uudestisyntyneille kristityille.

Kössönöm

Minkälainen versio teillä on raamatusta? Onko vanhan testamentin sivut revitty pois? Siis se, jossa ovat ne kymmenen käskyä.

10

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle tehnyt

rakas lajitoverini.

• maapallolla on

liikaa, menkää Bushin mukana Marsiin:-)

• lueppa poju

Gal 2:
      "15 Me olemme syntyperältämme juutalaisia, emme syntisiä pakanoita.
      16 Kun kuitenkin tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä lain vaatimia tekoja vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, olemme mekin uskoneet Jeesukseen Kristukseen, jotta tulisimme vanhurskaiksi häneen uskomalla emmekä tekemällä lain vaatimia tekoja. Eihän kukaan ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä mitä laki vaatii.
      17 Mutta jos meidätkin, jotka tahdomme tulla vanhurskaiksi Kristuksessa, havaitaan syntisiksi, onko Kristus siis synnin palveluksessa? Ei toki!
      18 Vasta jos alan uudelleen rakentaa sitä minkä olen hajottanut, osoitan olevani lainrikkoja.
      19 Lain vaikutuksesta minä kuolin, mutta kuolin vapaaksi laista elääkseni Jumalalle. Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.
      20 Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani.
      21 Minä en tee tyhjäksi Jumalan armoa; jos näet vanhurskaus saadaan lakia noudattamalla, silloin Kristus on kuollut turhaan."
      Noniin. Siinäpä sulle. Joten laki on tyhmää ja 7 day daventistit on kummallisia jos haluaa sitä noudattaa. Helpompi elää ilman.

• uskonnonvapaudesta:

http://www.om.fi/74.htm

11 §
        Uskonnon ja omantunnon vapaus

"Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

• Missukka

Mun Raamatussa lukee, että mikä ei ole ihmiselle mahdollista, on Jumalalle mahdollista.

Vastauksena kysymykseen omistamassani versiossa on molemmat puolet. Lainassa olleessa UT selitettynä versiossa oli vain toinen puoli.

• Versiot joita omistan tietokoneohjelman kautta.:
      -38 kirkkoraamattu
      -92 (huono) käännös
      -KJV, englantilainen maailmalla tunnustettu alkutekstiuskollinen
      -Biblia, lestadiolaisten käännös, alkutekstiuskollinen
      -JKR, Jumalan kansan pyhä Raamatunkäänös
      -SVE 1917
      -ASUT, Aapeli Saarisalon Uuden testamentin käännös, VT:ia ei hän ole kääntänyt, tai sitä si ole saatavilla.

>>>Minkälainen versio teillä on raamatusta? Onko vanhan testamentin sivut revitty pois? Siis se, jossa ovat ne kymmenen käskyä.

• "Täysversio",eli VT ja UT ilman Apokryfikirjoja.

• versiossa on

pelkät kannet jäljellä. Sisukset käytin takan sytytyksessä.

• kerrassaan

taisipa olla eka kerta koko maailmassa, kun raamattua käytettiin johonkin järkevään ja hyödylliseen toimintaan.

Suosittelen lämpimästi muillekin.

• järjen ääni

uuskristityille. Miksi? Ihan totta miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4898
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3339
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      19
      2574
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1653
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1269
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1037
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      975
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      865
    Aihe