en halua paratiisiin jossa on vain

jehovantodistajia"...

koska ne on itsekkäitä, ahneita, kateita ym. Miksi haluaisin olla sellaisten kanssa ikuisesti. Jos pääsisin sinne niin myös muita uskovia.

11

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmari Kilpi

Paratiisitilan "palauttamisesta maan päälle" ei Raamattu opeta. Tuhatvuotinen valtakunta on terminologisestikin eri asia kuin paratiisi.

• ei huolta

onhan toinenkin vaihtoehto: Gehenna

• Jouni-Olavi_pynnonen

minä olen, mikä minä olen, jos en kelpaa paratiisiin, niin kertokaa minne kelpaan, menen sinne, mutta toivoisin eläväni ihmisten kanssa, joita rakastan ja uskon sen olevan helppoa, koska haluan rakastaa kaikkia, tosin saatan epäonnistua teoissa, mutta ei se minun rakkautta poista.

• etj

hän on osoittanut suuren rakkautensa sinua ja kaikkia kohtaan, ottamalla päällensä meidän syntimme. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi. Jeesus kutsuu sinua tulemaan hänen tykönsä, tule hänen luokseen, kun hän sinua kutsuu.Hän on tosi rakkaus, ja hän vastaa katuvalle syntiselle, joka kaipaa päästä vapaaksi synneistään.

• Jouni-Olavi_pynnonen
        etj kirjoitti:

hän on osoittanut suuren rakkautensa sinua ja kaikkia kohtaan, ottamalla päällensä meidän syntimme. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi. Jeesus kutsuu sinua tulemaan hänen tykönsä, tule hänen luokseen, kun hän sinua kutsuu.Hän on tosi rakkaus, ja hän vastaa katuvalle syntiselle, joka kaipaa päästä vapaaksi synneistään.

Haista paska, sanon minä.

• etj
        Jouni-Olavi_pynnonen kirjoitti:

Haista paska, sanon minä.

Löydätkö sen itsestäsi?
        Vastaus on, Jumala on rakkaus, ilman häntä ei ole mitään rakkautta.

PAAVALIN ENSIMMÄINEN KIRJE KORINTTOLAISILLE

13 LUKU

13:1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
        13:2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
        13:3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
        13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        13:5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        13:6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        13:7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
        13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
        13:9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
        13:10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
        13:11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
        13:12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
        13:13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

• Jouni-Olavi_pynnonen

Paratiisi alkaa siitä, kun aukaisee silmänsä ja katsoo ympärilleen. Ihmiset ympärillä ovat se paratiisi, puiden keskellä. Kun oppii rakastamaan ihmistä, tietää missä paratiisi on.

• Jouni-Olavi_pynnonen

Mitä Jehovan todistaja yrittää todistaa?

• >>Mitä Jehovan todistaja yrittää todistaa?

Että vt-seura on ylivertainen lafka muihin uskontoihin nähden, ja että se on ainoa tie paratiisiin.

• Antignosis
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Mitä Jehovan todistaja yrittää todistaa?

Että vt-seura on ylivertainen lafka muihin uskontoihin nähden, ja että se on ainoa tie paratiisiin.

Jotka vartovat ruumiinsa lunastusta, ja ylösnuosemusta kuolleista Jeesuksen kalliilla verellä lunastettuina: Jumalan lasten kirkkauteen ja kunniaan. Paratiisi ei ole mikää paikka maan päällä, kuten väität kohdistaessasi väärät odottuksesi sellaiseen, muka tulevaan valtakuntaan -älä unta nää. Näytä sanasta yksikin paikka, jossa osoitettaisiin: ennallistetun paratiisin olevan maan päällä!

• pitää täysin
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Mitä Jehovan todistaja yrittää todistaa?

paikkansa. Jehovan Todistajat ovat oikea uskonto.!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe