Maailmassa, ihmisten taholta, mutta se ilonpäivä tuleekin muualla:
Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä VALHEELLISESTI puhutaan kaikkea pahaa.
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin.
Matt. 5:11-12
Jos maailma vihaa teitä, muistakaa että ennen teitä se on vihannut minua.
Jos te kuuluisitte maailmaan, se rakastaisi teitä omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä. Joh. 15:18-19
Ei suinkaan rakasta, vaan vihaa, ja sen huomaa.
Ei ilonpäivää
6
224
Vastaukset
- pummi,
ja lopeta paskanjauhaminen.
ilo taivaassa ja sen ihmisen sisimmässä joka saa olla Jumalan Hengen johdatettavana.
Sen kyllä olen huomannut ja huomaa edelleen. Onneksi on Jeesus johon voi turvata aina ja kaikissa asioissa.
Kiitos siitä Jeesukselle Kristukselle..:)- äiti nalle.
Miksi katsot jatkuvasti itseesi??
Pelkästään itseeni katsomista vaan myös tätä, ehkä enemmänkin tätä:
Toisia teistä pilkattiin ja piinattiin katsojien huviksi, toiset jakoivat toveriensa kovan osan.
Hepr. 10:33
Tuollainen välittyy täältä jatkuvasti ja siitä tämäkin aloitus kumpusi. Eri asia on olla eri mieltä, mutta kun suolletaan ihan silkkaa valhetta ja pilkkaa, TÖRKEYKSIÄ, ihan lukijoiden huviksi, mustamaalaamis ja vääristely mielessä.Hssu kirjoitti:
Pelkästään itseeni katsomista vaan myös tätä, ehkä enemmänkin tätä:
Toisia teistä pilkattiin ja piinattiin katsojien huviksi, toiset jakoivat toveriensa kovan osan.
Hepr. 10:33
Tuollainen välittyy täältä jatkuvasti ja siitä tämäkin aloitus kumpusi. Eri asia on olla eri mieltä, mutta kun suolletaan ihan silkkaa valhetta ja pilkkaa, TÖRKEYKSIÄ, ihan lukijoiden huviksi, mustamaalaamis ja vääristely mielessä.ihmiselle puhua SE ON TODELLA VAIN SITÄ IHMINEN
NÄKEE VAIN ITSENSÄ, oman syntisyytensä, kelvottomuutensa SEN MINÄ HUKUN ELLEI JUMALA MINUA
ARMAHDA.
Mutta ne jotka eivät ole Jumalan tahdon tielle päässeet näkevät syyn vain jossain muussa kuin itsessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453