Kysymyksiä!

lolololololol

Vastatkaa näihin kysymyksiin kreationistit tai ID. liikkeen kannattajat! Tarvitsisin vastauksia nimenomaan kannattajilta itseltään, en esim. evoluution kannattajilta.

1)Miksi kreationismia tai IDtä ei hyväksytä tieteiksi?

2)Mikä on rappeutumisen tarkka määritelmä?

3)Monet kuitenkin sanovat kreationismia ja IDtä tieteiksi. Haluaisin kuulla mitä ne sitten muka tutkivat?

Pitäisi väsätä uskonnon tunnille esitelmää aiheesta ja näitä kysymyksiä nyt pohdiskellut. Josko täällä joku osaisi vastata.

6

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselet !

      ....
      Pitäisi väsätä uskonnon tunnille esitelmää aiheesta ja näitä kysymyksiä nyt pohdiskellut.
      ....

      Vaikka tuo loppuosa onkin lapsellista trollausta niin vastataan sitte muutamalla sanaisella sanalla.

      1. Miksikö ei hyväksytä tieteeksi? Siis, kuka ei hyväksy? Tietenkään evoon uskovat tiedemiehet eivät hyväksy ID:ä tieteeksi etenkään Suomessa. Mutta nämä evoilijatpa ovat jäävejä omassa asiassaan. Monessa muussa maassa ID hyväksytään tieteeksi.

      2. Eikös rappeutuminen ole taantumaa. Ymmärrätkö mitä tarkoitetaan jos vaikka rakennusta sanotaan rappeutuneeksi. Mitähän sille on silloin mahtanut tapahtua?

      3. ID tutkii Älykkään Luomisen kysymyksiä. Lue alan kirjallisuutta niin ei tartte (tyhmiä) kysellä. Ei tiedä kun ei tutustu, eikös se näin mene?

      • Pärspub

        0/3. Sorry, no cookie. Hahahah!

        1. Ei hyväksytä Suomessa eikä _muuallakaan_ koska ID ei ole tuottanut mitään omaperäistä ja koska se edellyttää sokeaa uskoa yliluonnolliseen vrt. Joulupukki.

        2. Rappeutumiselle ei ole määritelmää, koska heti jos sellainen annettaisiin, se tyrmättäisiin. Siksi koko käsite pidetään hyvin epämääräisenä ja sille annetaan vain lapsellisia selityksia kuten rakennuksen rappeutuminen (HAHAH!). (tiedoksi: rakennukset eivät lisäänny suvullisesti).

        3. Eikös ID ollutkaan teoria älykkäästä suunnittelijasta. Mitäs tämä älykäs luominen on? HAHAH!

        RAH RAH!


      • etkä kyselisi

        1. Iranin ja Turkin lisäksi, missä muissa maissa ID kelpaa tieteeksi? Afganistanissa?

        2. Eikös sinulla ole antaa vastausta kun vastailet vaan asettamalla kysymyksiä? Näyttää siltä ettei ole.

        3. Eikä taaskaan ole antaa mitään vastausta, käsketään vaan etsiä sitä (turhaan) "alan kirjallisuudesta" jonka estottoman propagandistisuuden tietävät kaikki, sekä ID:n kannattajat että vastustajat.


      • höpiset
        etkä kyselisi kirjoitti:

        1. Iranin ja Turkin lisäksi, missä muissa maissa ID kelpaa tieteeksi? Afganistanissa?

        2. Eikös sinulla ole antaa vastausta kun vastailet vaan asettamalla kysymyksiä? Näyttää siltä ettei ole.

        3. Eikä taaskaan ole antaa mitään vastausta, käsketään vaan etsiä sitä (turhaan) "alan kirjallisuudesta" jonka estottoman propagandistisuuden tietävät kaikki, sekä ID:n kannattajat että vastustajat.

        1. Olkoot vaikka vain Irani ja Turkki, ei sitä maitten lukumäärällä ratkaista. Evot ovat vallalla kaikkialla ja he ovat ainoa sakki, joka ei ID:ä hyväksy. He siis puhuvat omassa asiassaan mutta taitaa evoille olla hämärää sellainen asia kuin jääviys.

        2. Mitäs vastauksi itse annat. Kysymykseni on aika selventävä veikkoselle, jolle suomen sana rappeutuminen on uutta ja outoa.

        3. Tiedettä ei löydä jos ei sitä dokumentaatiosta itse hae. Vai pitäisikö kysyjälle postilaatikosta sitä kotiin kantaa. Eikös evoonkin joudu tutustumaan omatoimisesti paitsi mitä kouluissa saa törkeää pakkosyöttöä. Ai niin, tuli taas kysymyksiä ja niitäåhän evot tunnetusti eivät voi sietää. Vastaamattomuus kun paljastaa tietämättömyyden, kräääähjhhh!


      • 1: Miten kreatonismi voisi täyttää tieteen tuntomerkit?

        2A: Mikä on se prosessi mikä estää mikroevoluution kumuloitumisen makroevoluutioksi?
        2B: Millä tapaa erilaistuminen, geneettisen informaation lisääntyminen, elämänmuotojen kyky erilaistua voisi jollaintapaa heikentää niitä? Onko sopeutumiskyky huono asia? Ja rakennukset rapistuvat ja uusia tehdään tilalle. Tosin noissa kello ja hiirenloukku ja tässä talovertauksessa nyt ei ole mitää tekemistä evoluution eikä kreatonismin kanssa.

        3: Missä ovat saavutetut tulokset, missä hyödynnetään kreatonismin tuloksia, mitä nyt tutkitaan krreatonismissa? Millaisa tulevaisuudenvisioita ja ennusteita kreatonistit ovat esittäneet? Onko kreatonistiset ennusteet toteutuneet?


      • lolololololol

        Kiitti vastauksesta..

        1.

        "1. Miksikö ei hyväksytä tieteeksi? Siis, kuka ei hyväksy? Tietenkään evoon uskovat tiedemiehet eivät hyväksy ID:ä tieteeksi etenkään Suomessa. Mutta nämä evoilijatpa ovat jäävejä omassa asiassaan. Monessa muussa maassa ID hyväksytään tieteeksi."

        Jostain luin ettei olisi EU:ssakaan hyväksytty tieteeksi???

        Siis oli juuri tarkoitus kysyä tuota, että miksi on näin: "Tietenkään evoon uskovat tiedemiehet eivät hyväksy ID:ä tieteeksi etenkään Suomessa."?? Siis: miksi eivät hyväksy?

        2.

        "2. Eikös rappeutuminen ole taantumaa. Ymmärrätkö mitä tarkoitetaan jos vaikka rakennusta sanotaan rappeutuneeksi. Mitähän sille on silloin mahtanut tapahtua?"

        Tarkoitus oli kysyä rappeutumisen määritelmää kreationismin kannalta, kun nyt tällä palstalla ollaan. Kun kerrat sinulla on tietoa, voisitko jakaa sitä minullekin!! Ei auta asiaa jos heittelet takaisin kysymyksiä..


        3.

        "3. ID tutkii Älykkään Luomisen kysymyksiä. Lue alan kirjallisuutta niin ei tartte (tyhmiä) kysellä. Ei tiedä kun ei tutustu, eikös se näin mene?"

        Noh, minä nyt en varsinaisesti ole mitään lukuihmisiä ja ajattelin päästä helpolla käymällä täällä kyselemässä.. Mitä ne Älykkään Luomisen kysymykset ovat?

        Lisäksi mulle tulee vaikutelma, että ID:hen liittyvät kysymykset ovat tyhmiä...??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe