uudestisyntyneille kristityille.

Kössönöm

Minkälainen versio teillä on raamatusta? Onko vanhan testamentin sivut revitty pois? Siis se, jossa ovat ne kymmenen käskyä.

10

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle tehnyt

      rakas lajitoverini.

      • maapallolla on

        liikaa, menkää Bushin mukana Marsiin:-)


    • lueppa poju

      Gal 2:
      "15 Me olemme syntyperältämme juutalaisia, emme syntisiä pakanoita.
      16 Kun kuitenkin tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä lain vaatimia tekoja vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, olemme mekin uskoneet Jeesukseen Kristukseen, jotta tulisimme vanhurskaiksi häneen uskomalla emmekä tekemällä lain vaatimia tekoja. Eihän kukaan ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä mitä laki vaatii.
      17 Mutta jos meidätkin, jotka tahdomme tulla vanhurskaiksi Kristuksessa, havaitaan syntisiksi, onko Kristus siis synnin palveluksessa? Ei toki!
      18 Vasta jos alan uudelleen rakentaa sitä minkä olen hajottanut, osoitan olevani lainrikkoja.
      19 Lain vaikutuksesta minä kuolin, mutta kuolin vapaaksi laista elääkseni Jumalalle. Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.
      20 Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani.
      21 Minä en tee tyhjäksi Jumalan armoa; jos näet vanhurskaus saadaan lakia noudattamalla, silloin Kristus on kuollut turhaan."
      Noniin. Siinäpä sulle. Joten laki on tyhmää ja 7 day daventistit on kummallisia jos haluaa sitä noudattaa. Helpompi elää ilman.

      • uskonnonvapaudesta:

        http://www.om.fi/74.htm

        11 §
        Uskonnon ja omantunnon vapaus

        "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."


    • Missukka

      Mun Raamatussa lukee, että mikä ei ole ihmiselle mahdollista, on Jumalalle mahdollista.

      Vastauksena kysymykseen omistamassani versiossa on molemmat puolet. Lainassa olleessa UT selitettynä versiossa oli vain toinen puoli.

    • Versiot joita omistan tietokoneohjelman kautta.:
      -38 kirkkoraamattu
      -92 (huono) käännös
      -KJV, englantilainen maailmalla tunnustettu alkutekstiuskollinen
      -Biblia, lestadiolaisten käännös, alkutekstiuskollinen
      -JKR, Jumalan kansan pyhä Raamatunkäänös
      -SVE 1917
      -ASUT, Aapeli Saarisalon Uuden testamentin käännös, VT:ia ei hän ole kääntänyt, tai sitä si ole saatavilla.

      >>>Minkälainen versio teillä on raamatusta? Onko vanhan testamentin sivut revitty pois? Siis se, jossa ovat ne kymmenen käskyä.

    • "Täysversio",eli VT ja UT ilman Apokryfikirjoja.

    • versiossa on

      pelkät kannet jäljellä. Sisukset käytin takan sytytyksessä.

      • kerrassaan

        taisipa olla eka kerta koko maailmassa, kun raamattua käytettiin johonkin järkevään ja hyödylliseen toimintaan.

        Suosittelen lämpimästi muillekin.


    • järjen ääni

      uuskristityille. Miksi? Ihan totta miksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe