homseksuaalisuus valttia luterilaisilla

8

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

      mitä paatosta. Kummasti tuntuu kiinnostavan, joo. Enimmäkseen hirveän vihamielistä tekstiä. Mitä ne oikein pelkää?

    • Mielenkiinto tuoda Raamatullista totuutta homoseksualisuuteen.

    • Goth-Mog

      Kävin kurkkaamassa. Tuli mieleeni miekkailukohtaukset amigan pelistä Monkey Island, jossa oli sitä parempi miekkamies, mitä nokkelamman repillikn onnistui heittämään vastustajalle.

      Tuolla meno näytti vastaavanlaiselta:

      Keskustelija 1.: "plaaplalplalalplaplaplaplap... plalpalpla Hesekiel 8:12"

      Keskustelija 2.: "Nomutta plalaplalalpalpplaaaaplalap Kor 1:7"

      Keskustelija 1.: "Oletko itse plaplaaaaplalpalplalpalpalap Moos 6:19"

      keskustelija 2.: "Toivottavasti et plaaallapllalaplalpallapplalapla Joh 18:23"

      jne :D (Raamatunkohdat keksittyjä toim.huom.)

    • huvittavaa

      Täytyy sanoa, että huvittavaa on, vaikka kyse on vakavasta asiasta. Mikä ihme saa ei-homoseksuaalin ihmisen pohtimaan noin innokkaasti sitä mitä kaksi aikuista tekee vapaasta tahdosta keskenään? Miksi nälänhätä, sotien siviiliuhrit (Georgiassa niitä tuli äskettäin), ympäristökatastrofit yms. eivät saa uskovaisia yhtälailla kiihtymään maailman pelastamisesta?

      • ihminen joka tuomitsee

        ev. luterilaisilla on homot ja ateisteilla on hihhulihysteria. Jatkumoa ihmisen mielen tasapainottamiseksi jollakin kuvottavaksi mainostetulla asialla. Homot niputetaan ulos ihmisyydestä ja hihhulit ovat vajakkeja. Eikö
        tämä ole hupaisa ääriliikkeiden yhteinen nautinto
        kohottaa vain oma asema ja elämä maapallolla tärkeäksi. Todelliset vajakit löytyvät aina tuomitsijoiden joukosta, he jotka elävät vihan hysteriassa ja näkevät vain aitauksia ympärillään


      • Raamattua

        Kristitylle on ensisijaisen tärkeää mitä Raamattu sanoo, tässä tapauksessa homoseksuaalisuudesta.
        Raamatun mukaan homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä.
        Jumala ei siunaa samaa sukupuolta olevia pareja, koska Raamattu ilmoittaa ettei Jumala siunaa syntiä. Siksi(kin) asiasta keskuteleminen on turhaa.
        Tulee kuitenkin muistaa, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen ei ole sen suurempi synti kuin esim. heterojen haureuden harjoittaminen.


      • Kössönöm
        Raamattua kirjoitti:

        Kristitylle on ensisijaisen tärkeää mitä Raamattu sanoo, tässä tapauksessa homoseksuaalisuudesta.
        Raamatun mukaan homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä.
        Jumala ei siunaa samaa sukupuolta olevia pareja, koska Raamattu ilmoittaa ettei Jumala siunaa syntiä. Siksi(kin) asiasta keskuteleminen on turhaa.
        Tulee kuitenkin muistaa, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen ei ole sen suurempi synti kuin esim. heterojen haureuden harjoittaminen.

        on tiedossa kaikki mahdolliset määräykset ja kiellot joita raamatussa on. Et sitten syö joulukinkkua, etkä mitään missä sianlihaa on.


      • Raamattua kirjoitti:

        Kristitylle on ensisijaisen tärkeää mitä Raamattu sanoo, tässä tapauksessa homoseksuaalisuudesta.
        Raamatun mukaan homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä.
        Jumala ei siunaa samaa sukupuolta olevia pareja, koska Raamattu ilmoittaa ettei Jumala siunaa syntiä. Siksi(kin) asiasta keskuteleminen on turhaa.
        Tulee kuitenkin muistaa, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen ei ole sen suurempi synti kuin esim. heterojen haureuden harjoittaminen.

        ... ja kansalaisen tulee totella lakia. Siksipä tää valtiokirkko hommeli pitää purkaa, kirkkojen verotusoikeudet purkaa ja tunnustuksellinen uskonnonopetus verovaroilla kouluissa ja päiväkodeissa kieltää. Eri uskontojen luonne ja vaikutukset voidaan opettaa historiassa.

        Yksinkertaista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe