Palataan Paavaliin!

Paavalista löytyy jokaiselle jotakin. Sellaista, joka on totuuden vastaista,
ja se kuvottaa Totuuden Henkeä, koska niillä itse Paavali saatettiin Saatanan
rusikoitavaksi, ja tämäkin kansa Saatanan tekopyhittämäksi.

Mutta löytyy Paavalilta todella paljon sellaistakin, joka kuvottaa näitä tämänkin
palstan tekopyhittämiä ja Jumalan paaduttamia, jotka eivät ole kertaakaan
minulle raamatunlausekoteloistaan löytäneet näitäkään Paavalin ilmoituksia:

1.
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valollaja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani Siksi Herra sanoo

- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

2.
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.

Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen kansan omalla verellään

Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee."

3.
"Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on vain todellisen pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt Jumalan edessä puhumassa meidän puolestamme."

"Ensimmäisellä liitolla oli siis jumalanpalvelusta koskevat säädöksensä ja pyhäkkö maan päällä."

Mutta ei enää Uudella liitolla.

4.
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra,
ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille
elämän, hengen ja kaiken muun."

5.
"Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailmanajan
voimia, mutta luopuneet uskostaan.

Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."

101

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme todistajaa

1. Todellakaan ei kannata ryhtyä epäuskoisen esim. nimim. TeuvoSunin, aisapariksi.
      2. Nekin, jotka lähtivät kaupungin ulkopuolelle, muodostivat kuitenkin leirin eli lauman. Mutta näyttää siltä, että nimim. TeuvoSuni ei ymmärrä, ettei kukaan yksin pysty laumaa muodostamaan. Tuon uskovaisten lauman johtaja on Herra Jeesus, jonka seuraajat puhdistetaan Hänen verellään.
      3. Pyhäkkö on kunkin sydämessä/mielessä/asenteessa. Niinpä on hienoa, että jumalanpalvelus uudessa liitossa on vapaata. Tietyt traditionaaliset palvelustavat eivät siis ole nekään kiellettyjä, vaan niihinkin on vapaus.
      4. Ei asu Jumala ihmiskäsin tehdyissä rakennuksissa ei, mutta ihmiset asuvat, elävät ja vaikuttavat. Mm. kokoontuvat yhteen tutkimaan Jumalan sanaa Jeesuksen nimessä.
      5. Niin, tuo koskee niitä, jotka ovat luopuneet uskosta. Mutta se, joka pitää kalliina kasteveden, Jeesuksen veren ja Hengen todistuksen ja ennen kaikkea - koko Jumalan sanan, pysyy oikealla polulla eikä siis ole luopio.

• "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän ikuisen
        elämän - ja nehän juuri todistavat minusta. Mutta te ette tahdo tulla
        minun luokseni, että saisitte elämän.

En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät: teissä
        ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos
        joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä
        etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

• Kalle M:nen
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän ikuisen
        elämän - ja nehän juuri todistavat minusta. Mutta te ette tahdo tulla
        minun luokseni, että saisitte elämän.

En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät: teissä
        ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos
        joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä
        etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

Jumalan Pojan veri, puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Saamme vanhurskauden armosta, uskon kautta Jeesuksen vereen.

Se malja, jonka siunaamme, on osallisuus Jeesuksen vereen.

Me pyhitymme, kun meidät vihmotaan Jeesuksen verellä.

Ja Henki kirkastaa armon.

Karitsan verellä vaatteensa pesseet ja valkaisseet seurakuntalaiset ovat morsian ja Jeesus on veriylkä.

Jokainen Hengen saanut uskova on Jeesuksen lammaslauman jäsen ja Jeesus on hyvä paimen verensä kautta.

Tätä kaikkea saatana vihaa ja karttaa ja pysyy kaukana erämaassa poissa verimeren ääreltä.

• Kalle M:nen kirjoitti:

Jumalan Pojan veri, puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Saamme vanhurskauden armosta, uskon kautta Jeesuksen vereen.

Se malja, jonka siunaamme, on osallisuus Jeesuksen vereen.

Me pyhitymme, kun meidät vihmotaan Jeesuksen verellä.

Ja Henki kirkastaa armon.

Karitsan verellä vaatteensa pesseet ja valkaisseet seurakuntalaiset ovat morsian ja Jeesus on veriylkä.

Jokainen Hengen saanut uskova on Jeesuksen lammaslauman jäsen ja Jeesus on hyvä paimen verensä kautta.

Tätä kaikkea saatana vihaa ja karttaa ja pysyy kaukana erämaassa poissa verimeren ääreltä.

sinä kirjoitat, koska alkuperäisesta Kristukselle kihlatusta morsiamesta tuli tämän lopun ajan portto, kun se hyväksyi paimenikseen nämä Totuuden Hengestä osattomat antikristukset; paavit, piispat, papit, patriarkat, saarnaajat, evankelistat, julistustyöntekijät, kaatajat jne.

Ja asunnoikseen nämä Saatanan heille rakennuttamat jumalanhuoneensa.

• ak hytönen

itsekin Jeesuksen veren todistuksen: "Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen kansan omalla verellään "

Jeesuksen verihän onkin Raamatun mukaan pyhittävä ja puhdistava vihmontaveri:

1.Pietarin kirje:
      1:2 ja jotka Isän Jumalan edeltätietämisen mukaan ovat Hengen pyhittämisen kautta valitut Jeesuksen Kristuksen kuuliaisuuteen ja hänen verellänsä vihmottaviksi. Lisääntyköön teille armo ja rauha.

• Siitä lähtien olen sen todeksi tiennyt, kun Kristus minulle Hengen ja tehtävän antoi:

Se jäi tänne maanpäälle, lunastusmaksuksi Saatanalle, jonka on pakko päästää vankilastaan ne ihmiset vapauteen, jotka veren sille antanut Jeesus Kristus käskee päästämään:

"Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta."

"Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan kalliilla verellä."

Ne, jotka täällä vielä Saatanan vankeina on, ovat niitä totuudesta luopuneita, Saatanan tekopyhittämiä ja Jumalan paaduttamia, jotka eivät koskaan enää voi päästä Kristuksen Hengestä osalliseksi, siksi he täällä päivästä toiseen ylistävät verta ja laulaa hoilottavat:

"Goölgatan veressä voima on..."

Nämä kaikki kolme, kuuluvat samaan ketjuun: veri, vesi ja Henki. Mutta eivät tule ihmiseen yhdessä paketissa, vaan kukin erikseen, kullekin valitulle Jumalan oman aikataulun mukaan.

Toinen ristin ryöväreistä ei tarvinnut edes kastetta, eli vettä.
        Ja uskonsa vahvistamiseksi käyvät naukkailemassa porttopappien tarjoilemaa vihan viinä, koska luulevat siinä olevan mukana Jeesuksen verta.

• selvyys Pietarista
        TeuvoSuni kirjoitti:

Siitä lähtien olen sen todeksi tiennyt, kun Kristus minulle Hengen ja tehtävän antoi:

Se jäi tänne maanpäälle, lunastusmaksuksi Saatanalle, jonka on pakko päästää vankilastaan ne ihmiset vapauteen, jotka veren sille antanut Jeesus Kristus käskee päästämään:

"Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta."

"Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan kalliilla verellä."

Ne, jotka täällä vielä Saatanan vankeina on, ovat niitä totuudesta luopuneita, Saatanan tekopyhittämiä ja Jumalan paaduttamia, jotka eivät koskaan enää voi päästä Kristuksen Hengestä osalliseksi, siksi he täällä päivästä toiseen ylistävät verta ja laulaa hoilottavat:

Nämä kaikki kolme, kuuluvat samaan ketjuun: veri, vesi ja Henki. Mutta eivät tule ihmiseen yhdessä paketissa, vaan kukin erikseen, kullekin valitulle Jumalan oman aikataulun mukaan.

Ja uskonsa vahvistamiseksi käyvät naukkailemassa porttopappien tarjoilemaa vihan viinä, koska luulevat siinä olevan mukana Jeesuksen verta.

väitit, että Paavalin käsitys Jeesuksen verestä oli vain vanhan liiton uhriopin mukaisten tapojen saatanallisen tuominen uuteen liittoon ja että Pietari, Jaakob ja Johannes eivät tällaisesta sanallakaan mainitse.

Kuitenkin apostoli Pietari puhuu kirjeessään seurakunnalle, että te olette Jeesuksen vihmontaverellä puhdistetut. Jos ja kun Jeesus antoi verensä (sinun mukaasi) saatanalle, ja jota nykyään Jumalan vihan viininä eksyttäjät ihmisille juottavat, saatanako siis Pietarin mukaan puhdisti seurakuntalaiset uskovaiset Jeesuksen verellä?

Siis saatanako vapautti vihmomalla synneistä puhtaaksi?

• Lauha.
        selvyys Pietarista kirjoitti:

väitit, että Paavalin käsitys Jeesuksen verestä oli vain vanhan liiton uhriopin mukaisten tapojen saatanallisen tuominen uuteen liittoon ja että Pietari, Jaakob ja Johannes eivät tällaisesta sanallakaan mainitse.

Kuitenkin apostoli Pietari puhuu kirjeessään seurakunnalle, että te olette Jeesuksen vihmontaverellä puhdistetut. Jos ja kun Jeesus antoi verensä (sinun mukaasi) saatanalle, ja jota nykyään Jumalan vihan viininä eksyttäjät ihmisille juottavat, saatanako siis Pietarin mukaan puhdisti seurakuntalaiset uskovaiset Jeesuksen verellä?

Teuvoa hallitsee Saatana;

>>>Se jäi tänne maanpäälle, lunastusmaksuksi Saatanalle, jonka on pakko päästää vankilastaan ne ihmiset vapauteen, jotka veren sille antanut Jeesus Kristus käskee päästämään:

• Leene.
        Lauha. kirjoitti:

>>>Se jäi tänne maanpäälle, lunastusmaksuksi Saatanalle, jonka on pakko päästää vankilastaan ne ihmiset vapauteen, jotka veren sille antanut Jeesus Kristus käskee päästämään:

• viitosmies
        TeuvoSuni kirjoitti:

Siitä lähtien olen sen todeksi tiennyt, kun Kristus minulle Hengen ja tehtävän antoi:

ovat täysin yksi ja yhteinen "paketti", Jeesus Kristus.

"Nämä kaikki kolme, kuuluvat samaan ketjuun: veri, vesi ja Henki. Mutta eivät tule ihmiseen yhdessä paketissa, vaan kukin erikseen, kullekin valitulle Jumalan oman aikataulun mukaan."

Kyllä Jeesuksen veri ja kastevesi ja Henki ovat yhden saman Jumalan Pojan, Jeesuksen todistus.

"Toinen ristin ryöväreistä ei tarvinnut edes kastetta, eli vettä."

Hän sai Jeesukselta anteeksi ja näki lihaantulleen, Jumalan Sanan haavoitettuna ja vertavuotavana ja varmaan myös uskoi, koska pelastui ja pääsi Herran kanssa samana päivänä paratiisiin.

Jeesuksella on maan päällä Jumalan valta julistaa syntejä anteeksi ja tämän saman vallan hän antoi opetuslapsilleen ylösnousemuksensa jälkeen.

Kristillisen Uuden Liiton kasteen, Jeesus asetti vasta ylösnousemuksensa jälkeen ,joten ryöväriä ei kastettu.

• selvyys Pietarista kirjoitti:

vaan päästi synnin vankilastaan vapauteen ne, jotka Jeesus käski vapauteen päästää.

Siitä ei minun tarvitse tinkiä yhtä ainoaa sanaa, että kaikki Paavalin Jeesuksen tappamiseen liittyvä tekstit, hän on muokannut Vanhan liiton uhrimenojen mukaisiksi: Jumalalle mieluista tuoksua myöten.

Joten täysin aiheellinen on Pietarin varoitus Paavalista, jona hän Rooman vankeudesta kirjoitti hieman ennen kuin hänet siellä tapettiin, vuonna 64. Paavali tapetiin vuonna 67.

Merkillistä Vatikaanin historiassa on, ette he nimesivät ensimmäiseksi paavikseen Pietarin, eikä Paavalia.

Ja vaikka et minua usko, ei Pietari enää viimeisiunä päivinään enää kieltänyt Jeesusta Kristusta, ja muurannut Vatikaanin peruskiven, koska tarkoin tiesi, että Jumalan tuomio alkaa juuri noista ihmiskäsin tehdyistä jumalanhuoneista.

Kun tästä kirjoitin syksyllä vuonna 2005 katolilaisten palstalle, niin kirjoitus poistettiin lähes välittömästi.

Jos sinäkin olisit todeliisudessa tullut Kristuksen verellä puhtaaksi pestyksi, sinulla olisi sama Henki kuin minulla.

• Andrewin veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

vaan päästi synnin vankilastaan vapauteen ne, jotka Jeesus käski vapauteen päästää.

Siitä ei minun tarvitse tinkiä yhtä ainoaa sanaa, että kaikki Paavalin Jeesuksen tappamiseen liittyvä tekstit, hän on muokannut Vanhan liiton uhrimenojen mukaisiksi: Jumalalle mieluista tuoksua myöten.

Joten täysin aiheellinen on Pietarin varoitus Paavalista, jona hän Rooman vankeudesta kirjoitti hieman ennen kuin hänet siellä tapettiin, vuonna 64. Paavali tapetiin vuonna 67.

Merkillistä Vatikaanin historiassa on, ette he nimesivät ensimmäiseksi paavikseen Pietarin, eikä Paavalia.

Ja vaikka et minua usko, ei Pietari enää viimeisiunä päivinään enää kieltänyt Jeesusta Kristusta, ja muurannut Vatikaanin peruskiven, koska tarkoin tiesi, että Jumalan tuomio alkaa juuri noista ihmiskäsin tehdyistä jumalanhuoneista.

Kun tästä kirjoitin syksyllä vuonna 2005 katolilaisten palstalle, niin kirjoitus poistettiin lähes välittömästi.

Jos sinäkin olisit todeliisudessa tullut Kristuksen verellä puhtaaksi pestyksi, sinulla olisi sama Henki kuin minulla.

Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan verellä puhtaaksi pestyksi?

• vihmontaveri
        Andrewin veli kirjoitti:

on, että nimim. TeuvoSuni vetoaa Pietariin, sillä Pietarikin kirjoitti kirjeissään Jeesuksen verenvuodatuksesta "vanhan liiton uhrimenojen esikuvan mukaisesti", mistä Suni nyt moittii Paavalia.

Pietarin mukaan katuva ihminen vihmotaan Jeesuksen verellä puhtaaksi.

• Andrewin veli
        vihmontaveri kirjoitti:

on, että nimim. TeuvoSuni vetoaa Pietariin, sillä Pietarikin kirjoitti kirjeissään Jeesuksen verenvuodatuksesta "vanhan liiton uhrimenojen esikuvan mukaisesti", mistä Suni nyt moittii Paavalia.

Pietarin mukaan katuva ihminen vihmotaan Jeesuksen verellä puhtaaksi.

koska Suni on paaduttanut itsensä ja kiertää asiat, muuttelee niitä, kieltää kirjoituksiansa, kaartelee eikä ole koskaan myöntänyt selviäkään virheitään.

Paha ja paatunut on sydämensä, mustan seinän sydän. Suni puhuu Pyhästä Hengestä, joka poistui maailmasta
        Johanneksen kuoltua ja selittää, että siitä alkoi saatanan lopullinen ja täydellinen valtaanpääsy, koska yksikin Totuuden Hengen saanut. Kristuksen palvelija oli pidättämässä saatanan valtaanpääsyä. Tämän hän selittää toisissa kirjoituksissa tapahtuneen jo Johanneksen eläessä, mikä sekin on ristiriitaista.

Sunin mukaan Jumalan Henki puhdisti hänet Jeesuksen veren tähden, mutta millään muodoin Suni ei voi hyväksyä enää Johanneksen kirjoitusta todeksi, koska siinä sanotaan, että jeesuksen veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä eikä Pietarinkaan kirjoitusta, jossa selvästi sanotaan, että Jeesuksen veren vihmonta pyhittää ihmisen. Tätä ei Suni voi koskaan enää tunnustaa, koska erehtyi kirjoittamaan, että Jeesuksen veri jäi saatanalle, joka on Sunin harhaopin mukaan välimies ihmisen ja Jumalan välillä.

Vaikka Paavali todistaa saaneensa perkeleen enkelin, pistimeksi lihaansa siksi, ettei hän ylpeilisi suunnaatomista näyistään, Suni vääristää pistimen saannin syyksi sen, että Paavali valehteli kirjoittaessaan mm. korinttolaisille, että "kaikki se uskoo " tai roomalaisille, että "sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen."

Meillä on voitto saatanasta ja sunilaisuudesta Jeesuksen verihaavoissa. Amen.

• Andrewin veli kirjoitti:

en ikinä olisi Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut. Sillä ei hän Saatanan vallassa oleville, kaltaisillesi, Saatanan veritekoja mantraavalle tule koskaan Henkeään antamaan.

• Andrewin veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

en ikinä olisi Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut. Sillä ei hän Saatanan vallassa oleville, kaltaisillesi, Saatanan veritekoja mantraavalle tule koskaan Henkeään antamaan.

"jos en olisi tullut"

Sano Teuvo nyt suoraan: Puhdistaako Jeesuksen veri kaikesta synnistä?

Valehteliko Johannes, kun kirjoitti: ".. Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.." 1.Jh 1:7

"jos en olisi tullut"

Valehteliko Johannes, kun kirjoitti: ".. Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.." 1.Jh 1:7

Teuvolle ei häntä opastava henki ole puhunut mitään verestä. Teuvon veretön vaihtiehto on hänen mielikuvitusporttinsa.

"jos en olisi tullut"

sillä hän puhui "meistä", ei edes Jumalan paaduttamasta omasta kansastaan, vaan ainoastaan valituista.

• Andrewin k-veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

sillä hän puhui "meistä", ei edes Jumalan paaduttamasta omasta kansastaan, vaan ainoastaan valituista.

mutta valehteliko hän kun kirjoitti, että se, mikä "meidät puhdistaa kaikesta synnistä" on

"Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri?

Vedätit taas ohi ytimen!

Puhdistaako Johanneksen mukaan valitut kaikesta synnistä Jeesuksen veri?

• hyvin tarkka
        Andrewin veli kirjoitti:

koska Suni on paaduttanut itsensä ja kiertää asiat, muuttelee niitä, kieltää kirjoituksiansa, kaartelee eikä ole koskaan myöntänyt selviäkään virheitään.

Paha ja paatunut on sydämensä, mustan seinän sydän. Suni puhuu Pyhästä Hengestä, joka poistui maailmasta
        Johanneksen kuoltua ja selittää, että siitä alkoi saatanan lopullinen ja täydellinen valtaanpääsy, koska yksikin Totuuden Hengen saanut. Kristuksen palvelija oli pidättämässä saatanan valtaanpääsyä. Tämän hän selittää toisissa kirjoituksissa tapahtuneen jo Johanneksen eläessä, mikä sekin on ristiriitaista.

Sunin mukaan Jumalan Henki puhdisti hänet Jeesuksen veren tähden, mutta millään muodoin Suni ei voi hyväksyä enää Johanneksen kirjoitusta todeksi, koska siinä sanotaan, että jeesuksen veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä eikä Pietarinkaan kirjoitusta, jossa selvästi sanotaan, että Jeesuksen veren vihmonta pyhittää ihmisen. Tätä ei Suni voi koskaan enää tunnustaa, koska erehtyi kirjoittamaan, että Jeesuksen veri jäi saatanalle, joka on Sunin harhaopin mukaan välimies ihmisen ja Jumalan välillä.

Vaikka Paavali todistaa saaneensa perkeleen enkelin, pistimeksi lihaansa siksi, ettei hän ylpeilisi suunnaatomista näyistään, Suni vääristää pistimen saannin syyksi sen, että Paavali valehteli kirjoittaessaan mm. korinttolaisille, että "kaikki se uskoo " tai roomalaisille, että "sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen."

Meillä on voitto saatanasta ja sunilaisuudesta Jeesuksen verihaavoissa. Amen.

huomannut nuo Sunin harhat.

• Andrewin k-veli kirjoitti:

mutta valehteliko hän kun kirjoitti, että se, mikä "meidät puhdistaa kaikesta synnistä" on

"Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri?

Vedätit taas ohi ytimen!

Puhdistaako Johanneksen mukaan valitut kaikesta synnistä Jeesuksen veri?

ei teistä, Saatanan tekopyhittämistä.

Eikä Johanneskaan saanut Henkeä Golgatalla, kun veri vuoti. Vaan vasta helluntaina, kun verestä oli vain muisto.

• Andrewin veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eikä Johanneskaan saanut Henkeä Golgatalla, kun veri vuoti. Vaan vasta helluntaina, kun verestä oli vain muisto.

valitut puhdistaa Johanneksen mukaan?

• Andrewin veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

helluntaina kirjoittanut tätä: Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Ei Johannes Hengessä kirjoittanut, että jeesuksen veren muisto puhdistaa kaikesta synnistä, vaan synnistä puhdistaa Jeesuksen veri.

Johannes puhui valituista, joilla on yhteys keskenänsä ja jotka vaeltavat valkeudessa, mutta ei puhu Jeesuksen veren muistosta, vaan hengen, veden ja veren todistuksesta, jotka todistavat yhtä, samaa asiaa, josta Paavalikin puhuu roomalaisille kristityille: Kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla, mutta saavat vanhurskauden armosta, uskon kautta hänen (Jeesuksen) vereensä.

• asiaa tutkinut
        Lauha. kirjoitti:

1 "Efeson seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, joka pitää niitä seitsemää tähteä oikeassa kädessään, hän, joka käyskelee niiden seitsemän kultaisen lampunjalan keskellä:

2 Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;

(niin, tässä on Paavalin joukko)

3 ja sinulla on kärsivällisyyttä, ja paljon sinä olet saanut kantaa minun nimeni tähden, etkä ole uupunut.

Tässä hän Paavali kiroaa, oikiat apostolit.

8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
        9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

Tässä Paavalin valhe: Ef. 6:2
        "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" -tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus-

Niistä 22 kertaa Raamatussa, jossa Paavali kutsutaan "apostoli", ainoastaan kaksi kertaa hän kutsutaan apostoliksi joku muu kuin itse! Näissä kahdessa tapauksessa oli sama henkilö. Eikä Yahshua, tai alkuperäisen apostolit, vaan Paavalin läheinen matkakumppani ja henkilökohtainen tiedottaja Luke. Molemmat tilit löytyy Luukkaan kirjaa Apostolien teoissa (luku 14:4,14). Tässä Paavali kutsutaan apostoliksi yhdessä Barnabaan. Tällä kertaa tarina, Luke olisi ollut hyvin tottunut Paul kutsua itseään apostoliksi, ja hän olisi epäilemättä ollut samaa mieltä Paavalin arvioinnin itse. Näiden tilastojen yksin, on selvää, että Paavali on selvästi omalla suurin fani ... ja hänen puoli potkia Luke oli hänen numero kaksi tuuletinta. Tämä ei jätä ketään muuta kaikkialla Raamatussa kerrotaan meneillään kirjaa tunnustaa hänen apostolin!

Kirjassa on roomalaiset, Paul viittaa itseensä 103 kertaa, mikä on korko % 18,2 tuhatta! Se on 13x suurempi kuin heprealaiset. Vuonna 1 Kor Paavali viittaa itseensä 175 kertaa, 2Corinthians 103 kertaa uudelleen, ja suhteellisen lyhyt kirja galatalaiset hän viittaa itseensä 69 kertaa, joka on vuosittain 25 % kohti 1000 sanaa! Paavali ei ollut ollenkaan ujo noin kutsua itseään apostoliksi. Itse asiassa, yhdeksän kolmestatoista hänen kirjoistaan, hän esittelee itsensä apostoliksi Yahshua, ja kussakin tapauksessa todetaan jotenkin, että hänen apostolin on taivaiden asetuksella.
        Paavalin-,
        näkemys itseään apostoli ei pysähdy vain väittää olevansa apostoli. Hän teki sen, mitä hän voisi kommunikoida hänen seuraajansa, että hän täydentää niitä kaikkia. Hän oli jopa otsaa vähätellä oikeita apostolileita jotka Jeesus oli kutsunnu ja koulutannu kolme ja puoli vuotta on hänen todistajia! Keskuudessa tämä kerskailija itsensä imarteleva lainausmerkit ovat seuraavat.

Minä tiedän sinun tekosi, sinun työ, ja kärsivällisyydestä, ja että et voi kantaa niitä, jotka ovat pahoja. Ja olet testannut niitä, jotka sanovat, että he apostolit ja ei, ja huomannut niiden valehtelijoita. "Ilm. 02:02

Kyllä. En epäile Yahshua viittasi Paul ja hänen kumppaninsa, ja että hänen vaatimuksensa on apostolinviran sekä hänen oppi, olivat vääriä! Koeta kestää ja pitää kaikki tosiseikat minut hetkeksi. Tässä on neljä ... kanssa ihmelääkettä tulossa pian.

1.Paavalin opin ennakkotieto Jumalan on paitsi perusteeton (koska hän oli väärin Raamattua tukea sitä), on jumalanpilkkaa,
        koska se suoranainen syyttää Jumalaa vääryydestä. (Ks. edellinen luvut)
        2.Olemme kirjaa Paavali väittää olevansa apostoli efesolaisille.

"Paavali, apostoli, Yahshua että Jumalan tahdosta, pyhille, jotka ovat Efesoksessa" Ef. 1:01

3.Meillä ei ole mitään tietoa kenellekään väittää olevansa apostoli kenelle tahansa, ei edes efesolaisille.
        4.Paavali ja hänen oppinsa oli ongelmia tulla hyväksytyiksi Efesoksessa.

Todellakin MinäPaul, sanon teille, että jos tulet ympärileikattu, Kristus ole oleva teille miksikään. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka tulee ympärileikattu, että hän on velvollinen pitämään koko lain. Olette vieraantua Kristus, sinä, joka yrittää perustella lain, olet joutunut epäsuosioon. Gal 5:2-4
        Voi , Paavalin kirjeissä on vaikka kuinka paljon hänen valheitaan, tutkaa itse

• asiaa tutkinut
        Devoit kirjoitti:

Teuvolle ei häntä opastava henki ole puhunut mitään verestä. Teuvon veretön vaihtiehto on hänen mielikuvitusporttinsa.

väärän apostolin kimpuun ? Oletteko te niin sokeita , että ette ymmärrä miten Paavali käy myös Jeesusta vastaan. Ja muka olette Jeesuksen omia ! Miksi teillä on sokiat silmät ? No kyllä pakanoilla on ihme apostoli, suuri suinen kerskuri. Seuratkaa vaan häntä. Annan vain yhden esim:

EFOSOLAISILLE; Luku 6 ,jae 2
        siinä kunnon eksydys, näitä on vaikka kuinka paljon, mutta tämä riittäköön

• asiaa tutkinut
        Lauha. kirjoitti:

Teuvoa saatana, paremminkin sinua se voi hallita. Teuvo puhuu totta.

Nyt meidän on tarkasteltava hieman lisää Paavalin virheitä oppi ... erityisesti niitä, jotka osoittavat, että yksi ei odoteta elää Jumalan lakia. Olemme nähneet, että Paavalin oppi koskee suvereniteetin Jumalan predestinaatio on väärä, ja hänen käyttö Raamatussa todistaa hänen oppinsa on lattea parhaimmillaan ... ellei suorastaan loukkaava. Paul on kertonut valheita, ja hän on epäilemättä hyvin väärä apostoli että Yahshua kiitti efesolaisille hänen hylkäämistä

• altavastaaja
        asiaa tutkinut kirjoitti:

1 "Efeson seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, joka pitää niitä seitsemää tähteä oikeassa kädessään, hän, joka käyskelee niiden seitsemän kultaisen lampunjalan keskellä:

2 Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;

3 ja sinulla on kärsivällisyyttä, ja paljon sinä olet saanut kantaa minun nimeni tähden, etkä ole uupunut.

8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
        9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

Niistä 22 kertaa Raamatussa, jossa Paavali kutsutaan "apostoli", ainoastaan kaksi kertaa hän kutsutaan apostoliksi joku muu kuin itse! Näissä kahdessa tapauksessa oli sama henkilö. Eikä Yahshua, tai alkuperäisen apostolit, vaan Paavalin läheinen matkakumppani ja henkilökohtainen tiedottaja Luke. Molemmat tilit löytyy Luukkaan kirjaa Apostolien teoissa (luku 14:4,14). Tässä Paavali kutsutaan apostoliksi yhdessä Barnabaan. Tällä kertaa tarina, Luke olisi ollut hyvin tottunut Paul kutsua itseään apostoliksi, ja hän olisi epäilemättä ollut samaa mieltä Paavalin arvioinnin itse. Näiden tilastojen yksin, on selvää, että Paavali on selvästi omalla suurin fani ... ja hänen puoli potkia Luke oli hänen numero kaksi tuuletinta. Tämä ei jätä ketään muuta kaikkialla Raamatussa kerrotaan meneillään kirjaa tunnustaa hänen apostolin!

Kirjassa on roomalaiset, Paul viittaa itseensä 103 kertaa, mikä on korko % 18,2 tuhatta! Se on 13x suurempi kuin heprealaiset. Vuonna 1 Kor Paavali viittaa itseensä 175 kertaa, 2Corinthians 103 kertaa uudelleen, ja suhteellisen lyhyt kirja galatalaiset hän viittaa itseensä 69 kertaa, joka on vuosittain 25 % kohti 1000 sanaa! Paavali ei ollut ollenkaan ujo noin kutsua itseään apostoliksi. Itse asiassa, yhdeksän kolmestatoista hänen kirjoistaan, hän esittelee itsensä apostoliksi Yahshua, ja kussakin tapauksessa todetaan jotenkin, että hänen apostolin on taivaiden asetuksella.
        Paavalin-,
        näkemys itseään apostoli ei pysähdy vain väittää olevansa apostoli. Hän teki sen, mitä hän voisi kommunikoida hänen seuraajansa, että hän täydentää niitä kaikkia. Hän oli jopa otsaa vähätellä oikeita apostolileita jotka Jeesus oli kutsunnu ja koulutannu kolme ja puoli vuotta on hänen todistajia! Keskuudessa tämä kerskailija itsensä imarteleva lainausmerkit ovat seuraavat.

Minä tiedän sinun tekosi, sinun työ, ja kärsivällisyydestä, ja että et voi kantaa niitä, jotka ovat pahoja. Ja olet testannut niitä, jotka sanovat, että he apostolit ja ei, ja huomannut niiden valehtelijoita. "Ilm. 02:02

Kyllä. En epäile Yahshua viittasi Paul ja hänen kumppaninsa, ja että hänen vaatimuksensa on apostolinviran sekä hänen oppi, olivat vääriä! Koeta kestää ja pitää kaikki tosiseikat minut hetkeksi. Tässä on neljä ... kanssa ihmelääkettä tulossa pian.

1.Paavalin opin ennakkotieto Jumalan on paitsi perusteeton (koska hän oli väärin Raamattua tukea sitä), on jumalanpilkkaa,

"Paavali, apostoli, Yahshua että Jumalan tahdosta, pyhille, jotka ovat Efesoksessa" Ef. 1:01

3.Meillä ei ole mitään tietoa kenellekään väittää olevansa apostoli kenelle tahansa, ei edes efesolaisille.

Todellakin MinäPaul, sanon teille, että jos tulet ympärileikattu, Kristus ole oleva teille miksikään. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka tulee ympärileikattu, että hän on velvollinen pitämään koko lain. Olette vieraantua Kristus, sinä, joka yrittää perustella lain, olet joutunut epäsuosioon. Gal 5:2-4

valheita, Et ymmärrä lainkaan, mikä on lain tehtävä ja miksi lakia opetetaan vielä uuden liiton aikana.

Et ymmärrä miten ihminen tulee vanhurskaaksi ilman lakia.

Paavalin kirjeissä lain ja armon suhde on niin kirkkaasti, ettei yksikään, jolla on jä'ännöskään Pyhää Henkeä, ryhdy pilkkomaan Jumalan Sanaa kuten nyt olet ryhtynyt.

laita tälle kirjoitukselle vastaukseksi edes yksi, hyvin Raamatulla perusteltu väittämäsi, jolla todistat Paavalin valehdelleen ja pystyn Jumalan Sanalla kumoamaan valheväitöksesi vääräksi alta aikayksikön. Joten anna tulla ja muista, että Jumalan Henki ei torku vaan tarkkailee jokaista kirjoitusmerkkiäsi.

Huudan taivaaseen: herra jeesus, taistelu on sinun ja kiitos nimellesi, että olet jo nyt voittaja, etkä anna Totuuden Hengessä vaeltavan palvelijasi joutua alakynteen, vaikka onkin "altavastaaja".

• unto-veli45

Nyt meidän on tarkasteltava hieman lisää Paavalin virheitä oppi ... erityisesti niitä, jotka osoittavat, että yksi ei odoteta elää Jumalan lakia. Olemme nähneet, että Paavalin oppi koskee suvereniteetin Jumalan predestinaatio on väärä, ja hänen käyttö Raamatussa todistaa hänen oppinsa on lattea parhaimmillaan ... ellei suorastaan loukkaava. Paul on kertonut valheita, ja hän on epäilemättä hyvin väärä apostoli että Yahshua kiitti efesolaisille hänen hylkäämistä

opetella suomen kieli kunnolla, ennenkuin alat väittää yhtään mitään. Et osaa kirjoittaa maallisia, kuiunka osaisit kirjoittaa taivaallisia.

• altavastaaja

väärän apostolin kimpuun ? Oletteko te niin sokeita , että ette ymmärrä miten Paavali käy myös Jeesusta vastaan. Ja muka olette Jeesuksen omia ! Miksi teillä on sokiat silmät ? No kyllä pakanoilla on ihme apostoli, suuri suinen kerskuri. Seuratkaa vaan häntä. Annan vain yhden esim:

EFOSOLAISILLE; Luku 6 ,jae 2
        siinä kunnon eksydys, näitä on vaikka kuinka paljon, mutta tämä riittäköön

suomea. Eihän Ef, 6:n asia oole pelkästään jakeessa 2, vaan jatkuu seuraavaan jakeeseen ja sama asia on muuallakin.

Jo 2. Moos. 20:12 kohdassa on samasta asiasta näin:

"Kunninoita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra sinun Jumalasi, sinulle antaa."

Siinä on selvästi lupaus, ja Paavalin kautta ef. 6:2.ssa Pyhä Henki katsoi hyväksi Paavalin kautta ilmoittaa, että

se on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus - että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä.

Siinä ei ole mitään valetta, vaan selvä Pyhän hengen ilmoitus. Miksi nimimerkki "asiaa tutkinut" ryhdyt romuttamaan Jumalan selvää Sanaa?

• altavastaaja

"Paul on kertonut valheita, ja hän on epäilemättä hyvin väärä apostoli että Yahshua kiitti efesolaisille hänen hylkäämistä "

jeesus ei missään kerro Paavalin valehdelleen, eikä esittänyt efesolaisille Paavalin hylkäämistä.

Olet saatanan työtoveriksi alkamalla keräävä päällesi Jumalan vihaa. Käänny pois herjoistasi, ennenkuin Jumala
        rankaisee vihassaan.

• altavastaaja

Paavalin-,

tässä kohdassa: " Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;"

Ei kyseisellä lauseella Jeesus tarkoita Paavalin olleen valehtelija, vaan kyseisellä lauseella tarkoitettiin siinä
        "isoisia apostoleja, joita esiintyi jo paavalin aikana Korintossakin ja joita Paavali vastusti. Heitä oli Efesossakin.

2.Korinttolaiskirje:
        11:5 Mutta minä en katso itseäni missään suhteessa noita isoisia apostoleja huonommaksi.
        12:11 Olen joutunut mielettömyyksiin; te olette minut siihen pakottaneet. Minunhan olisi pitänyt saada suositusta teiltä, sillä en ole missään ollut noita isoisia apostoleja huonompi, vaikka en olekaan mitään.

Korinttolaisilta ei puuttunut armolahjoissa, mutta rakkaus puuttui ja tilalle tuli keefaslaisuus, apolloslaisuus, riitoja ja eriseuraisuutta. Paisuneet apostolit opettivat väärin ja niin Kristus unohtui. Paavali nuhteli korinttolaisia asiasta ja toimi vääriä apostoleita vastaan.

Et osaa lukea suomen kieltä, et osaa kirjoittaa sitä, et tunne kristiilisen seurakunnan historiaa eikä sinulla ole Jumalan Totuuden henkeä. joten miksi yleensä pyrit Sanan opettajaksi ja julistajaksi ?

• asiaa tutkinut
        unto-veli45 kirjoitti:

opetella suomen kieli kunnolla, ennenkuin alat väittää yhtään mitään. Et osaa kirjoittaa maallisia, kuiunka osaisit kirjoittaa taivaallisia.

miksi mínä opetella suomi ? En ole suomalainen. En käy suomi, Suomi pieni kärpäs paska maailman kartalla. Pieni metsämaa, paljon vaikutteita siellä on venäjän. Kova kansa juomaan viinaa. olen kuulla, että hedän kansan puku on tuuli puku, ja puukko vyölä. suomalainen kuulemma syö kovasti jauho lenkii

• asiaa tutkinut
        altavastaaja kirjoitti:

"Paul on kertonut valheita, ja hän on epäilemättä hyvin väärä apostoli että Yahshua kiitti efesolaisille hänen hylkäämistä "

jeesus ei missään kerro Paavalin valehdelleen, eikä esittänyt efesolaisille Paavalin hylkäämistä.

Olet saatanan työtoveriksi alkamalla keräävä päällesi Jumalan vihaa. Käänny pois herjoistasi, ennenkuin Jumala
        rankaisee vihassaan.

miksi sinä puhut valetta ?""jeesus ei missään kerro Paavalin valehdelleen, eikä esittänyt efesolaisille Paavalin hylkäämistä. "" Pidä sinä oppi Paavalin jos haluut, Paul aikansa huuli veikko

tässä yksi vale

Ef. 6:2

TässäJeesus sanoo toista:
        36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"

37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.

38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.

Paavali sanoo: älkää saastutako Pyhän Hengen tempeliä !!! Mitä Paavali tässä tarkoittaa ?Omiaan juttelee

Matt. 15:11
        Ei ihmistä saastuta se, mikä menee suusta sisään. Se ihmisen saastuttaa, mikä tulee suusta ulos."

Paul ja efesolaisille

Katso nyt mitä sanottiin kirkon tiedämme Paul oli mukana tuumaa .. Ephesus. Niistä asioista, Yahshua kiitosta Ephesian kirkon tehdä oikein, on tämä lainaus:

"Minä tiedän sinun tekosi, sinun työ, ja kärsivällisyydestä, ja että et voi kantaa niitä, jotka ovat pahoja. Ja olet testannut niitä, jotka sanovat, että he apostolit ja ei, ja huomannut niiden valehtelijoita. "Ilm. 02:02

"Ja hän meni synagoogaan ja puhuivat rohkeasti kolme kuukautta, perustelut ja taivutella koskevat asiat Jumalan valtakuntaa. Mutta kun jotkut paatuivat eivätkä uskoneet, vaan puhuivat pahaa tavalla ennen joukko ..." Säädökset 19:8,9

Muista, että tämä kirjataan ylös Luke näkökulmasta ja hän uskoi Paavalin oppi oli "Way". Huomaa, että ne, jotka hylkäsivät Paul ovat miehiä synagogan eikä ateisteja tai pakanoita. Jos nämä miehet olivat seisomaan edessä synagogassa ja sanoi, "Paavali oppi on virheellinen. Hän on väärä apostoli, ja valehtelija", Luke olisi epäilemättä nähnyt tätä "puhuva paha Way

• asiaa tutkinut
        altavastaaja kirjoitti:

suomea. Eihän Ef, 6:n asia oole pelkästään jakeessa 2, vaan jatkuu seuraavaan jakeeseen ja sama asia on muuallakin.

Jo 2. Moos. 20:12 kohdassa on samasta asiasta näin:

"Kunninoita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra sinun Jumalasi, sinulle antaa."

Siinä on selvästi lupaus, ja Paavalin kautta ef. 6:2.ssa Pyhä Henki katsoi hyväksi Paavalin kautta ilmoittaa, että

se on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus - että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä.

Siinä ei ole mitään valetta, vaan selvä Pyhän hengen ilmoitus. Miksi nimimerkki "asiaa tutkinut" ryhdyt romuttamaan Jumalan selvää Sanaa?

tiedän enemmän kuin sinä. Paavalia ei olisi pidännyt päästää ollenkaa raamatun lehtille, puhumaan sontaa. Katsos 300jkr oli Konstantin kutsuma kirkollis kokous ,missä sovittiin mitä tulee raamattuun ja mitä ei. Katolliset siittä on vastuussa.

• altavastaaja

miksi sinä puhut valetta ?""jeesus ei missään kerro Paavalin valehdelleen, eikä esittänyt efesolaisille Paavalin hylkäämistä. "" Pidä sinä oppi Paavalin jos haluut, Paul aikansa huuli veikko

tässä yksi vale

37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.

Paavali sanoo: älkää saastutako Pyhän Hengen tempeliä !!! Mitä Paavali tässä tarkoittaa ?Omiaan juttelee

Ei ihmistä saastuta se, mikä menee suusta sisään. Se ihmisen saastuttaa, mikä tulee suusta ulos."

Paul ja efesolaisille

Katso nyt mitä sanottiin kirkon tiedämme Paul oli mukana tuumaa .. Ephesus. Niistä asioista, Yahshua kiitosta Ephesian kirkon tehdä oikein, on tämä lainaus:

"Minä tiedän sinun tekosi, sinun työ, ja kärsivällisyydestä, ja että et voi kantaa niitä, jotka ovat pahoja. Ja olet testannut niitä, jotka sanovat, että he apostolit ja ei, ja huomannut niiden valehtelijoita. "Ilm. 02:02

"Ja hän meni synagoogaan ja puhuivat rohkeasti kolme kuukautta, perustelut ja taivutella koskevat asiat Jumalan valtakuntaa. Mutta kun jotkut paatuivat eivätkä uskoneet, vaan puhuivat pahaa tavalla ennen joukko ..." Säädökset 19:8,9

Muista, että tämä kirjataan ylös Luke näkökulmasta ja hän uskoi Paavalin oppi oli "Way". Huomaa, että ne, jotka hylkäsivät Paul ovat miehiä synagogan eikä ateisteja tai pakanoita. Jos nämä miehet olivat seisomaan edessä synagogassa ja sanoi, "Paavali oppi on virheellinen. Hän on väärä apostoli, ja valehtelija", Luke olisi epäilemättä nähnyt tätä "puhuva paha Way

hengellisiä, koska Pyhä Henki ei ohjaa sinua, eikä asu sinussa.

Kunnioita isääsi ja äitiäsi on jo VT:n käsky ja nimenomaan se, johon liittyi ensimmäisenä Jumalan lupaama siunaus saada asua luvatussa maassa.

Et ymmärrä. Vaikene, äläkä pilkkaa Jumalaa.

• Andrewin veli

tässä yksi vale

Paul ja efesolaisille

P. Turusen hyvään haastatteluun: Paavalin vai Jumalan puhetta:

http://www.tv7.fi/vod/player.html;jsessionid=E62E351414F6449A0DD13EB8029CCE88?file=cafe_raamattu-174-w.MP4&dir=cafe_raamattu

• altavastaaja

tiedän enemmän kuin sinä. Paavalia ei olisi pidännyt päästää ollenkaa raamatun lehtille, puhumaan sontaa. Katsos 300jkr oli Konstantin kutsuma kirkollis kokous ,missä sovittiin mitä tulee raamattuun ja mitä ei. Katolliset siittä on vastuussa.

on sontaa, saatanan valheen sontaa.

Mene maillesi ja vaikene itse. Jeesuksen nimessä.

• VP Miettinen

Raamatun Sana: Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
      - Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani Siksi Herra sanoo

On oppisi mukaan ristiriidassa, koska opetat, ettei Jumalan henki mennyt Golgatan työn jälkeen sisälle yhteenkään käsillätehtyyn temppeliin yms. ja kuitenkin Jumalan temppeli, uskovaiset, menivät temppeliin ja jopa puhumaan.

• siihen hetkeen saakka, kunnes ylipappi Ananias vihdoin tajusi, millä Hengellä Paavali oli hänen Saatanalle jätettyä temppeliä saastuttamassa, ja niin hänet pidätettiin ja lähetettiin Roomaan tapettavaksi:

"Hän yritti saastuttaa temppelinkin, mutta siitä teosta me otimme hänet kiinni."

• kirjoittajien mielet
        TeuvoSuni kirjoitti:

siihen hetkeen saakka, kunnes ylipappi Ananias vihdoin tajusi, millä Hengellä Paavali oli hänen Saatanalle jätettyä temppeliä saastuttamassa, ja niin hänet pidätettiin ja lähetettiin Roomaan tapettavaksi:

"Hän yritti saastuttaa temppelinkin, mutta siitä teosta me otimme hänet kiinni."

Ratkaisu on yksinkertainen. Ylläpito asettaa häirikön lopullisesti kirjoituskieltoon.

• Leena.
        kirjoittajien mielet kirjoitti:

Ratkaisu on yksinkertainen. Ylläpito asettaa häirikön lopullisesti kirjoituskieltoon.

Kokkola radiossa puhuttiin nettihäiriköinnistä,
        eli nettipersoonista jotka uskaltavat kiroilla ja panetellä lähimmäisiään.

Tuomioita rapisee.

• viitosmies
        TeuvoSuni kirjoitti:

siihen hetkeen saakka, kunnes ylipappi Ananias vihdoin tajusi, millä Hengellä Paavali oli hänen Saatanalle jätettyä temppeliä saastuttamassa, ja niin hänet pidätettiin ja lähetettiin Roomaan tapettavaksi:

väität ettei Golgatan jälkeen Pyhä Henki olisi ollut sisällä missään käsintehdyssä Jumalan palveluspaikassa. Paavalihan eli uskovaisena Golgatan jälkeen.

• Leena. kirjoitti:

Kokkola radiossa puhuttiin nettihäiriköinnistä,
        eli nettipersoonista jotka uskaltavat kiroilla ja panetellä lähimmäisiään.

Tuomioita rapisee.

Siellähän Saatanan KRP (Kokkolan helluntailaisten raamattupiiri) suorittaa esitutkintaa himankalaisen naisen toimeksiannosta.

• viitosmies kirjoitti:

väität ettei Golgatan jälkeen Pyhä Henki olisi ollut sisällä missään käsintehdyssä Jumalan palveluspaikassa. Paavalihan eli uskovaisena Golgatan jälkeen.

Tuhat kertaako tämä on tänne tuota.

Siihen hetkeen saakka Paavalikin pääsi temppeliin julistamaan, kunnes hidasälyinen ylipappi Ananias vihdoin tajusi, millä hengellä Paavali oli hänen Saatanalle jätettyä temppeliä saastuttamassa:

Ja tänäkin päivänä Totuuden Henki saastuttaisi joka ainoan porttoseurakunnan temppelin, jos pääsisi sinne totuutta julistamaan, ja kertomaan noiden huoneiden saatanallisen alkuperän ja tarkoituksen.

• Usko Toivonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Siihen hetkeen saakka Paavalikin pääsi temppeliin julistamaan, kunnes hidasälyinen ylipappi Ananias vihdoin tajusi, millä hengellä Paavali oli hänen Saatanalle jätettyä temppeliä saastuttamassa:

Ja tänäkin päivänä Totuuden Henki saastuttaisi joka ainoan porttoseurakunnan temppelin, jos pääsisi sinne totuutta julistamaan, ja kertomaan noiden huoneiden saatanallisen alkuperän ja tarkoituksen.

Näinhän Herran enkeli välitti viestiä valituille. ( Apt. 5. )

18. ja kävivät käsiksi apostoleihin ja panivat heidät yleiseen vankihuoneeseen.
        19. Mutta yöllä avasi Herran enkeli vankilan ovet ja vei heidät ulos ja sanoi:
        20. "Menkää ja astukaa esiin ja puhukaa pyhäkössä kansalle kaikki tämän elämän sanat".
        21. Sen kuultuansa he menivät päivän koittaessa pyhäkköön ja opettivat

Jeesus ei kehoita paimenia pakenemaan, ne jotka välittävät lampaista eivät pakene.

11. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
        12. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
        13. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.

Pitääkö oikean paimenen jäädä puolustamaan lampaita ( seurakuntalaisia ) sudelta ( vihollinen ) vaiko
        pötkiä pakoon ja antaa suden hajoittaa lauma ?

• Usko Toivonen kirjoitti:

Näinhän Herran enkeli välitti viestiä valituille. ( Apt. 5. )

18. ja kävivät käsiksi apostoleihin ja panivat heidät yleiseen vankihuoneeseen.
        19. Mutta yöllä avasi Herran enkeli vankilan ovet ja vei heidät ulos ja sanoi:
        20. "Menkää ja astukaa esiin ja puhukaa pyhäkössä kansalle kaikki tämän elämän sanat".
        21. Sen kuultuansa he menivät päivän koittaessa pyhäkköön ja opettivat

Jeesus ei kehoita paimenia pakenemaan, ne jotka välittävät lampaista eivät pakene.

11. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
        12. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
        13. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.

Pitääkö oikean paimenen jäädä puolustamaan lampaita ( seurakuntalaisia ) sudelta ( vihollinen ) vaiko
        pötkiä pakoon ja antaa suden hajoittaa lauma ?

Tällä tavalla Saatan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama Usko Toivonen 2000 vuoden takaiseen tilanteeseen vedoten pitää omalta osaltaa huolen siitä, että kaikki padutetut ovat yhdessä koolla paikassa, mistä Jumalan tuomio ihmiskunnan kohtaa:

Itse ei ole mennyt sisälle Jumalan valtakuntaan, Saatanan porttoseurakuntaan kyllä, ja siksi tekee kAIKKENSA, ETTEIVÄT MUUTKAAN TAIVAASEEN PÄÄSISI.

• Usko Toivonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tällä tavalla Saatan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama Usko Toivonen 2000 vuoden takaiseen tilanteeseen vedoten pitää omalta osaltaa huolen siitä, että kaikki padutetut ovat yhdessä koolla paikassa, mistä Jumalan tuomio ihmiskunnan kohtaa:

Itse ei ole mennyt sisälle Jumalan valtakuntaan, Saatanan porttoseurakuntaan kyllä, ja siksi tekee kAIKKENSA, ETTEIVÄT MUUTKAAN TAIVAASEEN PÄÄSISI.

Älä pelkää Teuvo.

Jeesuksen omat ovat turvassa.

" Älä pelkää, usko ainoastaan "

Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

... sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
        6 niin että me turvallisin mielin sanomme: "Herra on minun auttajani, en minä pelkää; mitä voi ihminen minulle tehdä?"

Herramme Jeesus kukisti vihollisen vallan ja Jeesuksen omat voivat olla turvallisella mielellä heihin ei vihollisella ole mitään valtaa.

Ei Jeesus tullut maailmaa paaduttamaan vaan pelastamaan.

Muista tämä Teuvo.

Älä pelkää Teuvo.

Jeesuksen omat ovat turvassa.

" Älä pelkää, usko ainoastaan "

Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

... sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
        6 niin että me turvallisin mielin sanomme: "Herra on minun auttajani, en minä pelkää; mitä voi ihminen minulle tehdä?"

Herramme Jeesus kukisti vihollisen vallan ja Jeesuksen omat voivat olla turvallisella mielellä heihin ei vihollisella ole mitään valtaa.

Muista tämä Teuvo.

sinunkaan raamatunlausekoteloosi antanut tässä aloituksessaolevia totuuksia.

Hyvin on Saatana sinulta jumalanpelon poistanut, ja tuonut tilalle itsensä pelkäämisen, jonka hoitoon se sinullekin nuokin kirjoittamsi raamatunjakeet antoi.

Sinua ei kukaan tällä palstalla vainoa, eikä vaadi sinua oikeuteen tai peräti mielisairaalaan. Toisin on Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen kohdalla.

Suoraan sanoen minua kuvottaa sinun saatanallinen tekopyhyteesi, kun tumput suora; uskot vaan. Vaikka Jeesus on käskenyt paljon muuta.

• Usko Toivonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

sinunkaan raamatunlausekoteloosi antanut tässä aloituksessaolevia totuuksia.

Hyvin on Saatana sinulta jumalanpelon poistanut, ja tuonut tilalle itsensä pelkäämisen, jonka hoitoon se sinullekin nuokin kirjoittamsi raamatunjakeet antoi.

Sinua ei kukaan tällä palstalla vainoa, eikä vaadi sinua oikeuteen tai peräti mielisairaalaan. Toisin on Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen kohdalla.

Suoraan sanoen minua kuvottaa sinun saatanallinen tekopyhyteesi, kun tumput suora; uskot vaan. Vaikka Jeesus on käskenyt paljon muuta.

Ei Jeesuksen kanssa tarvitse pelätä.

Jumalan Sanan lupaukset ovat totisinta totta.

Vihollinen yritti käydä kimppuuni mm. unen kautta viekoittelevan naisen hahmossa, mutta koska olin
        rukouksissani pyytänyt Herralta suojelusta ja varjelusta, kuului unessa kristallinkirkas suuren auktoriteetin
        omaava ääni ja ääni sanoi vain yhden sanan - EI !

Ja vihollinen joutui poistumaan unesta.

Edelleenkin totean:

Ja valituilleen Hän kehoittaa tänä päivänäkin vielä : menkää ja puhukaa kansalle kaikki tämän elämän sanat,
        pelastuksen evankeliumi Herrasta Jeesuksesta.

• tpp:ksi
        Usko Toivonen kirjoitti:

Vihollinen yritti käydä kimppuuni mm. unen kautta viekoittelevan naisen hahmossa, mutta koska olin
        rukouksissani pyytänyt Herralta suojelusta ja varjelusta, kuului unessa kristallinkirkas suuren auktoriteetin

Edelleenkin totean:

Ja valituilleen Hän kehoittaa tänä päivänäkin vielä : menkää ja puhukaa kansalle kaikki tämän elämän sanat,

näin: "menkää ja puhukaa kansalle kaikki tämän elämän sanat,
        pelastuksen evankeliumi Herrasta Jeesuksesta."

todistukseksi, parannukseksi ja pelastukseksi

• T V Markkanen
        TeuvoSuni kirjoitti:

tapahtui Golgatan jälkeen. Sinä valehtelet kirjassasi. Et pysy omien kirjoitustesi takana.

Edelleenkin totean:

et pysty täyttämään edes tätä yhtä ainoaa Jeesuksen käsky:

"Opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa."

Siinä on Saatanan sinulle antamat kaikki Jeesuksen käskyt, kun tumput suorana vain uskot ja mantraat ilman Jeesuksen Hengen valtuutusta Saatanan tahdon mukaista evankeliumia.

• Usko Toivonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

et pysty täyttämään edes tätä yhtä ainoaa Jeesuksen käsky:

"Opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa."

Siinä on Saatanan sinulle antamat kaikki Jeesuksen käskyt, kun tumput suorana vain uskot ja mantraat ilman Jeesuksen Hengen valtuutusta Saatanan tahdon mukaista evankeliumia.

"Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi". ( apt. 10. )

Näin Jumala sanoi Pietarille ja on totisinta totta tänäänkin.

19. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
        20. ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
        21. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut
        22. Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,
        23. jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut. ( Kol. 1. )

Jumala antaa puhdistamilleen ( uskoontulleille ) hyvät teot, jotka Hän on etukäteen valmistanut.

8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
        9. ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
        10. Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
        Ef. 2.

"Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi". ( apt. 10. )

Näin Jumala sanoi Pietarille ja on totisinta totta tänäänkin.

19. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
        20. ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
        21. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut
        22. Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,
        23. jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut. ( Kol. 1. )

Jumala antaa puhdistamilleen ( uskoontulleille ) hyvät teot, jotka Hän on etukäteen valmistanut.

8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
        9. ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
        10. Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
        Ef. 2.

mutta ei Usko Toivoselle.

• Usko Toivonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

mutta ei Usko Toivoselle.

Jospa Hän tahtookin tänään puhua myös sinulle Teuvo ja sanoa:

"Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi".

Jospa Hän tahtookin tänään puhua myös sinulle Teuvo ja sanoa:

jo 22 vuotta, 3 kuukautta ja 21 päivää sitten. Sinäkin kuulut siihen suureen joukkoon, josta sanotaan:

"Moni luulee omaa tietään oikeaksi, vaikka se on kuolemantie."

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Ja kaikkein arvokkainta Jumalan paaduttamille ovat nuo Saatanan heille rakennuttamat jumalanhuoneet.

• Usko Toivonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

jo 22 vuotta, 3 kuukautta ja 21 päivää sitten. Sinäkin kuulut siihen suureen joukkoon, josta sanotaan:

"Moni luulee omaa tietään oikeaksi, vaikka se on kuolemantie."

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Ja kaikkein arvokkainta Jumalan paaduttamille ovat nuo Saatanan heille rakennuttamat jumalanhuoneet.

Olihan Pietarikin jo puhdistettu, mutta ei hänellä ollut ymmärrystä ja uskoa siitä, että myös pakanat
        voisivat olla Jumalalle otollisia.

Tämä sama ongelma näyttää olevan sinullakin uskovien ihmisten suhteen. Jos he eivät ole sinun asettamasi
        " totuuden " täysin hyväksyviä, niin sinä sanot heitä epäpyhiksi.

Olihan Pietarikin jo puhdistettu, mutta ei hänellä ollut ymmärrystä ja uskoa siitä, että myös pakanat
        voisivat olla Jumalalle otollisia.

Tämä sama ongelma näyttää olevan sinullakin uskovien ihmisten suhteen. Jos he eivät ole sinun asettamasi
        " totuuden " täysin hyväksyviä, niin sinä sanot heitä epäpyhiksi.

vielä sellaisia on, joita Jumala ei ole paaduttanut, olen varma, etteivät he tänne tullessaan, ala heti rienta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta.

Siihen syyllistyvät vain kaltaisesi totuudesta luopuneet, Saatanan tekopyhittämät, josta johtuen Jumala on heidät paaduttanut.

• seurassasiko?
        TeuvoSuni kirjoitti:

vielä sellaisia on, joita Jumala ei ole paaduttanut, olen varma, etteivät he tänne tullessaan, ala heti rienta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta.

Siihen syyllistyvät vain kaltaisesi totuudesta luopuneet, Saatanan tekopyhittämät, josta johtuen Jumala on heidät paaduttanut.

"---etteivät he tänne tullessaan, ala heti rienta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta."

Ensinnäkin tässä on se epäsuhta, että sinä diktaattorin tavoin sanelet, mikä on rienausta. Kritiikin sanot milloin Pyhän Hengen rienaukseksi, joka ei kohdistu sinuun. Sitten se välillä yhtäkkiä kohdistuukin ja kartuttaa tilipussiasi taivaassa.

Kyllä kanssasi on moni koettanut keskustellakin ja tulla toimeen, mutta sinä kun et itse näe itsessäsi mitään puutetta, et voi myöskään nähdä niitä syitä, minkä vuoksi kukaan ei seurassasi jaksa. Selität ns. välirikot nekin aina muiden syyksi, itsessäsi et näe vikaa.

• Usko Toivonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mahdoton yhtälö on tuo väitteesi.

17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. ( Joh. 3. )

Ei Jeesus tullut paaduttamaan ihmisiä vaan pelastamaan.

13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Älä väärennä pelastuksen evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta.

• seurassasiko? kirjoitti:

"---etteivät he tänne tullessaan, ala heti rienta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta."

Ensinnäkin tässä on se epäsuhta, että sinä diktaattorin tavoin sanelet, mikä on rienausta. Kritiikin sanot milloin Pyhän Hengen rienaukseksi, joka ei kohdistu sinuun. Sitten se välillä yhtäkkiä kohdistuukin ja kartuttaa tilipussiasi taivaassa.

Kyllä kanssasi on moni koettanut keskustellakin ja tulla toimeen, mutta sinä kun et itse näe itsessäsi mitään puutetta, et voi myöskään nähdä niitä syitä, minkä vuoksi kukaan ei seurassasi jaksa. Selität ns. välirikot nekin aina muiden syyksi, itsessäsi et näe vikaa.

Se on tämän Jumalan paaduttaman kansan keskellä Kristukselta saatu Henki ja tehtävä. Täsmälleen sama, kuin se oli lähettäjällänikin oman kansansa keskellä:

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä
        se on vihannut minua.

Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi, teitä,
        omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen
        teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.

Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa
        suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos
        minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.

Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden,
        siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi
        syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella
        syntiään."

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet
        osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan,
        niin kuin en minäkään kuulu."

Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja
        tämän kansan keskelle lähettänyt, ei täällä olisi yhtään
        syyllistä eikä syntistä.

Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella
        syntisyyttään muulla kuin hyökätä synnin paljastajaa
        vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus."

Ja kaikkein kauhistuttavinta on, että jotkut ovat Kristuksen Henkeä pilkaten aloittaneet viimeisen tuomion toteuttamisen jo täällä maan päällä. Turvanaan ainoastaan Paavali: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Mahdoton yhtälö on tuo väitteesi.

17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. ( Joh. 3. )

Ei Jeesus tullut paaduttamaan ihmisiä vaan pelastamaan.

13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Älä väärennä pelastuksen evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta.

ole sinulle paljastanut:

"Ne, jotka herra kutsuu, ne pelastuvat."

Jos et jo Jumalan paaduttama olisi, sinä uskoisit kaiken sen, mitä Jeesus käski noudattaa:

"Ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa."

• uhrien ystävä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Se on tämän Jumalan paaduttaman kansan keskellä Kristukselta saatu Henki ja tehtävä. Täsmälleen sama, kuin se oli lähettäjällänikin oman kansansa keskellä:

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä
        se on vihannut minua.

Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi, teitä,
        omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen
        teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.

Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa
        suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos
        minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.

Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden,
        siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi
        syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella
        syntiään."

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet
        osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan,
        niin kuin en minäkään kuulu."

Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja
        tämän kansan keskelle lähettänyt, ei täällä olisi yhtään
        syyllistä eikä syntistä.

Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella
        syntisyyttään muulla kuin hyökätä synnin paljastajaa
        vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus."

Ja kaikkein kauhistuttavinta on, että jotkut ovat Kristuksen Henkeä pilkaten aloittaneet viimeisen tuomion toteuttamisen jo täällä maan päällä. Turvanaan ainoastaan Paavali: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

minusta kyllä tuntuu, että sinä nimim. TeuvoSuni olet tuonut viimeisen tuomion tähän päivään ja tähän hetkeen - olethan jo julistanut väärämielisiksi Jumalan paaduttamiksi ihmisiä, joita et kuunaan ole tavannut ja joiden kohtalosta et todellisuudessa voi tietää yhtään mitään. Kyllä viimeinen tuomio oikeasti tullaan käymään taivaassa Isä Jumalan johdolla.

Ja tuo on aika hurjaa korskeutta sinulta, että ainut "vikasi" on Jeesuksen Hengen omistaminen - niin kuin sinussa ei mitään inhimillisiä puutteita olisi, vaikka silminnäkijöitäkin puutteillesi on.

Erehtymiseen ja anteeksi-sanan käyttämiseen tarjosit palstalla peräti yhden esimerkin - lähimmäisen tönäisy kaupan kassalla.

Voi hurjaa, miten vajavainen sinä oletkaan!

• uhrien ystävä
        TeuvoSuni kirjoitti:

ole sinulle paljastanut:

Jos et jo Jumalan paaduttama olisi, sinä uskoisit kaiken sen, mitä Jeesus käski noudattaa:

"Ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa."

Jumalan kutsu: syntiseksi tulo ja armon sanojen kuulo, on kyllä tapahtunut tosiasia monelle, minullekin, vaikka sinä nimim. TeuvoSuni et olisi syntynytkään.

Niin että ei ollut tuntematon raamatunpaikka minulle.

• Usko Toivonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

ole sinulle paljastanut:

Ainoa Herra kutsuu tähän tapaan ..

Mark. 10:49
        Silloin Jeesus seisahtui ja sanoi: "Kutsukaa hänet tänne". Ja he kutsuivat sokean, sanoen hänelle: "Ole turvallisella mielellä, nouse; hän kutsuu sinua".

Tuosta kohdasta käy myös ilmi kuka on ainoa oikea Herra joka kutsuu sokeita pelastuksen evankeliuminsa kautta tänäänkin.

Hän on Herra, joka ei ole tullut paaduttamaan vaan pelastamaan.

Ja pelastuksen evankeliumissa on voima .. ( Apt. 11. )

20. Heidän joukossaan oli kuitenkin muutamia kyprolaisia ja kyreneläisiä miehiä, jotka, tultuaan Antiokiaan, puhuivat kreikkalaisillekin ja julistivat evankeliumia Herrasta Jeesuksesta.
        21. Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen.
        22. Ja sanoma heistä tuli Jerusalemin seurakunnan korviin, ja he lähettivät Barnabaan Antiokiaan.
        23. Ja kun hän saapui sinne ja näki Jumalan armon, niin hän iloitsi ja kehoitti kaikkia vakaalla sydämellä pysymään Herrassa.
        24. Sillä hän oli hyvä mies ja täynnä Pyhää Henkeä ja uskoa. Ja Herralle lisääntyi paljon kansaa.

Pelastuksen evankeliumia julistavien kanssa on Herran käsi ja Jumala puhdistaa syntiset.

13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,

'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.

• uhrien ystävä kirjoitti:

minusta kyllä tuntuu, että sinä nimim. TeuvoSuni olet tuonut viimeisen tuomion tähän päivään ja tähän hetkeen - olethan jo julistanut väärämielisiksi Jumalan paaduttamiksi ihmisiä, joita et kuunaan ole tavannut ja joiden kohtalosta et todellisuudessa voi tietää yhtään mitään. Kyllä viimeinen tuomio oikeasti tullaan käymään taivaassa Isä Jumalan johdolla.

Ja tuo on aika hurjaa korskeutta sinulta, että ainut "vikasi" on Jeesuksen Hengen omistaminen - niin kuin sinussa ei mitään inhimillisiä puutteita olisi, vaikka silminnäkijöitäkin puutteillesi on.

Erehtymiseen ja anteeksi-sanan käyttämiseen tarjosit palstalla peräti yhden esimerkin - lähimmäisen tönäisy kaupan kassalla.

Voi hurjaa, miten vajavainen sinä oletkaan!

on tekstin kirjoittajan henki tunnistettavissa. Niin sinunkin, joka tekopyhänä uhrien ystävänä pidät huolen, ettei yksikään uhri Saatanan vankeudesta tulisi ikinä vapauteen pääsemään.

• uhrien ystävä kirjoitti:

Jumalan kutsu: syntiseksi tulo ja armon sanojen kuulo, on kyllä tapahtunut tosiasia monelle, minullekin, vaikka sinä nimim. TeuvoSuni et olisi syntynytkään.

Niin että ei ollut tuntematon raamatunpaikka minulle.

armosanoilla on tämäkin kansa Saatanan tekopyhittämäksi ja Jumalan paaduttamaksi saatettu.

Ainoa Herra kutsuu tähän tapaan ..

Mark. 10:49
        Silloin Jeesus seisahtui ja sanoi: "Kutsukaa hänet tänne". Ja he kutsuivat sokean, sanoen hänelle: "Ole turvallisella mielellä, nouse; hän kutsuu sinua".

Tuosta kohdasta käy myös ilmi kuka on ainoa oikea Herra joka kutsuu sokeita pelastuksen evankeliuminsa kautta tänäänkin.

Hän on Herra, joka ei ole tullut paaduttamaan vaan pelastamaan.

Ja pelastuksen evankeliumissa on voima .. ( Apt. 11. )

20. Heidän joukossaan oli kuitenkin muutamia kyprolaisia ja kyreneläisiä miehiä, jotka, tultuaan Antiokiaan, puhuivat kreikkalaisillekin ja julistivat evankeliumia Herrasta Jeesuksesta.
        21. Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen.
        22. Ja sanoma heistä tuli Jerusalemin seurakunnan korviin, ja he lähettivät Barnabaan Antiokiaan.
        23. Ja kun hän saapui sinne ja näki Jumalan armon, niin hän iloitsi ja kehoitti kaikkia vakaalla sydämellä pysymään Herrassa.
        24. Sillä hän oli hyvä mies ja täynnä Pyhää Henkeä ja uskoa. Ja Herralle lisääntyi paljon kansaa.

Pelastuksen evankeliumia julistavien kanssa on Herran käsi ja Jumala puhdistaa syntiset.

13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,

'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.

jolla Saatana pitää sinua omanaan.

Paadutuksen tuntomerkkeinä seisovat tämänkin kansan keskellä Saatanan omilleen rakennuttamansa jumalanhuoneet.

Joiden ainoana tarkoituksena on Kristuksen Hengen herjaamiset.

• asiaa tutkinut
        TeuvoSuni kirjoitti:

ainakin yksi joka ymmärtää asiat sinäTeuvo Sunin. Herra siunatkoon sinua, niin kuin Hän tekeekin.
        Ole siunattu

• Andrewin veli

ainakin yksi joka ymmärtää asiat sinäTeuvo Sunin. Herra siunatkoon sinua, niin kuin Hän tekeekin.
        Ole siunattu

valheeksi julistajat olkoot kirotut Herran Jeesuksen nimessä, ei suinkaan siunatut.

Miksi annoit saatanan käydä valheen isänä siunaamaan Paavalia valehtelijaksi solvaavaa väärää opettajaa,

Kiellätkö sinäkin Johanneksenkin kirjoituksen: "... Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä" ?

• asiaa tutkinut kirjoitti:

Ole siunattu

todella harvinaista, että totuudelle vielä löytyy puolustajia. Onko sinulla valmiusta tulla puolustajaksi, kun minua aletaan täältä käräjäoikeuteen toimittaa?

Vaikka onhan minulla tosin jo yksi Puolustaja:

"Kun teitä viedään luovutettavaksi viranomaisille, älkää etukäteen olko huolissanne siitä mitä puhuisitte. Puhukaa ne sanat, jotka teille tuona hetkenä annetaan. Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki."

Huomaa: Jeesus ei sanonut: Jos teitä viedään, vaan: "Kun teitä viedään..."

valheeksi julistajat olkoot kirotut Herran Jeesuksen nimessä, ei suinkaan siunatut.

Miksi annoit saatanan käydä valheen isänä siunaamaan Paavalia valehtelijaksi solvaavaa väärää opettajaa,

Kiellätkö sinäkin Johanneksenkin kirjoituksen: "... Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä" ?

et saa mitätöityä Paavalin omaa ilmoitusta valehtelemisestaan.

Kyllä sinä tuota verimantraa hoet, mutta et vain pääse ahtaan oven taakse kokemaan, miten se puhdistus käytännössä tapahtuu.

• hyvin tarkka
        TeuvoSuni kirjoitti:

todella harvinaista, että totuudelle vielä löytyy puolustajia. Onko sinulla valmiusta tulla puolustajaksi, kun minua aletaan täältä käräjäoikeuteen toimittaa?

"Kun teitä viedään luovutettavaksi viranomaisille, älkää etukäteen olko huolissanne siitä mitä puhuisitte. Puhukaa ne sanat, jotka teille tuona hetkenä annetaan. Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki."

käräjäoikeutta? Kuulostaa vähän siltä.
        Entä edellisen kirjoittajan siunaukset? Kelpasiko ne vastaanottaa.

• Andrewin veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

et saa mitätöityä Paavalin omaa ilmoitusta valehtelemisestaan.

Kyllä sinä tuota verimantraa hoet, mutta et vain pääse ahtaan oven taakse kokemaan, miten se puhdistus käytännössä tapahtuu.

Paavali ei valehdellut opissaan. Kukaan toinen Raamatussa ei kirjoita niin selkeästi ja kirkkaasti lain tehtävästä herättää synnit himot, saada synti suureksi, saada aikaan synnintunto sekä pelastumisesta armosta, uskon kautta, Jeesuksen vereen, vanhurskaaksi tulemisesta.

Olet itse valinnut tekojen kautta pelastumisen, kirouksen alaisuuden, mikä on Jumalan Sanan selvän ilmoituksen vastainen pelastutie ja niin sinulla ei ole kuin kaksi mahdollisuutta: 1) Pyytää Jumalalta anteeksi Paavalin ym. pyhien ihmisten ja asioiden pilkkaamista ja saada ne anteeksi niin, että lihaantulleen Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan pyhä veri puhdistaa sinut villanvalkeaksi "ahtaan portin yösi" jälkeisistä synneistä, jotka ovat karttuneet tilillesi joka päivä jo vuosien ajan tai 2) Pysyä nykyisessä opissasi, tekojen kautta pelastumisopissasi, synnittömyysopissasi, mikä puolestaan johtaa siihen, että sinun on hyökättävä Paavalia vastaan, niinkuin olet jo tehnytkin ja siinä työssä käyt Jumalan ilmoitusta vastaan, kuten jo olet tehnytkin halventamalla Jeesuksen välimiesasemaa ihmisen ja Jumalan välillä, rienaamalla ehtoollista ja Jeesuksen verta ja väittämällä monia muitakin Raamatun Sanaa vastaan olevia väitöksiäsi. Kolmatta tietä ei ole!

Yksikään Pyhässä Hengessä elävä ja kirjoittava Jeesuksen oma, ei alkaisi koskaan väittämään selviä Raamatun totuuksia valheiksi. kuten olet jo usean vuoden ajan tehnyt.

• ahmed A R
        TeuvoSuni kirjoitti:

se ihmiskäsivarteen turvautuminen Raamatussa ja mitenkäs se erityisesti olikaan väärämielisen aisapariksi ryhtyminen.

Miten sinua voisi puolustaa henkilö, joka ei osaa edes lukea eikä kirjoittaa. Tekee vielä vahingossa syylästä syyllisen ja näppylästä velikullan p-reisullaan.

Paavali ei valehdellut opissaan. Kukaan toinen Raamatussa ei kirjoita niin selkeästi ja kirkkaasti lain tehtävästä herättää synnit himot, saada synti suureksi, saada aikaan synnintunto sekä pelastumisesta armosta, uskon kautta, Jeesuksen vereen, vanhurskaaksi tulemisesta.

Olet itse valinnut tekojen kautta pelastumisen, kirouksen alaisuuden, mikä on Jumalan Sanan selvän ilmoituksen vastainen pelastutie ja niin sinulla ei ole kuin kaksi mahdollisuutta: 1) Pyytää Jumalalta anteeksi Paavalin ym. pyhien ihmisten ja asioiden pilkkaamista ja saada ne anteeksi niin, että lihaantulleen Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan pyhä veri puhdistaa sinut villanvalkeaksi "ahtaan portin yösi" jälkeisistä synneistä, jotka ovat karttuneet tilillesi joka päivä jo vuosien ajan tai 2) Pysyä nykyisessä opissasi, tekojen kautta pelastumisopissasi, synnittömyysopissasi, mikä puolestaan johtaa siihen, että sinun on hyökättävä Paavalia vastaan, niinkuin olet jo tehnytkin ja siinä työssä käyt Jumalan ilmoitusta vastaan, kuten jo olet tehnytkin halventamalla Jeesuksen välimiesasemaa ihmisen ja Jumalan välillä, rienaamalla ehtoollista ja Jeesuksen verta ja väittämällä monia muitakin Raamatun Sanaa vastaan olevia väitöksiäsi. Kolmatta tietä ei ole!

Yksikään Pyhässä Hengessä elävä ja kirjoittava Jeesuksen oma, ei alkaisi koskaan väittämään selviä Raamatun totuuksia valheiksi. kuten olet jo usean vuoden ajan tehnyt.

tekopyhä henki ei ole Kristukselta saatu Pyhä Henki.

Etkö todellakaan lydä Paavalin kirjoituksista hänen omaa ilmoitustaan valehtelemisesta?

Jos ihminen pelastuisi Paavalin opeilla, olisivat kaikki Jeesuksen käskyt pelkkää valhetta, niin kuin ne näyttävät olevan sinullekin, joka Saatanan armosta kuvittelet olevasi taivaaseen matkalla.

Saatanalla ei omaan valtakuntaansa mitään ehtoja ole. Jumala on asettanut monta ehtoa hänen Henkensä saamiseksi, alkaen tästä Jeesuksen ilmoituksesta:

"Minä sanon teille: ellette noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."

Valheen armomeressä on ihana kellua:

Se on kuin talvinen Perämeri, jossa uudestikastetut ja muut epäuskoiset syntiin pakattuina ja tumput suorina kelluvat, niin kuin kelluvat elämysmatkalaiset jäänmurtaja Sammon ympärillä jäisessä meressä kelluntapuvuissaan.

Kun näkevät Jeesuksen hengen kulkevan jäälauttojen keskellä, he innoissaan huutavat: "Kiitos Jeesus verestäsi!" Mutta eivät uskalla edes sen vertaa kelluntapuvun rintamusta aukaista, että Jeesus pääsi heitä tervehtimään, koska tuonkin teon on tämän maailman jumala ilmoittanut heille ihmisteoksi, joka ei ketään pelasta.

Todellisen armon saavat kokea vain valitut, jotka Isä ahtaan portin kautta johdattaa Poikansa puhdistettaviksi ja hänen Pyhän Henkensä omistajaksi.

Ahdas portti on kuin taivaan inssiajo, eli ajokoe. Sillä ei ihminen, joka ajokortista haaveilee sitä saa, vaikka tuntisi liikennesäännöt ja auton hallinnan teoriassa kuin omat sormensa, jos hän ei tuota ajokoetta läpäise.

Lue Jeesuksen Pyhä Hengen saamisen ehdot Johanneksen luvuista 14 - 17, joista et löydä ainuttakaan sanaa: armo, vaan:

"Jos joku rakastaa minua, hän NOUDATTAA minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

• hyvin tarkka kirjoitti:

käräjäoikeutta? Kuulostaa vähän siltä.
        Entä edellisen kirjoittajan siunaukset? Kelpasiko ne vastaanottaa.

olisin jo aikoja sitten, Semper.Fideliksen tavoin, poistunut palstalta. Kyllä totuudessa annetut siunaukset kelpaavat, mutta valheen siunaukset kuvottavat.

• ahmed A R kirjoitti:

se ihmiskäsivarteen turvautuminen Raamatussa ja mitenkäs se erityisesti olikaan väärämielisen aisapariksi ryhtyminen.

Miten sinua voisi puolustaa henkilö, joka ei osaa edes lukea eikä kirjoittaa. Tekee vielä vahingossa syylästä syyllisen ja näppylästä velikullan p-reisullaan.

"Pitäkää se, mikä on hyvää."

• Ahmed A R
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Pitäkää se, mikä on hyvää."

on kirjoitettu: Koetelkaa kaikki

ja Johannes muistuttaa: Yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi ei ole Jumalasta vaan antikristuksen henki

• Andrewin veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

Etkö todellakaan lydä Paavalin kirjoituksista hänen omaa ilmoitustaan valehtelemisesta?

Jos ihminen pelastuisi Paavalin opeilla, olisivat kaikki Jeesuksen käskyt pelkkää valhetta, niin kuin ne näyttävät olevan sinullekin, joka Saatanan armosta kuvittelet olevasi taivaaseen matkalla.

Saatanalla ei omaan valtakuntaansa mitään ehtoja ole. Jumala on asettanut monta ehtoa hänen Henkensä saamiseksi, alkaen tästä Jeesuksen ilmoituksesta:

"Minä sanon teille: ellette noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."

Se on kuin talvinen Perämeri, jossa uudestikastetut ja muut epäuskoiset syntiin pakattuina ja tumput suorina kelluvat, niin kuin kelluvat elämysmatkalaiset jäänmurtaja Sammon ympärillä jäisessä meressä kelluntapuvuissaan.

Kun näkevät Jeesuksen hengen kulkevan jäälauttojen keskellä, he innoissaan huutavat: "Kiitos Jeesus verestäsi!" Mutta eivät uskalla edes sen vertaa kelluntapuvun rintamusta aukaista, että Jeesus pääsi heitä tervehtimään, koska tuonkin teon on tämän maailman jumala ilmoittanut heille ihmisteoksi, joka ei ketään pelasta.

Todellisen armon saavat kokea vain valitut, jotka Isä ahtaan portin kautta johdattaa Poikansa puhdistettaviksi ja hänen Pyhän Henkensä omistajaksi.

Ahdas portti on kuin taivaan inssiajo, eli ajokoe. Sillä ei ihminen, joka ajokortista haaveilee sitä saa, vaikka tuntisi liikennesäännöt ja auton hallinnan teoriassa kuin omat sormensa, jos hän ei tuota ajokoetta läpäise.

Lue Jeesuksen Pyhä Hengen saamisen ehdot Johanneksen luvuista 14 - 17, joista et löydä ainuttakaan sanaa: armo, vaan:

"Jos joku rakastaa minua, hän NOUDATTAA minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

mieltä: Pyhä Henki ei ole tekopyhyyden henki, eikä se tule Kristukselta.

Mutta tiedän varmaksi Jumalan Sanan ja ilmoituksen mukaiseksi, ettei lain kautta voi kukaan tulla vanhurskaaksi, koska ei ole ketään synnitöntä, kukaan Jeesusta lukuunottamatta ei ole koskaan voinut, eikä voi täyttää lakia niin täydellisesti, että jumala lukisi sen hänelle vanhurskaudeksi-

Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Tähän asti se uusi ystäväsikin uskaltaa roomalaiskirjettä lainata, mutta sitten peikkolauma valtaa hänet ja alkaa trollaus ja itseasiassa itsevalittu Jeesuksen veren poiskarsiminen. Sellaista ei tekisi kukaan Hengen saanut.

jeesus ei asettanut ehtoja Hengen saamiselle, ei lakia, koska lain teoista ei Jumalan sanan mukaan saada Pyhää Henkeä, kuten Pietarikin jo helluntaina Hengessä julisti: tehkää parannus ja ottakaa kaste syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Paavalikin oli sokeana ja avuttomana, ei todellakaan tekojen kautta Henkeä saamassa ja sai Ananiaan käsien kautta Hengen ja Jeesuksen veressä, kasteveden kanssa, pestiin puhtaaksi synnistä. Sen teki Pyhä Henki, uskon kautta Jeesuksen vereen, mistä Paavali hengessä todisti

mieltä: Pyhä Henki ei ole tekopyhyyden henki, eikä se tule Kristukselta.

Mutta tiedän varmaksi Jumalan Sanan ja ilmoituksen mukaiseksi, ettei lain kautta voi kukaan tulla vanhurskaaksi, koska ei ole ketään synnitöntä, kukaan Jeesusta lukuunottamatta ei ole koskaan voinut, eikä voi täyttää lakia niin täydellisesti, että jumala lukisi sen hänelle vanhurskaudeksi-

Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Tähän asti se uusi ystäväsikin uskaltaa roomalaiskirjettä lainata, mutta sitten peikkolauma valtaa hänet ja alkaa trollaus ja itseasiassa itsevalittu Jeesuksen veren poiskarsiminen. Sellaista ei tekisi kukaan Hengen saanut.

jeesus ei asettanut ehtoja Hengen saamiselle, ei lakia, koska lain teoista ei Jumalan sanan mukaan saada Pyhää Henkeä, kuten Pietarikin jo helluntaina Hengessä julisti: tehkää parannus ja ottakaa kaste syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Paavalikin oli sokeana ja avuttomana, ei todellakaan tekojen kautta Henkeä saamassa ja sai Ananiaan käsien kautta Hengen ja Jeesuksen veressä, kasteveden kanssa, pestiin puhtaaksi synnistä. Sen teki Pyhä Henki, uskon kautta Jeesuksen vereen, mistä Paavali hengessä todisti

kun ei tämäkään Jeesuksen ilmoitus enää sinulle mitään merkitse:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet,
        aikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman
        kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te,
        jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi
        niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti,
        eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Ja todella kustannustehokkaan tavan tästä Saatana joukkojensa kokoamiseksi kadotuksen
        kuumuuten sai, kun vielä silloinkin, kun se joukkoineen tuhotaan, on sillä väkeä "Kuin
        hiekkaa meren rannalla", jotka tällaisen valheen perässä uskovat olevansa taivaaseen matkalla:

"Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne
        iankaikiseen elämään. Menkää Herran rauhaan."

Eivätkä tämänkään kansa petetyt ihmisparat todella tiedä - ja jotka tietävät, eivät usko -
        minkä herran rauhaan he tuosta rtituaalista matkalle lähtevät.

Tämänkin rituaalin jäljet johtavat Paavaliin, joka ei itse edes ollut aterialla Jeesuksen kanssa,
        mutta joka kuitenkin käyttäytyi niin kuin olisi siellä ollut:

"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä,
        jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
        joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein
        kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa,
        siihen asti kun hän tulee."

Jeesus ei näitä kahta viimeistä lausetta Matteuksen, Markuksen, Luukkaan, eikä Johanneksen
        kertomusten mukaan lausunut, vaan ne on Paavali omasta lihastaan oman kunniansa kohottamiseksi
        Jeesuksen sanoihin liittänyt. Joten tässäkin on yksi syy siihen, miksi Jumala lähetti Saatanan
        häntä rusikoimaan.

Siksi ei tästä ateriasta kirjeissään enää kerro Johannes eikä Pietari, eivätkä myöskään Jeesuksen
        veljet Jaakob ja Juudas.

Siinä on se syy, miksi tuosta opetuslasten kanssa vieteystä ateriasta tuli Saatanalle todella
        kustannustehokas rituaali omien joukkojensa koossa pitämisessä. Pieni viinitilkka ja pahvin
        makuinen öylätti, ja tie taivaaseen on avoin.

Jeesus ei tuosta pelastustietä ohi ahtaan portin tehnyt, mutta Saatanalta se onnistui. Tämä on yksi
        niistä Saatanan petollisita tunnusteoista ja ihmeistä, kun koko tekopyhitetty kristikunta uskoo
        todella saavansa syödäkseen Jeesuksen ruumista ja juodakseen hänen vertaan. Ja tämäkin
        Paavalin valehtelun takia.

Saatanan takia, et pysty ottamaan edes yhtä askelta Jeesuksen Kristuksen totuuden suuntaan, koska Saatana on tehnyt sen sinulle ihmisteoksi.

Jeesuksen verta et maailmasta löydä edes yhtä pisaraa, mutta Henki annetaan edelleen samoilla ehdoilla kuin helluntainakin:

"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

• Ahmed A R kirjoitti:

on kirjoitettu: Koetelkaa kaikki

ja Johannes muistuttaa: Yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi ei ole Jumalasta vaan antikristuksen henki

mutta sitä ei yksikään Saatanan hengen vallassa todeksi tunnusta, että sama Pyhä Henki, joka vaikutti Jeesuksessa Kristuksessa, tuli myös Teuvo Martti Suniin.

• Andrewin veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mutta jätit pois tämän:

" Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut." ja vähän myöhemmin:

" Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.."

Unohdat myös miksi Jeesus lupasi lähettää Hengen:

Henki näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion.."

Ei Paavalin kirjeet ole ristiriitaisia Johanneksen evankeliumin kanssa , koska Pyhä Henki näyttää synnin synniksi lain kautta ja saa aikaan parannuksen ja vaikuttaa vanhurkauden uskon kautta Jeesuksen vereen ja uskovalle, joka on kristuksessa henki vakuuttaa, ettei uskovalle ole edessäpäin mitään kadotustuomiota.

Hengen tehtäväksi Jeesus mainitsee myös; Hän on minut kirkastava. Paavalin kirjoituksissa henki todistaa hyvin kirkkaasti Jeesuksen ja Jumalan antaman uskonvanhurskauden Jeesuksen veren ollessa uskon kohde.

Johannes kirjoittaa 14 - 17 luvuissa monella tavalla Jeesuksen kehoituksen uskomaan häneen ja pysymään hänessä ja aikaisemmin Johannes kirjoitti jeesuksesta, joka oli täynnä armoa ja totuutta ja kuinka Jeesukselta he saivat armoa armon päälle, joten ei jeesus kumoa pelastumista uskon kautta hänen nimeensä Jumalan armosta, vaikka joissakin luvuissa sanaa "armo" ei mainittaisikaan.

Teet itsesi ja evankeliumin kiroussanaksi jo kuvittelet, että sait Hengen lain teoista.
        paavali kysyikin galatalaisilta: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta.

Näin Johannes, joka oli Jeesukselle rakas kirjoittaa evankeliumissaan:

14 Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

15 Johannes todisti hänestä ja huusi: "Hän on se, josta sanoin: Minun jälkeeni tuleva kulkee edelläni, sillä hän on ollut ennen minua."

16 Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet,
        armoa armon lisäksi.
        17 Lain välitti Mooses,
        armon ja totuuden toi Jeesus Kristus.

• Ahmed A R
        TeuvoSuni kirjoitti:

mutta sitä ei yksikään Saatanan hengen vallassa todeksi tunnusta, että sama Pyhä Henki, joka vaikutti Jeesuksessa Kristuksessa, tuli myös Teuvo Martti Suniin.

synnittömänä syntynyt, Hengestä siinnyt ja Golgatalle ristiinnaulittu.

En todellakaan tahtoisi tulla Teuvo Martti Sunin verellä pestyksi...........------------tahrituksi.

Väänsitpä Raamatun Sanan taas valheeksi:

Johannes kirjoittaa: Tästä te tunnette Jumalan Hengen: Jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi on Jumalasta ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta ei ole Jumalasta, se on antikristuksen henki..."

ja nyt julkeat kirjoittaa: Sen Saatanan jokainen henki tunnustaa

Siitä voit jo päätellä ettei Pyhä Henki asu sinussa.

• Andrewin veli
        TeuvoSuni kirjoitti:

kun ei tämäkään Jeesuksen ilmoitus enää sinulle mitään merkitse:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet,
        aikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman
        kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te,
        jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi
        niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti,
        eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Ja todella kustannustehokkaan tavan tästä Saatana joukkojensa kokoamiseksi kadotuksen
        kuumuuten sai, kun vielä silloinkin, kun se joukkoineen tuhotaan, on sillä väkeä "Kuin
        hiekkaa meren rannalla", jotka tällaisen valheen perässä uskovat olevansa taivaaseen matkalla:

"Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne
        iankaikiseen elämään. Menkää Herran rauhaan."

Eivätkä tämänkään kansa petetyt ihmisparat todella tiedä - ja jotka tietävät, eivät usko -
        minkä herran rauhaan he tuosta rtituaalista matkalle lähtevät.

Tämänkin rituaalin jäljet johtavat Paavaliin, joka ei itse edes ollut aterialla Jeesuksen kanssa,
        mutta joka kuitenkin käyttäytyi niin kuin olisi siellä ollut:

"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä,
        jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
        joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein
        kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa,
        siihen asti kun hän tulee."

Jeesus ei näitä kahta viimeistä lausetta Matteuksen, Markuksen, Luukkaan, eikä Johanneksen
        kertomusten mukaan lausunut, vaan ne on Paavali omasta lihastaan oman kunniansa kohottamiseksi
        Jeesuksen sanoihin liittänyt. Joten tässäkin on yksi syy siihen, miksi Jumala lähetti Saatanan
        häntä rusikoimaan.

Siksi ei tästä ateriasta kirjeissään enää kerro Johannes eikä Pietari, eivätkä myöskään Jeesuksen
        veljet Jaakob ja Juudas.

Siinä on se syy, miksi tuosta opetuslasten kanssa vieteystä ateriasta tuli Saatanalle todella
        kustannustehokas rituaali omien joukkojensa koossa pitämisessä. Pieni viinitilkka ja pahvin
        makuinen öylätti, ja tie taivaaseen on avoin.

Jeesus ei tuosta pelastustietä ohi ahtaan portin tehnyt, mutta Saatanalta se onnistui. Tämä on yksi
        niistä Saatanan petollisita tunnusteoista ja ihmeistä, kun koko tekopyhitetty kristikunta uskoo
        todella saavansa syödäkseen Jeesuksen ruumista ja juodakseen hänen vertaan. Ja tämäkin
        Paavalin valehtelun takia.

Saatanan takia, et pysty ottamaan edes yhtä askelta Jeesuksen Kristuksen totuuden suuntaan, koska Saatana on tehnyt sen sinulle ihmisteoksi.

Jeesuksen verta et maailmasta löydä edes yhtä pisaraa, mutta Henki annetaan edelleen samoilla ehdoilla kuin helluntainakin:

"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

ei kukaan löydä maailmasta yhtään pisaraa, mutta ehtoollisella sen voi juoda, koska se on Jeesuksen sanojen mukaan hänen verensä. Ehtoollisella leipä on Jeesuksen ruumis.

Kun aikoinasi kävit rippikoulun ja kävit ehtoollisella ja myöhemminkin, kun söit öylätin ja joit viinin, sinun iankaikkinen osasi on kiinni enää uskosta:

Jos uskot, että olet saanut juoda Jeesuksen veren ja syödä hänen lihansa, sinulla on iankaikkinen elämä.

Mutta jos uskot, että joit vain Alkon viiniä ja söit vain pahvinmakuisen öylätin, tervemenoa helvettiin!

Tapahtukoon niin, kuin sinä uskot. Jeesuksen nimessä. Amen!

• cybo-ceronimo-cabriel-61

Ut:n tekstit ovat juutalaisen älymystön luomia mysteeri-uskontojen koottuja helmiä. Ut:ssä on myös pinta-tekstillinen kertomus essealaisten ja zelootien yhteistyöstä kansan vapauttamiseksi Rooman ikeestä. Kuten tiedetään kapina meni kiville. Organisaatio hajosi ja sen rippeistä ja mysteeriuskontojen sekamelskasta juuri Paavali yhtenä räätälöi uuden uskonnon. Uuden[vanhan päivitetyn] uskonnon suosio perustui Rooman alueen valmiisiin separatistiseurakuntiin ja Paavalin ideaan muotoilla "uusi uskonto" paljolti vastaamaan jo harjoitettavia mysteereitä ja aurinkokultteja. Koska kansa oli kärsinyt hirveästi, sanoma taivaallisesta ihanuudesta helvetin kidutusten vastapainona upposi kuin kuuma veitsi voihin.

Huimimpia teorioita narraatioiden lähteistä ovat päätelmät, joissa Paavali-Luukas-Flavius on sama
      henkilö kuin juutalais'roomalainen Arrius Calpurnius Piso.

• gtt

Ristille vihollinen ei mitään enään voi, se mitä Herra ristillä teki on lopullinen ja muuttumaton!
      Siksipä vihollisen päätehtävä onkin hämmentää, sotkea ja saattaa ristin voitto kätkettyä ihmisiltä jos suinkin vain mahdollista. Vihollista ei turhaan ole kutsuttu hajoittajaksi, sillä sitä hän on.

• Ei Saatanan tarvitse enää 2000 vuoden jälkeen ristille mitään tehdäkään, koska se on sitä ja sillä vuodatettua verta hyväksi käyttäen saanut jo koko ihmiskunnan hallintaansa.

Ei Saatana omiensa hajottaja ole, koska sillä on tuhonkin hetkellä väkeä "kuin hiekkaa meren rannalla."

Ja tässäkin maassa joka ainut porttroseurakunta on sen hallussa, eikä yhdelläkään Jumalan paaduttamalla ole enää mitään hinkua pyrkiä pois vihan viiniä naukkailemasta.

• Ved.2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei Saatanan tarvitse enää 2000 vuoden jälkeen ristille mitään tehdäkään, koska se on sitä ja sillä vuodatettua verta hyväksi käyttäen saanut jo koko ihmiskunnan hallintaansa.

Ei Saatana omiensa hajottaja ole, koska sillä on tuhonkin hetkellä väkeä "kuin hiekkaa meren rannalla."

Ja tässäkin maassa joka ainut porttroseurakunta on sen hallussa, eikä yhdelläkään Jumalan paaduttamalla ole enää mitään hinkua pyrkiä pois vihan viiniä naukkailemasta.

on niitä, jotka kerran ovat valistetut... ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa...ja sitten ovat luopuneet-uudistaa parannukseen, he kun jälleen ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät (Hebr. 6:4-6).

Siis luopuneet jumalan hyvästä sanasta. Jumalan Pojan ristiinnaulitseminen ei enää onnistu. Sillä ei ole myöskään silloin sovitusvoimaa. Maistaneet Jumalan hyvää sanaa, , taivaallista lahjaa jne..ja sitten ovat luopuneet. On mahdotonta uudistaa parannukseen-ovat luopioita. Joka pilkkaa Pyhää henkeä, sitä ei anneta hänelle koskaan anteeksi.

Raamatun sana on Pyhää. Ja se on kokonansa totuus, niinkuin Jeesus todistaa. Jos joku panaa niihin jotain lisää, tai ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista (Myös Paavalin), niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu (Ilm.22: 18-19 ).

Lisäksi Paavali neuvoi Timoteusta:...vältä tiedon nimellä kulkevan valhetiedon (valhetotuuden) epäpyhiä ja tyhjiä puheita ja vastaväitteitä (1 Tim.8:20 ).

Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa, veljet te Herran RAKASTETUT, sen tähden, että alusta alkaen Jumala valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa TOTUUTEEN.

• Ved.2 kirjoitti:

on niitä, jotka kerran ovat valistetut... ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa...ja sitten ovat luopuneet-uudistaa parannukseen, he kun jälleen ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät (Hebr. 6:4-6).

Siis luopuneet jumalan hyvästä sanasta. Jumalan Pojan ristiinnaulitseminen ei enää onnistu. Sillä ei ole myöskään silloin sovitusvoimaa. Maistaneet Jumalan hyvää sanaa, , taivaallista lahjaa jne..ja sitten ovat luopuneet. On mahdotonta uudistaa parannukseen-ovat luopioita. Joka pilkkaa Pyhää henkeä, sitä ei anneta hänelle koskaan anteeksi.

Raamatun sana on Pyhää. Ja se on kokonansa totuus, niinkuin Jeesus todistaa. Jos joku panaa niihin jotain lisää, tai ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista (Myös Paavalin), niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu (Ilm.22: 18-19 ).

Lisäksi Paavali neuvoi Timoteusta:...vältä tiedon nimellä kulkevan valhetiedon (valhetotuuden) epäpyhiä ja tyhjiä puheita ja vastaväitteitä (1 Tim.8:20 ).

Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa, veljet te Herran RAKASTETUT, sen tähden, että alusta alkaen Jumala valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa TOTUUTEEN.

Paavalin ilmoittama "erinomainen apostoli", joka kyllä puhuu totuudesta, vaikka itse polvet vavisten kirkkoherran edessä turvautui totuuden sijasta valheeseen: "En tunne tuota miestä."

"Sinä sokea fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi."

• nok.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Paavalin ilmoittama "erinomainen apostoli", joka kyllä puhuu totuudesta, vaikka itse polvet vavisten kirkkoherran edessä turvautui totuuden sijasta valheeseen: "En tunne tuota miestä."

"Sinä sokea fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi."

Nii sinutha suni on saatana pessy ja putsannu likasangon paskasta "puhtaaksi"

• nok. kirjoitti:

Nii sinutha suni on saatana pessy ja putsannu likasangon paskasta "puhtaaksi"

kun jo heti aamusta aloitit kasvattamaan taivastiliäni, sillä näin sanoo lähettäjäni Jeesus Kristus:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin..

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

Ja nyt lähdenkin ilosta hyppien polttopuiden pilkontaan!

• asiaa tutkinut
        TeuvoSuni kirjoitti:

kun jo heti aamusta aloitit kasvattamaan taivastiliäni, sillä näin sanoo lähettäjäni Jeesus Kristus:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin..

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

Ja nyt lähdenkin ilosta hyppien polttopuiden pilkontaan!

huomata, suomalaanen on jääräpäinen aasi, hyi mikä kansa, oikia vikuri aasi. Oi heillä ole sividystä
        Olen kuulla, että suomalaanen on venäläisen ja mongolie sekoitu, sik on hän jääräpäänen, aika tymä pakana

• Andrewin veli

huomata, suomalaanen on jääräpäinen aasi, hyi mikä kansa, oikia vikuri aasi. Oi heillä ole sividystä
        Olen kuulla, että suomalaanen on venäläisen ja mongolie sekoitu, sik on hän jääräpäänen, aika tymä pakana

ja opi kirjoittamaan. mene myös Pyhän Hengen kouluun ja opi luottamaan Paavalinkin kirjoituksiin Jumalan Sanana, älkä kokoa Jumalan vihaa päällesi.

Jeesus valitsi Paavalin ja muutokin apostolit ja lähetti heidät. Herra Jeesus sanoi: Joka hylkää teidät, se hylkää minut.

• =):)
        Andrewin veli kirjoitti:

ja opi kirjoittamaan. mene myös Pyhän Hengen kouluun ja opi luottamaan Paavalinkin kirjoituksiin Jumalan Sanana, älkä kokoa Jumalan vihaa päällesi.

Jeesus valitsi Paavalin ja muutokin apostolit ja lähetti heidät. Herra Jeesus sanoi: Joka hylkää teidät, se hylkää minut.

Tämä "tutkinut" kirjoittaa kääntäjän kautta, sama "sointi" sanoissa.

• amen.
        =):) kirjoitti:

Tämä "tutkinut" kirjoittaa kääntäjän kautta, sama "sointi" sanoissa.

Teuvo on Jumalanmies!

• VM M_nen
        amen. kirjoitti:

Teuvo on Jumalanmies!

Teuvo itse tämä "asiaa tutkinut"-nimimerkki!

Eihän Teuvo osaisi englantia saatika saisi siitä edes juurta olla jonkun puolella jotakuta vastaan.

Mutta miksi joku Jumalan mies väittäisi Paavalia valehtelijaksi ja herjaisi ja solvaisi ehtoollisviiniä, joka uskon kautta on jeesuksen veri, pelkäksi viinitilkaksi ja Alkon tuotteeksi?

• mielenkiintoistaaa
        VM M_nen kirjoitti:

Teuvo itse tämä "asiaa tutkinut"-nimimerkki!

Eihän Teuvo osaisi englantia saatika saisi siitä edes juurta olla jonkun puolella jotakuta vastaan.

Mutta miksi joku Jumalan mies väittäisi Paavalia valehtelijaksi ja herjaisi ja solvaisi ehtoollisviiniä, joka uskon kautta on jeesuksen veri, pelkäksi viinitilkaksi ja Alkon tuotteeksi?

tiesi käännöksestä, ellei itse junaillut tekstiä: Todella mielenkiintoista on tietoa asioista, joista olen täällä joutunut tekopyhitettyjen kanssa väittelemään.

Kunhan joku kääntäisi tämän Suomen kielelle, kun en tiedä, oko tuo Googlen työkalupakin käännös luotettava käännös.

• Äidinkieli
        amen. kirjoitti:

Teuvo on Jumalanmies!

Teuvo on jumalanmies!

• Eikä hänellä ole
        Äidinkieli kirjoitti:

Teuvo on jumalanmies!

mitään tekemistä Raamatun Jumalan kanssa. Valekristuksen vastaanottanut ja uskonnollisen petoksen uhriksi joutunut Suni kuvittelee saaneensa tehtävän. Tyypillinen lopun ajan eksyttäjä, tosin heikommasta päästä kyvyiltään

• Eikä hänellä ole kirjoitti:

mitään tekemistä Raamatun Jumalan kanssa. Valekristuksen vastaanottanut ja uskonnollisen petoksen uhriksi joutunut Suni kuvittelee saaneensa tehtävän. Tyypillinen lopun ajan eksyttäjä, tosin heikommasta päästä kyvyiltään

ja Saatanan tekopyhittämänä et voi millään uskoa, että jo vuonna 96, oli Saatana jo koko ihmiskunnan eksyttäjä, ja oli jo siihen mennessä valtansa nojalla tappanut monia Kristuksen todistajia, opetuslapsista alkaen:

"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen
        valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat

Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä - kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta
        alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

Ja kaiken tämän Saatana saa tehdä kaikessa rauhassa totuudesta luopuneiden ihmisten
        keskuudessa - Jumalan ilmoituksen mukaan:

"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös
        yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka, kun Jumalan sanat toteutuvat."

Väärämielisten kohdalla Jumalan sanat toteutuvat vasta viimeisellä tuomiolla. Valittujen kohdalla sinä päivänä, kun he Kristuksen kutsun mukaan pystyvät lähtemään pois sen porton kahleista, jonka valtaan he isiltä perimänsä tyhjänpäiväisen elämän tai oman valintansa mukaan ovat epäuskoisina ajautuneet:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman
        kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet
        hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun
        kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille,
        joilla häntä lyödään.Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      87
      6090
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      143
      2555
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      136
      2356
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      25
      2248
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      41
      2199
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      67
      1645
    7. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1401
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1355
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1309
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      63
      1299
    Aihe