ex-Wastaaja on palstan paras kirjoittelija. Hän on naispuolinen ja aivan varmasti jonkun rekkautuneen alter ego. Ei hän muuten osasi kettuilla niin taitavasti vakiokirjoittelijoille.
http://www.youtube.com/watch?v=82XMJHRSb-o
"Todella loistava tyyppi"
MarttyyriMallari-TTt
Kuka hän on
39
1197
Vastaukset
- Tuo mieshän
löi naista.
Onkos se nyt laillista peliä?
"Taitaa olla marttyyrin alterego." - ZX 6 R
sinäkin selvinnyt hengissä. Mikä pahan tappaisi. Ei vaan. Kettuilusta nousee pojot?
kettuilu on tämän saitin parasta antia.
Ps: eikö sinun ex-nikki ollut tuttu heebo...
"Villi arvaus"
MarttyyriMallari-TTt- ZX 6 R
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kettuilu on tämän saitin parasta antia.
Ps: eikö sinun ex-nikki ollut tuttu heebo...
"Villi arvaus"
MarttyyriMallari-TTtentinen nikki. Kyllä. Myös Pate D. Sama jätkä.
ZX 6 R kirjoitti:
entinen nikki. Kyllä. Myös Pate D. Sama jätkä.
ja sä tykkää fire-rosesta ja moottoripyöristä.
"Ja ilmeisesti olet pannut jonkun muijan paksuksi"
ja sä tykkää fire-rosesta ja moottoripyöristä.
"Ja ilmeisesti olet pannut jonkun muijan paksuksi"
MarttyyriMallari-TTttykkään. Paksuksi en ole pannut ketään. Ei ainakaan kukaan ole perään soitellut.
- Luulet olevasi fiksukin mut...
epäilen erääksi rekkautumattomaksi mieheksi, jolla on erittäin suuri kyky muunnella kirjoitustyylejään hölmöstä älykkääksi ja tekee tahallisia kirjoitusvirheitä saaden nautinnon jos joku alkaa korjailemaan ja opastamaan. Runoilee hölmösti ehkä tahallaan muttei ole runontaja vaan jokin nuorempi mies selvästi mutta osaa leikkiä naistakin.
nimimerkkiä en muista mutta niitä onkin useita. sen tietää vaikka soisit sie itte:
- Toi mallari on kukkuluuruu
Luultavasti on. Toi jätkä ei kehu muita kuin itseään alter egoillaan ja alter egojaan sitten tämän tapaisin kehuin: kuka lienee tuo älykäs ja paras keskustelija, joka vittuilee voitokkaasti ja taitavasti ihan kelle tahansa muulle alempiarvoiselle.
- ex-lastaaja
monilta osin hyvin ennalta arvattava ja toimii usein
itsensä ympärille kangistuneiden kaavojen mukaan.
Mutta siltikin yllättää hyvin usein hyvillä kirjoituksilla ja ajatuksilla, silloin kun ei pyöri oman narsistisen itsensä ympärillä.
"mallarin huumori taas on purevaa" - eimikäänhienohelma (n)
Mä pistin sitä eukkoo eilen turpiin :D
Ett ei mikään kovin viksu... - paras kirjoittaja
olen minä.
"Kukaan ei tunnista hyvää, vaikka kompastuisi siihen tuhansia kertoja päivässä"minun mielestä sinä olet vain yksi niistä lukemattomista typeryksistä jotka matkivat minua.
"Hanki elämä"
MarttyyriMallari-TTt- on hyvin
minun mielestä sinä olet vain yksi niistä lukemattomista typeryksistä jotka matkivat minua.
"Hanki elämä"
MarttyyriMallari-TTtvähän matkittavaa, vaikka ihan rakastettava hahmo oletkin omassa yksinkertaisuudessa.
"Elämää ei voi hankkia. Elämä on vaan ON"
- ZX 6 R
antaa siivet. Tässä Maltsulle harraste vailla vertaa.
http://www.youtube.com/watch?v=4-sAnNl6n4Y- ex-lastaaja
siinähän oli actionia.
"Ja sitä täällä tarvitaan"
MarttyyriMallari-TTtmopoja.. booooooooring.
- ZX 6 R
ex-lastaaja kirjoitti:
mopoja.. booooooooring.
golfaaminen booring.
ZX 6 R kirjoitti:
golfaaminen booring.
ollut aikoinaan vapauden symboli ja siksi en vaivaudu morkkaamaan alan harrastajia.
"Ainakaan tällä erää"
ollut aikoinaan vapauden symboli ja siksi en vaivaudu morkkaamaan alan harrastajia.
"Ainakaan tällä erää"
MarttyyriMallari-TTtpois. Huomena lähden leikkimään. Katsotaan paikkailenko katteita viikonlopun.
http://www.youtube.com/watch?v=Fjl_FDK0tHw
mun mielestä paras. Eikä varmasti ole kenenkään rekatun alter ego, mut on toki voinut luoda rekatun nikin itselleen alter egoksi.
PiiaM, eli ex-w on kirjotellu tääl pidempään kuin lähes kaikki muut.- ent.Wastaaja
"PiiaM, eli ex-w on kirjotellu tääl pidempään kuin lähes kaikki muut."
Tuskin...Mistäs tollasia olet tietävinäs? Ekan kerran kirjoitin tälle palstalle muistaakseni vuonna 2004. En ollut erityisesti aktiivinen kirjoittaja. Mun mielestä tällä palstalla on monia, jotka on takuulla kirjoittaneet kauemmin kuin mä.
"Eikä varmasti ole kenenkään rekatun alter ego, mut on toki voinut luoda rekatun nikin itselleen alter egoksi."
Aha? Voi miten "innovatiivista".
Äläkä viitti puhua PiiaM:sta, ex-w:sta etc. samassa yhteydessä yhtään mitään. Sen verran sentään kohteliaisuutta, kiitos, kun kys. ex-wastaaja kerran rekisteröitiin, etten itse sillä nimimerkillä enää voi kirjoittaa. Ja jos viittaat ihmisten vanhoihin nimimerkkeihin, niin voit sitten varmaan viitata samalla myös muiden nimimerkkiään vaihtaneiden aiempiin nimimerkkeihin, eikä tehdä niin vain mun kohdallani.
ent.Wastaaja kirjoitti:
Tuskin...Mistäs tollasia olet tietävinäs? Ekan kerran kirjoitin tälle palstalle muistaakseni vuonna 2004. En ollut erityisesti aktiivinen kirjoittaja. Mun mielestä tällä palstalla on monia, jotka on takuulla kirjoittaneet kauemmin kuin mä.
"Eikä varmasti ole kenenkään rekatun alter ego, mut on toki voinut luoda rekatun nikin itselleen alter egoksi."
Äläkä viitti puhua PiiaM:sta, ex-w:sta etc. samassa yhteydessä yhtään mitään. Sen verran sentään kohteliaisuutta, kiitos, kun kys. ex-wastaaja kerran rekisteröitiin, etten itse sillä nimimerkillä enää voi kirjoittaa. Ja jos viittaat ihmisten vanhoihin nimimerkkeihin, niin voit sitten varmaan viitata samalla myös muiden nimimerkkiään vaihtaneiden aiempiin nimimerkkeihin, eikä tehdä niin vain mun kohdallani.
että tää on turha alotus.
- nimi
ent.Wastaaja kirjoitti:
Piia ja kirjoitellut täällä ennen nimimerkillä PiiaM?
Olipa turha tieto. - ent.Wastaaja
relaxed_eyes kirjoitti:
että tää on turha alotus.
Siinä tapauksessa ettet tarkoittanut loukata, on mun velvollisuuteni pyytää sulta anteeksi.:)
- ent.Wastaaja
nimi kirjoitti:
Piia ja kirjoitellut täällä ennen nimimerkillä PiiaM?
Olipa turha tieto.Nimeni ei ole Piia. Ei mitään siihen viittaavaakaan.
Noin arviolta viisikymmentä kertaa olen asian sanonut. Nimimerkillä Piia etceterallaa kirjoitin joskus vuonna elvis. Nimimerkillä Piia on ollut myös muita käyttäjiä. - jos
ent.Wastaaja kirjoitti:
Nimeni ei ole Piia. Ei mitään siihen viittaavaakaan.
Noin arviolta viisikymmentä kertaa olen asian sanonut. Nimimerkillä Piia etceterallaa kirjoitin joskus vuonna elvis. Nimimerkillä Piia on ollut myös muita käyttäjiä.uteliaisuuteni merkityksetöntä asiaa kohtaan aiheutti tuohtumusta.
En lukenut palstaa vuonna elvis enkä silloinkaan kun sulta on asiaa ennen kysytty.
Minulle on tuttu vain ex-Wastaaja ja hänen eriskummalliset edesottamukset palstalla. Tarkoitin siis vaihtelevat edesottamukset. - ent.Wastaaja
jos kirjoitti:
uteliaisuuteni merkityksetöntä asiaa kohtaan aiheutti tuohtumusta.
En lukenut palstaa vuonna elvis enkä silloinkaan kun sulta on asiaa ennen kysytty.
Minulle on tuttu vain ex-Wastaaja ja hänen eriskummalliset edesottamukset palstalla. Tarkoitin siis vaihtelevat edesottamukset.Lue uudelleen. Luulet väärin. En ollut tuohtunut.
Mut, öitä sullekin.:) - ent.Wastaaja
ent.Wastaaja kirjoitti:
Lue uudelleen. Luulet väärin. En ollut tuohtunut.
Mut, öitä sullekin.:)Tottakai ne mainitsemasi edesottamukset on kohtuullisen vaihtelevia olleet, eikä vähiten siksi, että "ex-wastaaja"-nikillä(kin) on ollu kohtuullisen monta sen nikkikenttään raapustanutta. Kiusantekotarkoituksessa mulle...
Mut paskan hailee.;) Joskus jos jonkun ihmisen/asian/toiminnan säälittävyys ylittää tietyn lakipisteen, jotakin asiaa voi pitää niin järjettömänä, että se on pakko katsoa merkityksettömäksi, vaikka ällistystä ja huvitusta aiheuttaisikin...
- ent.Wastaaja
Toivottavasti tolla aloituksella ei tarkoiteta minua(?).
Mulla ei muuten ainakaan ole mitään "alteregoja", enkä koskaan ole rekisteröitynyt. Tiedoksi myös, että mielestäni puhe niistä on nössöjen (ja joidenkin osalta ehkä myös vähän vinksahtaneidenkin?) naurettavaa pelleilyä. Siksi ne nynneröt puhuu "altergoistaan", kun ei pokka riitä kertomaan kaikkia mielipiteitään yhdellä nikillään... Vähän turhan syvällä mielikuvitussuossa sellaset tyypit mun makuun.
Tajuatko muuten ap., miten omituiselta läppäsi näyttää?Minä en yleensä anna mitään tunnustusta kenellekään, mutta nyt teen poikkeuksen.
Tiedän kuka olet.
"La Vie en Rose"
MarttyyriMallari-TTt- ent.Wastaaja
Minä en yleensä anna mitään tunnustusta kenellekään, mutta nyt teen poikkeuksen.
Tiedän kuka olet.
"La Vie en Rose"
MarttyyriMallari-TTtOlen sanaton.
ent.Wastaaja kirjoitti:
Olen sanaton.
Olet sanaton, mutta minä en ole.
"Ja sen sinä varmasti olet jo huomannutkin"
Olet sanaton, mutta minä en ole.
MarttyyriMallari-TTt"Ja sen sinä varmasti olet jo huomannutkin"
Viimeistään nyt huomasin.
" Sitaatissasi sanojen määrä lisääntyy silloin, kun et jää sanattomaksi"
Ei mut... Nyt riittää "miehen logiikka" taas tältä erää. Öitä.:) ent.Wastaaja kirjoitti:
Viimeistään nyt huomasin.
" Sitaatissasi sanojen määrä lisääntyy silloin, kun et jää sanattomaksi"
Ei mut... Nyt riittää "miehen logiikka" taas tältä erää. Öitä.:)öitä vaan sullekin :)
"Yllätä minut huomenna"
öitä vaan sullekin :)
"Yllätä minut huomenna"
MarttyyriMallari-TTt"Yllätä minut huomenna"
Niin, olen mä varmaan joskus niinkin tehnyt (yllättänyt).;D
Huomenna en mitenkään ehdi palstailemaan, mutta ehkä myöhemmin sitten. Nyt rakas sänkyni tossa huutaa mut kaatumaan syleilyynsä.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801