Ateistit varmaan tämän jo tietävätkin mutta ihan teidän omilla suilla kerrottuna voisitteko vastata lyhyesti seuraaviin kysymyksiin?
Onnistuisikohan tämä vielä niin että me ei-uskonnolliset olisimme vain täysin hiljaa, vaikka tulisi kuinka mielestämme päätöntä tekstiä?
Sovitaanko että lyhyesti olisi vaikka sellaiset max. 160 merkkiä?
1. Miksi olet ateisti palstalla.
2. Jos joku kysyy ateismista ateistipalstalla niin miksi sinä ei-ateistina vastaat siihen?
3. Jos joku kysyy ateismista niin miten ihmeessä teitä aina lyhyen ajan sisällä ilmestyy tänne useampi henkilö?
4. Miksi te ette anna ihmisen itse päättää uskonnostaan vaan markkinoitte omaanne? Tämähän on palsta ateistisille ajatuksille eikä esim. Jumaluuspalsta?
5. Onko ateistit mielestäsi kaikki homoja.
Kiitos. Lukaisen aamulla josku joku olisi viitsinyt vastata.
Palstaa "seuraaville" uskovaisille.
14
854
Vastaukset
- Eräs nainen
väsynäkin vastaan (kun tuo hoitokoirakin noin vaan autuaasti kuorsaa):
1. Laajentaakseni elämänkatsomustani
2. Vaikea kysymys. Vastaisin jos, minulla olisi siihen annettavana oma näkemykseni. (Enhän minä muutoin voisi vastata).
3. En ymmärtänyt kysymystä, eli en voi vastata.
4. Kukin seilatkoon omalla laivallaan, mutta ahdasmielisyys suljettakoon pois.
5. Nyt pikkasen jo naurattaa. En tiedä, tosin minusta yksi hailee!- sfnjjeykrsrk
KUUNTLELELELLLLE HÄNTääähh KOska hän on wicked one sheel decewe you with her fancy gowns and her fancy heers and her MISHFIEF MIshief BEADLE WERE ARE YOU BEADLE BEADLE beadle beadle diilo dppan diilo dippan
How 'bout a little hush dear, a little jig jig, a little bounce around the bush, would you like to push me into parsley, it looks like ya' got plenty there to push! - Eräs nainen
sfnjjeykrsrk kirjoitti:
KUUNTLELELELLLLE HÄNTääähh KOska hän on wicked one sheel decewe you with her fancy gowns and her fancy heers and her MISHFIEF MIshief BEADLE WERE ARE YOU BEADLE BEADLE beadle beadle diilo dppan diilo dippan
How 'bout a little hush dear, a little jig jig, a little bounce around the bush, would you like to push me into parsley, it looks like ya' got plenty there to push!Sinulle rokenen lausua, että haista p...a!
Huomaatko, että olen kovettunut tämän palstan myötä? - H.H.
Eräs nainen kirjoitti:
Sinulle rokenen lausua, että haista p...a!
Huomaatko, että olen kovettunut tämän palstan myötä?"Huomaatko, että olen kovettunut tämän palstan myötä?"
Kristittynä myötäelän tuon ja tunnetasolla se olisi helppoa muutenkin. Halusin vain reagoida tähän siitä syystä, että aika monta kertaa olen nähnyt kuinka vähemmästäkin on palstan ateistit vääristelleet sanoja ja etenkin tarkoituksia.
Ehdotan käytettäväksesi kuinka näille on omat, spesifit jakeet Raamatussa:
Gal. 5:12
Saisivat kuohita itsensä, nuo teidän yllyttäjänne!
Tästä ne yleensä tykkää kyttyrää, vaan haitanneeko tuo. Onhan se bonusta, jos vaikka hieman saa välillä nauraakin näiden toilailuille ja turhalle kähinälle.
- H.H.
1. Tämä on ateismipalsta, ei ateistipalsta. Keskustelen ateismista.
2. Tuon keskusteluun eri näkökulman kuin minkä ateisti pystyisi tuomaan. Kysymyksen laaduntarkkailijalle terveisiä: Voisit myös kysyä miksi uhri tekee rikosilmoituksen poliisille eikä rikollinen rikolliselle.
3. Mistä minä tiedän? Epäiletkö salaliittoa vai johdatusta?
4. Nyt jankutat. Tämä ei ole sinun reviiriä eikä täällä ole tarkoitus, että ateistit manipuloisivat toisiensa harhoja tukien, tai muita eksyttäen. Jos se on ok ja kuuluu pelin henkeen, myös kristityt voivat edistää asioita, jotka he sentään kokevat hyviksi.
5. Kysymys sivuutetaan asiattomana. - ei ole
1. Miksi olet ateisti palstalla.
-Tämä on käsittääkseni vapaa keskustelufoorumi, jossa ei tarvi olla mitään tiettyä "jäsenkirjaa"...
2. Jos joku kysyy ateismista ateistipalstalla niin miksi sinä ei-ateistina vastaat siihen?
-Riippuu kysymyksestä; en muista vastanneeni, mutta saattaisin, jossain tapauksessa sanoa OMAN MIELIPITEENI ateismista. Häiritseekö se jotenkin?
3. Jos joku kysyy ateismista niin miten ihmeessä teitä aina lyhyen ajan sisällä ilmestyy tänne useampi henkilö?
-Minulla ei ole havaintoa tuollaisesta, joten en pysty vastaamaan. Olisiko kyse jostain verkottumisesta...?
4. Miksi te ette anna ihmisen itse päättää uskonnostaan vaan markkinoitte omaanne? Tämähän on palsta ateistisille ajatuksille eikä esim. Jumaluuspalsta?
-Jos jotain tuotettakin markkinoidaan ihmisille, niin oletko sitä mieltä, että markkinoinnin kohderyhmän ihmiset eivät itse tee ostopäätöstä ko. tuotteen suhteen...?
-Eivät, mutta varmaankin se on ko. seksuaalisen identiteetin omaksuneille ihmisille "luonnollinen" katsantokanta..., kun eivät elämäntavallaan kunnioita Jumalaa ja Hänen sanaansa. Foorumit ovat tällaisia, eihän tällä palstalla muita vaatimuksia ole kuin että keskustelee ateismista riippumatta siitä, onko itse ateisti tai ei.
Minua kiinnostaa myös siksi, että olen ollut ateisti, enää en ole.
Kyllähän eri uskontojen palstoille myös tulee kaikenlaisia vastustajia, jopa rienaajia.- Nasse.
"Minua kiinnostaa myös siksi, että olen ollut ateisti, enää en ole. "
Kaikkihan me synnymme ateisteina, toisille vain jumi iskee matkan varrella. Mihin taikauskoon sinä hurahdit ja miksi?
Millaisen Jumalan itsellesi loit? Nasse. kirjoitti:
"Minua kiinnostaa myös siksi, että olen ollut ateisti, enää en ole. "
Kaikkihan me synnymme ateisteina, toisille vain jumi iskee matkan varrella. Mihin taikauskoon sinä hurahdit ja miksi?
Millaisen Jumalan itsellesi loit?Kuuppa sekosi ja se on selvitetty kotisivuillani, jotka löytää profiilista. Tuskin se nyt kaikkia kiinnostaa.
Mutta lapset syntyvät mielestäni uskovaisina, tyttäreni sanoi että kuule isä minä olen pini lapsi ja minä tiedän että nämä asiat ovat tosia, kun minulla on suorat yhteydet, mutta pieni lapsi tarvitsee opetusta.
Kaikilla ihmisillä ei ole kiinnostusta uskonasioihin, tai siis ei ole uskonnollisia kokemuksia. Ateistithan ovat kiinnostuneita.
- JoHaKu
1."Ateistipalsta" käyttää epäilyttävän paljon aikaa ja voimavaroja uskovien haukkumiseen ja pilkkaamiseen. Täytyyhän tänne tulla asioista puhumaan, jotta totuuttakin olisi esillä.
2. Keskityn pitkälti puhumaan uskoon liittyvistä asioista. En ateismista.
3.Miksi kummassa täällä hohkataan niiin paljon uskonnosta jos tämä on ateisti palsta? (no syyhän on tietty selvä - ateismi on negaatio, kapinoiva varjo vailla omaa substanssia - se elää vain kieltääkseen uskon. Se on itse sielua vailla.)
4.Jumalakaan ei "anna ihmisen itse päättää" #markkinoimatta# totuuttaan ja tahtoaan ihmisille. Me olemme Hänen todistajiansa, ja täytämme Hänen tahtoaan. Edelleenkin ollakseen "ateistisille ajatuksille" tämä palsta tuntuu 50% ajasta pilkkaavan nimenomaan Kristinuskoa, jolloin näkisin että täällä saa uskosta keskustella.
5.Ovatko kaikki linnut matelijoita? 1. Miksi olet ateisti palstalla.
Minusta on mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia erilailla ajattelevien ihmisten kanssa,se avartaa.
Muistaakseni en ole kertaakaan vastannut ateismi kysymyksiin,kun tietoni ateismista ovat hyvinkin vajaavaiset tämän palstan käyttäjiin.Muutenkin pyrin olemaan ottamatta kantaa asioihin,joista en tiedä.
Tähän en osaa sanua mitään.Olisikos näillä keskustelusivuilla paljon käyttäjiä?
Minä itse kannatan uskonnonvapautta,jokainen saa uskoa niinkuin haluaa.En usko pakkokännyttämiseen.
No ei todellakaan.
Tälläisiä ajatuksia ja kiitos kysymyksistä!!- vastaaja x
Kaikki olevaiset tietävät enemmän kuin sinä koskaan olisit kuvitellutkaan päiväunissasi koskaan yhteensä.. uskotko ?
Kun teitä ei-uskovaisia on "tehtailtu" olevaisuuteen, niin eivät tainneet vanhempanne tietää tarkkaan mitä oikeastaan olivatkaa puuhailemassa, eikö olekin niin ?
Kun sitten tulitte olevaisien kirjoihin, niin siihen saatiin lisää mahdollisia epäiltyjä kaikenlaiseen yhteiskunnalliseen väärintekoon ja
toimettomien tekemiin väkivallantekoihin, eikö olekin niin ? Kiistättekö tuon ? Omalta kohdaltanne rötöstelijät ja väärinpanettelijat lähimmäisiänne kohtaan ?- Nasse.
"Kaikki olevaiset tietävät enemmän kuin sinä koskaan olisit kuvitellutkaan päiväunissasi koskaan yhteensä.. uskotko ?
Kun teitä ei-uskovaisia on "tehtailtu" olevaisuuteen, niin eivät tainneet vanhempanne tietää tarkkaan mitä oikeastaan olivatkaa puuhailemassa, eikö olekin niin ?
Kun sitten tulitte olevaisien kirjoihin, niin siihen saatiin lisää mahdollisia epäiltyjä kaikenlaiseen yhteiskunnalliseen väärintekoon ja
toimettomien tekemiin väkivallantekoihin, eikö olekin niin ? Kiistättekö tuon ? Omalta kohdaltanne rötöstelijät ja väärinpanettelijat lähimmäisiänne kohtaan ?"
NOT!
1. Kun en meinaa saada nukuttua :/
2. En yleensä vastaa kuin uskontoa morkkaaviin tai totuutta vääristeleviin aiheisiin. Niitä täälä on enemmän kuin ateismiä sinänsä käsitteleviä aiheita
3. Hämärä kysymys
4. Tämä ei ole palsta ateisteille, vaan palsta jossa keskustellaan aiheesta ateismi. Kai siitä saa keskustella kuka vaan?
Kukaan ei pakota ketään uskomaan tai olemaan uskomatta mihinkään.
5. Ateistit luulevat että uskovat ajattelevat heistä noin. Ovatko uskovat mielestäsi kaikki homoja?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1109789Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki774982Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694782Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.63251Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92461Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061696- 471506
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.541471Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591424Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651341