tuntuu siltä, että täällä olisi tyhjäpää bimboteinejä, nuoria aikuisia ja vanhoja ihmisiä samassa lodjussa.
Palstalaisten iät?
37
854
Vastaukset
- Marie-Cecile
keski-ikäisiäkin :) Alle kouluikäisten edustus on harvinaisen vähäistä.
jo tuolla 17v.-ketjussa. Ei jaksa toistella;)
- MMies
JOS OLET 17-VUOTIAS, NIIN VOISITKO MENNÄ OMANIKÄISTESI PALSTOILLE!?
- ON 40+
MMies kirjoitti:
JOS OLET 17-VUOTIAS, NIIN VOISITKO MENNÄ OMANIKÄISTESI PALSTOILLE!?
NIIN!
- olen...
Nämä palstan paskalla täyttävät on tod.näk vielä nuorempia kuin minä.
- rekyyli-61
47 vuotta
- uk-ko
...toistaiseksi
- puskateini
:))
onhan täälä aika laidasta laitaan, tuossa muutama kuukausi vielä niin pamahtaa 22 mittariin, hooh.
Ikää on mulla 22.. Kohta se on 50.. sit oonkin jo eläkkeellä, avot :D
dazu kirjoitti:
tuossa välissä meillä tulee olemaan rakkaussuhde: Ikää on mulla 22.. Kohta se on 50..
Ahaa :D Sulla on sitten aikamoinen tekeminen jos meinaat mut johonkin suhteeseen saada :)
- sulle
alruna kirjoitti:
Ahaa :D Sulla on sitten aikamoinen tekeminen jos meinaat mut johonkin suhteeseen saada :)
nuori? Mikä on neidille sopivan ikäinen mies?
sulle kirjoitti:
nuori? Mikä on neidille sopivan ikäinen mies?
musta tuntuu, ettei minkään ikänen mies.. Mä en jaksa säätää, jos tulis semmonen helppo tyyppi vatsaan ettei tarttis pähkäillä päätä puhki ja miettiä kaikki maailman tunnepyörteet niin sit mulle kävin mun ikäsestä ihan kolmevitoseen asti.. Sekin riippuu niin miehestä, mitään lasta mä en halua.
alruna kirjoitti:
musta tuntuu, ettei minkään ikänen mies.. Mä en jaksa säätää, jos tulis semmonen helppo tyyppi vatsaan ettei tarttis pähkäillä päätä puhki ja miettiä kaikki maailman tunnepyörteet niin sit mulle kävin mun ikäsestä ihan kolmevitoseen asti.. Sekin riippuu niin miehestä, mitään lasta mä en halua.
Ihania kirjotusvirheitä.. Siis vastaan tuolla ja sit oli vielä että "kävin" sanan sijasta kävis. Pitäisköhän mun mennä jo nukkumaan :D
- ?-?
alruna kirjoitti:
Ihania kirjotusvirheitä.. Siis vastaan tuolla ja sit oli vielä että "kävin" sanan sijasta kävis. Pitäisköhän mun mennä jo nukkumaan :D
vai? Eikö 35 ole vanha?
?-? kirjoitti:
vai? Eikö 35 ole vanha?
Mikä on vanha ja mikä ei, kerro sä se :) Okei, pitää nyt korottaa rimaa ja alottaa se ikä 23sta yläspäin ku mäkin oon 23 tänä vuonna :D
- ...
alruna kirjoitti:
Mikä on vanha ja mikä ei, kerro sä se :) Okei, pitää nyt korottaa rimaa ja alottaa se ikä 23sta yläspäin ku mäkin oon 23 tänä vuonna :D
olen vanha. ;D
... kirjoitti:
olen vanha. ;D
taas tässä: Jos tunnet itsesi vanhaksi, sä oot vanha. No can do :) Mut kaikki haluu elää vanhaksi ja kukaan ei kuiteskaan halua vanheta.. WTF :D
- ...
alruna kirjoitti:
taas tässä: Jos tunnet itsesi vanhaksi, sä oot vanha. No can do :) Mut kaikki haluu elää vanhaksi ja kukaan ei kuiteskaan halua vanheta.. WTF :D
noinhan se on. Kolmevitonen teini. Kuusvitosena aikuinen. Ehkä? ;P
alruna kirjoitti:
olenkin tässä hahmotellut sinulle mukavaa novellia tuonne privaan lähetettäväksi. Et arvaakaan, kuin ahkera poika olen! Näissä asioissa vaan monesti liiankin ahkera...
... kirjoitti:
noinhan se on. Kolmevitonen teini. Kuusvitosena aikuinen. Ehkä? ;P
silloin :P Tutkimuksissahan on selvitetty, että miehet kypsyy naisia hitaammin joten mä mieluummin ottaisin mua ainakin pari vuotta vanhemman miehen. Ja muutenkin, mä en nyt väitä olevani mitenkään tosi kehittynyt ja ylikypsä tapaus, mut on mulla sen verran kypsyyttä ikäsiini verrattuna että en mä osais kuvitella ikinä löytäväni mulle sopivaa tyyppia mun ikäsistä, ne on kaikki ihan kakaroita.. Ainakin tuntuu siltä.
dazu kirjoitti:
olenkin tässä hahmotellut sinulle mukavaa novellia tuonne privaan lähetettäväksi. Et arvaakaan, kuin ahkera poika olen! Näissä asioissa vaan monesti liiankin ahkera...
Noh noh, meinaatsä puhua mut pyörryksiin tai jotain? :)
- ...
alruna kirjoitti:
silloin :P Tutkimuksissahan on selvitetty, että miehet kypsyy naisia hitaammin joten mä mieluummin ottaisin mua ainakin pari vuotta vanhemman miehen. Ja muutenkin, mä en nyt väitä olevani mitenkään tosi kehittynyt ja ylikypsä tapaus, mut on mulla sen verran kypsyyttä ikäsiini verrattuna että en mä osais kuvitella ikinä löytäväni mulle sopivaa tyyppia mun ikäsistä, ne on kaikki ihan kakaroita.. Ainakin tuntuu siltä.
kaksikymppisenä heebona on vielä aika vitun kakara. Ei se tietysti mahdotonta ole kolmevitosenakaan. xD
... kirjoitti:
kaksikymppisenä heebona on vielä aika vitun kakara. Ei se tietysti mahdotonta ole kolmevitosenakaan. xD
mahdotonta. Et sä ainakaan mikään kakara voi olla jos kerta äsken vielä tunsit itsesi vanhaksi. Sit vois sanoa olevansa kypsempi tapaus kun pystyy vertailemaan itseään siihen, mitä on joskus ollut ja hyväksymään kaikki sen aikaiset temput ja möhläykset :) Sitä paitsi, jokaisessa meissä on lapsi. Se on tärkeetä pitää elossa joten tarkoituksellinen ja turhan jatkuva aikuismaisuus on syvältä :D
alruna kirjoitti:
Noh noh, meinaatsä puhua mut pyörryksiin tai jotain? :)
Koitan uuvuttaa sut mun kirjoituksilla... *suunnittelee* Mut ehkä olis parempi ensin koittaa puhua pyörryksiin.
- ...
alruna kirjoitti:
mahdotonta. Et sä ainakaan mikään kakara voi olla jos kerta äsken vielä tunsit itsesi vanhaksi. Sit vois sanoa olevansa kypsempi tapaus kun pystyy vertailemaan itseään siihen, mitä on joskus ollut ja hyväksymään kaikki sen aikaiset temput ja möhläykset :) Sitä paitsi, jokaisessa meissä on lapsi. Se on tärkeetä pitää elossa joten tarkoituksellinen ja turhan jatkuva aikuismaisuus on syvältä :D
en vai? Joo. Menneitä ei saa tekemättömiksi. Ei siinä mitään. Jotain on opittukin. Kai?
- ...
dazu kirjoitti:
Koitan uuvuttaa sut mun kirjoituksilla... *suunnittelee* Mut ehkä olis parempi ensin koittaa puhua pyörryksiin.
siinä on haastetta.
... kirjoitti:
en vai? Joo. Menneitä ei saa tekemättömiksi. Ei siinä mitään. Jotain on opittukin. Kai?
vaan sä ite vaan.. Eikä sitä tartte kenellekään todistella. Mä oon ainakin oppinut sen, ettei kenenkään tartte tietää mitä mä oon käynyt läpi ja mitä mä mahdollisesti olen oppinut siinä vaiheessa kun joku haluaa mut tuomita. Se on hänen oma häpeänsä jos ei anna mahdollisuutta ja ota selvää :)
dazu kirjoitti:
Mä en nyt oikeen tiiä mitä tohon sanois. Sä taisit saada ekan erävoiton tähän asti :D
- ...
alruna kirjoitti:
vaan sä ite vaan.. Eikä sitä tartte kenellekään todistella. Mä oon ainakin oppinut sen, ettei kenenkään tartte tietää mitä mä oon käynyt läpi ja mitä mä mahdollisesti olen oppinut siinä vaiheessa kun joku haluaa mut tuomita. Se on hänen oma häpeänsä jos ei anna mahdollisuutta ja ota selvää :)
se on. Todisteleminen ei muuta mitään. Tehty mikä tehty. Käyn tupakalla. Menetkö jo nukkumaan?
... kirjoitti:
se on. Todisteleminen ei muuta mitään. Tehty mikä tehty. Käyn tupakalla. Menetkö jo nukkumaan?
kyllä mennä, luetsä ajatuksia? :D
- ...
alruna kirjoitti:
telepatiaa. Noo. Hyvää yötä. Pirpana. Katsellaan. :P
... kirjoitti:
telepatiaa. Noo. Hyvää yötä. Pirpana. Katsellaan. :P
sinne sullekin, nuku hyvin ^^
alruna kirjoitti:
Mä en nyt oikeen tiiä mitä tohon sanois. Sä taisit saada ekan erävoiton tähän asti :D
*halii voimakkaasti*
- Papeete1
Kuten galleriastakin käy ilmi, olen 37v. Varmaan täällä onkin ihan monen ikäistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4731696Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781477Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151289- 100885
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19846Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712- 42700
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15691