mielipiteeni on,että jos joku ei sitä ota, omapahan on asiansa, ja jää toisille tarvitseville sekin rokote,itseään voi sitten syyttää jos sairastuu....... sitäpaitsi näyttää siltä,että hurja määrä n,s luulotautisia kirjoittelee näille palstoille ihan joutavista asioista,ja ihan huvikseen.
sikaflunssarokoteesta...
3
140
Vastaukset
- ohoh..
Aika onneton viesti Sinulta. Eiköhän anneta jokaisen päättää omista asioistaan itse? Mikäs tarve Sinulla on tyrkkiä toisia?
Joutavia asioita? Mikä sikainfluenssa sitten on!
Media saanut koko kansan hysteeriseksi pelkän influenssan takia, normaaliinkin influenssaan voi kuolla.
Miksi en itseota rokotetta? Kuka oieasti on voinut tutkia rokotteen pitkiä sivuvaikutuksia kun sitä ei edes ole ollut. Koko ajan ilmenee uutta, jotkin lääkkeet heikentävät tehoa, pieni riski saada vaarallinen hermostosairaus. Miksiköhän USA luovutti rokotteensa ilmaiseksi afrikaan, noh testatakseen sivuvaikutuksia.
Rokotteet tulivat myöhässä, jos nyt ottaa tai on saanut sen teho on minimaalinen jos sairastuu alle kahdenviikon päästä.
Kuollaan sitten jos kuollaan se on luonnon tapa vähentää kansaa liika kansoittumiselta.:)Moneenko virusperäiseen sairauteen on 100% rokote, vastaus ei mihinkään! Miksi siis tämän ottaisi, lieventäisi se, EHKÄ oireita mutta ei se elinikäistä turvaa anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499