Perinteiset kahvit/teet/krapulalievennykset on nyt katettu!
Trolleille on tänää Tutteli äidinmaidon vastiketta ja ruokalappuja...voi tulla mussuttamaan.
Päivän mietelause: Pulun paska on paska, vaikka se olisi kirkon katolla.
Huomenta. Uusivuosi on alkanut!
49
593
Vastaukset
- Kössönöm
Hiukan on hontelo olo. Jäi eilen syömättä, kun kaverit haki toisenlaisiin aktiviteetteihin. Olikin ihan hyvä bändi naapurilähiön pubissa. Soittivat Elvis-musaa.
Mitenkä Tarkastajan ehtoo meni?
Päivän toinen mietelause: Läskipohjasaappaillakin käy rokkenroll...Ilta meni kotona ollessa..ja yöllä sitten kuskin hommissa.
Tuo oli hyvä mietelause... ;-D- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
Ilta meni kotona ollessa..ja yöllä sitten kuskin hommissa.
Tuo oli hyvä mietelause... ;-Dluin eilen jostain ihan hulvattoman hauskan lauseen.
"Kuolemaa pahempaa ne ei voi tarjota ja sen kanssa kyllä pärjää"
En yhtään muista kuka sen kirjoitti ja mihin se liittyi. Kössönöm kirjoitti:
luin eilen jostain ihan hulvattoman hauskan lauseen.
En yhtään muista kuka sen kirjoitti ja mihin se liittyi....ei saa myöskään unohtaa Matti Nykäsen"Elämä on ihmisen parasta aikaa".
Siitä se lähtee.- goddeloos
Tarkastaja.X kirjoitti:
...ei saa myöskään unohtaa Matti Nykäsen"Elämä on ihmisen parasta aikaa".
Siitä se lähtee."Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen
toimintasi typeryyteen."
Mielestäni aika hyvä... :)
Hyvää uutta vuotta vaan! goddeloos kirjoitti:
"Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen
toimintasi typeryyteen."
Mielestäni aika hyvä... :)
Hyvää uutta vuotta vaan!....jos housut repeävät takasaumasta, se tapahtuu varmasti ruuhkabussissa, ei kesämökillä..
- .....
Kössönöm kirjoitti:
En yhtään muista kuka sen kirjoitti ja mihin se liittyi.Lehto sanoi sen vartiossa seisoessaan.
- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
...ei saa myöskään unohtaa Matti Nykäsen"Elämä on ihmisen parasta aikaa".
Siitä se lähtee."Missä me ollaan ja olenko mäkin siellä?"
- Psychobilly82
Kössönöm kirjoitti:
En yhtään muista kuka sen kirjoitti ja mihin se liittyi.Joku joskus sanoi, että tässäkö se oli? Kaikki nämä päivät ja yöt, en tajunnut että siinä oli elämä.
En muista kuka sano, enkä tarkkaa muotoa, mutta tuntuu monilta ihmisiltä unohtuneen. Koko ajan pitää tehdä ja suunnitella jotain, ja olla jotain, tai tulla joksikin, sitten voi "aloittaa elämän", kun on sitä tätä ja tuota. Elämää tämä kuitenkin on ihan nytkin, koko ajan. Yölläkin. Kössönöm kirjoitti:
En yhtään muista kuka sen kirjoitti ja mihin se liittyi.Tuntemattomassa sotilaassa.
krapula ei sitten ole, joten korjaustakaan ei tarvita. Mutta kaffet kyllä kelpaa, tänx. Uudenvuoden ennustus: Jos maaliskuussa on paskahuussin katolla lunta, niin kyllä sitä on maassakin.:-)
No tuo oli myös hyvä mietelause....ja hyvin looginen.
Kahvitus on kahvitusta, vaikka mustana joisi...Tarkastaja.X kirjoitti:
No tuo oli myös hyvä mietelause....ja hyvin looginen.
Kahvitus on kahvitusta, vaikka mustana joisi...vahvana, kiitos. No, on mulla muki Pressaa tossa just sopivasti näppäintason yläpuolella. Ihan niin kuin viimeksi kun näppis meni uusiksi.:-D)))))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
vahvana, kiitos. No, on mulla muki Pressaa tossa just sopivasti näppäintason yläpuolella. Ihan niin kuin viimeksi kun näppis meni uusiksi.:-D)))))))))))))
....Jos on kahvit näytöllä...tai näppäimistöllä siinä sitten pestään vain. ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
....Jos on kahvit näytöllä...tai näppäimistöllä siinä sitten pestään vain. ;-D
ihan juntturaan eikä se siitä enää vironnut, vaan jouduin pyytämään pojalta uuden, kun sillä näitä on kasapäin.
- Tähtis98
onnittelut! Tiettyä lievennystä tähän nyt kaivattaisiin, mutta olkoot!
Päivän mietelause 1: "Tiedän vain yhden asian. Sen nimittäin, etten suinkaan ole viisas, ja juuri siinä olen teitä viisaampi."
Päivän mietelause 2: "Tämän nyt ymmärtäisi viisivuotias lapsikin. Lähettäkää joku hakemaan sellainen."ei kai sinulla vain ole kaamea krrrrrrrrrrrraaaaaaappppppppppuuuuuuuuuuuullllllllaaaaaaaaaa? :-D))))))))))))))
- Tähtis98
Tarkastaja.X kirjoitti:
...tuo mietelause nro 2 pitääkin muistaa...se on hyvä :-D
mietelauseista kiinteän kokonaisuuden, mutta miksi nro 2 on sitten parempi?
Tähtis98 kirjoitti:
mietelauseista kiinteän kokonaisuuden, mutta miksi nro 2 on sitten parempi?
..missä joku sanoo näin...ja joku fiksu tuo sen lapsen paikalle auttamaan. Tilannekomiikkaa, sarkasmia. :-D
- Tähtis98
Teotwawki kirjoitti:
ei kai sinulla vain ole kaamea krrrrrrrrrrrraaaaaaappppppppppuuuuuuuuuuuullllllllaaaaaaaaaa? :-D))))))))))))))
tuon kaamean krrrrrrrrrrrraaaaaaappppppppppuuuuuuuuuuuullllllllaaaaaaaaaan viimeksi vuodenvaihteessa 1999 - 2000. Sen jälkeen päätin, että tietyt lasiin kaadettavat nesteet eivät ole ainakaan minua varten luotuja!
Joten kyse on nyt jostain hivenen lievemmästä, pelkistä pullon suun huikista vaan!
Päivän mietelause 3: "Ei viina miestä hunningolle vie, vaan viinan hinta." Tähtis98 kirjoitti:
tuon kaamean krrrrrrrrrrrraaaaaaappppppppppuuuuuuuuuuuullllllllaaaaaaaaaan viimeksi vuodenvaihteessa 1999 - 2000. Sen jälkeen päätin, että tietyt lasiin kaadettavat nesteet eivät ole ainakaan minua varten luotuja!
Joten kyse on nyt jostain hivenen lievemmästä, pelkistä pullon suun huikista vaan!
Päivän mietelause 3: "Ei viina miestä hunningolle vie, vaan viinan hinta."mietelause. Krapula on köyhien tauti. Olen köyhä, mutta krapulasta ei ole tietoakaan. En juonut eilen kahvia vahvempaa.
- Tähtis98
Tarkastaja.X kirjoitti:
..missä joku sanoo näin...ja joku fiksu tuo sen lapsen paikalle auttamaan. Tilannekomiikkaa, sarkasmia. :-D
tarkemmin ajateltuna lapsen suussahan aina piileekin se kursailemattomin totuus!
Teotwawki kirjoitti:
mietelause. Krapula on köyhien tauti. Olen köyhä, mutta krapulasta ei ole tietoakaan. En juonut eilen kahvia vahvempaa.
...vatsahappolääkkeet maksaa reilusti... ;-D
Kahvia pöytään, jos ei kuppiin (näppäimistöön) osu. ;-DTarkastaja.X kirjoitti:
...vatsahappolääkkeet maksaa reilusti... ;-D
Kahvia pöytään, jos ei kuppiin (näppäimistöön) osu. ;-Dmutta kuppia mä en rinnuiksilla tarvii, kun ei oo niitä miehille tarkoitettuja rintsikoitakaan. Ei tarvii nääs.:-D)))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
mutta kuppia mä en rinnuiksilla tarvii, kun ei oo niitä miehille tarkoitettuja rintsikoitakaan. Ei tarvii nääs.:-D)))))))))))
...iso kahvikuppikoko on DD tai isompi.
Miehet niitä rintaliivejä repivät...ja heittelevät kattokruunuihin...että määäää paheksun moista toimintaa...Tarkastaja.X kirjoitti:
...iso kahvikuppikoko on DD tai isompi.
Miehet niitä rintaliivejä repivät...ja heittelevät kattokruunuihin...että määäää paheksun moista toimintaa...lihaville miehille, että ne tarvii rintsikat. Sitä mä meinasin. Jos miäs repii naiselta rintsikat ja heittää kattokruunuun, niin se vain osoittaa viriliteettiä:-D))))))))))) Oli kuppikoko mikä tahansa......ja taaas täää mmeeeennnniii täääähhhääääänn.....
Teotwawki kirjoitti:
lihaville miehille, että ne tarvii rintsikat. Sitä mä meinasin. Jos miäs repii naiselta rintsikat ja heittää kattokruunuun, niin se vain osoittaa viriliteettiä:-D))))))))))) Oli kuppikoko mikä tahansa......ja taaas täää mmeeeennnniii täääähhhääääänn.....
...miten nyt meni ihan ohi posken.
Ei mies tarvitse koskaan rintaliivejä....sitä varten kasvatetaan kunnon maha...siinä ne rinnat lepäävät miehekkäästi....liivit on naisten kotkotuksia...Tarkastaja.X kirjoitti:
...miten nyt meni ihan ohi posken.
Ei mies tarvitse koskaan rintaliivejä....sitä varten kasvatetaan kunnon maha...siinä ne rinnat lepäävät miehekkäästi....liivit on naisten kotkotuksia...mahaa eikä rintoja sanan siinä merkityksessä, joten.........tänään vedetään taas kympin lenkki, enkä tarkoita makkaraa:-D))))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
mahaa eikä rintoja sanan siinä merkityksessä, joten.........tänään vedetään taas kympin lenkki, enkä tarkoita makkaraa:-D))))))))))))
...niin tietenkin. ;-D
Oletko muuten huomannut, että sinulla on jäänyt levy päälle?
Sama vitsi ei naurata jos sen kertoo kymmeniä kertoja peräkkäin.
Tässä sinulle ruokalappu ja maitoa. Oikein mukavaa päivää sinulle...gramofoni...jolla levy juuttuu paikalleen, leen, leen, leen, leen, leen...- Atte Anonym
on ollut ennenkin täällä meidän riesana.
- cofcofcof
Tarkastaja.X kirjoitti:
Oletko muuten huomannut, että sinulla on jäänyt levy päälle?
Sama vitsi ei naurata jos sen kertoo kymmeniä kertoja peräkkäin.
Tässä sinulle ruokalappu ja maitoa. Oikein mukavaa päivää sinulle...gramofoni...jolla levy juuttuu paikalleen, leen, leen, leen, leen, leen...Ihan pihalta tässä kysäsen..
mites oma levysi, jumittaako se siinä coffee-namiskan kohdalla?
:) cofcofcof kirjoitti:
Ihan pihalta tässä kysäsen..
mites oma levysi, jumittaako se siinä coffee-namiskan kohdalla?
:)..suklaalevy jumittanut ja kahvit ehtineet jäähtymään..yritän välttää.
Olen julkisesti kyllä tunnustanut kahviholismini ja pyydänkin anteeksi sitä näin julkisesti. :-D
-Parempi Raivo-kahvit kupissa, kun suonet puhkee muuten nupista.
loppuvuotta kaikille. Myös puluille :)
Mukavaa uuttavuotta. Puluilla on tänään vatsantoimituspäivä....suositellaan suojalaseja. :-D
Kahvi maistuu ja onnitteluni palstan vuoden 2009 ateistit tittelistäsi.
Hyvää Uuttavuotta kaikille.
Hyvä mietelause. Tässä toinen: Sisko älä murehdi ikääntymistä. Se on muna joka pilaantuu, ei kana. :)- Uspis
Maa ja taivas katoavat, mutta minun sanani eivät katoa todistaa Jumala sana!
- wxzkondyloomalok
Miksi olet niin katkera ja vihainen?
- Uspis
kun en mä muistanukkaan ettei tää oo se hellarifoorumi. Mutta ei se oo mun vika, kun mun äiskä ja iskä musta tällasen teki.
Hyvää uuttavuotta kaikille! Heräsin noin tunti takaperin kolmentoista tunnin yöunien jälkeen:D Oltiin laivalla ja päästiin jopa otsikoihin, mutta hauskaa oli. Tosin nukkumaan ei ehditty kuin ehkä tunnin verran... Nyt kahvia pöytään!
...tavallista vahvempaa. Sitä tarvitaan...että elvyt reissun rasituksista....mitä siellä laivalla oikein tapahtui :-0
Tarkastaja.X kirjoitti:
...tavallista vahvempaa. Sitä tarvitaan...että elvyt reissun rasituksista....mitä siellä laivalla oikein tapahtui :-0
Herättiin joskus yhdeksän aikaan (tunnin unien jälkeen) hälytykseen ja sit tuli kuulutus et laivalla on tulipalo. Äkkiä vaan vaatteet päälle ja kamat kasaan odottelemaan et mitä tapahtuu... Joillekin oli tullu äkkilähtö hytistä, ne palloili paljain jaloin ja puolipukeissa ihmettelemässä ku mentiin takasin tukholmaan.
Onneks ei mitään vakavampaa sattunu, joku tuuletin oli vaan kärähtäny. Mut päästiinpä kaks kertaa tukholmaan samalla reissulla, eli tuli sit matkustettua koko rahan edestä!:DFixOrRepairDaily kirjoitti:
Herättiin joskus yhdeksän aikaan (tunnin unien jälkeen) hälytykseen ja sit tuli kuulutus et laivalla on tulipalo. Äkkiä vaan vaatteet päälle ja kamat kasaan odottelemaan et mitä tapahtuu... Joillekin oli tullu äkkilähtö hytistä, ne palloili paljain jaloin ja puolipukeissa ihmettelemässä ku mentiin takasin tukholmaan.
Onneks ei mitään vakavampaa sattunu, joku tuuletin oli vaan kärähtäny. Mut päästiinpä kaks kertaa tukholmaan samalla reissulla, eli tuli sit matkustettua koko rahan edestä!:D...varmasti ei ollut niitä mukavampia herätyksiä! Hyvä kun selvisitte säikähdyksellä...huh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674222Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D863804- 433296
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482135
- 471828
- 361770
- 301596