Eikö olekin hassua, että evolutionistien kodissa käy joulupukki mutta ei luomiseen uskovien kodeissa?
Meillä ei lapsia narrailla!
Melko hassua?
10
490
Vastaukset
- ei oo kokemusta
Meidän kodissa ei ole koskaan käynyt joulupukki, eikä me uskota luomiseenkaan. Melko hassua?
ja tietoinen aivopesu fundamentalistisella skeidallla. Onhan niitä eroja juu..
Hmm?- kilkattaa
aiaka ajoin muorinkin jalkojen välissä. Ja kun muori tippuu avantoon, meillä ei naarata. Lollol oli teisti tai paisti, se se vasta on hassua tämä avaus.
- totta toki
Meillä ei myöskään pelotella herkkiä lapsia kauhukertomuksilla Saatanasta ja Helvetin tulista.
Joulupukkia meidän lapset vähän jännittää, mutta kyllä ne taitaa tietää jo, että joulupukki on vain naapurin setä tekoparrassa.
Tietääkö teidän lapset, että Saatana ja Helvetti on vain häiriytydeinen ihmisten keksimä kauhutarina? - keksinyt
Uskoisin joulupukin olevan myös saman valitun kansan keksintöä, joka on keksinut olevansa valittu kansa, nehän on rikastunu hyvin parissa tuhannessa vuodessa, koska Raamattu kieltää kristityiltä koronkiskonnan, joulukauppahan hyödyttää eniten juuri ketä:)
- asianhrrastaja
..joka uskoo kumpaankin?
- Turkana
Minäkin olen ollut monia kertoja joulupukkina lapsille nuoreen maahan uskovien kodissa.
- uteljas
No sen voi sinusta hyvin uskoa!
Minä en menisi pienestä maksustakaan! - Turkana
uteljas kirjoitti:
Minä en menisi pienestä maksustakaan!sain viimeksi siitä viinipullon, jonka sitten samana iltana hilpaisin.
- Turkana
uteljas kirjoitti:
Minä en menisi pienestä maksustakaan!ei tietenkään korvaa noiden pienten pilttien iloa ja riemua, kun he saavat lahjoja ja aikuisillekin tulee tippa linssiin, kun katsoo kuinka he voittavat pelkonsa, keräävät rohkeutensa ja esittävät joululauluja joulupukille. Kaiken tämän missaat, mutta valinta on tietysti omasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472