Missä fossiilit?

Uskis

Koska maailma on tulvillaan fossiileja mutta yhtään välimuotoa ei ole löydetty. Joten voisiko joku kertoa missä ovat baraminien (tulikohan tavattua oikein?) fossiilit?

52

1741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruskäsitteet

      Selitetään nyt hiukan. Esimerkiksi ihmiset; Jokainen, jolla on jälkeläisiä, on välimuoto vanhempiensa ja lastensa välillä.

      Jos käsität baramineilla luotuja olentoja,niitä joudut etsimään kauan ja turhaan.

      • eka kerta

        höpönlöpön iso mies...


      • Uskis

        Minä yritän nyt keskustella kreationismista ja ID:stä, en evoluutiosta. Joten eipäs sotketa kreaatti-väitteitä ja tieteellisiä teorioita toisiinsa, jookos.

        Jatkoksi tuli kysymys mieleen, kuuluvatko baraminit ID:hen vai onko kyseessä ihan kreationistinen idea?


      • Ota vaari aloittajan moitteista. Te evot olette jokapaikassa ensimmäisenä hästäämässä, lienette niin yksinäistä gängiä, että teille tällainen keskusteluunsekaantuminenkin tuo suurta lohtua yksinäiseen maailmaan...

        Tiedätkö muuten mikä on evoluutionistien yleisin dogmi ? Se on tietenkin se kuuluisa lisääntymisetu.


      • Uskis
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Ota vaari aloittajan moitteista. Te evot olette jokapaikassa ensimmäisenä hästäämässä, lienette niin yksinäistä gängiä, että teille tällainen keskusteluunsekaantuminenkin tuo suurta lohtua yksinäiseen maailmaan...

        Tiedätkö muuten mikä on evoluutionistien yleisin dogmi ? Se on tietenkin se kuuluisa lisääntymisetu.

        Baramineista, olisiko sinulla s.u.p laittaa vaikkapa linkki sellaisen fossiiliin?


      • Uskis kirjoitti:

        Baramineista, olisiko sinulla s.u.p laittaa vaikkapa linkki sellaisen fossiiliin?

        Niissähän tuodaan selkeesti esille se evolutiivinen tosiasia, että fossiileja on harvassa, ja senpätähden välimuotojakaan ei löydy jokalajille :D


      • Uskis
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Niissähän tuodaan selkeesti esille se evolutiivinen tosiasia, että fossiileja on harvassa, ja senpätähden välimuotojakaan ei löydy jokalajille :D

        Kuka välimuodoista on puhunut. Baramini fossiileista on puhe. Vai eikö niitä löydy ainuttakaan?


      • Siivekäs ^^
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Niissähän tuodaan selkeesti esille se evolutiivinen tosiasia, että fossiileja on harvassa, ja senpätähden välimuotojakaan ei löydy jokalajille :D

        Miksi lukea tieten tahtoen sellaista tietoa minkä olette jo todenneet virheelliseksi tai vääränlaiseksi.

        Koitatteko käännyttää itsenne, omaksumalla omaksumanne tiedon virheelliseksi vai mistä tässä on oikein kyse?


      • Uskis kirjoitti:

        Kuka välimuodoista on puhunut. Baramini fossiileista on puhe. Vai eikö niitä löydy ainuttakaan?

        No en mä sitä vakavasti uskonutkaan :D


      • jokalajille
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Niissähän tuodaan selkeesti esille se evolutiivinen tosiasia, että fossiileja on harvassa, ja senpätähden välimuotojakaan ei löydy jokalajille :D

        Ja koska jokalajille ei löydy välimuotoja fossiileista, onkin merkillistä, että niitä löytyy juuri niille lajeille, joilta evoluution teoriassa on tarvitta?
        Vaikuttaa kovin tarkoitushakuselle koko touhu?
        Missä ovat korppikotkien fossiilit?


      • Apo-Calypso
        jokalajille kirjoitti:

        Ja koska jokalajille ei löydy välimuotoja fossiileista, onkin merkillistä, että niitä löytyy juuri niille lajeille, joilta evoluution teoriassa on tarvitta?
        Vaikuttaa kovin tarkoitushakuselle koko touhu?
        Missä ovat korppikotkien fossiilit?

        Tuolta löytyy:

        http://en.wikipedia.org/wiki/New_World_vulture#Extinct_species_and_fossils

        Googlaa "vulture fossils" ja löytyy lisää infoa asiasta.


      • Uskis
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        No en mä sitä vakavasti uskonutkaan :D

        Jopa lukea rivien välistä.

        Vastaus taitaa olla että ainuttakaan baraminin fossiiliksi luokiteltavaa ei kreationismilla ole esittää. Kiitoksia vastauksesta vaikka tuota vähän kiertäen olikin haettava.


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        No en mä sitä vakavasti uskonutkaan :D

        Kerro nyt linkki baraminifossiiliin, kun sinulta noin kauniisti sitä pyydetään. Vai voiko olla, ette ibaramineja olekaan oikeasti olemassa, eihän niitä mainita myöskään Raamatussa. Tällöinhän koko rappeutumispelleily paljastuu turhaksi.


      • Teemu Kii
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Niissähän tuodaan selkeesti esille se evolutiivinen tosiasia, että fossiileja on harvassa, ja senpätähden välimuotojakaan ei löydy jokalajille :D

        Ai fossiileja harvassa? Esim. trilobiitteja tunnetaan noin 17 000 eri lajia. Dinosauruksia vajaa 1000 eri lajia. Ammoniitteja noin 5000 eri lajia....

        Laitappas esim. huuto.nettiin hakusanaksi fossiili, niin sieltäkin löytyy niitä kaupan reilu 20 erilaista fossiilia. :) Se siitä harvasta.


      • huuhaata tyrkkäsit
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Tuolta löytyy:

        http://en.wikipedia.org/wiki/New_World_vulture#Extinct_species_and_fossils

        Googlaa "vulture fossils" ja löytyy lisää infoa asiasta.

        En pyydä eri lajia !
        Korppikotkiakin löytyy jo nyt montaa ceri lajia ja tuo on yksi sukupuuttoon kuollut .
        Mikä todistaa sillä olevan jälkeläisinään nykyiset lajit ja mitkä niistä?
        Sinun pitäisi esittää joka lajille omat sukupuut fossiilein todistettuina, jotta ei olisi epäselvää etteikö esittämäsi laji olisi rinnakkainen laji kuten nykyisetkin ovat rinnakkaislajeja.


      • näytä toteen
        Teemu Kii kirjoitti:

        Ai fossiileja harvassa? Esim. trilobiitteja tunnetaan noin 17 000 eri lajia. Dinosauruksia vajaa 1000 eri lajia. Ammoniitteja noin 5000 eri lajia....

        Laitappas esim. huuto.nettiin hakusanaksi fossiili, niin sieltäkin löytyy niitä kaupan reilu 20 erilaista fossiilia. :) Se siitä harvasta.

        Ei kai ne noin hyppäyksittäin ole muuttuneet?
        Pitäisi esittää joku sukupuu ja varmoin todistein sekin.
        Onhan nytkin ihmisiä vaikka millä ruumiinmuodoilla eikä niitä voida pitää toistensa esimuotoina.
        Samassa sisarusparvessakin on jos jonkun näköistä.
        Miten sinä esität todisteen siitä, että joku on jonkun toisen esivanhempi ulkonäön perusteella??


      • Teemu Kii kirjoitti:

        Ai fossiileja harvassa? Esim. trilobiitteja tunnetaan noin 17 000 eri lajia. Dinosauruksia vajaa 1000 eri lajia. Ammoniitteja noin 5000 eri lajia....

        Laitappas esim. huuto.nettiin hakusanaksi fossiili, niin sieltäkin löytyy niitä kaupan reilu 20 erilaista fossiilia. :) Se siitä harvasta.

        Yritti tyrkyttää pojalleni maailmankaikkeuden vanhinta kiveä (meteoriitinpalaa )pienen evoluutio kreationistikeskustelun jälkeen kaverilla meinas palaa hihat kun se jäi pienessä keskusteluntynkässä tappiolle :) Heh, no sattuuhan niitä, eikä se ole ainut kerta kun evolutionisteilta argumentit loppuu tosipaikan tullen.


      • Turkana kirjoitti:

        Kerro nyt linkki baraminifossiiliin, kun sinulta noin kauniisti sitä pyydetään. Vai voiko olla, ette ibaramineja olekaan oikeasti olemassa, eihän niitä mainita myöskään Raamatussa. Tällöinhän koko rappeutumispelleily paljastuu turhaksi.

        Niin keskustellaan sitten baramiineista :)

        Muuten turkana: Miten baramiinifossiili poikkeaisi muista fossiileista ? Voiko fossiilista sanoa mikä niistä on omannut suurimman muuntelupotentiaalin (geneettisen informaation)... Miksi evolutionistien kyselyt järjestään ovat täysin järjenvastaisia ? Eikö teillä oikeasti ole mitän, millä kreationistista luomista kyseenalaistaisitte ?


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Niin keskustellaan sitten baramiineista :)

        Muuten turkana: Miten baramiinifossiili poikkeaisi muista fossiileista ? Voiko fossiilista sanoa mikä niistä on omannut suurimman muuntelupotentiaalin (geneettisen informaation)... Miksi evolutionistien kyselyt järjestään ovat täysin järjenvastaisia ? Eikö teillä oikeasti ole mitän, millä kreationistista luomista kyseenalaistaisitte ?

        voin kertoa, että tuota ensimmäisen alkukopioitujan fossiilia olisi mahdoton löytää, vaikka se olisi fossilisoitunut. Sen sijaan voimme löytää alkeellisten prokaryoottien fossiileja lähes neljän miljardin vuoden ikäisistä kerrostumista ja näistä päätellä hieman sitä, millainen tuo alkukopioituja oli.

        Mutta itse asiaan. Perustuuko tuo rappeutumispelleily siiis tosiaan pelkkin haaveuniin? Eikö ole löydetty yhtään baramiinifossiilia? Toivotaan vaan, että joskus sellainen löytyisi?

        ""Muuten turkana: Miten baramiinifossiili poikkeaisi muista fossiileista ? Voiko fossiilista sanoa mikä niistä on omannut suurimman muuntelupotentiaalin (geneettisen informaation)...""

        Kerro sinä, sinähän tuota rappeutumispelleilyä yrität markkinoida.

        ""Miksi evolutionistien kyselyt järjestään ovat täysin järjenvastaisia ? Eikö teillä oikeasti ole mitän, millä kreationistista luomista kyseenalaistaisitte ?""

        Tarkoitatko, että jos rappeutumispelleily väittää, että alussa oli baramineja, jotka sitten rappeutuivat, niin emme saa kysyä, että mistä noita baramineja löytyy ja että miksi tuota rappeutumista ei ole yleensä havaittu luonnossa? No, ei kysytä sitten sinun mieliksesi, että olisiko noista baramineista edes ensimmäistäkään havaintoa.


      • Apo-Calypso
        huuhaata tyrkkäsit kirjoitti:

        En pyydä eri lajia !
        Korppikotkiakin löytyy jo nyt montaa ceri lajia ja tuo on yksi sukupuuttoon kuollut .
        Mikä todistaa sillä olevan jälkeläisinään nykyiset lajit ja mitkä niistä?
        Sinun pitäisi esittää joka lajille omat sukupuut fossiilein todistettuina, jotta ei olisi epäselvää etteikö esittämäsi laji olisi rinnakkainen laji kuten nykyisetkin ovat rinnakkaislajeja.

        Lue joskus jotain muutakin kuin hihhulipamflettejasi.

        En ole sinun opettajasi.


      • Pärspub
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Niin keskustellaan sitten baramiineista :)

        Muuten turkana: Miten baramiinifossiili poikkeaisi muista fossiileista ? Voiko fossiilista sanoa mikä niistä on omannut suurimman muuntelupotentiaalin (geneettisen informaation)... Miksi evolutionistien kyselyt järjestään ovat täysin järjenvastaisia ? Eikö teillä oikeasti ole mitän, millä kreationistista luomista kyseenalaistaisitte ?

        Etkö sinä tollo ymmärrä että nämä kaksi asiaa ovat toisensa poissulkevia (tämä oli retorinen kysymys).

        Kyllähän me tiedämme ettet kykene osoittamaan yhtään baraminin fossiilia, mutta kykenisitkö edes nimeämään yhden baraminin. Tämähän on kertaluokkaa helpompi tehtävä.

        Asetat koko baramini-käsitteen outoon valoon, mikäli et edes kykene nimämään yhtä vai mitä. Kyllähän me tiedämme miten tässäkin leikissä tulee käymään HEH HEH.


      • Turkana kirjoitti:

        voin kertoa, että tuota ensimmäisen alkukopioitujan fossiilia olisi mahdoton löytää, vaikka se olisi fossilisoitunut. Sen sijaan voimme löytää alkeellisten prokaryoottien fossiileja lähes neljän miljardin vuoden ikäisistä kerrostumista ja näistä päätellä hieman sitä, millainen tuo alkukopioituja oli.

        Mutta itse asiaan. Perustuuko tuo rappeutumispelleily siiis tosiaan pelkkin haaveuniin? Eikö ole löydetty yhtään baramiinifossiilia? Toivotaan vaan, että joskus sellainen löytyisi?

        ""Muuten turkana: Miten baramiinifossiili poikkeaisi muista fossiileista ? Voiko fossiilista sanoa mikä niistä on omannut suurimman muuntelupotentiaalin (geneettisen informaation)...""

        Kerro sinä, sinähän tuota rappeutumispelleilyä yrität markkinoida.

        ""Miksi evolutionistien kyselyt järjestään ovat täysin järjenvastaisia ? Eikö teillä oikeasti ole mitän, millä kreationistista luomista kyseenalaistaisitte ?""

        Tarkoitatko, että jos rappeutumispelleily väittää, että alussa oli baramineja, jotka sitten rappeutuivat, niin emme saa kysyä, että mistä noita baramineja löytyy ja että miksi tuota rappeutumista ei ole yleensä havaittu luonnossa? No, ei kysytä sitten sinun mieliksesi, että olisiko noista baramineista edes ensimmäistäkään havaintoa.

        voin kertoa, että tuota ensimmäisen alkukopioitujan fossiilia olisi mahdoton löytää, vaikka se olisi fossilisoitunut.

        Kuitenkin evolutionistit silminkirkkain väittävät alkukopioitujan olleen olemassa, vaikkei siitä ole muuta todistusaineistoa kuin evolutionistien tarinoinnit iltapuhteella :D




        """ Sen sijaan voimme löytää alkeellisten prokaryoottien fossiileja lähes neljän miljardin vuoden ikäisistä kerrostumista ja näistä päätellä hieman sitä, millainen tuo alkukopioituja oli."""

        Ja sinä uskot vakavissasi moiseen evohömppään, ei voi sanoa sinuakaan kovin välkyksi moisen perusteella :)


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        voin kertoa, että tuota ensimmäisen alkukopioitujan fossiilia olisi mahdoton löytää, vaikka se olisi fossilisoitunut.

        Kuitenkin evolutionistit silminkirkkain väittävät alkukopioitujan olleen olemassa, vaikkei siitä ole muuta todistusaineistoa kuin evolutionistien tarinoinnit iltapuhteella :D




        """ Sen sijaan voimme löytää alkeellisten prokaryoottien fossiileja lähes neljän miljardin vuoden ikäisistä kerrostumista ja näistä päätellä hieman sitä, millainen tuo alkukopioituja oli."""

        Ja sinä uskot vakavissasi moiseen evohömppään, ei voi sanoa sinuakaan kovin välkyksi moisen perusteella :)

        Oliko niitä baraminien fossiileja vai perustuuko koko rappeutumispelleily vain keksittyihin satuihin? Yritätkö väistellä kysymystä?


      • Turkana kirjoitti:

        Oliko niitä baraminien fossiileja vai perustuuko koko rappeutumispelleily vain keksittyihin satuihin? Yritätkö väistellä kysymystä?

        Perustuuko tuo alkukopioituja vain sun haluun kieltää Jumalan luoma maailmankaikkeus ?


      • omista kirjoituksistasi
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        voin kertoa, että tuota ensimmäisen alkukopioitujan fossiilia olisi mahdoton löytää, vaikka se olisi fossilisoitunut.

        Kuitenkin evolutionistit silminkirkkain väittävät alkukopioitujan olleen olemassa, vaikkei siitä ole muuta todistusaineistoa kuin evolutionistien tarinoinnit iltapuhteella :D




        """ Sen sijaan voimme löytää alkeellisten prokaryoottien fossiileja lähes neljän miljardin vuoden ikäisistä kerrostumista ja näistä päätellä hieman sitä, millainen tuo alkukopioituja oli."""

        Ja sinä uskot vakavissasi moiseen evohömppään, ei voi sanoa sinuakaan kovin välkyksi moisen perusteella :)

        >

        Niin ja nyt oli kyse baraminien fossiileista. Väitätkö nyt silmät kirkkaina, että kyllä sellaisia on ollut olemassa vaikkei siitä ole mitään muuta todistetta (edes sitä iänikuista Raamattua) kuin keksityt höpinät ?



        >

        Siellä kuitenkin on fossiileja ja todisteita. Miten Sinä voit uskoa johonkin, mistä ei ole mitään todistetta - vain keksittyjä oletuksia. Oletko kovinkin välkky omasta mielestäsi tältä pohjalta ?


      • Pärspub
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Perustuuko tuo alkukopioituja vain sun haluun kieltää Jumalan luoma maailmankaikkeus ?

        Voisitko nimetä YHDEN baramiinin.


      • Pärspub
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Yritti tyrkyttää pojalleni maailmankaikkeuden vanhinta kiveä (meteoriitinpalaa )pienen evoluutio kreationistikeskustelun jälkeen kaverilla meinas palaa hihat kun se jäi pienessä keskusteluntynkässä tappiolle :) Heh, no sattuuhan niitä, eikä se ole ainut kerta kun evolutionisteilta argumentit loppuu tosipaikan tullen.

        HAH HAH! Kyllä sakemanni varmaan ihmettelikin vasta-argumenttejasi kiven iästä evouuluutioperusteluin. Ettei sinulla taasen olisi vähän mennyt käsitteet sekaisin. Tämä on kyllä aika hyvä. Tämä ylittää melkein kynnyksen jotta pääsisit sille palstalle jossa listataan fundiksien parhaimmat örvellykset. Eipä hätää, olen 100% varma että päädyt sinne tavalla tai toisella. HAH HAH!


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Perustuuko tuo alkukopioituja vain sun haluun kieltää Jumalan luoma maailmankaikkeus ?

        Miksi niin luulet? Ensinnäkin minun mielestäni Jumala on luonut maailmankaikkeuden, joten minulla ei ole halua sitä kiistää. Toisekseen se perustuu siihen, että näemme kaikkein vanhimmassa fossiiliaineistossa vain alkeellisimpien prokaryoottien fossiileja ja näemme myös fossiilien tulevan yhä kehittyneimmiksi ja monimutkaisimmiksi mitä nuorempia ne ovat. Vastasin, joten nyt on sinun vuorosi:

        Perustuuko rappeutumispelleily todisteille baramineista, vai eikö baramineja ole olemassakaan ja ne on täten keksitty vain tukemaan uskonnollista tarinaa, jotta saisitte mahdollisimman monia eksytetyiksi?


      • Turkana kirjoitti:

        Miksi niin luulet? Ensinnäkin minun mielestäni Jumala on luonut maailmankaikkeuden, joten minulla ei ole halua sitä kiistää. Toisekseen se perustuu siihen, että näemme kaikkein vanhimmassa fossiiliaineistossa vain alkeellisimpien prokaryoottien fossiileja ja näemme myös fossiilien tulevan yhä kehittyneimmiksi ja monimutkaisimmiksi mitä nuorempia ne ovat. Vastasin, joten nyt on sinun vuorosi:

        Perustuuko rappeutumispelleily todisteille baramineista, vai eikö baramineja ole olemassakaan ja ne on täten keksitty vain tukemaan uskonnollista tarinaa, jotta saisitte mahdollisimman monia eksytetyiksi?

        En ymmärrä vihaasi rappeutumisteoriaa kohtaan, jos teoria olisi evolutionistien mielestä virheellinen, niin tuskinpa he silloin yrittäisivät sitä niin hanakasti kumota:)


        http://creationontheweb.com/images/pdfs/tj/j20_3/j20_3_61-65.pdf


      • Apo-Calypso
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        En ymmärrä vihaasi rappeutumisteoriaa kohtaan, jos teoria olisi evolutionistien mielestä virheellinen, niin tuskinpa he silloin yrittäisivät sitä niin hanakasti kumota:)


        http://creationontheweb.com/images/pdfs/tj/j20_3/j20_3_61-65.pdf

        Onko valehteluun puuttuminen sinun mielestäsi epäreilu vihamielisyyden osoitus valehtelua kohtaan?

        No, hihhulimentaliteetin tuntien voin hyvin ymmärtää, että sinusta valehtelu on aivan Ok.

        Minusta ei. Ei edes valehtelu, joka koettaa verhoutua tietämättömyyteen.

        Kaikkein vähiten valehtelu, jolla koetetaan epärehellisesti pönkittää omaa läpimätää uskoansa/uskontoansa.


      • Pärspub kirjoitti:

        HAH HAH! Kyllä sakemanni varmaan ihmettelikin vasta-argumenttejasi kiven iästä evouuluutioperusteluin. Ettei sinulla taasen olisi vähän mennyt käsitteet sekaisin. Tämä on kyllä aika hyvä. Tämä ylittää melkein kynnyksen jotta pääsisit sille palstalle jossa listataan fundiksien parhaimmat örvellykset. Eipä hätää, olen 100% varma että päädyt sinne tavalla tai toisella. HAH HAH!

        Se muuten taitaa olla siellä töissä tänävuonnakin, jos satut sielläpäin poikkeamaan, niin vieppä kaverille supilta terveisiä...Muistaa varmaan keskustelumme...


      • Pärspub
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        En ymmärrä vihaasi rappeutumisteoriaa kohtaan, jos teoria olisi evolutionistien mielestä virheellinen, niin tuskinpa he silloin yrittäisivät sitä niin hanakasti kumota:)


        http://creationontheweb.com/images/pdfs/tj/j20_3/j20_3_61-65.pdf

        Löytyykö sitä YHTÄ baraminia vai ei? Onhan se onnetonta jos kreationismin pääedustaja ei tunne yhtäkään oman teoriansa edustamaa eliötä.


      • Apo-Calypso kirjoitti:

        Onko valehteluun puuttuminen sinun mielestäsi epäreilu vihamielisyyden osoitus valehtelua kohtaan?

        No, hihhulimentaliteetin tuntien voin hyvin ymmärtää, että sinusta valehtelu on aivan Ok.

        Minusta ei. Ei edes valehtelu, joka koettaa verhoutua tietämättömyyteen.

        Kaikkein vähiten valehtelu, jolla koetetaan epärehellisesti pönkittää omaa läpimätää uskoansa/uskontoansa.

        Eikö kannattais välillä pysähtyä laskemaan kustannuksia......


      • Pärspub kirjoitti:

        Löytyykö sitä YHTÄ baraminia vai ei? Onhan se onnetonta jos kreationismin pääedustaja ei tunne yhtäkään oman teoriansa edustamaa eliötä.

        ehkäpä sinunkin ymmärryksesi avautuu...vai olisinko sittenkin liian optimistinen ???


      • Salccari
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        En ymmärrä vihaasi rappeutumisteoriaa kohtaan, jos teoria olisi evolutionistien mielestä virheellinen, niin tuskinpa he silloin yrittäisivät sitä niin hanakasti kumota:)


        http://creationontheweb.com/images/pdfs/tj/j20_3/j20_3_61-65.pdf

        "En ymmärrä vihaasi rappeutumisteoriaa kohtaan, jos teoria olisi evolutionistien mielestä virheellinen, niin tuskinpa he silloin yrittäisivät sitä niin hanakasti kumota: )"

        Onpa kummaa logiikkaa... tai lähinnä sen puutetta.


      • Apo-Calypso
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Eikö kannattais välillä pysähtyä laskemaan kustannuksia......

        Eikös kannattaisi välillä alkaa päkertää pöytään todisteita luomisesta tai ID-"teoriasta" tyhjänpäiväisen ja typerän huulienheiluttamisen sijasta?

        Osoittamasi tietämättömyys ja typeryys eivät ole argumentteja luomisen puolesta, vaan todisteita *pohjattoman* tietämättömyytesi ja typeryytesi puolesta.

        Noinhan se kreationismi etenee...

        Kuten aikaisemmin jo lainasin:
        "Kreationismi perustuu tietamattomyyteen, se sikiaa tietamattomyydesta ja siita sikiaa tietamattomyytta. Tietamattomyyden levittaminen on kreationismin elinehto ja tietamattomyydessa rypeminen on kreationistin luonnollinen elamisenmuoto."

        Olet tietämättömyyden ja typeryyden *äärimmäinen* perusmalli.

        Siinähän ryvet...


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        En ymmärrä vihaasi rappeutumisteoriaa kohtaan, jos teoria olisi evolutionistien mielestä virheellinen, niin tuskinpa he silloin yrittäisivät sitä niin hanakasti kumota:)


        http://creationontheweb.com/images/pdfs/tj/j20_3/j20_3_61-65.pdf

        linkissäsi mainintaa baraminin fossiilista, siinä puhuttiin ainoastaan ristetymistä ja risteytyskokeista. Johtopäätös siis on, ettei ole olemassa yhtään baraminin fossiilia, koska et toistuvista pyynnöistä kykene edes yhtä sellaista osoittamaan.


      • Turkana kirjoitti:

        linkissäsi mainintaa baraminin fossiilista, siinä puhuttiin ainoastaan ristetymistä ja risteytyskokeista. Johtopäätös siis on, ettei ole olemassa yhtään baraminin fossiilia, koska et toistuvista pyynnöistä kykene edes yhtä sellaista osoittamaan.

        Siitähän niille rahat maksetaan :) Ehkäpä he löytäisivät Aatamin ja Eevan fosiilit.

        Itseasiassa linkistä kävi selville kaikki olennainen, mutta ethän sinä voi sitä hyväksyä sillä sehän sotii sinun uskomuksiasi vastaan :)


      • Apo-Calypso kirjoitti:

        Eikös kannattaisi välillä alkaa päkertää pöytään todisteita luomisesta tai ID-"teoriasta" tyhjänpäiväisen ja typerän huulienheiluttamisen sijasta?

        Osoittamasi tietämättömyys ja typeryys eivät ole argumentteja luomisen puolesta, vaan todisteita *pohjattoman* tietämättömyytesi ja typeryytesi puolesta.

        Noinhan se kreationismi etenee...

        Kuten aikaisemmin jo lainasin:
        "Kreationismi perustuu tietamattomyyteen, se sikiaa tietamattomyydesta ja siita sikiaa tietamattomyytta. Tietamattomyyden levittaminen on kreationismin elinehto ja tietamattomyydessa rypeminen on kreationistin luonnollinen elamisenmuoto."

        Olet tietämättömyyden ja typeryyden *äärimmäinen* perusmalli.

        Siinähän ryvet...

        musta kylki kummallakin :)

        Siunattua sunnuntaita sinulle, paistaa se aurinko risukasaankin.


      • Salccari kirjoitti:

        "En ymmärrä vihaasi rappeutumisteoriaa kohtaan, jos teoria olisi evolutionistien mielestä virheellinen, niin tuskinpa he silloin yrittäisivät sitä niin hanakasti kumota: )"

        Onpa kummaa logiikkaa... tai lähinnä sen puutetta.

        Ehkäpä sanavalinta ei osunut kohdalleen. Jos rappeutumisteoria olisi virheellinen, eikä luonnosta löytyisi havaintoja jotka suoraan tukisivat sitä, niin se olisi jo ajat sitten falsivioitu. Nyt evolutionistit turvautuvat olkiukkoilun ;) baramiinifossiilia heille pitäisi heiluttaa... kuitenkin turkanan tasoiset evolutionistit itsekin tietävät ettei sillä ole mitään merkitystä rappeutumisteorian suhteen. Evolutionisteista on turvallisen tuntuista hyökkäillä kreationistien teorioita ja Raamatun arvovaltaa vastaan, sillä se jättää heidän oman teoriantekeleen virheellisyyden taka- alalle.

        Siunusta



      • Pärspub
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        ehkäpä sinunkin ymmärryksesi avautuu...vai olisinko sittenkin liian optimistinen ???

        Et siis tunne YHTÄ ainutta baramiinia. Teilläpäs ne on mahtavat teoriat.

        Helpotetaanko vielä:
        (*Osoita baramiinin fossiili - ei onnistunut)
        (*Nimeä yksikin baramiini - ei onnistunut)
        *Nimeä yksi baramiinikandidaatti

        Voiko mennä helpommaksi. Lajin ei siis tarvitse olla absoluuttisesti baramiini, mutta ehdolla sellaiseksi. Onnistuuko?


      • Pärspub kirjoitti:

        Et siis tunne YHTÄ ainutta baramiinia. Teilläpäs ne on mahtavat teoriat.

        Helpotetaanko vielä:
        (*Osoita baramiinin fossiili - ei onnistunut)
        (*Nimeä yksikin baramiini - ei onnistunut)
        *Nimeä yksi baramiinikandidaatti

        Voiko mennä helpommaksi. Lajin ei siis tarvitse olla absoluuttisesti baramiini, mutta ehdolla sellaiseksi. Onnistuuko?

        Tutkippa hieman nóita linkkejä joissa kerrotaan baramiineista. Ehkäpä sieltä löytyisi vastaus uteluusi, minun tehtävänä ei ole jokaisen pikkuevolutionistin kädestäpitäen ohjailu.

        Muuten, minä pidän sinua hyvänä esimerkkinä perusevolutionistista. Jatka vain samaan tapaan, teette apotoverisi kanssa palveluksen kreationismille :)

        Siunausta ystävä.


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Siitähän niille rahat maksetaan :) Ehkäpä he löytäisivät Aatamin ja Eevan fosiilit.

        Itseasiassa linkistä kävi selville kaikki olennainen, mutta ethän sinä voi sitä hyväksyä sillä sehän sotii sinun uskomuksiasi vastaan :)

        ovat jo töissä, eivätkä he ole löytäneet baraminien fossiileja. Tiedätkö sinä mistä niitä löytyisi?


      • Turkana

      • tietävä maallikko
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        http://creationontheweb.com/images/pdfs/tj/j19_3/j19_3_21-28.pdf

        http://creationontheweb.com/images/pdfs/tj/j20_3/j20_3_61-65.pdf


        http://creationontheweb.com/images/pdfs/tj/j16_1/j16_1_15-25.pdf

        En jaksanut lukea kokonaisuudessaan kaikkia juttuja, mutta yritin silmäillä lävitse näitä tekstejä ja loppupäätelmiä eikä voi sanoa muuta kuin että huh huh.

        Heti ensimmäisen "tutkimuksen" lopussa tunnustettiin ettei barami tai "perusryhmä"-käsitettä voida käyttää solutason tarkastelussa (eli mikrobeja ei osata jakaa perusryhmiin) eikä mitään selkeitä linjoja näiden ryhmien välille edes yritetty selvittää.

        Sanottiiin suoraan vapaasti käännettynä: "Kreationistien pitää keksiä käsite, jolla selitettäisiin baramien yhtenäisyys ja sallii erilaiset variaatiot (ilman että näistä tehdään eri lajia/kindia= suora mahdottomuus)", pari lausetta tämän epäkäytännöllisen käsitteen myöntämisen jälkeen ylistetään "darwinismin" olevan väärässä ja raamatun oikeassa juuri havaittavien olevien baramien ansiosta. Hetkinen, mitä tutkimus sanoikaan näistä barameista?

        Jaa, miksi tämä julkaisu ei koskaan läpäisisi itseään kunnioittetuissa tiedeyhteisöissä? Ehkä faktat pitäisi tarkistaa ensin ennen kuin aletaan "keksimään" yhtään mitään.


      • M00535
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Yritti tyrkyttää pojalleni maailmankaikkeuden vanhinta kiveä (meteoriitinpalaa )pienen evoluutio kreationistikeskustelun jälkeen kaverilla meinas palaa hihat kun se jäi pienessä keskusteluntynkässä tappiolle :) Heh, no sattuuhan niitä, eikä se ole ainut kerta kun evolutionisteilta argumentit loppuu tosipaikan tullen.

        Harmi pojan kannalta, että hänellä on fundishihhuli-isä, joka ei antanut ottaa kiveä, vaikka sitä tarjottiin. Ties vaikka olisit luullut sielunvihollisen asustelevan viattomassa kivenmurikassa..

        Olisit nyt antanut pojan ottaa kiven vaikka matkamuistoksi. Poika saattaa joskus oppia ajattelemaan ihan itse, ja silloin saattaisi olla mukava omistaa pala meteoriittia.

        Toisaalta, palanen Tankavaaran peruskalliotakin olisi ollut melkein yhtä hyvä. Kuuluuhan Pohjois-suomi Skandinavian arkeeisen kallioperän kilpeen, joka on 3,5 miljardia vuotta vanhaa.

        Ps. muista tutkia pojan taskut, ettei tullut peruskallion murikkaa mukaan.


    • Pärspub

      Jotta voidaan alkaa etsimään baraminien fossiileja, pitäisi ensin tietää mitkä lajit niitä edustavat. Voisitko kertoa? Näitähän lienee kymmenen tuhatta, joten muutama baramini varmaan löytynee helposti. Supponen voi auttaa, jos tehtävä osoittatuu liian haasteelliseksi.

      • Uskis

        Olenko minä jotain baramineista väittänyt tietäväni? Minähän nimenomaan koetan oppia mokomista. Kun joku osaa osoittaa baraminin fossiilin niin saamme sitten molemmat vastauksen.


      • Apo-Calypso
        Uskis kirjoitti:

        Olenko minä jotain baramineista väittänyt tietäväni? Minähän nimenomaan koetan oppia mokomista. Kun joku osaa osoittaa baraminin fossiilin niin saamme sitten molemmat vastauksen.

        Baraminin fossilia taitaa olla hieman hankala löytää, koska nuo "huippusaarnaajatkaan" eivät osaa edes määritellä mitä "baramin" ja "kind" oikein ovat.


    • kreatonistien työmaata tuollasten "todisteiden" etsiminen? Onnea vaan yritykselle..

    • hullunhauskaa++

      Tuo ettei välimuotoja ole löytynyt on kretiinien suoltamaa propagandaa. Välimuotoja on tosiasiassa löytynyt niinkin paljon että niiden määritteleminen esim kalaksi tai mateliaksi on aiheuttanut suuria riitoja tiedeyhteisöissä...

      Välimuotona esim Tiktaalik....yksi tuhansista jo löydetyistä ja vuosittain löytyy kymmeniä lisää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe