mukavaa saada. Mut kyllä meillä huomioidaan toisiamme ilman ulkopuolisten kalenterimotivointejakin...

Olishan se aika helvettii jos pitäis lähtee lauantaiaamuna hakee kukkupuskaa ihan vaan välttääkseen mykkäkoulua tms...

Eiks se naistenpäivä tarkoita et naisten pitää osoittaa naisellisuuttaan ja kykään ymmärtää miestään just erityisesti naisten päivänä...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1434
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      71
      708
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      681
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    9. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      102
      541
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    Aihe