Oon tällänen vapaa-ajattelija ja menin johonkin suomi24 jeesus ryhmään chattaamaan.
Ei tarvinnu montaa sanaa sanoa kun joku tuli pyhän kirjansa takaa "ojentamaan" minua. En edes puhunu mistään loukkaavasta!
Jotenkin tuntuu että raamattu/jeesus on itseluottamuksen jatke. Ollaan niin erinomaisia niin erinomaisia kun ollaan uskossa. Toisaalta omassa epävarmuudessa haukutaan kaikki sivullliset ja ei olla yhteydessä pikkusenkaan poikkeaviin ihmisiin...
Chattaily jeesus ryhmissä
7
251
Vastaukset
- kiltti täti
... joukkoon :)
Varmaan kyllä pian huomaat, että sama meininki se on täälläkin. Ihan kun tässä uskonnottomat olisivat vapaata riistaa milloin millekin aatesuunnalle.
Mutta jutustellaan vaan kaikessa rauhassa :) Itse tajusin uskoontullessani että olen kaikkia muuta kuin erinomainen.
Eikä minulla ole minkäänlaista tarvetta haukkua ketään.Pyrin jutustelemaan kaikkien kanssa,siinähän sitä oppii toisen ihmisen arvoista ja vakaamuksesta.
Ja ihmiset pyrin ottamaan ihmisinä,kunnioittamaan heidän uskoa/uskonnottomuutta ja vakaaumustaan.- hihhuliuskovainen
>>>Itse tajusin uskoontullessani että olen kaikkia muuta kuin erinomainen.
Eikä minulla ole minkäänlaista tarvetta haukkua ketään.Pyrin jutustelemaan kaikkien kanssa,siinähän sitä oppii toisen ihmisen arvoista ja vakaamuksesta.
Ja ihmiset pyrin ottamaan ihmisinä,kunnioittamaan heidän uskoa/uskonnottomuutta ja vakaaumustaan. - aina vaan
Nuo teidän kirjoituksen yritelmänne voisivat saada hieman suurempaa vastakaikua, jos ne vähän enemmän lähestyisivät suomen kieltä.
Ateistit ovat tunnetusti korkeasti koulutettuja ja erittäin kriittisiä pilkunviilaajia, joten vajavaisella kirjoitustaidolla heitä on perin vaikeaa ärsyttää muuhun kuin kyyniseen kommentointiin asianomaisen sivistystasosta.
Mitäpä jos te ensin opettelisitte kirjoittamaan suomen kieltä ja vasta sitten palaisitte tänne julistamaan sanomaanne? Vai käskikö se teidän näkymätön mielikuvitusystävänne Jeesus nimenomaan levittämään sanaa kaikelli kanssoilee mahtollisiman hoonolla paikalisela keelillä? - ertert
Sitten olet toivottu tulokas tänne.
- Eufro
Juu no on kyllä kokemusta tuosta, että uskovainen pitää itseään niin maan parhaimpana ihmisenä. Ja oli niin koppavaa ja ylimielistä että.
Mutta ei pidä yleistämän. Eihän kaikki uskikset tuollaisia ole. - Ateisti Atte
oma mielipiteeni itsestäni on, että en ole täydellinen ja itseasiassa ketään ei ole täydellinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1049719Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki774982Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.664749Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.53243Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92451Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061696- 451468
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.531441Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591408Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651331