Eikö olekin hassua, että evolutionistien kodissa käy joulupukki mutta ei luomiseen uskovien kodeissa?
Meillä ei lapsia narrailla!
Melko hassua?
10
470
Vastaukset
- ei oo kokemusta
Meidän kodissa ei ole koskaan käynyt joulupukki, eikä me uskota luomiseenkaan. Melko hassua?
ja tietoinen aivopesu fundamentalistisella skeidallla. Onhan niitä eroja juu..
Hmm?- kilkattaa
aiaka ajoin muorinkin jalkojen välissä. Ja kun muori tippuu avantoon, meillä ei naarata. Lollol oli teisti tai paisti, se se vasta on hassua tämä avaus.
- totta toki
Meillä ei myöskään pelotella herkkiä lapsia kauhukertomuksilla Saatanasta ja Helvetin tulista.
Joulupukkia meidän lapset vähän jännittää, mutta kyllä ne taitaa tietää jo, että joulupukki on vain naapurin setä tekoparrassa.
Tietääkö teidän lapset, että Saatana ja Helvetti on vain häiriytydeinen ihmisten keksimä kauhutarina? - keksinyt
Uskoisin joulupukin olevan myös saman valitun kansan keksintöä, joka on keksinut olevansa valittu kansa, nehän on rikastunu hyvin parissa tuhannessa vuodessa, koska Raamattu kieltää kristityiltä koronkiskonnan, joulukauppahan hyödyttää eniten juuri ketä:)
- asianhrrastaja
..joka uskoo kumpaankin?
- Turkana
Minäkin olen ollut monia kertoja joulupukkina lapsille nuoreen maahan uskovien kodissa.
- uteljas
No sen voi sinusta hyvin uskoa!
Minä en menisi pienestä maksustakaan! - Turkana
uteljas kirjoitti:
Minä en menisi pienestä maksustakaan!sain viimeksi siitä viinipullon, jonka sitten samana iltana hilpaisin.
- Turkana
uteljas kirjoitti:
Minä en menisi pienestä maksustakaan!ei tietenkään korvaa noiden pienten pilttien iloa ja riemua, kun he saavat lahjoja ja aikuisillekin tulee tippa linssiin, kun katsoo kuinka he voittavat pelkonsa, keräävät rohkeutensa ja esittävät joululauluja joulupukille. Kaiken tämän missaat, mutta valinta on tietysti omasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418417- 893883
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823315Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3423131- 462463
- 562311
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261710Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi361586Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311564- 561515