haluatko helvettiin uskovainen?

puusilimä

ENNEN KUIN ALAT HYPPIÄ SILMILLE JA SYLKEMÄÄN NIIN LUE HUOLELLA LOPPUUN!

jeesus olikin vain ovela paholainen, joka keräsi oveluudellaan noinkin suurensuosion kuin nyt hiheltäjiä on.

"Jeesus on Saatana?
lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13).
Yllättävänä käänteenä Jeesus, joka tässä vaiheessa on noussut taivaaseen, paljastaa silti Raamatun lopussa: "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14). "

eikös olekin hassua, miten herkästi saatana sai käännytettyä hihhulit pois 'oikeasta jumalan uskosta(tm)'. järjesti vain itsensä uhrauksen ja paranteli (huom!-->)MAALLISIA vaivoja ja ongelmia. hössötti jostain ylemmästä ja kusetti kuitenkin kaikkia :D

sopii ainoassa oikeassa uskossa(tm) olevien pohtia tarkasti tätä asiaa.

minuahan tämä juttu ei sinällään koske kun en usko minkään noista otuksista olevan olemassa, mutta ulkopuolisena tuollaisen huomion tein, että jeesus teki taikatemppuja vain kerätäkseen huomiota, miksi? ei jumalan tarvitse kerätä huomiota, parantamalla ja lentämällä ym. hömpällä..

verellä lotraaminen ja sen sellainen taas viestii yhä enemmän sen pahemman tyypin suuntaan.

nyt taas saan suorat haukut joka hihhulilta ja ne typerykset eivät sokeassa uskossaan edes vaivaudu pohtimaan asiaa, vaikka se helvettiin joutuminen on niille se hirvein asia :S omituista käytöstä.

eli jos kommentoit niin kommentoi asiallisesti, niin minäkään en ala vittuilemaan.

29

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

se täytyy itse rakentaa, sama juttu taivaan kanssa..

• Puusilimä peiliä kohden

>>minuahan tämä juttu ei sinällään koske

• puusilimä

päänsisäisiä 'jumalia' on todellakin vaikea arvioida, mutta kristityillä on onneksi tuo raamattu.

• hjkhjhkj
        puusilimä kirjoitti:

päänsisäisiä 'jumalia' on todellakin vaikea arvioida, mutta kristityillä on onneksi tuo raamattu.

Ja sen tulkinta on jokaisen omassa päässä.

• Astronomi

havainto...=)

• puusilimä

se niin mennyt, että tämä maapallo(litteä) on sen saakutin 'temmellyskenttä' ja jumala pysyttelee siellä taivaassa tai jotain. ainaski palstan hiheltäjät on ahkerasti mainostaneet asian olevan niin.
        maailma onkin saatanan vallassa, kuten uskikset väittää(jopa ateistit ja kaikki vähänkin uskista pelottava on saatanasta) niin kyllähän sillä tuntuu olevan ihan täysi valta tehdä täällä mitä lystää. vaikkapa syntyä neitseellisesti ja olevinaan coolisti maailmaan keräämään 'ihailua' ja rukouksia.

• Retrohetero (ei kirj.)

Olet ihan oikeassa. Jumala VT:ssä osoittaa voimaansa
      tappamalla, raiskaamalla ja kiduttamalla, ei millään
      pikkutyttömäisellä vetten päällä kävelyllä tai
      leipien jakamisella.

Miksi jumala muuttuu raivotautisesta narsistista
      lempeäksi taikuriksi? Vaihtoiko se lääkitystä
      vai tuliko se katumapäälle? Ei, Saatana tappoi
      jumalan ja pukeutui mekkoon (vai Pradaan?).

Puusilmä, olet osunut naulan kantaan. Mikään
      muu uskonto ei ole tappanut ja sortanut ihmisiä
      kuin jeesuksen luoma kristinusko. Tästä johtaa
      vain yksi johtopäätös, nämä hihhulithan
      ovat Saatanan palvojia...

• islaminuskonto

pääsee aika lähelle lukemissa. saattaapi tulevaisuudessa mennä jopa ohi!!! sääli, että juuri kun olemme pääsemässä eroon krisselihihhuleista, tänne roudataan miljoonittain barbaarisia muhammettilaisia.

mikään uskonto ei ole ikinä aiheuttanut yhtään mitään hyvää.

Jos minulla olisi aikakone niin lähtisin haulikon kanssa vähän "moikkaamaan" moosesta, jesseä ja muhista.

• --GG---

Pari raamatun jaetta

"1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
      2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. "

joten älä pelottele turhaan ketään helvetillä...

12. Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.

Ja sitten

15. Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
      16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
      17. Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
      18. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
      19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
      20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
      21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      24. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
      25. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
      26. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
      27. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
      28. Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
      29. sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.

Saatana haluaa olla yhtä mahtava kuin Jumala...hänestä käytetään useampiakin nimityksi...muttä mitä tarkoittaa kointähti, sinä aamuruskon poika?

Tässä muuten lainaus siitä kohdasta...

"11. Alas tuonelaan on vaipunut sinun komeutesi, sinun harppujesi helinä; sinun allasi ovat vuoteena madot, toukat ovat peittonasi.
      12. Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
      13. Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
      14. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
      15. Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.
      16. Jotka sinut näkevät, ne katsovat pitkään, tarkastavat sinua: 'Onko tämä se mies, joka järisytti maan, järkytti valtakunnat,
      17. joka teki maanpiirin erämaaksi ja hävitti sen kaupungit, joka ei päästänyt vankejansa kotiin?'
      18. Kansojen kuninkaat kaikki lepäävät kunniassa, kukin kammiossansa.
      19. Mutta sinä olet kaukana haudastasi, poisviskattuna niinkuin hylkyvesa, olet peittynyt surmattujen, miekalla lävistettyjen, kiviseen kuoppaan suistuneitten alle, olet kuin tallattu raato.
      20. Et sinä saa yhtyä heidän kanssaan haudassa, sillä sinä olet maasi hävittänyt, kansasi tappanut. Ei ikinä enää mainita pahantekijäin sukua. "

• puusilimä

en minä ketään millään pelottele, varoitin vain olemaan varuillaan palikka. luitko edes mitä kirjoitin. oletko edes vaivautunut miettimään, onko asia kusetusta?

ja jos vaikka väärästä asiasta varoittaisin, niin tuskinpa se itse 'rakkaus' suutuisi jos sen verran epäilisi, että perehtyisi asiaan. onhan tässä nyt kuitenkin kyse ainoasta asiasta mihin hihhuli ei halua joutua.

• --GG---
        puusilimä kirjoitti:

en minä ketään millään pelottele, varoitin vain olemaan varuillaan palikka. luitko edes mitä kirjoitin. oletko edes vaivautunut miettimään, onko asia kusetusta?

ja jos vaikka väärästä asiasta varoittaisin, niin tuskinpa se itse 'rakkaus' suutuisi jos sen verran epäilisi, että perehtyisi asiaan. onhan tässä nyt kuitenkin kyse ainoasta asiasta mihin hihhuli ei halua joutua.

varoittamisessa ei ole mitään vikaa vaan päinvastoin...Mutta totuus on,että hedelmistään puu tunnetaan. Hyvä puu hyvää hedelmää huono huonoa...muista,että saatanan tarkoitus ei ole muutakuin vietellä mahdollisimman monta ihmistä mukanaan...jos annat pahalle pikkusormen se vie koko käden...tästä on kyllä niin paljon esimerkkejä.

Asioihin kannattaa perehtyä...siinä ei ole mitään vikaa..päinvastoin...

http://www.youtube.com/watch?v=TdqwiVe50K4

Tässä videopätkässä on muuten seinätaulu salaisesta tukikohdasta dulcesta jossa esitellään saatana...aika mielenkiintoista tekstiä lue tarkaan. Tuota en kyllä ymmärrä siinä,että the end times of earths 3rd density...mitähän tuolla mahdetaan tarkoittaa...ja muista ,että tuota tekstiä ei ole uskovaiset hihhulit kirjoittaneet...

• puusilima_
        --GG--- kirjoitti:

varoittamisessa ei ole mitään vikaa vaan päinvastoin...Mutta totuus on,että hedelmistään puu tunnetaan. Hyvä puu hyvää hedelmää huono huonoa...muista,että saatanan tarkoitus ei ole muutakuin vietellä mahdollisimman monta ihmistä mukanaan...jos annat pahalle pikkusormen se vie koko käden...tästä on kyllä niin paljon esimerkkejä.

Asioihin kannattaa perehtyä...siinä ei ole mitään vikaa..päinvastoin...

http://www.youtube.com/watch?v=TdqwiVe50K4

Tässä videopätkässä on muuten seinätaulu salaisesta tukikohdasta dulcesta jossa esitellään saatana...aika mielenkiintoista tekstiä lue tarkaan. Tuota en kyllä ymmärrä siinä,että the end times of earths 3rd density...mitähän tuolla mahdetaan tarkoittaa...ja muista ,että tuota tekstiä ei ole uskovaiset hihhulit kirjoittaneet...

"muista,että saatanan tarkoitus ei ole muutakuin vietellä mahdollisimman monta ihmistä mukanaan...jos annat pahalle pikkusormen se vie koko käden"

niinpä niin, varo vain jeesustasi.

• H.H.

Tässä ratkotaan esittämäsi ongelma:
      http://www.chick.com/ask/articles/lucifer.asp

Siinä huomioidaan kuinka useissa Raamatun käännöksissä on turhaan aiheutettu sekaannusta, kun sanaa kointähti on käytetty varsin epämääräisesti. King James -käännöksessä Jes 14:12
      (Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!)
      on esitetty näin:
      12 How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! how art thou cut down to the ground, which didst weaken the nations! [O Lucifer: or, O day star]
      Tuo King Jamesin esitys ei aiheuta minkäänlaista sekaannusta.

"nyt taas saan suorat haukut joka hihhulilta"
      Kuten huomaat, kukaan ei sinua haukkunut.

":S omituista käytöstä."
      ???

- "ja ne typerykset eivät sokeassa uskossaan edes vaivaudu pohtimaan asiaa"
      - "jos kommentoit niin kommentoi asiallisesti, niin minäkään en ala vittuilemaan."

Pohdittu on, kuten huomaat. Vielä lopuksi, kauneimmmin pyydän, että voisitko lopettaa nimittelyn, panettelun ja solvaamisen?

• puusilimä

nimittely? täällä saa kuulla sellaista paskaa hihhulin suusta, että on turha enää odottaa muuta.

tuo ei vastannut kuin epämääräisesti, että on käytetty väärää sanaa tai jotain blaa.. miten raamatussa voi olla väärä sana jos se on kerta jumalan sanaa?

selvittääkö raamattu jossain muka sen, miksi taivaallinen jumala vaivautuu parantelemaan ihmisten maallisia vaivoja, joilla ei ole mitään tekemistä tulevan taivaan kanssa?
        eiköhän se ole vain huomion keräämistä ja kuten jo sanoitkin, tuolta maahan syöstyltä, kansojen kukistajalta.

sopii myös miettiä millaista alistamista, vainoa, julmuuksia ym. tämä jeesus sai aikaan omilla 'hyvillä' teoillaan(on poltettu ihmisiä roviolla, tapettu 'vääräuskoisia', käännytetty väkivalloin, jne.). ja sama rumba jatkuu edelleen.

1 käännösvirhe ei selitä noita kaikkia muita epäkohtia joita tähän ns. vapahtajaan tulee. se saattaa hyvinkin olla demoni, joka vain kusettaa. itse ainakin uskovaisena kääntyisin suoraan originaalin puoleen.

mitä tulee taas näihin jeesus ilmestymisiin, niin niissäkin tämä jeesus esiintyy vaikka minkälaisena demonina ja houkuttelevan kauniina ym. eikö se pistä yhtään miettimään?
        miten itse ajattelisit jos olisit lucifer? menisitkö omassa pelottavassa pirullisessa muodossasi vonkaamaan kavereita itsellesi? et, vaan juuri tuollaisena houkuttelevana, hyväntahdon lähettiläänä.
        tuo luciferin 'maanpäällisyys' tukee myös tuota ilmestymisien määrää ym.

kannattaisi varmaan kysyä ihan itseltään jumalalta, mikä tämä jesse on miehiään..

no omapa on tietysti ongelmanne, jos ei kiinnosta ottaa asioista selvää.

p.s. oliko raamattu alunperin kirjoitettu englanniksi? ja kyllä se on 'jumalan' sanaa, kuten olette aina väittäneet, kirjaimellisesti, myös suomeksi.

• H.H.
        puusilimä kirjoitti:

nimittely? täällä saa kuulla sellaista paskaa hihhulin suusta, että on turha enää odottaa muuta.

tuo ei vastannut kuin epämääräisesti, että on käytetty väärää sanaa tai jotain blaa.. miten raamatussa voi olla väärä sana jos se on kerta jumalan sanaa?

selvittääkö raamattu jossain muka sen, miksi taivaallinen jumala vaivautuu parantelemaan ihmisten maallisia vaivoja, joilla ei ole mitään tekemistä tulevan taivaan kanssa?
        eiköhän se ole vain huomion keräämistä ja kuten jo sanoitkin, tuolta maahan syöstyltä, kansojen kukistajalta.

sopii myös miettiä millaista alistamista, vainoa, julmuuksia ym. tämä jeesus sai aikaan omilla 'hyvillä' teoillaan(on poltettu ihmisiä roviolla, tapettu 'vääräuskoisia', käännytetty väkivalloin, jne.). ja sama rumba jatkuu edelleen.

1 käännösvirhe ei selitä noita kaikkia muita epäkohtia joita tähän ns. vapahtajaan tulee. se saattaa hyvinkin olla demoni, joka vain kusettaa. itse ainakin uskovaisena kääntyisin suoraan originaalin puoleen.

mitä tulee taas näihin jeesus ilmestymisiin, niin niissäkin tämä jeesus esiintyy vaikka minkälaisena demonina ja houkuttelevan kauniina ym. eikö se pistä yhtään miettimään?
        miten itse ajattelisit jos olisit lucifer? menisitkö omassa pelottavassa pirullisessa muodossasi vonkaamaan kavereita itsellesi? et, vaan juuri tuollaisena houkuttelevana, hyväntahdon lähettiläänä.

kannattaisi varmaan kysyä ihan itseltään jumalalta, mikä tämä jesse on miehiään..

p.s. oliko raamattu alunperin kirjoitettu englanniksi? ja kyllä se on 'jumalan' sanaa, kuten olette aina väittäneet, kirjaimellisesti, myös suomeksi.

Sait vastauksen ja nyt viet asiaa asian ohi.

Kysy rauhassa, mutta älä siihen tahtiin ettei kysymyksiisi ehdi vastata. Muistathan, yksi hullu voi kysyä enemmän kuin mitä kymmenen viisasta ehtii vastata.

Jospa nyt pureksisit aivan kiireettömästi, jotta pystyisit sen nielemään. Älä suotta tohota.

• H.H.
        puusilimä kirjoitti:

"itse ainakin uskovaisena kääntyisin suoraan originaalin puoleen."

Joh. 12:50

ja minä tiedän, että hänen käskynsä antaa ikuisen elämän. Kun puhun, puhun siis niin kuin Isä on minun käskenyt puhua."

- Joh. 14:10
        Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. [Joh. 7:16 ]

- Joh. 14:11
        Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.

- Joh. 14:28
        Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.

• puusilima_
        H.H. kirjoitti:

"itse ainakin uskovaisena kääntyisin suoraan originaalin puoleen."

Joh. 12:50

ja minä tiedän, että hänen käskynsä antaa ikuisen elämän. Kun puhun, puhun siis niin kuin Isä on minun käskenyt puhua."

- Joh. 14:10
        Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. [Joh. 7:16 ]

- Joh. 14:11
        Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.

- Joh. 14:28
        Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.

tähän vastausta löydä, siinähän vain näkee kuinka percele kusettaa ihmistä ja lupailee vaikka mitä anteeksi ja parantelee, jos vain uskoo häneen.

tuota juttua pitää kuule pohtia ihan silleen raamatun ulkopuolelta, eikä sokeasti uskoa mitä percele on sanonut(tai siis laittanut sanoja noiden kirjoittajien suuhun).

jos et kykene miettimään asiaa tuolta kantilta, niin voit lopettaa raamattu pasten ja keskustelemisen aiheesta muutenkin.

• yhdelle hihhulipalstalle!!!

kerron sitten mitä he vastaavat. tästä voi tulla hauskaa!!!

• puusilima_

odottelen mielenkiinnolla :)
        raamattu copy/paste tulva on ainakin varma, kun hihhuli ei näemmä kykene ajattelemaan omilla aivoillaan ja kyseenalaistamaan asiaa vaan yrittää hädissään etsiä raamatusta vastausta, jota siellä EI OLE, JOS jeesus onkin saatana.

• vastauksen:
        puusilima_ kirjoitti:

odottelen mielenkiinnolla :)
        raamattu copy/paste tulva on ainakin varma, kun hihhuli ei näemmä kykene ajattelemaan omilla aivoillaan ja kyseenalaistamaan asiaa vaan yrittää hädissään etsiä raamatusta vastausta, jota siellä EI OLE, JOS jeesus onkin saatana.

"Kannattaisi tutustua alkuperäisteksteihin ennen kuin tekee liian pikaisia johtopäätöksiä. Jeesus ei mitenkään voi olla saatana, Hänhän on juuri se saatanan vastavoima. Et kai lue kuin piru Raamattua? Huh?"

Kukahan se lukee kuin piru raamattua? :DD

• puusilima_
        vastauksen: kirjoitti:

"Kannattaisi tutustua alkuperäisteksteihin ennen kuin tekee liian pikaisia johtopäätöksiä. Jeesus ei mitenkään voi olla saatana, Hänhän on juuri se saatanan vastavoima. Et kai lue kuin piru Raamattua? Huh?"

Kukahan se lukee kuin piru raamattua? :DD

esimerkki, miten hihhuli kykenee ajattelemaan itse :) ei mitenkään siis, aina selataan raamattua ja varsinkin vaikeammasta aiheesta on suorastaan mahdotonta keskustella hihhulin kanssa. se menee aina väkisin siihen "raamatussa sanotaan(tm)" juttuun.
        minä ainakin uskovaisena lähtisin heti kyseenalaistamaan tämän jutun ihan selkeiden merkkien pohjalta. no onneksi en ole uskovainen niin ei tarvitse pähkäillä mielikuvitusystäviä.

• uskonnoissa,
        puusilima_ kirjoitti:

esimerkki, miten hihhuli kykenee ajattelemaan itse :) ei mitenkään siis, aina selataan raamattua ja varsinkin vaikeammasta aiheesta on suorastaan mahdotonta keskustella hihhulin kanssa. se menee aina väkisin siihen "raamatussa sanotaan(tm)" juttuun.
        minä ainakin uskovaisena lähtisin heti kyseenalaistamaan tämän jutun ihan selkeiden merkkien pohjalta. no onneksi en ole uskovainen niin ei tarvitse pähkäillä mielikuvitusystäviä.

että miksi ne on rakennettu niin hankalaksi. Esim. "ihmisjärki ei voi ymmärtää Jumalan kolminaisuutta" yms. Jos se ukkeli olisi järkevä niin se näyttäytyisi ihmisille jne. Mutta paha olemattoman on näyttäytyä :D

• jkjkjkjk
        uskonnoissa, kirjoitti:

että miksi ne on rakennettu niin hankalaksi. Esim. "ihmisjärki ei voi ymmärtää Jumalan kolminaisuutta" yms. Jos se ukkeli olisi järkevä niin se näyttäytyisi ihmisille jne. Mutta paha olemattoman on näyttäytyä :D

>> minua ihmettää noissa uskonnoissa, että miksi ne on rakennettu niin hankalaksi. "ihmisjärki ei voi ymmärtää Jumalan kolminaisuutta"

• Kointähteä on todella käytetty myös vertauskuvana saatanasta. Saatanahan pyrkii matkimaan Jeesusta, Luther onkin sanonut että saatana on "Jeesuksen Kristuksen apina".

• puusilima_

hyvin epäilevästi tuollaiseen lipevään ukkeliin joka parantelee maallisia vaivoja ja kerää suurta suosiota. kun miettii raamatun kokonaisuutta, niin ei todellakaan voi välttyä ajatukselta että tämä jeesus on saatana.
        hän kerää ihmisiltä 'lisäpisteitä' jatkuvasti vielä tänäkin päivänä rukousten ja muun hössötyksen muodossa ja mitä jää tälle VT:n murhaavalle ja hävitystä tekevälle esinahkajumalalle? harvempi sitä varmaan rukoilee.
        eikä pidä nyt selostaa kolminaisuus sontaa, vaan miettiä asiaa aluksi ihan tuon persoonamuutoksen muodossa.
        jumala on siin joko mielenvikainen(persoonallisuus häiriö ainakin) tai sitten jompikumpi näistä ei ole jumala.
        ei julmasta hävittäjä jumalasta voi hetkessä tulla kilttiä parantajaa joka tapattaa itsensä kaikkien muiden puolesta.
        tästä taas päästään väkisin siihen, että tämä jeesus on todellakin saatana. hän otti syyt niskoilleen kaikista ihmisten tekemistä synneistä ja niitä varmasti riitti sen verran että helvetti heilahti.

no tuossa alkuun pohtimista.. eihän tätä kukaan lue, kun tää täällä toisella sivulla on :(

• Missukka
        puusilima_ kirjoitti:

hyvin epäilevästi tuollaiseen lipevään ukkeliin joka parantelee maallisia vaivoja ja kerää suurta suosiota. kun miettii raamatun kokonaisuutta, niin ei todellakaan voi välttyä ajatukselta että tämä jeesus on saatana.
        hän kerää ihmisiltä 'lisäpisteitä' jatkuvasti vielä tänäkin päivänä rukousten ja muun hössötyksen muodossa ja mitä jää tälle VT:n murhaavalle ja hävitystä tekevälle esinahkajumalalle? harvempi sitä varmaan rukoilee.
        eikä pidä nyt selostaa kolminaisuus sontaa, vaan miettiä asiaa aluksi ihan tuon persoonamuutoksen muodossa.
        jumala on siin joko mielenvikainen(persoonallisuus häiriö ainakin) tai sitten jompikumpi näistä ei ole jumala.
        ei julmasta hävittäjä jumalasta voi hetkessä tulla kilttiä parantajaa joka tapattaa itsensä kaikkien muiden puolesta.
        tästä taas päästään väkisin siihen, että tämä jeesus on todellakin saatana. hän otti syyt niskoilleen kaikista ihmisten tekemistä synneistä ja niitä varmasti riitti sen verran että helvetti heilahti.

no tuossa alkuun pohtimista.. eihän tätä kukaan lue, kun tää täällä toisella sivulla on :(

"minä ainakin suhtautuisin hyvin epäilevästi tuollaiseen lipevään ukkeliin joka parantelee maallisia vaivoja ja kerää suurta suosiota."

Hyvät puhujat keräävät suuria väkijoukkoja yhtä hyvin nyt kuin silloin. Ei perustele totuudellisuudesta suuntaan eikä toiseen.

Suhtaudut epäilevästi ihmiseen, joka parantaa toisen ihmisen maallisen vaivan kadulla? Jos minä sellaista näkisin, niin olettaisin suhtautuvani kunnioittavasti parantajaan.

"ei julmasta hävittäjä jumalasta voi hetkessä tulla kilttiä parantajaa joka tapattaa itsensä kaikkien muiden puolesta."

Ei se hetkessä tapahtunutkaan, vaan satojen vuosien ajalla löytyy viitteitä VT:n puolella.

Raamatun mukaan tuo julma hävittäjä jumala loi koko maailman ja näki että se on hyvä. Viimeiseksi (eli ylimmäksi IMLHO) hän loi - naisen.

• Missukka

Vai että enkeli syntyi ihmiseksi. Hmmm...

Kapinoiko Jeesus Jumalaa vastaan?

• puusilima_

enpä osaa sanoa, kapinoiko. arvelen tässä koko jeesuksen olemusta ja kokonaisuutena se sai aikaan vain MAALLISTA hyvää ja sitähän se perculekin osaapi. mistäs sitä voi tietää, jos se onkin saatana niin silloinhan se kapinoi.
        ja ainahan te hihhulit motkotatte, miten voimallinen saatana on maanpäällä, joten ei sille olisi mikään mahdottomuus syntyä vaikkapa 'ihmisenä'.

katso ja mieti kokonaisuutta, älä tuijota raamattua ja etsi sieltä vastausta, koska sitä ei löysy jos kaikki onkin jessen osalta kusetusta. se pitää vain huomata miten ovela se perskeles on.

• Missukka
        puusilima_ kirjoitti:

enpä osaa sanoa, kapinoiko. arvelen tässä koko jeesuksen olemusta ja kokonaisuutena se sai aikaan vain MAALLISTA hyvää ja sitähän se perculekin osaapi. mistäs sitä voi tietää, jos se onkin saatana niin silloinhan se kapinoi.
        ja ainahan te hihhulit motkotatte, miten voimallinen saatana on maanpäällä, joten ei sille olisi mikään mahdottomuus syntyä vaikkapa 'ihmisenä'.

katso ja mieti kokonaisuutta, älä tuijota raamattua ja etsi sieltä vastausta, koska sitä ei löysy jos kaikki onkin jessen osalta kusetusta. se pitää vain huomata miten ovela se perskeles on.

Oveluudella ei muuteta olomuotoa sentään. Etkös itse tuijottanut "kointähti" sanaa. Kokonaisuuskin huomioon ottaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe