Niin?
Mistä tietää että nainen saa
25
2312
Vastaukset
- cookos
nainen kertoo sen sulle. kaikkein varmimmin...
- MarttyyriMallari-Tt
näkee tietenkin rinnoista.
"ja onhan niitä monia muitakin merkkejä"
MarttyyriMallari-Tt- näkee?
Kuinka tuon asian rinnoista pystyy näkemään? Ei mun tissist ainakaan orkkuun reagoi.
- MarttyyriMallari-Tt
näkee? kirjoitti:
Kuinka tuon asian rinnoista pystyy näkemään? Ei mun tissist ainakaan orkkuun reagoi.
ei tieltä eksy ja poikkeus vahvistaa säännön.
"oletko aivan varma"
MarttyyriMallari-Tt näkee? kirjoitti:
kun se (nainen) menee kaarelle ja alkaa puhua kielillä.
"Ja siinä vaiheessa on turhaa sanakirjaa selailla"
MarttyyriMallari-TTt- cookos
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
MarttyyriMallari-TTtnäin on...onkin syytä opetella viisi eri kieltä jo valmiiksi, kaiken varalta....
- tisseistä.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
MarttyyriMallari-TTtNiin mä arvelinkin.
- A*****
todella vakuuttavasti. Mutta huulet tulevat punaisiksi(tämän takia kuulemma miehet tykkää punaisesta huulipunasta) ja rintakehään pitäisi tulla punaisia läikkiä.
Jos teeskentelen, niin voihkin ja puristelen lihaksia, joten minkään sykkimisen perusteella ei voi tietää.
Uskoisin teeskentelyn olevan melko yleistä, itselläni ei ole ollut kuin yksi mies, jolle ei tarvinnut teeskennellä ja mitä kavereiden kanssa on puhuttu, niin aika moni teeskentelee ainakin toisinaan.- vänkyrä-nainen
Itseään siinä vain petät(te).
Eiks kannattais mielummin sanoa miehelle, miten haluat sen toimivan, jotta sen orgasmin saisit, niin ei tarvis teeskennellä?
Mun ei oo koskaan tarvinnut teeskennellä. Jos en saa niin sit en saa ja normaali mies kestää sen vallan mainiosti.
Muutenkin seksissä ei ole mun mielestä oleellista edes se saako nainen orgasmia, vaan se et mies ylipäänsä tietää, et nainenkin VOI sellaisen saada ettei se luule et seksin koko tarkoitus on vain hänen oma saamisensa.
Mutta mulle ei ainakaan tule punaisia läikkiä. Siitä oon ihan varma. Muuten en tiedä, tuleeko mulle jotain "muutoksia". Hengitys nyt ainakin tihenee ja jalat tai alakroppa tärisee tai ainakin musta tuntuu siltä. Mut hiljaa varmaan olen, tai en ainakaan omasta mielestäni huuda tai mitään :D - A*****
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Itseään siinä vain petät(te).
Eiks kannattais mielummin sanoa miehelle, miten haluat sen toimivan, jotta sen orgasmin saisit, niin ei tarvis teeskennellä?
Mun ei oo koskaan tarvinnut teeskennellä. Jos en saa niin sit en saa ja normaali mies kestää sen vallan mainiosti.
Muutenkin seksissä ei ole mun mielestä oleellista edes se saako nainen orgasmia, vaan se et mies ylipäänsä tietää, et nainenkin VOI sellaisen saada ettei se luule et seksin koko tarkoitus on vain hänen oma saamisensa.
Mutta mulle ei ainakaan tule punaisia läikkiä. Siitä oon ihan varma. Muuten en tiedä, tuleeko mulle jotain "muutoksia". Hengitys nyt ainakin tihenee ja jalat tai alakroppa tärisee tai ainakin musta tuntuu siltä. Mut hiljaa varmaan olen, tai en ainakaan omasta mielestäni huuda tai mitään :Dmiehistä on täysin onnettomia sängyssä ja silloin on turha edes yrittää, haluaa vain siitä tilanteesta eroon.
- vänkyrä-nainen
A***** kirjoitti:
miehistä on täysin onnettomia sängyssä ja silloin on turha edes yrittää, haluaa vain siitä tilanteesta eroon.
ajan mittaan.
Jos saa huonoa seksiä se on mun mielestä ihan vaan oma vika kun ei saa suutaan auki sängyssä!
Joka suhteessa joutuu aluksi opettelemaan yhteiset pelisäännöt ja toimintatavat - myös sinne sänkyynkin.
- Levemir
sen nyt huomaavan.
- cookos
kaikilta ei erota, mitä oon kuullu.
- nainen...
voihkii kuin Meg Ryan.
- Urosmuro
Meikäläisen tyttöystävä ei kilju kuten yläkerran naapurin rouva mutta kyllä hän tällaisen riskin uroksen alla huoahtelee
http://tinyurl.com/47l5d6 ja sitten tietää siitä, kun nainen sanoo, 'pane mua, pane mua, pane mua....nyyyyTTTT', sit se ei hetkeen sano mitään, mut sit se saattaa sanoo sen uusiks ja sitten sen tietää siitä, että nainen värisee ja täräjää kullin jännityksen tahdissa, sitten sen tietää myöskin siitä, että nainen värisee myös aktin jälkeen aika pitkään kun sitä vaan koskettelee.
Ja sitte tietty siitä sen saattaa tietää jos se sanoo saaneensa, mut se ei oo niin luotettava tietolähde kuin mm. noi em. jutut.- cookos
vaan niin pettynyt, kun ei tullut..jo ei vaan, näinhän se on...
cookos kirjoitti:
vaan niin pettynyt, kun ei tullut..jo ei vaan, näinhän se on...
naista itkemään, jos ne ei tiiä, että mistä sen tietää, kyllä sen vaan tietää. Ja kyllä se pettymys, tai pikemmin saamattomuus ilmenee vain puhumattomuutena ja muuna ilmeettömyytenä, sellasena miellyttämisensekaisena kylmänä katseena.
Parempi vaan kuvitella, että kaikki naiset puhuvat totta väittäessään saaneensa uskomattomia orgasmeja... =D
Sitähän pian masentuisi, jos ajattelisi sitä todellista tilannetta, että niistä naisista varmasti ainakin puolet valehtelee niin, että h...huulet heiluu.- Huru-ukko
Harhaisuus on armelias olotila.
- vänkyrä-nainen
ois maailman ihanin mies vieressä. Orgasmin saamisella ei oo siinä miehessä miehellä niin suurta osaa. Se kun on naisen pään sisältä lähtöisin se koko orgasmi. Jos ei oo ihan kokonaisvaltaisesti mukana siinä tapahtumassa ni vaikka se jumalainen miesolento siinä vieressä oliskin jota rakastat eniten maailmassa, ni ei onnistu.
- rapiskarpalo
voi feikata halutessaan, (mutta siinä nyt ei ole mitään ideaa) mutta ei pupillien reaktioita ja rintojen/nännien.
Hien saa pintaa kuka tahansa halutessaan ähistäessä ja täristä osaa kuka tahansa, kuten supistella ja nytkähdellä ja mennä kaarelle ja punaseksi itsensä saa pidättämällä hengitystä ja muuta vastaavaa... - scale
tunnistan sen, koska naiseni sen saa, meinaan sen päälle hiplaillaan ja tugetaan kainaloon ja pussaillaan ja jos mä vaikka yritän lähtee kahvia keitteleen tms. niin ei se meinaa millään päästää lähtemään.
Ja se ite tapahtuma hmm jos se näyttelee, niin se ansaittee oscarin siitä suorituksesta. Nii ja jos se ei vaikkapa kerkiä mukaan, niin silloin mä hoidan sen sen omasta pyynnöstä loppuun. että juotat sen rähinäkänniin ja vittuilet koko illan, kyllä sieltä jossain vaiheessa alkaa tuleen niitä todellisia totuuksia. Samaan syssyyn saat kulla mielipiteen myös mulkustas ja muistakin mielenkiintoisista asioista :-)
mitään pomminvarmaa keinoa tietää. Jokaisella muutenkin on oma tapansa saada orgasminsa, omat ääntelyt, omat liikehdinnät. Kyllä sen oppii tietämään tutun kumppanin kanssa kysymättäkin, onko saanut orgasmin vai ei. Klitoris on kuitenkin suurimmalla osalla äärettömän kosketusarka välittömästi orgasmi jälkeen, se on ainakin yksi "hyvä" merkki.
On olemassa naisia, jotka osaa näytellä orgasmin melkoisesti taitavasti aina supistelemisestä huokauksiin. Motiiveja näyttelemiselle mä en ymmärrä, mutta olkoot ilman orgasmia jolleivat kerran sitä halua.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906