Uskotteko,

kyseleväinen

että usko parantaa? Tarkoitin oikeaa uskoa, joka kohdistuu Jeesukseen.

8

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.

Jos en uskoisi en ymmärtäisi tahtoakkaan, mutta, kun uskon, niin tahdon.
      Joh. 5:6
      Kun Jeesus näki hänen siinä makaavan ja tiesi hänen jo kauan aikaa sairastaneen, sanoi hän hänelle: "Tahdotko tulla terveeksi?"

• Hallelujaa!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Saarn. 3:3
      Aika on surmata ja aika parantaa. Aika on purkaa ja aika rakentaa.

• Maru.anne

Ja se parantaa ihmisen sisäisesti, siten että se eheyttää. Jeesus sanoi myös usein maan päällä ollessaan, että 'sinun uskosi on sinut parantanut'. Aina ei ihminen kuitenkaan parane, vaikka rukoiltaisiin ja voideltaisiin öljyllä. Ja huom. silloin ei ole kysymys siitä, etteikö henkilöllä olisi uskoa! Ei parantunut Paavalikaan, kuten tiedämme. Silloin sairaudella on jokin tarkoitus ihmisen elämässä, joka ehkä selviää vasta taivaassa.

Mutta aina usko vaikuttaa eheyttävästi ja sillä tavalla parantaa. Se antaa oikeat mittasuhteet asioille. Ihminen tietää, että häntä rakastetaan ja se on paljon se. Kaikki haluavat olla rakastettuja. Ihminen tietää, että hänellä on turva ja suoja Jeesuksessa ja ystävä, joka on aina lähellä.

Joka kerta kuitenkin, kun ihminen paranee, on se Jumalan työtä. Hän parantaa kaikki sairautemme. Häneltä tulee kaikki hyvä. Hän kuulee avunpyyntömme ja vastaa ajallaan ja tavallaan.

• Uskon että Jumala parantaa.Monesti Jumala parantaa oman hyvän aikataulunsa mukaisesti.Aina paraneminen ei tapahdu silmänräpäyksessä,niinkin voi tosin käydä.
      Itse olen Jumalan parantamisprosessissa ja hoidossa, Hänen hyvän ja parhaan aikataulun mukaisesti.

• Daniel 1

Selvähän se, että oikea usko parantaa. Se on yhtä varmaa, kuin että maanantain jälkeen tulee tiistai.
      Tosin edellytyksenä on, että sydämen asenne on oikea. Jos nimittäin parantuminen ei johtaisi hyvään hedelmään, niin Hyvä Jumala (Jeesus) ei sitä salli.

• hyvä,

että saamme lapsenmielisesti luottaa Jeesukseen. Varmaankin joskus sairaus on ihmiselle parempi, kuin terveys, sillä joskus ihminen voi tarvita itsessään olevaa puhuttelua, vai miten sen ajattelisi.
        Uskon Jumalan Sanan parantavaan voimaan, sillä olen saanut itse tulla ihmeellisen Sanan parantamaksi. Jeesus on lupausten täyttäjä.

• Raamatusta:
        hyvä, kirjoitti:

että saamme lapsenmielisesti luottaa Jeesukseen. Varmaankin joskus sairaus on ihmiselle parempi, kuin terveys, sillä joskus ihminen voi tarvita itsessään olevaa puhuttelua, vai miten sen ajattelisi.
        Uskon Jumalan Sanan parantavaan voimaan, sillä olen saanut itse tulla ihmeellisen Sanan parantamaksi. Jeesus on lupausten täyttäjä.

Matt. 6:33
        Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

• Jumala on.

Kokeilepa uskoa suureen porkkanaan.

Jos tauti parantuu, se on porkkanan ihme.

Jos tauti onkin kuolemaksi, se on suuren kasvimaan
      tahto.

Toimii muuten varmasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      325
      4268
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      159
      3966
    3. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      72
      3368
    4. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      234
      2887
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      61
      2438
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1787
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      37
      1466
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      43
      1423
    9. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      45
      1305
    10. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      153
      1219
    Aihe