.............
Kehukaa palstan naisia
76
3336
Vastaukset
sitten, minun mielestä näissä naisissa on tyyliä:
gek-ko
sirpamaikkarilta
rose18 (suosikkini)
Marie-Cecile
oona
Nettikatti
Ninnuska78
"Lopuista palstan naisista minulla on hyvin negatiivinen mielikuva ja se pysyykin sellaisena ellei tapahdu jotain asennemuokkausta"
MarttyyriMallari-TTt- Kettulaatikossa
negatiivista kehtaat meikäläisestä löytää?
"olenhan fanisi" Kettulaatikossa kirjoitti:
negatiivista kehtaat meikäläisestä löytää?
"olenhan fanisi"mietinkin jo kenet unohdin...
"Sori"
MarttyyriMallari-TTtemanuela kirjoitti:
voinut kehua liittämättä mukaan pientä haukkua muista kuin kehutuista.. Pöh..
voinut, koska pelkästään positiivinen palaute ei ole hyväksi.
"Ja muitakin syitä löytyy"
MarttyyriMallari-TTt- rapiskarpalo
siitä huolimatta kyllä sä siltikin tykkäät minusta. :))
- tuttu heebo
on sitten listallasi. Katselee hymy korvissa olkapääni ylitse. Mikä juttu tämä nyt on? :C
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
voinut, koska pelkästään positiivinen palaute ei ole hyväksi.
"Ja muitakin syitä löytyy"
MarttyyriMallari-TTtmutta ei se ollut ketjun aiheena, koita pysyä aiheesa.. =)
"Jatkuva negatiivinen palautekaan ei ole hyväksi".rapiskarpalo kirjoitti:
siitä huolimatta kyllä sä siltikin tykkäät minusta. :))
mitäs mä vastaisin tuohon...
"Ellen tykkäisi niin en kirjoittelisikaan"
MarttyyriMallari-TTtemanuela kirjoitti:
mutta ei se ollut ketjun aiheena, koita pysyä aiheesa.. =)
"Jatkuva negatiivinen palautekaan ei ole hyväksi".olisko tämäkään listaus kiinnostava ilman soraääniä.
"Tuskin"
MarttyyriMallari-TTt- tuttu heebo
MarttyyriMallari-TTten uskalla toiste lähteä. Ei vaan. Kiva,jos tykkäät siitä. Niin minäkin tykkään. :D
- rapiskarpalo
MarttyyriMallari-TTtmäkin tykkään susta, mutta näistä tunnustuksista huolimatta, ei nyt silti aleta niistelemään yhteiseen nessuun, vaikka sä ihan kiva ootkin. :))
- cookos
mitähän sanos,..no, mä en ole täällä sitä varten , että keräisin jotain bonuspisteitä keneltäkään, en keneltäkään.
Jos en miellytä, se on sitten hänen bropleeminsa. Mua ei ole kukaan enimmin tyylillisesti säväyttänyt, mallari on kyllä tyyliniekka, tosin tarkoitusperät jää arvailujen varaan.
Tyyli- sitä joko on tai ei oo...tai paremminkin tyyliä on monenlaista. Jokainen taaplaa tyylillään ja sen suon kaikille. Olla ihan oma itsensä eikä esittää jotain kosmista. Mut ei hetkauta..olen oma itseni, aina.
Nää listathan on kuin pikkulasten aikaan, oot mun kaveri, ja toi ei oon sitten. Se ei oo sitten kyl mun tyyliä.
kyl työ tiedätte kestä mie tykkään =)
Timanttia on huipputyyppi
Aurinko niin halattava :D
Viilisniilis >;)
Ja vänkyrä on sellanen en mie tiiä mitä siinä on mut se vaan On isolla oolla Ni-in mukava
Sit tuo cookos uutena tulokkaana sen kaa tulee hyvin juttuun.
sit on iso pino immeisiä jotka mie oon kehunu ketjusta toiseen... Ei se oo muuttunu siitä mihinkää. Käykää vaikka kaivelemassa muita niitä keskinäisen kehun ketjuja ja kattokaa sieltä.
Danskusta tykkään, marie cecile on fiksu. Papun oon luvannu viedä peruun. TFox on ihan tosi älykäs. Ex wastaajaki on mukava, kuhan pitää wikipedian auki ku lukee sen vastauksia
En mie ees muista kaikki jotka pitäs kehua nyt, mut hyvitykses mie lupaan kehuu sit ku sellanen tilanne tulee. Eihän sitä erikseen muista ku kysytään.- Kettulaatikossa
keskinäisen kehun listoja voisi tallentaa jonnekin, niin että voisi käydä vain päivittämässä. Ei tarttis uusia aina rustata ja päätään vaivata palstan populaatiolla?
- viilisniilis
tuossa hymiössä nickini perässä on tollaset pirun sarvet? 8O
viilisniilis kirjoitti:
tuossa hymiössä nickini perässä on tollaset pirun sarvet? 8O
kelpuuttanu mut lastes isäks ;) se vaatii vähän tuhmia katseita... Ja tiedoksesi... minä vastustan keinohedelmöitystä :D
Siitä ne tuhmat katseet- viilisniilis
Frederico kirjoitti:
kelpuuttanu mut lastes isäks ;) se vaatii vähän tuhmia katseita... Ja tiedoksesi... minä vastustan keinohedelmöitystä :D
Siitä ne tuhmat katseetSe oli tuhma katse. No nyt mä tajuan. Minä luulin jo, että kyseessä on jotain pahaa!
viilisniilis kirjoitti:
Se oli tuhma katse. No nyt mä tajuan. Minä luulin jo, että kyseessä on jotain pahaa!
Ollaanpas tarkkoja hymiöissä
Tosin oikeessa olit sinäki ku mulla ois ollu vaihtoehtoina
}:) tuuheet kulmakarvat
>:) aggressiivisuus
):) lehmä ...
joten piti sit valita yks... mut se sentään iski silmää ja flirttaili sulle :D- viilisniilis
Frederico kirjoitti:
Ollaanpas tarkkoja hymiöissä
Tosin oikeessa olit sinäki ku mulla ois ollu vaihtoehtoina
}:) tuuheet kulmakarvat
>:) aggressiivisuus
):) lehmä ...
joten piti sit valita yks... mut se sentään iski silmää ja flirttaili sulle :D>;) Tämän hymiönhän olisi voinut tulkita myös tuuheat kulmakarvat omaavaksi henkilöksi, joka iskee silmää. ):)
- cookos
sä oot niin järkevä, kuulostat mun sielukaverilta, ehkä siitä johtuu :)
- Mies puskasta
Taustaa:
Olen lukenut ja kirjoitellut palstalle juttuja ja tehnyt aloituksia täältä puskasta käsin jo reilun vuoden ajan. Melkein kaikki rekatut ovat tulleet jo varsin hyvin tutuiksi.
Mut näistä naisista mä pidän erityisesti:
Vänkyrä nainen -->
(aina :-) kommentoi mun puskasta tekemiäni aloituksia tosi kivasti, me ollaan kyllä aivan samalla aaltopituudella)
Aurinko --> sinä se olet! aurinko :)
Papeete --> käykääs joku korjaamassa sen PC kuntoon että saataisiin kuulla taas Papunkin hauskoja juttuja
La.ra --> ollaan mm. vaihdettu linkkeinä Kolmannen Naisen Youtuben biisejä. Loistava musamaku siis molemmilla :)
ex-Wastaaja --> haastaa mut joskus (mm. eilen illalla) syvällisiin keskusteluihin. Yritän vastata niihin parhaani mukaan - paukut vaan vähän loppuu kesken.
Tässäpä tärkeimmät!Täytyy tähän väliin muistaa kehua puskiakin, sinne kätkeytyy ilmeisen paljon hyviä tyyppejä.
Kiitti kivoista sanoista :)
- lista :
.............
- tuu oikein mitään
mieleen. Onhan ne ihan kivoja. Hupaisia tapauksia.
- sairaita :
keksii tänne omia mielikuvitushahmoja ja uskoo itsekin niihin
- tekee
sairaita : kirjoitti:
keksii tänne omia mielikuvitushahmoja ja uskoo itsekin niihin
kerroppa??
- gek-ko :
tekee kirjoitti:
kerroppa??
keksii tänne ryynäsiä ja vakuutusmiehiä ja käy välillä ampumassa niitä
- touhua
gek-ko : kirjoitti:
eikö olekkin??
- wierdoa :
touhua kirjoitti:
eikö olekkin??
mielisairaalassakin on täyspäisempiä naisia kuin täällä
- nyt....
gek-ko : kirjoitti:
Nehän on erittäin viihdyttävää luettavaa.
Onko ilmassa jotain kateuden värähtelyä? - merkintä :
nyt.... kirjoitti:
Nehän on erittäin viihdyttävää luettavaa.
Onko ilmassa jotain kateuden värähtelyä?"kirjoitettu lääkityksen alaisena"
- kuomaseni!
merkintä : kirjoitti:
"kirjoitettu lääkityksen alaisena"
kolmiomerkintä varoitukseksi ettei ole täyttä kansalaisluottamusta ko. kirjoituksissa
... ei pysty tähän. Ootte hienoja kaikki.
Mutta nyt en kertakaikkiaan voi alkaa yksilöimään... henkilökohtaisista syistä.- vetää
sen johtopäätöksen että palstan naiset osaavat kehua miehiä, mutta sama ei suju toisinpäin.
- sitten palstan
miehissä on jotain kehuttavaa ja palstan naisissa ei niinkään paljon.
Tai ehkä myös niin, että palstan naiset taitavat mielistelyn jalon taidon ja palstan miehet eivät ole sitä vielä oppineet.
Lisää ehdotuksia? - poikkeuksia
Frederico kirjoitti:
miks nii häh?
Vai meinaatko että gekko otti sen kehuna että sitä pidetään miehenä jne?vertaa huviksesi, miesten kehuissa ei taidettu haukkua ketään miestä. Tässä ketjussa taitaa olla enemmän haukkumista kuin kehuja.
- cookos
aina hyvin kateellisia toisileen ja vastahan minäkin kehuin erästä. Ei mulla ainakaan oo mitään ketään naista täällä vastaan, kaikki kivoja.
Kestän kyllä kritiikin..nää nettijutut, ei näitä voi ottaa vakavasti, koska täällä keskustellaan tuntemattomien kanssa, aina pitää olla pieni varaus juttuihin. - oli kehua
sitten palstan kirjoitti:
miehissä on jotain kehuttavaa ja palstan naisissa ei niinkään paljon.
Tai ehkä myös niin, että palstan naiset taitavat mielistelyn jalon taidon ja palstan miehet eivät ole sitä vielä oppineet.
Lisää ehdotuksia?niin miehet epäonnistui aika surkeasti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Enemmän tässä haukutaan?
Oma ehdotukseni on että palstan naiset ovat peruspositiivisia ja löytävät mistä tahansa jotakin hyvää. - sitten naiset
oli kehua kirjoitti:
niin miehet epäonnistui aika surkeasti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Enemmän tässä haukutaan?
Oma ehdotukseni on että palstan naiset ovat peruspositiivisia ja löytävät mistä tahansa jotakin hyvää.ovat enemmän riippuvaisia kehuista ja imarteluista kuin miehet.
poikkeuksia kirjoitti:
vertaa huviksesi, miesten kehuissa ei taidettu haukkua ketään miestä. Tässä ketjussa taitaa olla enemmän haukkumista kuin kehuja.
eka pitää kampittaa nee muut ettei sitä yhtä tartte nostaa jalustalle. Mut joo oikeessa oot. Kehuminen voiki mennä paskan heittämisesk muiden niskaan.
- sarvikuonokas
Protestoin tässä listan puutetta..
Aurinko: Ymmärryksen ja empatian määrä jotain ainutlaatuista
Bebs: Kadehdittava elämänasenne
Kettu: Harvinaisen huvittava naiseksi :P
Gekko: Luonteesta löytyy kerroksia joilla yllättää
Timanttia: Kypsä, itsenäinen, järkevä ja äärimmäisen asiallinen.
Vänkyrä: Suvaitseva selviytyjä
MC: Ei ärsytä niin millään tapaa
rapis: Vahva ja suora
viilis: Valoittava kyky nauraa itselleen
sirpa: äijempi kuin minä :)
ex-Wastaaja: Älykäs
Lara: Särmikäs
Lisää saa sitten pyytämällä.. Pahoittelen, mikäli et esiintynyt listalla - Petter X
la.ra on kaunis, fiksu ja muutenkin vetävä nainen. Arvosana erittäin korkea.
- kehuttu :
miksi ei?
- kuva :
on jäänyt ettei gekolle / marttyyrille saa antaa kummallekaan konetuliaseita käsiin tai tapahtuu hirveitä
- väliaika
kohdallaan suurimmalla osalla palstan naisia. Voin kehua ja samalla kiittää kaikkia, jotka ovat palstailua sulostuttamassa.
Räväkät persoonat ja repäisevä, jopa kieroutunut huumorintaju jää aina mieleen. En tiedä onko soveliasta mainita ketään erikseen, mutta jos sen tekisin niin mainitsisin mm. nimet: gekko, sirpamaikkarilta, supremesatan, viilisniilis ja kettulaatikossa.
Muilla ansioilla mieleen ovat jääneet mm.: vänkyränainen, papeete1, cindyD, marie-cecile, emanuela ja monet monet muut. Niin kuin jo aiemmin sanoin, haluan kehua kaikkia naisenpuolia, jotka tälle palstalle positiivisen panoksensa antavat.
Vakuutusmiehestä, ryynäsestä ja marttyyri-mallarista en oikein tiedä kumpaan ketjuun kehuisin, niin laitetaan ne kehut nyt sitten tähän.- henkilöt :
"Vakuutusmiehestä, ryynäsestä ja marttyyri-mallarista en oikein tiedä kumpaan ketjuun kehuisin,"
ovat jotain kolmatta sukupuolta tai niillä ei ole sukupuolta lainkaan? - väliaika
henkilöt : kirjoitti:
"Vakuutusmiehestä, ryynäsestä ja marttyyri-mallarista en oikein tiedä kumpaan ketjuun kehuisin,"
ovat jotain kolmatta sukupuolta tai niillä ei ole sukupuolta lainkaan?luulen ettei sillä ole niin suurta väliä, kumpaan ketjuun heitä kehuu. Viihdyttävyysarvo on huomattavasti tärkeämpi kuin pallit tai niiden puutos jalkovälissä.
- terv. nainen
ex-Wastaaja, Aurinko79. Näiden henkilöiden mielipiteet osuu yksiin omien mielipiteideni kanssa.
- Kettulaatikossa
uteliaisuuttani on pakko kysyä että miten tuo on mahdollista? Nehän ovat kaikki kovin eri linjoilla?
- ykkönen :
miksi ei kirjoita enää ?
- se on
sammunut
- herää :
se on kirjoitti:
sammunut
muuten se on maailmanloppu ja end of the wörld
cookos, mä siis vaan niin pidän sen naisellisesta tyylistä.
Mutta, ei se poissulje sitä, ettenkö pitäis kaikista muistakin, kaikki on mahtavia tyyppejä ja mä tykkään erityisesti ihan yleisellä tasolla kaikista siinä, että ne lähtee lähes aina juttuun mukaan ja pilke silmäkulmassa. Lisäks naiset tääl on huomattavasti keskivertoa paremmannäkösiä.- cookos
mut kiitos, aina tuntuu hyvälle positiivinen palaute.Hivelee naisellista olemusta, you know..?
Saan sitä toki muualtakin, mutta täällä, kun ei tunneta, se on spesiaalia. Kaikki on täällä musta mukavia, nekin jotka arvostelee, koska mitä siitä tulisi, jos kaikki ajattelis samalla tavalla, sula mahdottomuus.
Ihailen silti itse noita naisia, josta osaa kirjottaa toisin kuin mä, en lähde matkimaan ketään. Tääl mettän keskellä kun aktiviteetit on vähäsiä ja jutut sen mukasia.
Sit mua huvittaa se, miks oon täällä,..kaikki on sattuman kauppaa :) cookos kirjoitti:
mut kiitos, aina tuntuu hyvälle positiivinen palaute.Hivelee naisellista olemusta, you know..?
Saan sitä toki muualtakin, mutta täällä, kun ei tunneta, se on spesiaalia. Kaikki on täällä musta mukavia, nekin jotka arvostelee, koska mitä siitä tulisi, jos kaikki ajattelis samalla tavalla, sula mahdottomuus.
Ihailen silti itse noita naisia, josta osaa kirjottaa toisin kuin mä, en lähde matkimaan ketään. Tääl mettän keskellä kun aktiviteetit on vähäsiä ja jutut sen mukasia.
Sit mua huvittaa se, miks oon täällä,..kaikki on sattuman kauppaa :)sua erikseen maininnu, jos en oikeesti sun tyylistä tykkäis.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
sua erikseen maininnu, jos en oikeesti sun tyylistä tykkäis.
aito ja rehellinen :),,,mukana mennään niin kauan kun hyvältä tuntuu.
- tuttu heebo
sitten,kun palleista puristetaan. Palstan naisilla on kaikilla hyvä huumorintaju,itsenäisiä ajatuksia ja vastauksia. Osaavat laittaa miehen tiukille (omituinen kehu),mutta mä pidänkin haasteista. ;D
Uskaltaako kehua ketään erikseen nimillä? En uskalla. Jänistän. Naiset tahtoo olla tarkkoja ja vaikuttaa asenteisiin,jos kehuu yhtä enemmän kuin toista.
Kaikki kyllä varmaan ovat huomanneet kenen kanssa eniten keskustelen. Joten aika selvää,että hän on jotenkin mun suosiossani. Meillä vaan juttu luistaa. En mä jaksa näin aikaisin aamusta kehua enempää. :D
Kyllä te nyt itsekin tiedätte olevanne upeita naisia ihan jokainen. Ei se voi minun kehuista kiinni olla. Eikä muutenkaan meidän karvaa puskevien selitysten varassa.- yxitypy evk
tuttu heebo :=))
Olet aivan oikeassa. Itse kartan tällasia kyselyitä.
Kaikki ovat. Niin miehet kuin naisetkin omalla tavallaan ihan kivoja :=))
Hyvät päivänjatkot kaikille. Työ kutsuu :=)) - tuttu heebo
yxitypy evk kirjoitti:
tuttu heebo :=))
Olet aivan oikeassa. Itse kartan tällasia kyselyitä.
Kaikki ovat. Niin miehet kuin naisetkin omalla tavallaan ihan kivoja :=))
Hyvät päivänjatkot kaikille. Työ kutsuu :=))jatkoja! Minua kutsuu rakennustalkoot. Hyvä,että on tekemistä. Tämä lomailu alkaa jo ottaa voimille. Ei jaksa olla vaan. :D
- myytikki
tuttu heebo kirjoitti:
jatkoja! Minua kutsuu rakennustalkoot. Hyvä,että on tekemistä. Tämä lomailu alkaa jo ottaa voimille. Ei jaksa olla vaan. :D
on laajentaa pohjavalua ja saada päälle se purettu hirsikehikko tuolta...?
- tuttu heebo
myytikki kirjoitti:
on laajentaa pohjavalua ja saada päälle se purettu hirsikehikko tuolta...?
olin talkoilla auttamassa pystyyn. Asunnon myynti mielessä. Hirsikehikko kelpaisi kyllä. :D
- myytikki
tuttu heebo kirjoitti:
olin talkoilla auttamassa pystyyn. Asunnon myynti mielessä. Hirsikehikko kelpaisi kyllä. :D
huh ja hei :D Alko jo vähän ahistaa...
- tuttu heebo
myytikki kirjoitti:
huh ja hei :D Alko jo vähän ahistaa...
alkoi ahdistaa? Pelästyitkö,että olen joku sinun tuttava? :D
- myytikki
tuttu heebo kirjoitti:
alkoi ahdistaa? Pelästyitkö,että olen joku sinun tuttava? :D
kun kaikki mitä susta tiedän,täsmäsi, paitsi tuo myynti...
- tuttu heebo
myytikki kirjoitti:
kun kaikki mitä susta tiedän,täsmäsi, paitsi tuo myynti...
asuntoa harkitsen myydä. Ostajakin olisi tiedossa. Omakotitalo ison autotallin kanssa olisi oma unelma. :D
- myytikki
tuttu heebo kirjoitti:
asuntoa harkitsen myydä. Ostajakin olisi tiedossa. Omakotitalo ison autotallin kanssa olisi oma unelma. :D
voisi heittää,et sellaset kun velipojilla?
- tuttu heebo
myytikki kirjoitti:
voisi heittää,et sellaset kun velipojilla?
meni ohi. Velipojilla? Tarkennatko?
- myytikki
tuttu heebo kirjoitti:
meni ohi. Velipojilla? Tarkennatko?
Sanoinhan -vainiksena- pakko tarkastaa. Ei uponnu, totean syvästi helpottuneena :D Hauskaa iltaa, mun tarvii tehdä jotain älyllistä jo.
- tuttu heebo
myytikki kirjoitti:
Sanoinhan -vainiksena- pakko tarkastaa. Ei uponnu, totean syvästi helpottuneena :D Hauskaa iltaa, mun tarvii tehdä jotain älyllistä jo.
selvä. Mulla on systeri. Sillä on talo. Veljiä ei ole. Onneksi. Mukavaa iltaa. :D
- St Jude
kerran onnistuit saamaan hymyn kasvoille :D
Iso kiitos! - tuttu heebo
St Jude kirjoitti:
kerran onnistuit saamaan hymyn kasvoille :D
Iso kiitos!hyvä,Jude. :D
- Hossi
Ansaitsee kehuja, jokainen on omalla tyylillään kehunsa ansainnut.
Erityismaininnan voisin antaa vaikka Timantille, Hymylle, Laralle, sit tuo Naan saug vai mikä se oli ja moni muukin mut nikkejä ei näin aamutuimaan tuu mieleen. - ex-Wastaaja
..kehuneille.;)
Kivaa että löytyy ihmisiä, jotka löytävät muista hyviä asioita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761