Pelastukseni

Mirka ...

Jos minut olisi lapsena aivopesty uskikseksi niin kuin kaikki muutkin uskikset niin mä olisin varmaan "sarjamurhaaja pedofili" ja todennäköisesti olisin vielä neitsyt. KAUHEETA !

Pelastukseni oli se että sain aikoinaan uskonnoista vapaan kasvatuksen.

13

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kössönöm

        Oletko jakautunut persoona?


      • Mirka ...

        Kysymys: "Milloin pääsit avohoitoon suljetulta osastolta?"

        Mirka vastaa: Nyt olet erehtynyt pahasti. En ole ollut koskaan hoidossa. Äiti hoiti kotona meitä penskoja niin pitkään kun aloitimme koulun. Onneksi saimme uskonnoista vapaan kasvatuksen. Mä olisin nimittäin muuten sarjamurhaaja pedofili ja istuisin todennäköisesti vankilassa. Olisin varmaan myös neitsyt ... KAUHEETA.


      • vai poika?
        Mirka ... kirjoitti:

        Kysymys: "Milloin pääsit avohoitoon suljetulta osastolta?"

        Mirka vastaa: Nyt olet erehtynyt pahasti. En ole ollut koskaan hoidossa. Äiti hoiti kotona meitä penskoja niin pitkään kun aloitimme koulun. Onneksi saimme uskonnoista vapaan kasvatuksen. Mä olisin nimittäin muuten sarjamurhaaja pedofili ja istuisin todennäköisesti vankilassa. Olisin varmaan myös neitsyt ... KAUHEETA.

        mirka -nimestä/nimimerkistä on vähän vaikea päätellä?


      • Mirkasta

        Tyttöraukalla on satiaisia sekä pillun puolella että persereiän puolella. Perhe on sumuttanut 4 pv Raidia, mutta ei ole auttanut toistaiseksi.


      • hauska :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

        Sä se olet syntynyt vitsi huulessa!!!!!11! Ihan tolkuttoman nokkela olet hahahaha, en olis itse keksinyt mitään noin nasevaa.... en ainakaan ennen ala-asteikää.


      • Mirka ...

        Vain uskiksilta voi odottaa jotain noin törkeää. Tätä se jumalausko teettää. Uskisten järjettömyyteen on toistaiseksi vielä totuttava. Onneksi uskonnot häämöttää jo loppuaan.


      • Luvan pyytäjä
        Mirka ... kirjoitti:

        Vain uskiksilta voi odottaa jotain noin törkeää. Tätä se jumalausko teettää. Uskisten järjettömyyteen on toistaiseksi vielä totuttava. Onneksi uskonnot häämöttää jo loppuaan.

        noille omaisten kertomuksille nauraa? Ne kun kuvaavat niin hyvin sinua. Läheiset tuntevat parhaiten.


      • Mirkasta

        Yleensä vanhemmat iloitsevat omasta lapsestaan. Mirka sen sijaan on vanhemmilleen varsinainen surun ja häpeän pesäke.


      • superfunnyman
        Mirkasta kirjoitti:

        Yleensä vanhemmat iloitsevat omasta lapsestaan. Mirka sen sijaan on vanhemmilleen varsinainen surun ja häpeän pesäke.

        telttakokouksissa opetetaan. Tai taidat olla sittenkin scientologi.


    • lääkkeesi
    • Ei minua ole lapsena aivopesty mihinkään.Kotini oli kommunistihenkinen.Tulin uskoon 29-wuotiaana tutkittuani uskonasioita monta vuotta.
      Muutenkaa Kristinuskoon ei voi aivopestä,koska Raamattu ilmoittaa että Jumala antaa uskon.Ja hyvä näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe