S.U.P toivottaa siunattua kesää kaikille palstan lukijoille & kirjoittajille. S.U.P lähtee kesälomamatkalle pohjoisnorjaan puhtaan luonnon keskelle ihastelemaan luojan luomaa bioditiversiteettiä.
Siunatkaa toinen toistanne, niin satte siunauksen periä. Teitä siunaten Markku. S.....
Huomenta palstalle,
10
736
Vastaukset
- Creature of the night
Hyvää matkaan vaan ja rentouttavaa lomaa, SUP!
Ja katsopas, miten kauniita U-laaksoja eli vuonoja viimeisin jääkausi on sinne Norjan rannikkovuoristoon muovannut! - Ristinkaataja
Tervemenoa. Ehkä raikas ulkoilma saa nukahtaneet aivosolusi heräämään, ja totuus biodiversiteetin synnystä valkenee sinulle.
- sellaista
Kun palaat Suomeen, täällä on yksi kristitty vähemmän. Minä eroan kirkosta.
- haistelemaan
Eevan muinoista alapeusa. Ei sinänsä siinä sen kummempaa, Norgen kalatehtaalla tienaa ihan v.tun hyvin vieläkin, jos vaan tykkää Eevasta, mä en, mä oon enemmän niinku posliinimiehii. 8D
- lommaa vuaun
Norjan geologisia ihmeitä vuan tutkimaan.
- Outsider____!
Siunausta itsellesikin. Jatka sitten taas loman jälkeen uusin voimin evo-oppi nimisen harhan kumoamista.
oppi e evo-oppi. Mitä siihen kuuluu, mitä sen kumoaminen vaikutta elämiseen ja olemiseen?
Evo-opilla on yhtäpaljon tekemistä evoluutioteorian kanssa kuin kreationismilla kristinuskon kanssa. Kreationismihan on okkultistinen pseudotiede. Salatiede, salaoppi, jonka salaisten keinojen ja menojen, taikuuden tai salaisten oppien avulla tavoitellaan henkimaailmasta saatavaa tietoa.
- Pärspub
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803197408226_ul.shtml.
"Jeesuksen ylösnousemukseen uskoi kyselyyn vastanneista vain kolmannes"
SUPpea ottaa lomaa hihhuleista. Päättiköhän se mennä suoraan helvettiin: http://en.wikipedia.org/wiki/Hell,_Norway.
RÄH RÄH. - please
http://crap.teurasporsaat.org/archive/863.jpg
- syö särkee se kasvattaas järkee -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1081136
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261003Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat312851- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634