Kirkko avaa baariketjun

Bubastis.tm

Britanniassa kansankato kirkosta huolestuttaa lahkojeesuksia samoissa mitoin kuin Suomessa. Kaikenlaista markkinointi ideaa pukkaa busineksen elvytykseen.

Viimeisin on että kirkko avaa viinibaarin, joka on violetin värinen ja sisustettu jeesuksen kuvilla. Paikalla ei ole ketään saarnaamassa, mutta tarkoitus onkin luoda ihmisille mahdollisuus dokata kirkossa.

Tämä ei ole vitsi, vaikka sitä on palstalla veistelty jo aikaisemmin. Nyt se on totisinta totta.

http://www.religiousintelligence.co.uk/news/?NewsID=2702

16

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gyrus

      todella epätoivoista!

    • puusilimä

      ilmaista?

      • Bubastis.tm

        Kyse on aivan tavallisesta baariketjusta, jossa on kirkko sisustus.

        Kirkko alkaa myymään alkoholia saadakseen rahaa, ei sen ihmeellisempää.

        Tietysti jos he saisivat jeesuksen tulemaan paikalle, hän voisi taikoa veden viiniksi :D


      • puusilimä
        Bubastis.tm kirjoitti:

        Kyse on aivan tavallisesta baariketjusta, jossa on kirkko sisustus.

        Kirkko alkaa myymään alkoholia saadakseen rahaa, ei sen ihmeellisempää.

        Tietysti jos he saisivat jeesuksen tulemaan paikalle, hän voisi taikoa veden viiniksi :D

        sinne joku lahkojeesus eksyy, mutta käyttöaste hihupubilla muuttuisi merkittävästi jos juomat menis kirkon piikkiin. kyllähän kirkon pitäisi kantaa edes hieman vastuuta eksyneistä sieluista ja houkutella nämä eksyneet takaisin keinolla millä hyvänsä kustannuksista välittämättä.


      • Bubastis.tm
        puusilimä kirjoitti:

        sinne joku lahkojeesus eksyy, mutta käyttöaste hihupubilla muuttuisi merkittävästi jos juomat menis kirkon piikkiin. kyllähän kirkon pitäisi kantaa edes hieman vastuuta eksyneistä sieluista ja houkutella nämä eksyneet takaisin keinolla millä hyvänsä kustannuksista välittämättä.

        tässä tapauksessa on tehdä rahaa, sanoivat mitä hyvänsä.

        Evlutkuille sain idean. Kaikki papit yötöihin portsareiksi ravintoloiden oville. Virkapuku ja liperit kaulaan, sisään pääsee kun pistää kahisevaa kolehtihaaviin. Femmalla sais rukoukset ja siunaukset.


      • on..
        Bubastis.tm kirjoitti:

        Kyse on aivan tavallisesta baariketjusta, jossa on kirkko sisustus.

        Kirkko alkaa myymään alkoholia saadakseen rahaa, ei sen ihmeellisempää.

        Tietysti jos he saisivat jeesuksen tulemaan paikalle, hän voisi taikoa veden viiniksi :D

        muistaakseni aivan kohtuullisen makuista. Kyllä sitä vois tuopin tai pari käydä maistamassa.

        Samanlaiset on hankkeet täällä kotimaassakin. Nyt kun meikäläisen perukoille suunnitellaan sitä uutta Ideaparkia, niin paikallinen seurakunta perusti heti työryhmän miettimään asiaa.

        Jos sinne tulee yli 30 kapakkaa, niin kaipa niistä sitten pari voisi olla kirkonkin ylläpitämiä.

        Kirkossakaan ei taida kukaan enää pohtia, kuuluuko kulutushysterian lietsominen heidän ydinosaamisalueeseen vai ei. Mutta onneksi minun ei tartte miettiä moisia:)


      • Kössönöm
        on.. kirjoitti:

        muistaakseni aivan kohtuullisen makuista. Kyllä sitä vois tuopin tai pari käydä maistamassa.

        Samanlaiset on hankkeet täällä kotimaassakin. Nyt kun meikäläisen perukoille suunnitellaan sitä uutta Ideaparkia, niin paikallinen seurakunta perusti heti työryhmän miettimään asiaa.

        Jos sinne tulee yli 30 kapakkaa, niin kaipa niistä sitten pari voisi olla kirkonkin ylläpitämiä.

        Kirkossakaan ei taida kukaan enää pohtia, kuuluuko kulutushysterian lietsominen heidän ydinosaamisalueeseen vai ei. Mutta onneksi minun ei tartte miettiä moisia:)

        on kuulemma ihan hyvää. Näin tiesi takavuosina eräs kaveri kertoa, kun heidän piti jotain remppaa tehdä sakastiin. Ja kuinka ollakaan, he löysivät viinikaapin avaimen. Vai olisiko ollut peräti viinikellari.

        No joka tapauksessa siinä meni pullo poikineen ja työt jäi tekemättä. Ellen väärin muista, niin saivat lopputilin.


      • Bubastis.tm
        on.. kirjoitti:

        muistaakseni aivan kohtuullisen makuista. Kyllä sitä vois tuopin tai pari käydä maistamassa.

        Samanlaiset on hankkeet täällä kotimaassakin. Nyt kun meikäläisen perukoille suunnitellaan sitä uutta Ideaparkia, niin paikallinen seurakunta perusti heti työryhmän miettimään asiaa.

        Jos sinne tulee yli 30 kapakkaa, niin kaipa niistä sitten pari voisi olla kirkonkin ylläpitämiä.

        Kirkossakaan ei taida kukaan enää pohtia, kuuluuko kulutushysterian lietsominen heidän ydinosaamisalueeseen vai ei. Mutta onneksi minun ei tartte miettiä moisia:)

        tulisi mielestäni hyviä yöportsareita. Pappien virka on pian pelkkä tyhjäntoimittaja. Olutpanimo voisi olla tuottoisa myös.

        Mainos:

        "Lutkuta evlutkun panemaa olutta, sillä se on ainoa mitä me panemme"

        Etikettiin voisi laittaa kolehtipussinkuvan.


      • Kössönöm
        Bubastis.tm kirjoitti:

        tulisi mielestäni hyviä yöportsareita. Pappien virka on pian pelkkä tyhjäntoimittaja. Olutpanimo voisi olla tuottoisa myös.

        Mainos:

        "Lutkuta evlutkun panemaa olutta, sillä se on ainoa mitä me panemme"

        Etikettiin voisi laittaa kolehtipussinkuvan.

        liikeideavinkki.

        http://www.evl.fi/evl.fi/palaute.shtml


      • itseasiassa
        Bubastis.tm kirjoitti:

        tulisi mielestäni hyviä yöportsareita. Pappien virka on pian pelkkä tyhjäntoimittaja. Olutpanimo voisi olla tuottoisa myös.

        Mainos:

        "Lutkuta evlutkun panemaa olutta, sillä se on ainoa mitä me panemme"

        Etikettiin voisi laittaa kolehtipussinkuvan.

        vain paluuta perinteisiin. Luostareissahan munkit piti hyvää huolta gastronomiastaan, panivat olutta ym., kehittelivät kaikenlaisia herkkuja.

        Re:


      • joku oli
        itseasiassa kirjoitti:

        vain paluuta perinteisiin. Luostareissahan munkit piti hyvää huolta gastronomiastaan, panivat olutta ym., kehittelivät kaikenlaisia herkkuja.

        Re:

        jo kirjoittanut tuostakin :)


    • Tuo on jo hyvä aloitus, mutta siitä puuttui yksi olennainen seikka: viinin pitäisi olla ilmaista! Ensin kirkkobaari juottaa kunnialliset ihmiset deekuiksi, jotta he voivat pudota yhteiskunnan kyydistä ojanpohjalle alkoholiongelmien takia. Sitten heille on paljon helpompi kertoa jeesuksesta joka antaa synnit anteeksi, ja saadaan jessejunaan uusi vaunu, flawless victory!

    • hemmo

      Onhan ne luostarit tehneet viinejä ja ties mitä viinaksia maailmansivun. Tosin ei kai ne ihan pubeja ole aikaisemmin pitäneet? No mikäs siinä, jos on hyvät vinkut ja kohtuulliset hinnat, niin tervetuloa vaan Suomeenkin.

      Kun evlutkut saa ensimmäisen pubin auki Suomeen, niin palstan ateistiköörin on sitten pakko käydä tarkastamassa paikka pikapuoliin. Ties vaikka tapahtuisi käännytystä ja vannoutuneet oluenystävät alkaisivat dokata viiniäkin.

    • homobaari

      on seuraavana listalla. Se on sisustukseltaan pinkki ja täynnä röyhelöitä ja höyheniä. Mega-Paula laulaa psalmeja joka lauantai ja talon oma drinksu on nimeltään Nail Polish. Siinä on 2 cl puolalaista votkaa, 5 cl minttulikööriä, tilkka maitoa ja ruosteinen naula.

    • Kirkossa känniin! Tule meille dokaamaan cidukkaa ja skumppaa; saat kyvän kännin lisäksi sielunhoitoa! Oksentamisen jälkeen putsaamme kasvosi ja annamme syntisi anteeksi!

      Muutamia mainoslauseita, joita vanha copy keksii tähän hätään.

    • Kertoo siitä mistä Raamattukin ennusti, eli luopumuksesta. Surullista sinänsä että on kalasteltava ihmisten suosiota hinnalla millä hyvänsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe