Lukekaa pääkirjoitus, jossa esitetään selkeä valhe. Mitkä ovatkaan tieteellisen teorian kriteerit, ja missä kohtaa ID toteuttaa ne? Muutenkin koko lehti on myötähäpeää aiheuttavaa evoluutiovastaisuutta täynnä.
http://www.opko.fi/vip/vip-lehdet.html
Kristillinen opiskelijalehti: ID on tieteellinen teoria
5
169
Vastaukset
Tuon tekeleen julkaisija OPKO (http://fi.wikipedia.org/wiki/OPKO) kuuluu samoihin viidesläisiin propagandaryhmiin kuin huuhaapalkittu Suomen evankelisluterilainen kansanlähetyskin (tai sen kustannusyhtiö Uusi Tie).
Huuhaa-suolenmutkan kirjoja kaupitellaankin webbisivulla ja Matti "jonka kristinusko vapautti maagisista käsityksistä" Leisolaa haastatellaan. Mahtavaa scheissea, jolla olisi kyllä jo viihdearvoa, ellei sen tarkoitus olisi törkeästi kusettaa usein opiskeluidensa alussa herkässä iässä olevia nuoria!Kyseessä on ev-lut kirkon piirissä toimiva järjestö, niin se tässä ihmetyttää että eikö niillä tosiaankaan ole itsekritiikkiä... Jos kyseessä olisi helluntaiseurakunnan touhu, niin silloin en ihmettelisi yhtää mitää...
- Vassili Aleksejev
Kyllä on pimiä porukkaa - ei voi muuta sanoa tuon julkaisun tekijöistä ja lukijoista.
- Apo-Calypso
Käyttöliittymä on toiminnallisuudeltaan vastenmielinen. Hihut ovat ilmeisesti palkanneet 13-vuotiaita pikkunörttejä hommiin.
- maa_tiainen
Johanneksen evankeliumin mukaan:
1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
2 Kaikki syntyi Sanan voimalla.
3 Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä
Siinä kohta "Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala." ilmaisee symmetrian (samanlaisuuden, samankaltaisuuden) Sanan ja Jumalan välillä. Siten voisi päätellä, että Sana voisi itse asiassa tarkoittaakin symmetriaa.
Kokeillaan:
1 Alussa oli Symmetria. Symmetria oli Jumalan luona, ja Symmetria oli Jumala. Jo alussa Symmetria oli Jumalan luona.
2 Kaikki syntyi Symmetrian voimalla.
3 Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman symmetriaa
Oikeastaan sopii varsin hyvin nykyisen maailmankuvan kanssa. Itse olisin kyllä sijoittamassa symmetrian loppuun, mutta koska Jumala on sekä alussa, että lopussa, niin asia selittyy sillä, että
itse asiassa loppu (symmetria) oli olemassa, jo silloin kun oli alku.
Jatketaan koetta, korvataan Jumala sanalla Loppu:
1 Alussa oli Symmetria. Symmetria oli Lopussa, ja Symmetria oli Loppu. Jo alussa Symmetria oli Lopussa.
2 Kaikki syntyi Symmetrian voimalla.
3 Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman symmetriaa
Sopii täydellisesti yhteen käsityksen kanssa, että maailmankaikkeuden lopputila on täydellinen symmetria. Lopun symmetria, kosminen attraktori, vetää kaikkea puoleensa, aivan alusta saakka. Tulee mieleen monimaailma-tulkinta.
Nyt vain kaikki tieteellisesti tutkimaan symmetrioita ja symmetrian mukaan rakastamaan lähimmäistä niin kuin itseään.
Kaikenlaista milenkiintoista tieteellistä saa lukea paimentolaisilta heidän kertoessaan puusepän pojasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3992129Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201932Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1251623Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151581Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925