Puusilimä kristittyjen äänitorvena?

Mikähän on tuo pesunkestävänä ateistina esiintyvä Puusilimä eri palstoilla.

Ei liene ateisti tai sitten on joku nuori nulikka jolla ei ple mitään käsitystä käytöstavoista.

Pojan sanoma on tällasta "luterilaiset on kaikki homoja, kristityt on kaikki homoja ja vajakkeja".

Tekstit on kuin joltain murrosikäiseltä mummonpotkijalta ilman mitään asiasisältöä.

14

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän.

      on ainoa..huh!

    • yrittäjä hän,

      joka makselee yhteisöveroa. Minullakin on välillä vaikeuksia pitää kieleni kurissa, mutta eräs paha ilmaisuni on esim ryöstöverotus. Siispä jatkossa livenä pyrinkin käyttämään keskusteluissa ilmausta epäsovinnainen tulonsiirto, mutta vaikeaa se on. Ehkä puusilmällä on samanlaisia ongelmia?

      Kyllä kristitty on jotenkin vajaa, olinhan itsekin joskus krisseli ja tunnustan olleeni vajaaälyinen. Mutta elämähän on kasvua ja nyt on hyvä olla kun pää pelittää melko hyvin.

      • kysymys.

        onkohan täällä paljoankaan meitä sellaisia, jotka eivät ole olleet missään vaiheessa elämää jumaluskossa?

        vaikuttaa siltä että jumaluskovaisuudella joskin jo menneellä saattaa olla yhteyksiä hihhulismiin.


      • vaikuttaa,
        kysymys. kirjoitti:

        onkohan täällä paljoankaan meitä sellaisia, jotka eivät ole olleet missään vaiheessa elämää jumaluskossa?

        vaikuttaa siltä että jumaluskovaisuudella joskin jo menneellä saattaa olla yhteyksiä hihhulismiin.

        faktaa kehiin, puusilmä on 100% ateisti niinkuin minä, sinä ja muutkin.


    • Tarkastaja X

      Jos noin kovasti pipo kiristää, MIKSI ihmeessä luet hänen kirjoituksiaan?? Jätä väliin, sillä se ongelma poistuu. Olkaa hyvä vain.

      • valinnanvapaus

        on. asioihin voi myös halutessaan ottaa kantaa.


      • Tarkastaja X
        valinnanvapaus kirjoitti:

        on. asioihin voi myös halutessaan ottaa kantaa.

        Kiva kuulla. Nyt sitten tiedämme kantasi. Kiitos tästä tiedosta. ;-D


    • Puusilmän olevan miespuolinen? Minä veikkaan, että hän on nainen.

    • Kadun*Nainen

      Puusilima on kyllä ihan hameväkeä ja mukava ihminen sisimmältään, niinkuin kaikki ihmiset, mutta se meidän ulkokuori tahtoo vetää aina jotain roolia.
      Kuka haluaa olla Stallone, kuka Winnie The Pooh.
      Kuka Jumala. Jonkinlainen jännite on oltava siihen mitä emme halua arvostaa omassa roolissamme. Puhdas sydän ja omatunto on vaikea saavuttaa, ollaan niin vieraannuttu alkuperäisestä ihmisen tarkoituksesta ja se koskee jokaista meitä. Pekuakin.

      • Kaikkiko rooleja vetävät?
        Ei sentään...eiköhän rooleja vedä vain aniharva.

        Minäkin kirjoitan aina omana itsenäni.

        Rooleja en ole vetänyt kuin näytelmissä ja leikeissä lapsena.


      • Oho.
        Pe.ku kirjoitti:

        Kaikkiko rooleja vetävät?
        Ei sentään...eiköhän rooleja vedä vain aniharva.

        Minäkin kirjoitan aina omana itsenäni.

        Rooleja en ole vetänyt kuin näytelmissä ja leikeissä lapsena.

        Miten kirjoitat omana itsenäsi? En ole yhtään tietoinen minkä niminen olet? Etkö ole silloin anonyymi?


      • puusilimä

        jos noista pitää valita niin sit minä haluan olla jumala :)

        heittää ahdasmielisen Pe.ku:n helvettiin *huiskis*


    • Onneksi on ihan asiallisiakin ateisteja sekä uskovaisia joiden kans on antoisaa ja opettavaistakin vaihdella mielipiteitä.

    • puusilimä

      mitäs sulle suklaaosaston poju? vitun hihhuli! ensin solvaat ja haukut ja tuomitset homot kun olet niin vitun paljon ylempänä muita. olethan sentään lutkarilainen.. vitun eläimennussija..
      vituttaako sinua kun tuleekin vähän takaisin. eikö paskalappunipussa olekaan ohjetta, mitä pitäisi tehdä kun ainoassa oikeassa uskossa(tm) olevaa pedofiilia aletaan solvaamaan?

      taitaa tosiaan olla niin että te lutkarilaiset olette kaikki homoja. tuskinpa tuota muuten tänne asti vaivautuisit asiaa itkemään.
      no ei se mitään.. minulla ei ole mitään homoja vastaan. ;)

      p.s. olet todellakin täysi vajakki, vitun apina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe