S.U.P toivottaa siunattua kesää kaikille palstan lukijoille & kirjoittajille. S.U.P lähtee kesälomamatkalle pohjoisnorjaan puhtaan luonnon keskelle ihastelemaan luojan luomaa bioditiversiteettiä.
Siunatkaa toinen toistanne, niin satte siunauksen periä. Teitä siunaten Markku. S.....
Huomenta palstalle,
10
721
Vastaukset
- Creature of the night
Hyvää matkaan vaan ja rentouttavaa lomaa, SUP!
Ja katsopas, miten kauniita U-laaksoja eli vuonoja viimeisin jääkausi on sinne Norjan rannikkovuoristoon muovannut! - Ristinkaataja
Tervemenoa. Ehkä raikas ulkoilma saa nukahtaneet aivosolusi heräämään, ja totuus biodiversiteetin synnystä valkenee sinulle.
- sellaista
Kun palaat Suomeen, täällä on yksi kristitty vähemmän. Minä eroan kirkosta.
- haistelemaan
Eevan muinoista alapeusa. Ei sinänsä siinä sen kummempaa, Norgen kalatehtaalla tienaa ihan v.tun hyvin vieläkin, jos vaan tykkää Eevasta, mä en, mä oon enemmän niinku posliinimiehii. 8D
- lommaa vuaun
Norjan geologisia ihmeitä vuan tutkimaan.
- Outsider____!
Siunausta itsellesikin. Jatka sitten taas loman jälkeen uusin voimin evo-oppi nimisen harhan kumoamista.
oppi e evo-oppi. Mitä siihen kuuluu, mitä sen kumoaminen vaikutta elämiseen ja olemiseen?
Evo-opilla on yhtäpaljon tekemistä evoluutioteorian kanssa kuin kreationismilla kristinuskon kanssa. Kreationismihan on okkultistinen pseudotiede. Salatiede, salaoppi, jonka salaisten keinojen ja menojen, taikuuden tai salaisten oppien avulla tavoitellaan henkimaailmasta saatavaa tietoa.
- Pärspub
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803197408226_ul.shtml.
"Jeesuksen ylösnousemukseen uskoi kyselyyn vastanneista vain kolmannes"
SUPpea ottaa lomaa hihhuleista. Päättiköhän se mennä suoraan helvettiin: http://en.wikipedia.org/wiki/Hell,_Norway.
RÄH RÄH. - please
http://crap.teurasporsaat.org/archive/863.jpg
- syö särkee se kasvattaas järkee -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033495Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1952221Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02090Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951088
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5830Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827- 48815
Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773