ev-lut lahkolainen ei raamatun mukaan pelastu

Nasse.

Minua ihmetyttää nämä paikalliset krisuhihut jotka ovatvalinneetkaikista taikauskoista omakseen nimenomaan jeesussadun.

Jokainen raamattua, joka siis on näiden rusinapullauskisten jumalan sanaa, lukenut tietää että suomalaiset eivät ole jumalan valittu kansa ja näin ollen kohtalo tulee oleman sama kuin minkä ao. mytologian jumala on tuon eepoksen mukaan jo toteuttanut usealle muulle kansakunnalle.

Vauvoille, lapsille, naisille, miehille, vanhuksille.

14

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun käsittääkseni

vain juutalaiset pelastuu.En minä käsitä mitä se täällä vaikuttaa mihinkään raamattuun uskoa ja luottaa,ellei sitten ole juutalainen joka asuu suomessa.

• puusilimä

hihhulille.

• C.Porosus

Väinämöinen johdattaa Suomen kansaa, ja raamattu-uskoiset hän laulaa säälimättömästi suohon.

• hörps
        C.Porosus kirjoitti:

Väinämöinen johdattaa Suomen kansaa, ja raamattu-uskoiset hän laulaa säälimättömästi suohon.

juutalainen tosiaan uskoo että väinämöinen laulaa suohon kaikki muut paitsi suomalaiset ja uppoaa itsekkin siinä sivussa.

• C.Porosus
        hörps kirjoitti:

juutalainen tosiaan uskoo että väinämöinen laulaa suohon kaikki muut paitsi suomalaiset ja uppoaa itsekkin siinä sivussa.

tais tosiaankin upota itekin, mutta ei ole ongelma. Aina voi vähän tulkita: Väpä halusi säilyttää tiukan katsekontaktin, että Joukkis pysyisi varman päälle hänen vallassaan. Hän meni vähänmatkaa mukana Joukan silmien edessä näyttäen, että hänellä ei ole mitään menetettävää, ja sen vuoksi hän ei pelkää, kuten Joukka. Joukkis ilmeisesti nöyrtyi, eikä Väpän tarvinnut sattaa hirmuista rangaistusta loppuun.

• Jumalanhullu

>>raamatun mukaan mun käsittääkseni vain juutalaiset pelastuu.En minä käsitä mitä se täällä vaikuttaa mihinkään raamattuun uskoa ja luottaa,ellei sitten ole juutalainen joka asuu suomessa.

• puusilimä

• Nasse.
        Jumalanhullu kirjoitti:

>>raamatun mukaan mun käsittääkseni vain juutalaiset pelastuu.En minä käsitä mitä se täällä vaikuttaa mihinkään raamattuun uskoa ja luottaa,ellei sitten ole juutalainen joka asuu suomessa.

nuo kohdat koskevat vain valittua kansaa.

Sinulla barbaarina ei ole tuon jumalan ja jeesuksen edessä mitään asemaa, tuskin edes helvettiin pääset.

• Nasse. kirjoitti:

nuo kohdat koskevat vain valittua kansaa.

Sinulla barbaarina ei ole tuon jumalan ja jeesuksen edessä mitään asemaa, tuskin edes helvettiin pääset.

>>>voi hullua, nuo kohdat koskevat vain valittua kansaa. Sinulla barbaarina ei ole tuon jumalan ja jeesuksen edessä mitään asemaa, tuskin edes helvettiin pääset.

• Kössönöm

juttujahan tuo raamattu on. Olen monesti ihmetellyt, että mitä tekemistä amalekilaisilla on turkulaisten kanssa. Mutta niin ne vaan krisselit ymppäävät juutalaistaruston Suomeen. Ei tajua.

• Jeesuksessa ja Uuden testamentin sanomassa pelastus uloitettiin myös pakanakansoille.
      Ja Jumala ei tänäkään päivänä pelasta kirkkoja eikä seurakuntia vaan yksilöitä...onneksi :)

• mikään ellet kykene tappamaan jumalaasi.

RIP ja kevyet mullat

• Nas.se kirjoitti:

mikään ellet kykene tappamaan jumalaasi.

RIP ja kevyet mullat

Minä uskon että usko Jeesukseen pelastaa minut.Nähtäväksi jää kui käy :)

• Nasse.
        juhani1965 kirjoitti:

Minä uskon että usko Jeesukseen pelastaa minut.Nähtäväksi jää kui käy :)

nimittäin kun sinä kuolet, kuolee jumalasikin etkä koskaan "näe" kuinka väärässä olitkaan.

Tosin kun minä kuolen en minäkään näe kuinka oikeassa olin mutta en siitä välitäkään.

Sinullakin on tietty mahikset, tapa itse se jumalasi ennen kuolemaasi ja huomaat että vapaus koittaa.

Bonuksena sulla menee paremmin elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      77
      5685
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      118
      2056
    3. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      24
      1950
    4. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1908
    5. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      57
      1887
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      64
      1334
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      73
      1256
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1065
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1039
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      60
      1038
    Aihe