jokaisen uskovan pitää katsoa.
Kas kun Raamattu ei kerro mitään atomien rakenteesta, hiukkasista, pimeästä aineesta ym..
Siinä olisi ollut mainio todiste Jumalan olemassaolosta.
Vai löytyvätkö nämäkin asiat Raamatusta, kun oikein kovasti tulkitaan?
Tänään Yle Teema 20.30
11
231
Vastaukset
- typeryskö olet?
Kun alkuaineet kuumuudessa sulavat. Ja kaikki on koossa, sitten on selitys miten ja monta muuta kohtaa.
Tiede tulee aina jäljestä ja toteaa, että Raamatussahan tämäkin totuus jo oli.- saa mitään
tolkkua.
- Aikakirja
Miksi sinä kirjoittelet uskovien palstalla jos sinua ei kiinnosta päästä taivaaseen?
- evankelioin
teitä uskovia.
Kai te sen sallitte;itse harrastatte samaa?
Muistaakseni Raamatun ohje menee jotenkin näin. Tee toisille sitä, mitä toisten toivoisit itsellesi tekevän. - virheellinen.
"Raamattu kertoo vain sen miten taivaaseen päästään"
Raamattuhan sisältää varsin paljon luonnontieteellistä tietoa (tosin se on 99% virhellistä).
Eihän genesis sisällä juuri mitään taivaaseen pääsyn edellytyksiä.
Et ole tainnut lukea Raamattua kuin valikoiden. Tuohon on uskovien perisynti. - umpi-hetero
ei tämä ole mikään "uskovien palsta". tämä palsta on palsta jossa "keskustellaan helluntailaisuudesta". tätä palstaa ylläpitää suomi24 -niminen yksityinen yritys. ei siis mikään helluntaiseurakunta, puhumattakaan nyt sitten jeesuksesta tai jumalasta. menikö jakeluun...
- Sam Andreevitsh
-------
En ole miettinyt Raamattua tuolta kannalta... Enkä osaa nähdä, millä tavalla näiden asioiden löytyminen Raamatusta auttaisi omassa Jumala-suhteessani... joten ehkä siellä ei ole tällaisia asioita pohdiskeltu.
Jos Raamatussa olisi tällaisista asioista kerrottu, niin en usko kovin monen sen perusteella alkavan uskoa Jumalaan. Kaiken voisi aina selittää sattumaksi tai jotenkin muuten.
Ja... miksi Jumalan oikeastaan pitäisi olla koko ajan vakuuttelemassa kaikille ihmisille, että hän on olemassa? Jumalan viesti ihmiskunnalle menee heti aivan toiselle tasolle kuin pohdiskeluun siitä, onko hän olemassa vai ei. Jumalan pääviesti ihmisille kiteytyy Jeesukseen: Jumala on RAKASTANUT maailmaa niin paljon, että lähetti ainoan Poikansa. Jeesus luopui omastaan ja suostui syntymään ihmiseksi kohdaten niitä haasteita, joita me elämässämme kohtaamme. Hän tiesi etukäteen häntä kohtaavista vaikeuksista ja kärsimyksistä, mutta meidän ja Isän vuoksi teki sen minkä teki.
Maailman kärsimyksen keskellä on toivoa: sekä tässä elämässä että tulevassa. Yhteys Jumalaan on mahdollinen ja sitä voi kokea jo nyt. Voimme kutsua Jumalaa Isäksemme.
...
Rukoukseni tällä viikolla on ollut, että oppisin TODELLA tuntemaan Jumalan rakkauden, joka ylittää kaiken tiedon. Niin että tässä aiemmin kirjoittamani sanat saisivat enemmän voimaa ja sisältöä, niin että voisin sanoa ne sellaisella painokkuudella, joka näissä mainitsemissani totuuksissa todella on.
Tällaisia mietteitä tähän asiaan.
------- Raamattu ei sinällään ole mikään biologian tai geoligian oppikirja. Raamattu kertoo ihmiselle kuinka ihminen pelastuu..:)
- mystistä
Kuka on tuo pelastuva ihminen ja mikä on se keino?
maailma uskoisi, se pitäisi ensin saada uskomaan ja ymmärtämään, että Isä Jumala rakastaa maailmaa sillä samalla rakkaudella, millä hän Poikaansa Jeesusta Kristusta rakasti, eikä niin kuin kolminaisuusoppi opettaa, että Jumala on "erillään maailmasta" ja klikkiytynyt ainoastaan Poikaan ja Pyhään Henkeen, mutta pysyttelee mahdollisimman kaukana maailmasta:
Johanneksen evankeliumi:
17:20 "Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että HEKIN MEISSÄ OLISIVAT, niin ETTÄ MAAILMA USKOISI, että sinä olet minut lähettänyt.
17:22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
17:23 minä heissä, ja sinä minussa - ETTÄ HE OLISIVAT TÄYDELLISESTI YHTÄ, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut."- mystistä
ja tapatti itsensä ihmisten "syntien" vuoksi "pakanakansoilta" plagioimansa sijaiskärsijä-metodin avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571697- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191093Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889