Tänään

....!

on Israelin 60-vuotis syntymäpäivä. Toivotan valtavan paljon onnea ja Jumalan siunausta Israelille ja kaikille rakkaille juutalaisille! toivoo: eräs kristitty

5

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisama

      Jumala siunatkoon Israelia

    • juutalaiset lähtee miehittämiltään palesttinalais alueilta? Koska juutalaiset ihmishylkiöt lopettavat palestiinalaisten kiusaamisen?

      Juutalaisilla on niin verinen historia, että tokkopa ne koskaan ymmärtävät elää rauhassa. Silmä silmästä, hammas hampaasta, koe mooseksen uskoisen kosto...

      • hyvä mieli

        KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".

        Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
        He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."


      • Pesko
        hyvä mieli kirjoitti:

        KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".

        Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
        He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."

        eivätkä himoitse naapureiden maita. Jatkuvat kahinat Israelin rajoilla aiheutuvat selkeästi Israelin naapureista. Tutustukaa 1800-1900 vuosisatojen historiaan. Ja tietysti myös vuosituhansien historiaan. Selviää samalla, että kristillinen näkemys juutalaisvaltioista ja juutalaisista läpi aikojen on kovin uskonnollisesti värittynyt ja siten kierollaan.


      • hyvä mieli kirjoitti:

        KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".

        Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
        He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."

        eivät ole sen parempia kuin muutkaan. Väittämällä itseään valituksi kansaksi aiheuttaa ne itelleen va ongelmia. Kaikki olisi paremmin, kun juutalaisilta saataisiin ydinaseet pois, ja yhdysvallat lakkais varustamasta israelia, ja mossad lopettaiis salamurhat ja terrorin vapaassa maailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe