Eli minulla on "suhde" tyyliin, kun nähdään niin painutaan pehkuihin. Mies soittelee kun häntä sattuu huvittamaan, harvemmin vastaa minun textiviesteihin/puheluihin.
Hän puhuu aina tyyliin, että oltais kimpassa, mutta ei kuitenkaan halua mitään vakituista.
Kun nähdään, niin meillä on mielettömän ihanaa, jutellaan kuin "vanhat tutut", seksi on loistavaa. Sitten heippa ja nähdään taas. Voi mennä kuukausikin, ettei kuulla toisistamme mitään.
Mutta kohta mä heitän hanskat tiskiin.
Mitä te tekisitte minun tilanteessani? Ottaisitteko "vapaa ajasta" ilon irti vai odottaisitte kiltisti kaveria? Tätä on jatkunut jo kauan.
Ihme suhde
26
5938
Vastaukset
- Maria-80
Kiva kun kohtalotovereita löytyy...Mä tapailen noin kerran kuukaudessa yhtä sinkkumiestä.Kun nähdään niin pyörähdetään punkan puolella ja sen jälkeen jutskaillaan.Minä itse tykkäisin kovasti ja ehkä on toiveajattelua että juttu johtaisi johonkin.Mutta luulenpa vain että ns."panopuunaan" käyttää.On eronnut kohta noin vuosi sitten eikä omien sanojensa mukaan kaipaa tällä hetkellä mitään pysyvää parisuhdetta kenenkään kanssa.Mutta on se asia niin että pidemmän päälle tuollaisissa jutuissa satuttaa vaan itseään.Vielä kun on itse myöntänyt että tapailee myös jotain toista oman ikäistään naista...Ja epäilenpä että muitakin...Mies on minua 13 vuotta vanhempi.Olen päättänyt että lopetan kyseisen miehen tapailun koska tiedän pystyväni parempaakin.
- samasta miehestä.
Kuinka vanha se on? Vinkkaas hiukan missä päin suomea asustaa?
- Se mies
samasta miehestä. kirjoitti:
Aika outoa kyllä kun kaikki satutaan olemaan samalla keskustelulinjalla. Voitaisko joskus harrastaa kimppakivaa kolmisteen? Älkää nyt sitten suuttuko, soitellaan.
- puhutaan
samasta miehestä. kirjoitti:
samasta miehestä...Vaikka eihän sitä koskaan tiedä:)Päijät-hämeen seudulla asustelen ja mies on nelissäkymmenissä.Aika tyypillistä yleensä eron jälkeen että miehet haluaa ns.tapailla naisia eivätkä halua mitään vakavempaa.Mutta kyllähän se on niin että tollaset pelkät silloin tällöin-näkemiset niissä merkeissä ei johda mihinkään...Ja sitten vielä kun/jos tunteita alkaa tulla mukaan...Hauskaa kevään jatkoa sinulle!
- Ehkäpä vielä
puhutaan kirjoitti:
samasta miehestä...Vaikka eihän sitä koskaan tiedä:)Päijät-hämeen seudulla asustelen ja mies on nelissäkymmenissä.Aika tyypillistä yleensä eron jälkeen että miehet haluaa ns.tapailla naisia eivätkä halua mitään vakavempaa.Mutta kyllähän se on niin että tollaset pelkät silloin tällöin-näkemiset niissä merkeissä ei johda mihinkään...Ja sitten vielä kun/jos tunteita alkaa tulla mukaan...Hauskaa kevään jatkoa sinulle!
Löytyy mies joka on ihan oma.
- Itsekin
Ehkäpä vielä kirjoitti:
Löytyy mies joka on ihan oma.
Sitä ihan omaa miestä tässä ootellessa:)Joskus tuntuu vaa ihan toivottomalta kun tuntuu että aina törmää väärään tyyppiin...Mutta elämäähän tää vaan on.Se on vaan ikävää ettei omalle ihastumiselleen mahda mitään.Helposti sitten satuttaa itseään tällaisissa jutuissa ja sitten kynnys aloittaa uutta juttua jonkun toisen kanssa kasvaa koko ajan korkeemmaks kun pelkää että taas sattuu.Kai se vaan on koitettava kovettaa itsensä niin ettei mikään satu.Se on vaan helpommin sanottu ku tehty...Mutta elämäähän tää vain on.
- PanuLarno
"Mutta luulenpa vain että ns."panopuunaan" käyttää."
Panethan sä itsekin, idiootti.
- elämääsi...,
ei mies ole tosissaan. Olet käytettävissä silloin kun hänelle sopii.
- kans vähän
tuntuu
- pelkkä teini
kans vähän kirjoitti:
tuntuu
Itse olen eronnut vähän aikaa sitten neljä vuotta kestäneestä suhteesta, ja pokasin erään jo ennestään tavallaan tutun vajaa kolmekymppisen kivan miehen,jonka kanssa olemme pitäneet hauskaa silloin tällöin. ikäero ei ole vielä ainakaan ollut ongelma ja mies on itse aika viriili tyyppi, etten usko että siitä ongelma tuleekaan..ärsyttää vaan ku rupee tuntumaan et vois haluta vähä enemmänki ku vaan aina että sillon tällön peuhataan lakanoissa tai katellaan elokuvia ja pussaillaan iltasin/öisin.. ääh.. pitäis varmaan lopettaa koko säätö ennenku oon ihan mutkalla tän kanssa mutta toisaalta kun on hauskaa vaan sillon tällönki viattomasti niin sama kait tuo on :/ shit happens..
- pelkkä teini
pelkkä teini kirjoitti:
Itse olen eronnut vähän aikaa sitten neljä vuotta kestäneestä suhteesta, ja pokasin erään jo ennestään tavallaan tutun vajaa kolmekymppisen kivan miehen,jonka kanssa olemme pitäneet hauskaa silloin tällöin. ikäero ei ole vielä ainakaan ollut ongelma ja mies on itse aika viriili tyyppi, etten usko että siitä ongelma tuleekaan..ärsyttää vaan ku rupee tuntumaan et vois haluta vähä enemmänki ku vaan aina että sillon tällön peuhataan lakanoissa tai katellaan elokuvia ja pussaillaan iltasin/öisin.. ääh.. pitäis varmaan lopettaa koko säätö ennenku oon ihan mutkalla tän kanssa mutta toisaalta kun on hauskaa vaan sillon tällönki viattomasti niin sama kait tuo on :/ shit happens..
ja niin siis itsehän olen 19v. ja sitä vielä että, en ymmärrä missä vika kun seksikään ei meinaa onnistua? mieheltä loppuu yksinkertaisesti kunto kesken, vaikka miten kuumana olis ollut alkamassa hommiin..en ymmärrä. onko vika jotenkin minussa vai ihan vaan miehessä itsessään.. olen huomannu että hän on aika jännittynyt, johtuen osittain siitä ettei hänellä ole pahemmin ollut vastaavanlaista seuraelämää tai sutinaa naisten suhteen mutta en ymmärrä..luulis tollasen vajaa kolmekymppisen olevan ihan villinä tälläsen teinitytön kanssa mutta ei :E
- varmaan ole kiinni
pelkkä teini kirjoitti:
ja niin siis itsehän olen 19v. ja sitä vielä että, en ymmärrä missä vika kun seksikään ei meinaa onnistua? mieheltä loppuu yksinkertaisesti kunto kesken, vaikka miten kuumana olis ollut alkamassa hommiin..en ymmärrä. onko vika jotenkin minussa vai ihan vaan miehessä itsessään.. olen huomannu että hän on aika jännittynyt, johtuen osittain siitä ettei hänellä ole pahemmin ollut vastaavanlaista seuraelämää tai sutinaa naisten suhteen mutta en ymmärrä..luulis tollasen vajaa kolmekymppisen olevan ihan villinä tälläsen teinitytön kanssa mutta ei :E
vaan sitä jännittää. Monesti äijällä voi olla jopa "suorituspaineita" kun olet häneen verrattuna niin nuori. Kysy haluaako se puhua siitä asiasta, mutta älä painosta.
Jos näytät pettymyksen, niin siitä vasta paineita tulee.
unohda se jätkä..vaikuttaa siltä etei pidä sua ku mukavana ihmisen kenelt saa seksiä,eli vakiopanona!sanon vaan ihan suoraan,että ei se muuta halua,jos se haluais muuta susta ni eiköhän olisi näyttänyt sen jo sulle??mietippä järjellä...
paitsi jos haluat olla vaan pano,ni sit on toinen juttu:)- vaan pelkkä pano
Siitä ei ole nyt kolmeen viikkoon kuulunut mitään ja pokasinkin "laastari" panon raflasta. Ajattelin, että mikäs mun on pakko odottaa, että sitä yhtä herraa kiinnostaa ja odotella soittoa, että koska sillä sattuu olemaan pussit täynnä.
Tää laastari pano sitten osottautukin ihan kivaks kaveriks ja ollaan aika paljon soiteltu ja nähtykkin kerran tässä välissä. Odotan silti edelleen tämän yhden soittoa, että saan sanoa sille, että kiitti ei,se on tottunut siihen, että menen viivana kun se soittaa ja nyt sitten aijon kieltäytyä, antaas kattoo mitä se sanoo. vaan pelkkä pano kirjoitti:
Siitä ei ole nyt kolmeen viikkoon kuulunut mitään ja pokasinkin "laastari" panon raflasta. Ajattelin, että mikäs mun on pakko odottaa, että sitä yhtä herraa kiinnostaa ja odotella soittoa, että koska sillä sattuu olemaan pussit täynnä.
Tää laastari pano sitten osottautukin ihan kivaks kaveriks ja ollaan aika paljon soiteltu ja nähtykkin kerran tässä välissä. Odotan silti edelleen tämän yhden soittoa, että saan sanoa sille, että kiitti ei,se on tottunut siihen, että menen viivana kun se soittaa ja nyt sitten aijon kieltäytyä, antaas kattoo mitä se sanoo.musta sä teet oikein:)koska jos ukko haluaa aina sillon nähdä ku haluaa sexiä,ei se oo ku sexi suhde,paitsi jos haluaa itekkin sellasta,ni mitään huonoo siin ei sillo oo:)
arvaisin,et kun sanot sille et se järjestely ei enää passaa sulle,se rupee entist enemmä juoksee perässäs varsinki jos sanot et tapailet toista,tiiän arvata näin,ku itelle tapahtunu justiinsa näin:)jos sul on tunteita sitä miestä kohtaan,ja haluisit jotai vakavampaa,ja se ei halua samaa,sano se sille,siis et mitä tunnet ja mitä haluat ja mitä et halua,jos se ei muuta asiaa anna sille lähtöpassit...kyllä sitä varmana vituttaa ku menettää ilmeisesti hyvän naisen:)ja seksikumppanin toiselle:)- Mä olen ymmärtänyt
larbella85 kirjoitti:
musta sä teet oikein:)koska jos ukko haluaa aina sillon nähdä ku haluaa sexiä,ei se oo ku sexi suhde,paitsi jos haluaa itekkin sellasta,ni mitään huonoo siin ei sillo oo:)
arvaisin,et kun sanot sille et se järjestely ei enää passaa sulle,se rupee entist enemmä juoksee perässäs varsinki jos sanot et tapailet toista,tiiän arvata näin,ku itelle tapahtunu justiinsa näin:)jos sul on tunteita sitä miestä kohtaan,ja haluisit jotai vakavampaa,ja se ei halua samaa,sano se sille,siis et mitä tunnet ja mitä haluat ja mitä et halua,jos se ei muuta asiaa anna sille lähtöpassit...kyllä sitä varmana vituttaa ku menettää ilmeisesti hyvän naisen:)ja seksikumppanin toiselle:)ettei se tykkää jos käyn "panolla" muualla ja vaikka sen kans on kivaa ja sen kans on hyvä puhua, sillon kun nähdään, mut mun mielestä se ei oo riittävää, että kerran kuussa paneskellaan kun viimeistä päivää (vaiks sekin on kivaa) mut mä haluan välillä kainaloon ja olla siinä vaan miettimättä maailman murheita. Kyl mä sen tiedän, että kun kieltäydyn niin se alkaa laittaa viestiä ja soittelemaan. Näin on nimittäin käyny aikaisemminkin. Mutta kun olen ns. vapaa, musta tuntuu, että se pelästyy ja luultavasti sitoutumista, mut mä päätin, ettei se todellakaan käytä enää hyväkseen. Mä olen jo monta vuotta menny, jos se on hiukan hihkaissu, mut en kyl enää. antaa kattoo miten käy.
- valmis sitoutumaan..
eli haluaa olla villi ja vapaa ja viettää hauskaa elämää. Ehkä olet hänen mielestään mukava mutta hän ei ole kypsä sitoutumaan ja ehkä ei ole koskaan.... hetken vain kerrallaan mut sitten ahdistaa. Etsi kypsä sitoutumisvalmis aikuinen mies.Sorry!!!
- tavallaan itsekkin tiesin
vituttaa vaan tollaset ukot, sanois sitten suoraan. Nyt...tai on siit nyt reilut pari viikkoa, treffasin yhden toisen ja otin itse vähän hälläväliä tyyliin, ja hän oli samaa mieltä, nyt ollaan kuitenkin päivittäin oltu puheissa ja nähtykkin, se ja mun luona. Tyyppi tuntuu aika hyvältä ja antaas kattoa mitä kesä tuo tullessaan. Tätä yhtä en ole nähnyt enkä siitä mitään kuullutkaan, mutta odottelen yhteydenottoa ja vain siks, että saan kysyä siltä, että meinaakos se, että olen vielä vapaalla =))))
- Onhan tämmöttiis
Nähty.
Tämmösten miesten kanssa vissiin on se sama kuvio. Mies käyttäytyy niin kuin haluaisi suhdetta vakavoittaa, puhuu mistä tahansa, esittelee omia haaveitaan. Sitten kun itse alat kertomaan jostain mieltä painavasta asiasta, kommentoidaan parilla sanalla. Olen sitä mieltä että tämmöisellä "antaa ymmärtää - muttei ymmärrä antaa" kaavalla kyseinen mies yrittää pitää naista tietyn siiman päässä. Aina kun hänen mieleensä juolahtaa seksi kanssasi, hän soittaa tai alkaa "pohjustamaan". Tavatessa ollaan kuin "seurusteleva pari" kinoineen ja sen sellaisineen. Tämmöinen suhde ei etene minnekkään.
Anteeksi vain, mutta itse tähän tilanteeseen heränneenä, hölmönä naisena, olen lopen uupunut koko lässytykseen.
Koska miehellä on ehkä pikkasen hakusessa tuo "fuckbuddy" säännöt, olen päättänyt antaa jutun olla. Keskusteluetäisyydellä voin olla puheripulin yllättäessä, se kuuluu kaverin ominaisuuksiin.
Ok. Mies on loistava sängyssä ja hyvännäköinenkin vielä. Mukava luonne ja näin, mutta en halua jatkaa suhdetta joka tapahtuu vain toisen säännöillä. Tämä olisi toiminut vallan mainiosti, ellei hän pelaisi tätä tilannetta koko ajan omaan pussiinsa.
Siksi soronoo. Muista sinäkin että olet SINÄ. Ansaitset todellakin parempaa, mitään ei tarvitse tehdä ellei halua. Sano sille miehelle suoraan, että tässä hommassa kusee joku ja että olet tyytymätön hänen käytökseensä. Jos ei mies tajua - jätä hänet. (jos hän onkin paatoksestani huolimatta sinuun ihastunut, tässä vaiheessa hän pitää sinusta kiinni ja ottaa myös järkensä käyttöön, eikä vain vehkeensä)
Sisko, voemaa :D- Nutturatäti
>>Koska miehellä on ehkä pikkasen hakusessa tuo "fuckbuddy" säännöt, olen päättänyt antaa jutun olla.
Ok. Mies on loistava sängyssä ja hyvännäköinenkin vielä. Mukava luonne ja näin, mutta en halua jatkaa suhdetta joka tapahtuu vain toisen säännöillä. Tämä olisi toiminut vallan mainiosti, ellei hän pelaisi tätä tilannetta koko ajan omaan pussiinsa.>>
En ihan ymmärtänyt, mitkä ovat ne "säännöt" jotka fuckbuddyllasi on "hakusassa" ja miten ne eroavat niistä hänen omista säännöistään (joiden mukaan suhteenne kertomasi mukaan tapahtuu)? Mihin suhteen sitten mielestäsi pitäisi "edetä"? Mitä tarkoitat "pelaa omaan pussiinsa"?
Fuckbuddy-suhteen ideahan on juuri se että ollaan kavereita ja tavataan seksin merkeissä silloin kun tekee mieli. Jos toiselle ei juuri silloin sovi kun toinen ehdottaa niin sitten joskus toiste, ihan kuin missä tahansa kanssakäymisessä.
Jos et haluakaan fuckbuddy-suhdetta vaan esimerkiksi seurustella tai perustaa perheen, niin sitten ehkä pitää vaihtaa kumppania.
Mutta on outoa syyttää toista osapuolta sääntöjen rikkomisesta tai ymmärtämättömyydestä, jos itse haluaa pelata eri säännöillä. - voiko asiaa
enää tarkemmin kertoa kuin sinä? =))))
Poistin äijän numeron kännykästäni (onhan se tietysti aivojen sopukoissa mielessä), mutta ajattelin, ettei tule sitten pikku tuiskeessa soiteltua. Tuli muuten heti parempi olo =)
Nyt vaan vituttaa, että olen antanut käyttää itseäni noin pahasti hyväksi. Tietysti joskus (tää on pieni kaupunki) varmasti törmään siihen jossain baarissa, niin voinhan tilanteen kääntää myös päälaelleen ja antaa sen ymmärtää, että se olinkin minä ketä käytin häntä hyväksi =P - älä ymmärrä väärin.
Nutturatäti kirjoitti:
>>Koska miehellä on ehkä pikkasen hakusessa tuo "fuckbuddy" säännöt, olen päättänyt antaa jutun olla.
Ok. Mies on loistava sängyssä ja hyvännäköinenkin vielä. Mukava luonne ja näin, mutta en halua jatkaa suhdetta joka tapahtuu vain toisen säännöillä. Tämä olisi toiminut vallan mainiosti, ellei hän pelaisi tätä tilannetta koko ajan omaan pussiinsa.>>
En ihan ymmärtänyt, mitkä ovat ne "säännöt" jotka fuckbuddyllasi on "hakusassa" ja miten ne eroavat niistä hänen omista säännöistään (joiden mukaan suhteenne kertomasi mukaan tapahtuu)? Mihin suhteen sitten mielestäsi pitäisi "edetä"? Mitä tarkoitat "pelaa omaan pussiinsa"?
Fuckbuddy-suhteen ideahan on juuri se että ollaan kavereita ja tavataan seksin merkeissä silloin kun tekee mieli. Jos toiselle ei juuri silloin sovi kun toinen ehdottaa niin sitten joskus toiste, ihan kuin missä tahansa kanssakäymisessä.
Jos et haluakaan fuckbuddy-suhdetta vaan esimerkiksi seurustella tai perustaa perheen, niin sitten ehkä pitää vaihtaa kumppania.
Mutta on outoa syyttää toista osapuolta sääntöjen rikkomisesta tai ymmärtämättömyydestä, jos itse haluaa pelata eri säännöillä.Koska suunnitelmat menee aina hänen aikataulujensa kanssa. Kun hänellä tekee mieli. Käsittääkseni tässä mennään niin, että kuunnellaan myös toistakin.
Enkä ollut mitään parisuhdetta perustamassa, tämä on tehty alussa jo selväksi tarkkaan. Hän käyttäytyy miten käyttäytyy. En ala sitä täällä enempää puimaan, sillä se menee jo henkilökohtaisuuksiin. - nopeaa toimintaa.
voiko asiaa kirjoitti:
enää tarkemmin kertoa kuin sinä? =))))
Poistin äijän numeron kännykästäni (onhan se tietysti aivojen sopukoissa mielessä), mutta ajattelin, ettei tule sitten pikku tuiskeessa soiteltua. Tuli muuten heti parempi olo =)
Nyt vaan vituttaa, että olen antanut käyttää itseäni noin pahasti hyväksi. Tietysti joskus (tää on pieni kaupunki) varmasti törmään siihen jossain baarissa, niin voinhan tilanteen kääntää myös päälaelleen ja antaa sen ymmärtää, että se olinkin minä ketä käytin häntä hyväksi =PHmm..
Oikea veto.
Jos joskus äijä ottaa sinuun sitten yhteyttä, voit kysyä häneltä vaikka se menisikin narttumaiseksi "no, mitäs olet vailla?" Jos tulee käninää asiasta, älä anna periksi. Sinä halusit suhteelta jotain muuta, et pelkkää seksiä. Tässä vaiheessa hän saattaa tuoda asiansa julki mitä oikeasti on asiasta mieltä.
Mutta mukava, jos tuli hyvä mieli. Siihen pyritään, turha ahdistus pois. - voihan ei.
älä ymmärrä väärin. kirjoitti:
Koska suunnitelmat menee aina hänen aikataulujensa kanssa. Kun hänellä tekee mieli. Käsittääkseni tässä mennään niin, että kuunnellaan myös toistakin.
Enkä ollut mitään parisuhdetta perustamassa, tämä on tehty alussa jo selväksi tarkkaan. Hän käyttäytyy miten käyttäytyy. En ala sitä täällä enempää puimaan, sillä se menee jo henkilökohtaisuuksiin.siis, tämä oli tarkoitettu ap:lle vinkiksi että heillä ei se suhde taida edetä minnekkään jos toinen haluaa vain käydä kylässä kun on "vailla" jotain.
Pahoittelen, tästä todellakin saa hämäävän kuvan.
- kyl se siittä
suttaantuu, kun vaan ymmärrät ettei sulla ole sen kanssa mitään.
Se on sun vakipano. Meet ja teet mitä tykkäät ja kun panettaa niin sitte vastaat sen puheluun et no ei tänään käy, mut huomenna voisit tulla taas panolle. Ja käytä sen kans kumia, se käy varmasti muuallakin. - ihan...
mun elämältä. Olen tämän miehen takia rikkonut perheeni, koska alussa luulin, et tämä on elämäni mies. Olen pelleilyt tämän ääliön takia 7 kuukautta ja nyt on tullut raja vastaan. Poistin numeron kännykästä ja en ole ottanut häneen yhteyttä eikä hänestä ole kuulunut vähään aikaan mitään. Saattaa vaan olla niin, et seuraavana viikonloppuna (yöllä) tulee taas soitto mulle. Mun on PAKKO vaan vahvistua ja sanoa, EI! Tähän ero tuskaan ei auta muu kuin aika. Ainut paha homma tässä on vain se, et meillä on yhteisiä ystäviä, joten sitä tulee näkemään väkisinkin... :-( Eli kohtalotovereita löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113