Kreationismi huonossa hapessa

uskon nimissä

Kreationismia vastaan on kasaantunut jo niin paljon todisteita, että sitä ei taideta enää uskonpiireissä sulattaa. Onko krekoja enää muualla kuin tällä palstalla?

10

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elinavaan

      Kohta sut ristiinnaulitaan :)

      Ihan hauska.

    • Helluntailaisten yms. lahkojen salaseuroissa harjoitetaan ko. aihepiirin syvällistä tutkiskelua, esimerkiksi sen ylivertaisuutta evo-oppiin nähden, joka on taasen heidän itse keksimänsä ala, jolla ei ole mitään tekemistä evoluutiobiologian ja sen eri tieteenhaarojen kanssa.

      Elikkäs, uskonto on uskomus, kreationismi okkultistinen pseudotiede, evoluutioteoria on yksi biologian perusjuttu.

    • petri....

      on ainut järkevä vaihtoehto!

      bakteereista kehittyminen on järjenvastaista,

      • jatka loppuun asti

        "bakteereista kehittyminen on järjenvastaista,"

        Bakteereista kehittyminen on järjenvastaista, ja...? Älä jätä meitä tuolla lailla kärsimään jännityksestä, kerro jo mikä on murskaava loppukaneettisi!

        Itse olen muuten sitä mieltä, että ainut järkevä vaihtoehto evoluutiolle on sattumalta esiin putkahtanut Boltzmannin maailma. Sellainen olento joka pystyisi luomaan maapallon kaiken elämän ei mitenkään voisi olla niin totaali-idiootti että tekisi kaikki eliöstössä esiintyvät huonot suunnitteluratkaisut.


      • ...jo

        ihminen ei olekehittynyt bakteerista. montako kertaa se pitää mainita!!


      • petri....
        ...jo kirjoitti:

        ihminen ei olekehittynyt bakteerista. montako kertaa se pitää mainita!!

        sanaleikkeihin en viitsi lähteä, tiedät justiin mitä tarkoitan!


      • Apo-Calypso

        Eiköhän sitten olisi jo korkea aika alkaa latoa pöytään *tieteellisesti päteviä* todisteita luomisesi puolesta.

        Tyhjäpäinen raamatunlauseiden copypastaaminen ei ole todisteita luomisen puolesta, vaan onttoa käsienheiluttelua.


      • petri.... kirjoitti:

        sanaleikkeihin en viitsi lähteä, tiedät justiin mitä tarkoitan!

        Itse et tunnu tietävän.


    • creatinistinen

      1.-jos ihminen on kehittynyt viisaammmaksi kuin kana, niin miksi kestaa 40 vuotta ennenkuin se oppii kaveleman ja hakemaan sossusta ruokansa..?
      -varsinkin kun kana tekee sen heti munasta kuoriuduttuaan..

      2.-jos apina tuli puusta alas niin miksi se paasee ensimmaiseksi suomeen kansanedustajaksi?

      3.-nousiko kala maalle vai laskeutuiko apina alas ja tuli ihmiseksi..?

      • Salccari

        Hyvä creatinistinen (mitä se tarkoittaakaan),

        Jos kommenttisi on vitsi, se on huono sellainen. Jos se ei ole, olen huolissani sinusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe