päivän mietelause

jospa darwin oli sittenkin oikeassa?

12

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´´´´´´

      kiinnostaa. Mene evouskovaispalstalle ihailemaan tuota sälliä, siellä on muitakin faneja.

      • Apo-Calypso

        Hienoa!

        Voisitko kuvata taman palstan otsikon mukaisesti kreationismia tukevat *tieteellisesti* hyväksyttävät havainnot luonnosta?

        Edes *muutaman*, pretty please?


      • ´´´´´´
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Hienoa!

        Voisitko kuvata taman palstan otsikon mukaisesti kreationismia tukevat *tieteellisesti* hyväksyttävät havainnot luonnosta?

        Edes *muutaman*, pretty please?

        onko sulla kaikki fanituotteet jo?


      • Apo-Calypso
        ´´´´´´ kirjoitti:

        onko sulla kaikki fanituotteet jo?

        Eli naköjään et saata pystyä kykenemään...

        Voi ressukkaparkaa, lohdutuksen sanoina: Olisit ollut ihan ensteksmäinen joka olisi pystynyt...


      • ´´´´´´
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Eli naköjään et saata pystyä kykenemään...

        Voi ressukkaparkaa, lohdutuksen sanoina: Olisit ollut ihan ensteksmäinen joka olisi pystynyt...

        ei ole elämää netin ulkopuolella. Hanki sellainen. Osaatko, pystytkö? Et. Tiesin sen. Onko kova jätkä olo? Kerrankin elämässä, kerrankin. Edes virtuaalielämässä, mammanpoika onkin tosi kova poika. :))) Vaviskaa kaikki. Tää jätkä on niin kova, niin kova. Niin saatanan kova jätkä, se uskaltaa haukkua kressuja netissä. :))) Mammanpoika on niin kova jätkä netissä, niin kova jätkä. :))))))))))))


      • Apo-Calypso
        ´´´´´´ kirjoitti:

        ei ole elämää netin ulkopuolella. Hanki sellainen. Osaatko, pystytkö? Et. Tiesin sen. Onko kova jätkä olo? Kerrankin elämässä, kerrankin. Edes virtuaalielämässä, mammanpoika onkin tosi kova poika. :))) Vaviskaa kaikki. Tää jätkä on niin kova, niin kova. Niin saatanan kova jätkä, se uskaltaa haukkua kressuja netissä. :))) Mammanpoika on niin kova jätkä netissä, niin kova jätkä. :))))))))))))

        Hohhoijaa...


      • ottaa..
        ´´´´´´ kirjoitti:

        ei ole elämää netin ulkopuolella. Hanki sellainen. Osaatko, pystytkö? Et. Tiesin sen. Onko kova jätkä olo? Kerrankin elämässä, kerrankin. Edes virtuaalielämässä, mammanpoika onkin tosi kova poika. :))) Vaviskaa kaikki. Tää jätkä on niin kova, niin kova. Niin saatanan kova jätkä, se uskaltaa haukkua kressuja netissä. :))) Mammanpoika on niin kova jätkä netissä, niin kova jätkä. :))))))))))))

        lääkkeet aamulla?


      • ottaa
        ottaa.. kirjoitti:

        lääkkeet aamulla?

        myös iltalääkkeesi? aamulääkkeen vaikutus taisi jo loppua.


      • jumalaasi yhteyttä? Tarvitseeko sinun antaa uhrilahjoja? Vartiotorni oy.lle ehkä rahaa? Jaatko sinä niitä herätkää lehtiä? Vai pidätkö jumaliisi yhteyttä okkultistisissa salaseuroissa missä pelataan spiritismiä?


      • Salccari
        ´´´´´´ kirjoitti:

        ei ole elämää netin ulkopuolella. Hanki sellainen. Osaatko, pystytkö? Et. Tiesin sen. Onko kova jätkä olo? Kerrankin elämässä, kerrankin. Edes virtuaalielämässä, mammanpoika onkin tosi kova poika. :))) Vaviskaa kaikki. Tää jätkä on niin kova, niin kova. Niin saatanan kova jätkä, se uskaltaa haukkua kressuja netissä. :))) Mammanpoika on niin kova jätkä netissä, niin kova jätkä. :))))))))))))

        Onpa vihamielistä. Minne ovat unohtuneet Jeesuksen opetukset toisen posken kääntämisestä ja kaikkien ihmisten tekemisestä opetuslapsiksi?


      • salli mun nauraa :D
        Salccari kirjoitti:

        Onpa vihamielistä. Minne ovat unohtuneet Jeesuksen opetukset toisen posken kääntämisestä ja kaikkien ihmisten tekemisestä opetuslapsiksi?

        :D :D Jaa että evouskovat saavat lappaa jatkuvalla syötöllä paskaa kaikkien vihaamiensa tuntemattomien ihmisten niskaan eikä niille saa näyttää niiden omaa typeryyttä? :D :D Vieläpä vihamielisistä evouskovista pitäisi tehdä opetuslapsia. Eikö se darwinin opetuslapseus riitäkään? :D


      • Salccari
        salli mun nauraa :D kirjoitti:

        :D :D Jaa että evouskovat saavat lappaa jatkuvalla syötöllä paskaa kaikkien vihaamiensa tuntemattomien ihmisten niskaan eikä niille saa näyttää niiden omaa typeryyttä? :D :D Vieläpä vihamielisistä evouskovista pitäisi tehdä opetuslapsia. Eikö se darwinin opetuslapseus riitäkään? :D

        Saahan täällä olla niin viha- ja ylimielisenä kuin haluaa. Mietin vain, mitä mieltä Jeesus siitä olisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe