Saatana raivoaa!

Huomasin juuri, että kaikki "Jeesuksen omat maailmassa"
avaukseni on poistettu. Jäljellä vain tämä viimeinen:
19-21 ja tuo, jonka toin uudelleen: 13-15.

9

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopeta jo

      raivoaminen!

      • Noissa viesteissä oli PELKÄSTÄÄN RAAMATUN SANAA
        SIITÄ MIKÄ ON JEESUKSEN OMIEN ELÄMÄ TÄÄLLÄ AJASSA.


    • .Murdoc.

      Viestisi antaa sen käsityksen että Saatana raivoaa poistettujen viestiesi takia.Onko tämä totta?
      Jos on, miksi?

      Kerrothan minulle lisää myös avauksista, mistä kirjoitukset ovat peräisin.

      Kiitos!

      • koska se on murhaaja ja valheen henki, ja niin tekevät myöskin
        hänen uskolliset palvelijansa, Jumalan paaduttamat ihmiset,
        jotka hänen henkensä kehotuksesta täällä totuutta poistattavat.


    • poistatti jälleen tämän:

      Jeesuksen omat maailmassa 13-15

      13.

      "Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin ole ojentanut häntä kerran
      tai kahdesti. Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut
      ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.

      Nuhtele syntiä tekeviä kaikkien kuullen, jotta muutkin pelkäisivät.

      Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osallisiksi
      toisten synteihin. Säilytä itsesi puhtaana."

      14.

      "Kun siis Kristus on ruumiissaan kärsinyt, niin olkaa tekin valmiit
      kärsimään, jotta eläisitte jäljellä olevan maallisen elämänne Jumalan
      tahdon mukaisesti, ettekä ihmisten himoja seuraten. Sillä se, joka on
      kärsinyt, on luopunut synnistä.

      Aivan riittämiin te menneenä aikana elitte niin kuin pakanat tahtovat,
      ryvitte irstaudessa ja himoissa, juoppoudessa, mässäilyissä ja
      juomingeissa ja palvelitte epäjumalia jumalattomin menoin.

      Nyt he kummeksuvat sitä, että ette enää riennä heidän kanssaan samaan
      riettauden virtaan ja syytävät herjauksiaan. Mutta he joutuvat tekemään
      tilin hänelle, joka on valmiina tuomitsemaan elävät ja kuolleet."

      15.

      Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän
      sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne.
      Totisesti: Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä
      kuin se kaupunki."

    • Minä kun olen uusi täällä keskustelu palstalla,niin voiskos joku asiallisesti kertua että kuka poistaa kirjoituksia( ylläpitoko?) ja millä perusteella?

      kiitos ja siunausta kaikille :)

      • kun tarpeeksi monta Jumalan paaduttamaa ihmistä, jotka eivät siedä
        enää totuutta kuulla, siitä ylläpidolle valittavat, tämänkin
        viestin alla olevan linkin välityksella.

        Ja tämä johtuu Jeesuksen ilmoituksesta:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen
        maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan niin kuin en minäkään kuulu."

        Kun klikkaat: Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit,
        näet tämänkin minun viestin kohdalla, miten monta viestiäni
        on tallella. Alkuviikolla niitä oli yli 11 500, ja monta
        sataa viestiä on muutaman päivän aikana Saatanan toimesta poistatettu.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        kun tarpeeksi monta Jumalan paaduttamaa ihmistä, jotka eivät siedä
        enää totuutta kuulla, siitä ylläpidolle valittavat, tämänkin
        viestin alla olevan linkin välityksella.

        Ja tämä johtuu Jeesuksen ilmoituksesta:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen
        maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan niin kuin en minäkään kuulu."

        Kun klikkaat: Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit,
        näet tämänkin minun viestin kohdalla, miten monta viestiäni
        on tallella. Alkuviikolla niitä oli yli 11 500, ja monta
        sataa viestiä on muutaman päivän aikana Saatanan toimesta poistatettu.

        Ok..kiitos asiallisesta selvityksestä.Ajattelinkin vähän että jonkilainen valitussysteemi on käytössä.
        Toivotaan että saa asiallisia mielipiteitä tuoda esiin ilman valituksia ja poistoja.

        Kiitos ja siunausta sinulle!


    • Jeesuksen omat maailmassa 19-21

      19.

      "Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen: älkää enää eläkö,
      niin kuin pakanat! Heidän ajatuksensa ovat turhanpäiväisiä, heidän
      ymmärryksensä on hämärtynyt, ja se elämä, jonka Jumala antaa,
      on heille vieras, sillä he ovat tietämättömiä ja sydämeltään paatuneita.

      Heidän tuntonsa on turtunut, ja he ovat heittäytyneet irstailuihin sekä
      kaikenlaiseen saastaisuuteen ja ahneuteen.

      Mutta ei teille ole Kristuksesta tällaista opetettu, jos todella olette
      hänestä kuulleet, jos teille on opetettu se totuus, joka Jeesuksessa on.
      Sen opetuksen mukaan teidän tulee hylätä entinen elämäntapanne, joka
      on petollisten himojensa vuoksi tuhon oma.

      Teidän tulee uudistua mieleltänne ja hengeltänne ja pukekaa yllenne
      uusi ihminen, joka on luotu sellaiseksi, kuin Jumala tahtoo, elämään
      oikeuden ja totuuden mukaista pyhää elämää.

      Luopukaa siis valheesta ja puhukaa totta toinen toisillenne, sillä me
      olemme saman ruumiin jäseniä. Vaikka vihastuttekin, älkää tehkö syntiä.
      Sopikaa riitanne, ennen kuin aurinko laskee.

      Älkää antako Paholaiselle tilaisuutta."

      20.

      "Jumala näyttää asettaneen meidät apostolit (valitut opetuslapset)
      vihoviimeiseksi: olemme kuin kuolemaantuomitut areenalla, koko maailman
      katseltavina, enkelien ja ihmisten.

      Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka
      olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."

      21.

      Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi minussa rauha. Maailmassa te olette
      ahtaalla, mutta pysykää rohkeina: minä olen voittanut maailman."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe