Olen siis unohtanut edellisestä liuskasta yhteensä varmaan 10 pilleriä , menkat alkoivat jokunen pv ennen kun pillerit olivat loppuneet ja jätin loput syömättä. Pidin tuon normaalin 7pvn tauon ja aloitin uuden liuskan. Nyt ollut alavatsa kipuja välillä todella koviakin aivan menkkakivun tyyppisiä ja huomattavaa väsymystä.. Onko kuinka suuri mahd. olla raskaana? Ja pillereitä olen syönyt noin 1½ vuotta.
Minkämoinen mahdollisuus?
8
300
Vastaukset
- lisäys
Ai ja unohdin lisätä että lisänä ollu myös kuumeinen olo mutta mittari näyttää alilämpöä :S
- huh...
raskauteen! Mietihän vähän, olet jättänyt n. PUOLET ottamatta jne.
- 2345ui
Pelkkä pillereiden unohtaminen ei tee ketään raskaaksi ja kun et muuta kertonut, niin näillä tiedoilla et ole raskaana.
Jos taas olet ollut yhdynnässä, niin olet käytännössä harrastanut seksiä ilman ehkäisyä, mikäli ainoastaan pillerit ovat olleet käytössä. Perheenlisäys on erittäin mahdollinen.- Että juu
Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen
- 2+2
Että juu kirjoitti:
Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen
eli testin tekoon heti kun se vain on mahdollista. Eli kun viimeisestä suojaamattomasta yhd.on kulunut väh. 2 viikkoa.
2+2 kirjoitti:
eli testin tekoon heti kun se vain on mahdollista. Eli kun viimeisestä suojaamattomasta yhd.on kulunut väh. 2 viikkoa.
Pää pointti on oletko ollut kuukautisten jälkeen yhdynnässä vai et. Jos olet voit olla raskaana jos et ole ollut niiden jälkeen, et voi olla.
- niin...
sfinski80 kirjoitti:
Pää pointti on oletko ollut kuukautisten jälkeen yhdynnässä vai et. Jos olet voit olla raskaana jos et ole ollut niiden jälkeen, et voi olla.
onhan hän kertonut olleensa:
" Että juu5.12.2009 06:24
Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen " - kyylä :D
niin... kirjoitti:
onhan hän kertonut olleensa:
" Että juu5.12.2009 06:24
Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen "Hei, ette kai provosoidu tällasesta. Eikai kukaan, joka on ehkäisyn aloittanut oikeasti ole niin tyhmä, että tosissaan kyselee täällä tuollaisia? :D Jos ehkäisyä käyttää säännöllisesti se on luotettava, eihän siinä muuten mitään pointtia oliskaan.
Mutta joo, huvinsa kullakin, voihan sitä tulla tännekin huumorilla pakkaa sekoittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483