SALLA HERÄÄ HENKIIN KATOIN EILEN TÄMÄNPÄIVÄN JAKSON SIINÄ LOPUSSA ISMO SUUTELEE SALLAA NIIN SALLA ALKAA MAISKUTTELEEN SUUTA TMS. JA ISMO MELKEE SAA SYDÄRIN SIT SE LOPPUU VITTUJEN VITTU SALLA ON IHAN VITUN ÄRSYTTÄVÄ LÄSKI EIKÄ SE EDES OSAA NÄYTELLÄ OIS NYT VAAN KUOLLU!!!!
SALLA HERÄÄ HENKIIN
9
1498
Vastaukset
- rehellisin ja herttaisin
näyttelijä / näyttelijätär Salatut Elämät sarjassa. Sallalla on oikeudenmukainen rooli ja Salla ( Hanna Karjalainen) toteuttaa roolinsa hienosti ja todellisella ammattitaidolla. Sallalla on lisäksi "suuri" , avara ja romanttinen sydän ja Salla on aina ulkonäöllisesti siisti ja tyylikäs. Salla on persoona, josta jokaisen kuuluisi oikeassakin elämässä ottaa oppia.
Kaikki kunnia Sallalle ja ihanaa että olet yhä sarjassa mukana ! Hanna Karjalainen, olet pirteä ja iloinen ihminen, huipputaitava näyttelijä, sinut pitäisi palkita stipendillä näyttelijäntyöstäsi. Olethan ilonamme vielä kauan ......
Ja sinulle täti, joka mollasit Sallaa, opettele katsomaan Salattuja Elämiä paremmin.
Ystävällisin terveisin:
Virpi- ASDasdadsdsaads
tätien nimimerkit eivät yleensä ole "asadasasads" tyylisiä... Joo mutta salla on ärsyttävän kuulonen eikä kyllä osaa näytellä. Itse Virpi olet vaan sosiaali-porno-addikti kun katsot salkkareita ja kehtaat väittää tällaisen paskan "näyttelijöitä" hyviksi... juonikin on niin KOPIO kaikki on kopioitu ( esim. ismon peliriippuvuus )
- tyttö.
ASDasdadsdsaads kirjoitti:
tätien nimimerkit eivät yleensä ole "asadasasads" tyylisiä... Joo mutta salla on ärsyttävän kuulonen eikä kyllä osaa näytellä. Itse Virpi olet vaan sosiaali-porno-addikti kun katsot salkkareita ja kehtaat väittää tällaisen paskan "näyttelijöitä" hyviksi... juonikin on niin KOPIO kaikki on kopioitu ( esim. ismon peliriippuvuus )
"tätien nimimerkit eivät yleensä ole "asadasasads" tyylisiä... Joo mutta salla on ärsyttävän kuulonen eikä kyllä osaa näytellä. Itse Virpi olet vaan sosiaali-porno-addikti kun katsot salkkareita ja kehtaat väittää tällaisen paskan "näyttelijöitä" hyviksi... juonikin on niin KOPIO kaikki on kopioitu ( esim. ismon peliriippuvuus )"
no onko olemassa sarjaa jossa ei kohdata samanlaisia asioita...ihan sama asia kun joku vaikkapa valittaa jostai biisistä jos on vaikka toinen samanniminen biisi nii heti siitä alkaa kauhee valitus sama juttu tässäkin
eiköhän kaikissa sarjoissa ole noita asioita...vähän vaikeeta on keksii erilaisia aiheita. - yhtä huonoja
tyttö. kirjoitti:
"tätien nimimerkit eivät yleensä ole "asadasasads" tyylisiä... Joo mutta salla on ärsyttävän kuulonen eikä kyllä osaa näytellä. Itse Virpi olet vaan sosiaali-porno-addikti kun katsot salkkareita ja kehtaat väittää tällaisen paskan "näyttelijöitä" hyviksi... juonikin on niin KOPIO kaikki on kopioitu ( esim. ismon peliriippuvuus )"
no onko olemassa sarjaa jossa ei kohdata samanlaisia asioita...ihan sama asia kun joku vaikkapa valittaa jostai biisistä jos on vaikka toinen samanniminen biisi nii heti siitä alkaa kauhee valitus sama juttu tässäkin
eiköhän kaikissa sarjoissa ole noita asioita...vähän vaikeeta on keksii erilaisia aiheita.ei niistä saa näyttelijöitä tekemälläkään
- Emmaahh
yhtä huonoja kirjoitti:
ei niistä saa näyttelijöitä tekemälläkään
No mene itse näyttelemään johonkin.Luuletko pärjääväs paremmin?
Ei he olisi sarjaan päässet mukaan jos heillä ei ole kykyjä,näytteleminen on vaikeaa,itse kun näyttelen näytelmäkerhoissa ei se mitään helppoa ole,vaan aika haastavaa ja vaikeaa.
T:Emma - Kaysuli
Emmaahh kirjoitti:
No mene itse näyttelemään johonkin.Luuletko pärjääväs paremmin?
Ei he olisi sarjaan päässet mukaan jos heillä ei ole kykyjä,näytteleminen on vaikeaa,itse kun näyttelen näytelmäkerhoissa ei se mitään helppoa ole,vaan aika haastavaa ja vaikeaa.
T:EmmaHyvä Emmaahh:)
Oikeassa olet.Osaisitteko itse näytellä paremmin? - Uolevi H
Emmaahh kirjoitti:
No mene itse näyttelemään johonkin.Luuletko pärjääväs paremmin?
Ei he olisi sarjaan päässet mukaan jos heillä ei ole kykyjä,näytteleminen on vaikeaa,itse kun näyttelen näytelmäkerhoissa ei se mitään helppoa ole,vaan aika haastavaa ja vaikeaa.
T:EmmaEmma näyttelee edesmennyttä Kristo Päivistä. Emmasta, kun ei tiedä mikä hän on miehiään. Miehiään siis kirjaimellisesti ;)
On päässyt nuoruusvuosina sattumat soppaan. "Salla on kaikkien aikojen paras näyttelijä / näyttelijätär Salatut Elämät sarjassa"
Olen samaa mieltä, mutta
Miksi se henkiinherääminen oli niin tylsä. Salla heräsi "kuolleista" , kaikki olivat iloisia, loppu. Tuostahan olisivat käsikirjoittajat saaneet vaikka mitä aikaan. Esim. Isabella olisi mennyt sairaalaan katsomaan Jarkkoa ja löytänyt Sallan (jota luulee kuolleeksi) tämän luota, pelästynyt henkihieveriin ja juossut kirkuen pakoon. Tai jotain vastaavaa.- Emmaahh
Uolevi H kirjoitti:
Emma näyttelee edesmennyttä Kristo Päivistä. Emmasta, kun ei tiedä mikä hän on miehiään. Miehiään siis kirjaimellisesti ;)
On päässyt nuoruusvuosina sattumat soppaan.Anteeksi vain mutta olen 17-vuotias tyttö.Ja Kristo Päivistä näytteli Tomi Salmela!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673