Laitanpa tän samalla tänne....

sydämmen.usko.pelastaa

13

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkana

      ajatellen voisit esittää tuosta linkistä suomenkielisen referaatin, meistä evolutsiooneista ei tarvitse huolehtia, ymmärsimme kyllä linkkisi hölynpölyksi.

    • Ristinkaataja

      Keskustelussa mennään tasan siinä, että kretupellet ei ole pystyneet esittämään ainoatakaan todistetta uskomuksensa puolesta ja jokainen evoluutio"kriittinen" "argumentti" on debunkattu pelkäksi todellisuuspakoiseksi olkiukoksi. Säälittävää miten jotkut voi olla noin kaukana todellisuudesta.

      • ehkäpä näet selvemmin :)


      • Ristinkaataja
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        ehkäpä näet selvemmin :)

        Etkö parempaan pysty? Otanko samalla pois fysiikka-,geologia- ym. lasit?

        Esitä edes yksi todiste kreationismin tueksi. Esitä edes yksi syy, miksi evoluutio ei ole totta.

        Kovat on äijällä puheet ja nenäkäs on asenne, mutta argumentit ja todisteet puuttuu tyystin. Tyypillinen omaa napaansa tuijottava hihhuli.


      • Ristinkaataja kirjoitti:

        Etkö parempaan pysty? Otanko samalla pois fysiikka-,geologia- ym. lasit?

        Esitä edes yksi todiste kreationismin tueksi. Esitä edes yksi syy, miksi evoluutio ei ole totta.

        Kovat on äijällä puheet ja nenäkäs on asenne, mutta argumentit ja todisteet puuttuu tyystin. Tyypillinen omaa napaansa tuijottava hihhuli.

        Vanha kreationistinen sanan lasku :)


      • sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Vanha kreationistinen sanan lasku :)

        Niihän se on, ei se tekemällä tehty maailmankuvakan toimi millään tavalla, kuten ei kannettu vesikään kaivossa pysy. Jos maailman eläin&kasvikunta olisi muuttumaton, ja ilmastotekiät muuttuvat tämän tästä, niin sortu se. Ota korttitalosta kortti pois niin ei se pysy pystyssä.

        Entäs jos sinne kaivoon tuleekin vesi maanalaisesta vesisuonesta johon vesi on tullut pintavesistä/sadevesistä maaperän läpi. Luonnon ihmeelliset ilmiöt ovat arkipäiväisempiä kuin uskonsa sokaisema harras hihhuli koskaan kykenee ymmärtämään.

        Mikä prosesi estää mikroevoluution kumuloitumisen makroevoluutioksi?


    • Vanellus

      Tämä kreationismitieteily on kyllä sitten niin käsittämätöntä...

      Miksi kreationistit hakevat todisteita suunnittelun puolesta / evoluutiota vastaan sellaisista asioista, joista he eivät yhtään mitään ymmärrä (kuten nyt vaikka tuo ikuinen hyökkäyksen kohde: termodynamiikan toinen pääsääntö) ???

      Sama homma kuin paleontologi hakisi todisteita kansantaloustieteestä.

      • pääsäännöstä uudelleen. Huomaat että evoveljesi pakeni keskustelusta sivuraiteille :) Ei ollu miestä aiheesta keskustelemaan :) Oli köykänen toi evolutionisti kreationistin käsittelyssä..


      • Vanellus
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        pääsäännöstä uudelleen. Huomaat että evoveljesi pakeni keskustelusta sivuraiteille :) Ei ollu miestä aiheesta keskustelemaan :) Oli köykänen toi evolutionisti kreationistin käsittelyssä..

        En jaksa tuhlata aikaani moisen kretiinipropagandan lukemiseen.

        "Evoluutio / elämä Maan päällä rikkoo termodynamiikan toistä pääsääntöä" on iän ikuinen tietämättömien uskovaisten hyökkäys luonnontiedettä vastaan. Tuo väite on kumottu jo ties kuinka monta kertaa, sen kumoaminen on helppoa, mutta aina se vaan kaivetaan uudestaan ja uudestaan esille.

        Satun itse koulutukseni puolesta tuntemaan termodynamiikkaa kohtalaisen hyvin ja tiedän, ettei todellakaan ole mitään ristiriitaa kun hieman tietää, mistä termodynamiikassa ja tuossa pääsäännössä on kyse.

        Jatkuva tyhjällä aseella ampuminen ja sen perään "osuinpas!" huudahtelu vaan alkaa pikkuhiljaa raivostuttamaan.


      • Turkana
        Vanellus kirjoitti:

        En jaksa tuhlata aikaani moisen kretiinipropagandan lukemiseen.

        "Evoluutio / elämä Maan päällä rikkoo termodynamiikan toistä pääsääntöä" on iän ikuinen tietämättömien uskovaisten hyökkäys luonnontiedettä vastaan. Tuo väite on kumottu jo ties kuinka monta kertaa, sen kumoaminen on helppoa, mutta aina se vaan kaivetaan uudestaan ja uudestaan esille.

        Satun itse koulutukseni puolesta tuntemaan termodynamiikkaa kohtalaisen hyvin ja tiedän, ettei todellakaan ole mitään ristiriitaa kun hieman tietää, mistä termodynamiikassa ja tuossa pääsäännössä on kyse.

        Jatkuva tyhjällä aseella ampuminen ja sen perään "osuinpas!" huudahtelu vaan alkaa pikkuhiljaa raivostuttamaan.

        ota näitä veljiämme liian vakavasti. Jos suuttua haluaisi, niin tämä toki olisi oikea palsta, mutta muutaman vuoden kokemuksella tältä pastalta voin kertoa, että täällä on ainakin välillä ihan aitojakin kyselijöitä ja pohtijoita näiden vakaiden kreationistien lisäksi. Siksi suosittelen taktiikkaa, jossa nuo kreationistien väitteet ammutaan alas tieteellä ja tosiasioilla, juuri niin kuin olet tähän mennessä tehnytkin. ;)


      • Turkana kirjoitti:

        ota näitä veljiämme liian vakavasti. Jos suuttua haluaisi, niin tämä toki olisi oikea palsta, mutta muutaman vuoden kokemuksella tältä pastalta voin kertoa, että täällä on ainakin välillä ihan aitojakin kyselijöitä ja pohtijoita näiden vakaiden kreationistien lisäksi. Siksi suosittelen taktiikkaa, jossa nuo kreationistien väitteet ammutaan alas tieteellä ja tosiasioilla, juuri niin kuin olet tähän mennessä tehnytkin. ;)

        Älä masennu, vaan jatka valehtelua, kyllä se omatunto vielä turtuu :D


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Älä masennu, vaan jatka valehtelua, kyllä se omatunto vielä turtuu :D

        perustuu näköjään omaan kokemukseesi. Lysozymen tapauksessahan kun jäit valheesta kiinni, keksit uuden valheen peitelläksesi edellistä valhettasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe