Mikä auto oli Jörg Haiderilla kun en saanut oikein selvää kuvasta, sen verran huonoon kuntoon oli auto mennyt.
Ikävä tapaus. RIP
Jörg Haiderin onnettomuus, mikä auto?
12
765
Vastaukset
- Adolf Manson
Tai niin oli joku tuntematon kommentoinut netissä. Itse en tunnistanut.
- ...................
Mullan alle....
Oli nimittäin täysi nazi koko tyyppi. - Adolf Manson
................... kirjoitti:
Mullan alle....
Oli nimittäin täysi nazi koko tyyppi.Haiderin kaltaiset realistit yrittävät pelastaa. Lisätietoja linkistä.
http://www.halla-aho.com/scripta/johdanto_uudelle_lukijalle.html
- ansionsa mukaan
Kaupunkinopeuksissa ei autoa tuohon kuntoon saa. Törkeää piittaamattomuutta (ylinopeus) - kuski sai ansionsa mukaan, onneksi ei tappanut ulkopuolisia.
- romukasa arvaa siitä!
- sitroen.
siellä "ojassa" oikein oli, kun auto tuolla tavalla vaurioitui? Ikäänkuin olisi vastaantulija törmännyt kuskin kohdalle ja sitten auto suistunut jonnekin?
On muuten kummallinen paikka ojalle tuo kaupungin kerrostaloalue. En muista Klagenfurtissa nähneeni ojia kaupungilla, mutta siitä onkin kauan kun siellä kävin.
Pikemminkin näyttää siltä, että Euvostoliiton takana oleva Uusi maailmanjärjestys (NWO) tuhosi vastustajansa samalla tavalla kuin muissakin diktatuureissa on aina tehty. Onhan muistissa, miten Euvostoliitto "kunnioitti" Itävallan kansan tahtoa joitakin vuosia sitten. Suomen poliitikot kuuliaisena samassa jengissä.
Se siitä demokratiasta ja mielipiteenvapaudesta. - ranskalaiset ketsupilla
sitroen. kirjoitti:
siellä "ojassa" oikein oli, kun auto tuolla tavalla vaurioitui? Ikäänkuin olisi vastaantulija törmännyt kuskin kohdalle ja sitten auto suistunut jonnekin?
On muuten kummallinen paikka ojalle tuo kaupungin kerrostaloalue. En muista Klagenfurtissa nähneeni ojia kaupungilla, mutta siitä onkin kauan kun siellä kävin.
Pikemminkin näyttää siltä, että Euvostoliiton takana oleva Uusi maailmanjärjestys (NWO) tuhosi vastustajansa samalla tavalla kuin muissakin diktatuureissa on aina tehty. Onhan muistissa, miten Euvostoliitto "kunnioitti" Itävallan kansan tahtoa joitakin vuosia sitten. Suomen poliitikot kuuliaisena samassa jengissä.
Se siitä demokratiasta ja mielipiteenvapaudesta.Ei kannata säästää huolloissa - ei auton eikä varsinkaan ihmisen. Sulla nimittäin on alkanut hihna luistamaan melkoisesti.
- uutinen,
mutta parhaat meistä lähtevät ensin.
Nuo "turvalliset" nykyautotkaan......
- kestää.
Nuorena kollina kun ajelin jokista ja junnu luokan rallia oli pyorityksiä monenlaisia, mutta aina tultiin romun keskeltä ehjänä ulos, kiitos turvakaarille.
- Latta-aivo
Radio tuossa juuri kertoi, että nopeusmittari oli juuttunut 142 km/h kohdalle. Seitsemänkympin rajoitus. Sitä saa mitä pyytää eikä uusikaan auto salli ihan mitä tahansa.
- einst.
Latta-aivo kirjoitti:
Radio tuossa juuri kertoi, että nopeusmittari oli juuttunut 142 km/h kohdalle. Seitsemänkympin rajoitus. Sitä saa mitä pyytää eikä uusikaan auto salli ihan mitä tahansa.
sentään koskevat poliitikkojakin,muita lakeja ne pystyvät kiertämään tai muuttamaan itselleen sopiviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442958Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222867- 462673
- 552522
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582438Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462408Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022