Tällaisen eräs Internet- saarnaaja kirjoitti toiselle palstalle:
"
Toivottavasti Herran kohonnut käsi ei paina parannuksentekemätöntä Suomen kansaa yhtä pahasti kuten köyhää Haitia,jonka monenkirjava epäjumalankumartaminen voodoo- kultteineen
http://www.opinto.net/uskonto/timomuola/maa_haiti.html
sekä vuosikymmeniä jatkunut paisunut rikollisuus,huumekauppa ja väkivalta aiheuttivat Herramme vanhurskaan tuomion.
Haitilaiseen epäjumalanpalvelukseen kuuluvasta saatanallisesta voodoo-tanssista esimakua täällä. http://www.youtube.com/watch?v=afOZMwJox3w
Näistä synneistä - kun ne jatkuvat vuosikausia ja toistuvat parannuksentekovaatimukset kaikuvat kuuroille korville - nousee Raamatun Kaikkivaltiaan viha, joka tulena palaa.
Kun väkevän Jumalan vanhurskaat tuomiot ,mm. vedenpaisumus,maailmansodat,New Orleans ja WTC kohtaavat maata, niin jumalattomat oppivat Herran vanhurskautta.
Näin myös profeetta Jesaja julistaa vanhurskaasta Jumalasta:"Sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta" Jes.26:9
Vastaa lainauksen kanssa"
On ne ihan hyviä ja reiluja nuo hihhulit.
Uskovaiset näytti sen mukavuutensa taas!
8
296
Vastaukset
Mutta Tony Halme -keskustelu poistettiin...
- .
Se valopää, joka myy pimeitä aseita on syyllinen tälläisella aseella tehtyihin murhiin. Ja em. vellihousuinen äitunsä paskoma pimeiden aseiden kauppias pitäisi tuomita samalla tavalla, kuin olisi itse painanut liipasinta !!!
- o
noita ateistihihujen juttuja, tylsää
Kyllähän mainittu tuomio vaikuttaa aika vanhurskaalta.
Eikö teistäkin?Kuin suoraan pyhästä raamatusta. Niin jumala maailmaa rakastaa, että tällaisia armonlahjoja antaa.
- varoitukset huomioi
v-ms kirjoitti:
Kuin suoraan pyhästä raamatusta. Niin jumala maailmaa rakastaa, että tällaisia armonlahjoja antaa.
Pelkän ihmisen varoitukset ennustuksineen eivät ole niin tärkeitä, mutta jos Jumala huomauttaa ja varoittaa jostakin, sitä on viisasta myöskin kuunnella. Se tarkoitti varmaankin että mitä ihan lopuksi tapahtuu, sitten kun me tässä eläneet olemma jo kuolleet, ja sielu jää odottamaan Jumalan tuomiota, ja yleensä sen ajan nukkuu. Uskovaiset eivät joudu tuomittaviksi, vaan heidän velkansa on kalliisti maksettu. Jeesus maksoi ne ristillä, ja Hän on Jumalan Poika.
- cxz
sitä tympeintä sorttia!
Hyvää hänessä on tietenkin se, että hän antaa ihan patologisen kuvan hihhuleista ja saattaa toimia hyvänä karkottimena kirkosta.
Oikeastaan: Helevetisti lisää näitä mikkolahtisia! - varoittaa kyllä
Mutta menevätkö ne varoitukset helposti kuuroille korville?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519