Jumalan alkuperä

Cotg

Jos ei tämä avaa viimeistään silmiä niin mikä?!...:
http://www.history.com/shows/ancient-aliens

Tuon jälkeen ei enää tarvitse arvailla mistä olemme kotoisin, miksi olemme täällä ja keitä ammoisien aikojen pyhissä kirjoissakin mainitut "jumalat" ja "luojat" olivat..

Ja ei, evoluutiota eikä elämän alkuperää se ei muuta suuntaan eikä toiseen, näin se vaan on...on ollut ja tulee olemaan...

Ja lopulta "kreationismillekin" sun muille uskontojen tarinoille löytyy luonnollinen selitys...
Sääli kuinka lähellä kretut oikeaa totuutta lopulta ovatkaan...jumalat, luominen, älykäs suunnittelu...jne...

(Ps. sori..Piti laittaa otsikkoon "Jumalten", mutta se olisi karsinut teistä kymmenestä palstan vakkarista uuden aloituksen klikkaajasta puolet pois...:)

UGH!

12

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äethoe

      No mitäs tuosta nyt! Von Dänikenin kirjoja löytyy suomeksi käännettyinä jo 60-luvulta lähtien. Hänen teoriansa ovat aika hyviä, mutta edelleenkin vain teorioita.

      • asianharrastaja

        ..teorioista puhumattakaan. Kaikki konkreettiset todisteet puuttuvat tai todistavat enemmän muuta kuin hänen juttujaan. Enintään viihdekirjoja, ellei sitten peräti hjuijauksia.


    • njep!

      Raamattu sanoo, ettei Jumalalla ole alkua sillä Hän on ollut aina olemassa.
      Joka puhuu jumalasta, jolla on alku, ei puhu Raamatun Jumalasta.
      Eikä Jumala ole paljastanut kenellekään luomisen tapaa, eikä tule sitä paljastamaankaan.
      Jumala paljastaa kullekin VAIN ne asiat, jotka heille ovat tarkoitetutkin. Ei siis läheskään kaikkea.
      Ja evokeille tietysti kaikkein vähiten!

      • KvasiKide

        Jos juoksee sata metriä, niin voi maalissa (lopussa) todeta, että alku oli 15 sekuntia sitten tai vaihtoehtoisesti todeta, että alku on edelleen olemassa siellä sadan metrin päässä. Vastaavasti alussa voi arvella, että loppu tulee olemaan jossain 15 sekunnin päässä tai vaihtoehtoisesti, että loppu on jo olemassa siellä sadan metrin päässä.


      • KvasiKide
        KvasiKide kirjoitti:

        Jos juoksee sata metriä, niin voi maalissa (lopussa) todeta, että alku oli 15 sekuntia sitten tai vaihtoehtoisesti todeta, että alku on edelleen olemassa siellä sadan metrin päässä. Vastaavasti alussa voi arvella, että loppu tulee olemaan jossain 15 sekunnin päässä tai vaihtoehtoisesti, että loppu on jo olemassa siellä sadan metrin päässä.

        Jos juoksee täydet 400 metriä eli koko ratakierroksen, niin huomaa, että alku = loppu.


      • Ainutar
        KvasiKide kirjoitti:

        Jos juoksee sata metriä, niin voi maalissa (lopussa) todeta, että alku oli 15 sekuntia sitten tai vaihtoehtoisesti todeta, että alku on edelleen olemassa siellä sadan metrin päässä. Vastaavasti alussa voi arvella, että loppu tulee olemaan jossain 15 sekunnin päässä tai vaihtoehtoisesti, että loppu on jo olemassa siellä sadan metrin päässä.

        Se ei tarkoita että lakuanalogialla olisi mitään käyttöä maailmankaikkeuden alkua tutkittaessa.


      • trisp
        KvasiKide kirjoitti:

        Jos juoksee täydet 400 metriä eli koko ratakierroksen, niin huomaa, että alku = loppu.

        Jee!
        Raamattu sanookin, että alku ja loppu ovat samassa hetkessä.
        Eikä aikaakaan ole olemassaolevana muuten kuin nykyhetkenä.


    • Selitys siitä että jotkin muisnaiset rakennuskompleksit olisivat avuruusolentojen rakentamia on aivan yhtä älytön kuin se että ne olisivat ennen vedenpaisumusta kukoistaneen teknisesti kehittyneen kulttuurin luomia.

      • jb

        joidenkin hömppien ufouskovaisuutta ihmettelet, onhan tässä meillä evoluutioteoriaankin uskovia, ihan älytöntä.


    • "Apophis"
    • jb

      Kivasti linkkisi hyvä kuva eräästä amerikan pyramidista tuo mieleen Egyptin ja erityisesti Babylonian pyramidit, joten olemassaolollaan ne kertovat meille yhteisestä historiamme alkuaikoje tapahtumasta, nimittäin Baabelin tornin rakentamisesta. Sen tavan rakentaa nämä kansat veivät mukanaan, ja ihan eri kielisiä kirjoitustapojakin vielä ovat käyttäneet lisätodistukseksi siitä että kertomus Baabelin tornista oli tosi. Joten kiitos linkistä.

      Ja muinaisten kansojen jumaluustarustoille antaa aiheensa olosuhteet maam päällä ennen vedenpaisumusta, luehan siitä Raamatustasi.

      • Taivaanrannanetsijä

        Et ole vielä kertonut missä kohdin Etelämantereen jäätiköissä näkyy vedenpaisumuksen jäljet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe