Kamalaa

uhoamista

Tarkoittaa sitä, että härskeille olen härski
Kirjoittanut: Ahdas portti 13.11.2008 klo 15.35


Ja päinvastoin kuin nämä useat hyvää ihmistä teeskentelevät kirjoittajat, myös tunnustan olevani härski.

Nautin työstäni, - tästä härskien ihmisten pommittamisesta. Päin rääväsuuta on todella mukava motata. :-)))

19

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lavennettu versio: 1.kor 9:22. Heikoille olen minä tehty niinkuin heikko, että minä heikot voittaisin. Minä olen kaikille tehty kaikiksi, että minä kaiketi muutamat autuaaksi saattaisin.

      Härskille olen härski???
      Miltä maistuu?

      • teutatess

        Naulan kantaan


      • kiva mutku
        teutatess kirjoitti:

        Naulan kantaan

        mut se oli vitsi


      • Ahdas portti

        Kymmenen pisteen vastaus :-)))

        Muutaman vuoden alaa harrastaneena tiedän ettei netti ole ryppyotsaisten tosikkojen paikka ollenkaan.

        Mutta olen myös valmis keskustelemaan vakavasti kipeistäkin asioista, jos löytyy saitti jossa sellaisista voidaan keskustella ihan omilla nimillä ja henkilökohtaisella vastuulla.


      • Tuntuu siltä
        Ahdas portti kirjoitti:

        Kymmenen pisteen vastaus :-)))

        Muutaman vuoden alaa harrastaneena tiedän ettei netti ole ryppyotsaisten tosikkojen paikka ollenkaan.

        Mutta olen myös valmis keskustelemaan vakavasti kipeistäkin asioista, jos löytyy saitti jossa sellaisista voidaan keskustella ihan omilla nimillä ja henkilökohtaisella vastuulla.

        kuin olisin kuullut Ahdas portti -nimimerkin sanoneen jotakin aivan päinvastaista taannoin!

        Siis että eivät henkilöt merkitsisi vaan asiat, joista keskustellaan. Nimimerkki ei myöskään halunnut omaa henkilöyttään esille täällä.

        Ehkä olen väärässä?

        Omilla nimillä ja omalla henkilöllisyydellä keskustellaan käsittääkseni perhe- ja ystäväpiirissä. Sellainen saitti siis on olemassa!

        Tällä saitilla voisi olla mukavampaa ilman Ahdas portti -nimimerkin turhanpäiväistä riehumista.


      • hiljempää AP
        Ahdas portti kirjoitti:

        Kymmenen pisteen vastaus :-)))

        Muutaman vuoden alaa harrastaneena tiedän ettei netti ole ryppyotsaisten tosikkojen paikka ollenkaan.

        Mutta olen myös valmis keskustelemaan vakavasti kipeistäkin asioista, jos löytyy saitti jossa sellaisista voidaan keskustella ihan omilla nimillä ja henkilökohtaisella vastuulla.

        katin villat sinä Ahdas portti mistään mitään vastuuta otat!
        Et pysty ottamaan vastuuta edes omista sanoistasi, kuten on jo sata kertaa tääll nähty.


      • Ahdas portti
        hiljempää AP kirjoitti:

        katin villat sinä Ahdas portti mistään mitään vastuuta otat!
        Et pysty ottamaan vastuuta edes omista sanoistasi, kuten on jo sata kertaa tääll nähty.

        Sinun rinaamisistasi sadoilla nimimerkeillä en ota pienintäkään vastuuta, vaan toivotan sinulla parannusta epäuskon synnistä ettei tule myöhäinen katumus.


      • Ahnas lortti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Sinun rinaamisistasi sadoilla nimimerkeillä en ota pienintäkään vastuuta, vaan toivotan sinulla parannusta epäuskon synnistä ettei tule myöhäinen katumus.

        tee parannus epäkristillisyydestäsi


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Sinun rinaamisistasi sadoilla nimimerkeillä en ota pienintäkään vastuuta, vaan toivotan sinulla parannusta epäuskon synnistä ettei tule myöhäinen katumus.

        ___________


    • Ahdas portti

      Miksi et ole rehellinen ihminen? Toimit nimittäin palstaa provosoivana häirikköna jatkuvasti, sadoilla eri nimimerkeillä.

      Olet kierompi kuin korkkiruuvi. :-)))

      • kristitty ihminen?

        Koskeeko kristityn esikuva myös
        nimimerkki Ahdas porttia?
        Monesta lukijasta tuntuu siltä, että EI!
        Jos Ahdas portti pitää asiallista kysmystä häiriköintinä, on hän itse häiriintynyt.


      • Ahdas portti

        Vastaa kysymykseeni otsikossa, viestejäsi en avaa.


      • tietää
        Ahdas portti kirjoitti:

        Vastaa kysymykseeni otsikossa, viestejäsi en avaa.

        ei se kannata avata, jos pelkää itseään.


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Vastaa kysymykseeni otsikossa, viestejäsi en avaa.

        __________


      • itsesi kanssa
        Ahdas portti kirjoitti:

        __________

        tässä ketjussa - kyselet itseltäsi ja sitten vastaat.

        Ymmärrätkö, tässäkin ketjussa on ollut monen henkilön viestejä sinulle - ei ole kysymys yhden ja saman viesteistä!

        Kukaan ei täällä sinua vainoa, mutta kaikki varmaan haluaisivat asiallisuutta viesteihin ja turhan hyökkäilyn pois - olisiko se mahdollista?


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        __________

        Vastaa otsikossa, en lue viestejäsi.


      • ja hohhooh
        Ahdas portti kirjoitti:

        Vastaa otsikossa, en lue viestejäsi.

        oma psyyke pelottaa psykologia


      • teu
        ja hohhooh kirjoitti:

        oma psyyke pelottaa psykologia

        Tolla hohotuksella .


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Vastaa otsikossa, en lue viestejäsi.

        ________


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2277
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1087
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1044
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      981
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      945
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      874
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      841
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      59
      833
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      759
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      739
    Aihe