on Israelin 60-vuotis syntymäpäivä. Toivotan valtavan paljon onnea ja Jumalan siunausta Israelille ja kaikille rakkaille juutalaisille! toivoo: eräs kristitty
Tänään
5
255
Vastaukset
- Elisama
Jumala siunatkoon Israelia
juutalaiset lähtee miehittämiltään palesttinalais alueilta? Koska juutalaiset ihmishylkiöt lopettavat palestiinalaisten kiusaamisen?
Juutalaisilla on niin verinen historia, että tokkopa ne koskaan ymmärtävät elää rauhassa. Silmä silmästä, hammas hampaasta, koe mooseksen uskoisen kosto...- hyvä mieli
KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".
Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina." - Pesko
hyvä mieli kirjoitti:
KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".
Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."eivätkä himoitse naapureiden maita. Jatkuvat kahinat Israelin rajoilla aiheutuvat selkeästi Israelin naapureista. Tutustukaa 1800-1900 vuosisatojen historiaan. Ja tietysti myös vuosituhansien historiaan. Selviää samalla, että kristillinen näkemys juutalaisvaltioista ja juutalaisista läpi aikojen on kovin uskonnollisesti värittynyt ja siten kierollaan.
hyvä mieli kirjoitti:
He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."eivät ole sen parempia kuin muutkaan. Väittämällä itseään valituksi kansaksi aiheuttaa ne itelleen va ongelmia. Kaikki olisi paremmin, kun juutalaisilta saataisiin ydinaseet pois, ja yhdysvallat lakkais varustamasta israelia, ja mossad lopettaiis salamurhat ja terrorin vapaassa maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213532- 2313431
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess462150Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2681567Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561473- 961452
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2381429Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2111428- 991338
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561195