eivät valehtele. Tein aloituksen alempana ja kysyin 10 asiaa, joita hihut ovat valehdelleet jumalalle, mutta kukaan ei ole ilmoittautunut.:-D)))))))))))))))))))))))))))
Hihut valehtelevat, että
15
296
Vastaukset
- ***.*.*.*.***
Häpesivät liikaa.
- ***.*.*.*.***
Teotwawki kirjoitti:
uskovaiset ovat uskostaan huolimatta hyvinkin röyhkeitä:-)
Johtuu varmaa ihan oikeasti siitä että uskovaisina he pitävät itseään pyhempinä kun muut ihmiset!
tuolla oli aikaisemmin se videolinkki missä se Ateisti tyyppi lähti käännyttämään mormooneita Ateismiin ovelta ovelle menetelmällä!
sai hyvin töykeää kohtelua.
itse olen päättänyt että en keskustele ihmisten kanssa uskonnoista sillä kun tuon esille raamatun epäkohtia tai uskonnon historiasta niin uskovaiset raivostuvat todella pahasti ja siinä on vaaraa väkivaltaankin!
on vähän semmoinen juttu että uskovaiset pitävät itseään ja tekojaan jotenkin arvostelun ja kritiikin yläpuolella! mutta omasta mielestöään he saavat arvostella ja yrittää kääntää muita! mutta sitten kun älykkäästi vastustaa ja kyselee liian vaikeita kysymyksiä niin he eivät osaa perustella asioita!
tulee vaan semmoinen asia mieleen että uskovaisille on kerrottu heidän mielipiteensä asioista ja he itse eivät ole ikinä niitä ajatellut loppuun asti eikä epäilleet mistään!
Mutta jatka Teotwaki hyvää työtä! olet älykäs mies! ***.*.*.*.*** kirjoitti:
Johtuu varmaa ihan oikeasti siitä että uskovaisina he pitävät itseään pyhempinä kun muut ihmiset!
tuolla oli aikaisemmin se videolinkki missä se Ateisti tyyppi lähti käännyttämään mormooneita Ateismiin ovelta ovelle menetelmällä!
sai hyvin töykeää kohtelua.
itse olen päättänyt että en keskustele ihmisten kanssa uskonnoista sillä kun tuon esille raamatun epäkohtia tai uskonnon historiasta niin uskovaiset raivostuvat todella pahasti ja siinä on vaaraa väkivaltaankin!
on vähän semmoinen juttu että uskovaiset pitävät itseään ja tekojaan jotenkin arvostelun ja kritiikin yläpuolella! mutta omasta mielestöään he saavat arvostella ja yrittää kääntää muita! mutta sitten kun älykkäästi vastustaa ja kyselee liian vaikeita kysymyksiä niin he eivät osaa perustella asioita!
tulee vaan semmoinen asia mieleen että uskovaisille on kerrottu heidän mielipiteensä asioista ja he itse eivät ole ikinä niitä ajatellut loppuun asti eikä epäilleet mistään!
Mutta jatka Teotwaki hyvää työtä! olet älykäs mies!vaan. Olen joo älykäskin, sillä eräällä hyvin kapealla alueella olen saavuttanut äo-testissä mielestäni huippulukemat. Mutta mitä sitten tulee muihin testeihin, olen vain hieman keskitasoa korkeammalla tasolla. Joten liilum laarum, älykkyyskin on suhteellista. Avaruudellinen hahmotuskykyni on hyvä.
- iskias
Teotwawki kirjoitti:
vaan. Olen joo älykäskin, sillä eräällä hyvin kapealla alueella olen saavuttanut äo-testissä mielestäni huippulukemat. Mutta mitä sitten tulee muihin testeihin, olen vain hieman keskitasoa korkeammalla tasolla. Joten liilum laarum, älykkyyskin on suhteellista. Avaruudellinen hahmotuskykyni on hyvä.
eli avaruudelliseen hahmotuskykyyn;);) ,he ponnistelevat taivashavannoin.
iskias kirjoitti:
eli avaruudelliseen hahmotuskykyyn;);) ,he ponnistelevat taivashavannoin.
hahmotuskyky auttaa ymmärtämään maailmankaikkeuden dimensioita, eli mittasuhteita. Sen lisäksi suhteellisuudentajusta on apua, jos aikoo ateistina pysyä:-)
- ***.*.*.*.***
Teotwawki kirjoitti:
hahmotuskyky auttaa ymmärtämään maailmankaikkeuden dimensioita, eli mittasuhteita. Sen lisäksi suhteellisuudentajusta on apua, jos aikoo ateistina pysyä:-)
Kehotti kerran minut tekemään mensan älykkyystestin netissä, oli myöhäinen Sunnuntai ilta ja olin väsynyt, mutta nykäsin kuitenkin 120 pojoo!
ehkä jossain asioissa olen skarppi! :D ***.*.*.*.*** kirjoitti:
Kehotti kerran minut tekemään mensan älykkyystestin netissä, oli myöhäinen Sunnuntai ilta ja olin väsynyt, mutta nykäsin kuitenkin 120 pojoo!
ehkä jossain asioissa olen skarppi! :Dsuoritus. Pystyt parantamaan tulosta vielä vähän harjaannuttmalla itseäsi saman tyyppisillä testeillä, koska ne seuraavat aina samaa logiikkaa. 10 pistettä pystyy helposti saamaan lisää ja se on jo kovaa kamaa älykkyysrintamalla. Itse sain tästä avaruudellisesta 132, mutta esimerkiksi kirjaintestissä vain 104. Huvittavaa, mutta minä olen kakkosammatiltani kirjoittaja. Numerotestin tulosta en muista tarkkaan, mutta se oli n. 120.
- ***.*.*.*.***
Teotwawki kirjoitti:
suoritus. Pystyt parantamaan tulosta vielä vähän harjaannuttmalla itseäsi saman tyyppisillä testeillä, koska ne seuraavat aina samaa logiikkaa. 10 pistettä pystyy helposti saamaan lisää ja se on jo kovaa kamaa älykkyysrintamalla. Itse sain tästä avaruudellisesta 132, mutta esimerkiksi kirjaintestissä vain 104. Huvittavaa, mutta minä olen kakkosammatiltani kirjoittaja. Numerotestin tulosta en muista tarkkaan, mutta se oli n. 120.
En ole ikinä pitänyt itseäni älykkäänä mutta olen huomannut että viimevuosina on jotenkin leikannut mainiosti! meillä oli työpaikallanikin kurssi joka liittyi työntekoon ja lupiin(en halua paljastaa liikaa) mutta kurssi oli haastava ja keskiarvo oli yleisesti 2.3 ja oma henkilökohtainen keskiarvo oli 3.7!! olin yllättynyt todella!!! ja sain jopa jonkun hassun "stipendin" mikä oli 300€!!
***.*.*.*.*** kirjoitti:
En ole ikinä pitänyt itseäni älykkäänä mutta olen huomannut että viimevuosina on jotenkin leikannut mainiosti! meillä oli työpaikallanikin kurssi joka liittyi työntekoon ja lupiin(en halua paljastaa liikaa) mutta kurssi oli haastava ja keskiarvo oli yleisesti 2.3 ja oma henkilökohtainen keskiarvo oli 3.7!! olin yllättynyt todella!!! ja sain jopa jonkun hassun "stipendin" mikä oli 300€!!
hyvänä ominaisuutena, olemme paremmassa asemassa verrokkeihin nähden. Mutta kun se ei valitettavasti riitä. Minun onnistumiseni elämässä on vaihdellut valtavasti. Olin nuorena innokkaana myyntitykkinä kerran eräällä suuren kansaivälisen konsulttiyrityksen kurssilla, jossa sosiaalinen lahjakkuuteni leimattiin suorastaan neroudeksi. Alle 5 % maailman väestöstä pystyy samaan. Olin onneni kukkuloilla ja hehkutin asialla todella paljon. Työkaverini olivat kateellisia ja nokkivat minua kaikissa mahdollisissa tilanteissa.
Jos katsotaaan Mensan jäsenten pärjäämistä elämässä, ovat he aivan tavallisia ihmisiä, eivätkä eroa muista esimerkiksi ammatin tai tulotason vertailussa mitenkään.
Mutta välkkyydestä on aina hyötyä, jos sitä pystyy käyttämään vaikka ammatinsa ja harrastustensa harjoittamisessa. Itse olen erittäin kehuttu kirjoittaja, vaikka se ei olekaan päätyöni. Ainahan se hivelee itsetuntoa, jos joku kehuu.
Johtuu puhtaasti siitä että me "hihut" ollaan loogisia. Me uskomme että Jumala on kaikkitietävä, joten Jumala tietää myös, jos Hänelle valehdellaan, joten ihan turha edes yrittää valehdella.
- ***.*.*.*.***
"Johtuu puhtaasti siitä että me "hihut" ollaan loogisia"
uskominen yliluonnolliseen ei ole loogista!
lisäksi uskovaisten "Hurskaus" on vaan kuori millä peitetään synkät ajatukset! ***.*.*.*.*** kirjoitti:
"Johtuu puhtaasti siitä että me "hihut" ollaan loogisia"
uskominen yliluonnolliseen ei ole loogista!
lisäksi uskovaisten "Hurskaus" on vaan kuori millä peitetään synkät ajatukset!Ehkäpä niinkin. Moni pitää nykyään valitettavasti "naamareita", yhteiskunnassamme on uhkarohkeaa näyttää heikouttaan tai tunteitaan tai sairauksiaan. Tämä aika ei pidä heikkouksista, siksi niitä yritettään peittää.
Onneksi Jumalalle ei tarvi näytellä, voi ja saa olla juuri se mitä olet.
- Leikkijumala
Kysynyt 10 asiaa joista hihut valehtelee ateisteille. Ehkä joku olis niin rehellinen että vastais.
mutta otsikoin aina aloitukseni niin, että ne ovat vähän provokatiivisia. Vanha lehtimies katsos:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973998Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973357Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2532211Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m971981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001903Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211829- 1161693
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11331- 571265