Miten aiot tulevan viikonloppusi viettää? Minä olen lähdössä kyläilemään perheeni luokse toiselle paikkakunnalle.
Viikonlopun
10
596
Vastaukset
kaiketi, ellei huomiseksi tapahdu ihmettä ja herätessä huomaan, että kämppä on tiptop.
Ja käyn rutiinimoikkaamassa sukulaista.- rusalkaa
Sama homma. Karvalapset pitää huolen, että siivous pysyy mielessä. Nytkin on kissa lirassut johonkin päin kuistia ja kissan kusi haisee hirveälle jonkin ajan kuluttua.
Niin ja sitten pitää leipoa karjalanpiirakoita. Teenköhän sen leivinuunissa? Kyllä kait. - Kettulaatikossa
rusalkaa kirjoitti:
Sama homma. Karvalapset pitää huolen, että siivous pysyy mielessä. Nytkin on kissa lirassut johonkin päin kuistia ja kissan kusi haisee hirveälle jonkin ajan kuluttua.
Niin ja sitten pitää leipoa karjalanpiirakoita. Teenköhän sen leivinuunissa? Kyllä kait.Leivinuunissa paistettuja karjalanpiirakoita ei voita juuri mikään...
- SupremeSatan
MLP customia ja jos sais jotain kirjotettuakin. Samaa siis kun aina ennenkin.
- kysyä
mitä sä sit teet viikolla? Vedät päiväkännit.. :D?
- rapiskarpalo
ja sontii kuravellii, laatan iloisesti yläpäästä lentäen.
Vaihdetaaks osii? - cookos
ja kerään voimia tulevan viikon koitoksille, jotta kestän taas kaameat paineet.
- väliaika
pilkille korpeen ja haistatan maailmalle pitkät paskat.
Saatanpa tempasta lärvitki. kuljettaa mua sataakuuttakymppiä mua joen jäällä pitkin viikonloppua, muita suunnitelmia ei ole. Ehkä käväsen huomeniltana baarissa, mut kerrankin on täysin itselle vapaa viikonloppu ja lunta, ni teen totaalisen pääntyhjäyksen.
- naaras76
ja rentoudun. Soittelen äidille ja isille sekä siskolle, käyn tapaamassa pari kaveria, räplään tietsikkaa ja katon töllöä, kuuntelen heviä. Normi meno.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505