Miten puhut naisen itsellesi?
Oletko kunnon kauppamies?
8
512
Vastaukset
Puhumalla naisen kanssa siitä, mikä häntä eniten kiinnostaa, eli hänestä itsestään. Tähän astisessa elämässäni kaikki naiset ovat hurmaantuneet, kun tuntevat, että heistä ollaan aidosti kiinnostuneita. Kovasti ovat kaikki omaa ääntään rakastaneet. ;-)
- ratikkakuskille
siitä taitaa olla sen verran aikaa, kun olet sinkku ollut, että sun kerronnat ovat jo antiikkisia tai ainakin liittyvät aikavälille 20-25 vuotiaat neitokaiset.
"Kovasti ovat kaikki omaa ääntään rakastaneet."
- mynttinen
ja helvetin huono kauppamies.
Vika ei ole tuotteessa, ainoastaan markkinoinnissa.
En siis puhu naista itselleni ollenkaan. Jätän ihan muiden harrastukseksi. - kääntää
eli vastata käänteisenä? Sai tai ei, vastaan silti. Olen erittäin hyvä kauppamies, kun niin haluan ja helvetin ylpeä taidoistani.
'lähetäänkö mun kämpille' riitä niin en mitenkään.
ikinä saanut naista puhuttua itselleni. Olen kyl puhunut naisen pois itseltäni.
Jotta, pitäkää se turpa kiinni sillon kun olette naisia iskemässä.- Asiasta.huvittunut
Sen verran kiinnostuneita ovat tytöt olleet jo ennen ensimmäistä sanaa, että tähän asti naisen saamiseen on riittänyt, ettei päästele suustaan sammakoita. Toki senkin välttely joskus on ylivoimainen tehtävä.
...pillua saanut, mutta naista en oo koskaan puhumalla yrittänytkään saada.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131514Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621465- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1221082- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 141671
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala376582- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515