Missäköhän ammateissa

zisel

sitä pääsis huutaa suure(hkolle) porukalle ja komentaa niitä tyyliin "v*tun munapäät s**tana, ei teistä ole mihinkään!!" ? :D Kattelen tässä Hell's kitcheniä edelleen ja sormenpäät suorastaan syyhyää kun tekis niin paljon mieli pääkokiksi Ramsayn tilalle riehuu :) Kessuksi en rupee koska ne alokkaat ei ole siellä vapaaehtosesti joten ei niille olis niin suuri nautinto riehua kuin joillekkin jotka on vapaaehtosesti hommassa mukana.
Olis se mukava sitten työpäivän jälkeen palata kotiin ja naureskella partaansa kuinka on saanut mylvittyä koko päivän ja suunnittelis seuraavan päivän "insultteja" :D Eli ammattisuosituksia näillä kriteereillä kiitos :)

16

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ei sun diagnoosilla kessuksi päästä. Urheiluvalmentajaksi.

• zisel

diagnoosi sitten on? Mä oon taas jäänyt ihan pimentoon mun asioista täällä :O

Urheiluvalmentaja vois muuten ollakkin ihan hyvä, mutta toisaalta kestäiskö ne mun riehumista yhtä päivää kauempaa? :D Jääkiekkovalmentaja, sehän se olis hei!

• idioootti

ja kysyt mitä ammattia suositellaan? miltäpä kokin ammatti kuulostaisi?

• zisel

nimenomaan kokin ammatista vaan siitä mistä puhuin, sitäpaitsi Suomessa tuskin on olemassa niin korkealle arvostettuja kokkeja että kukaan ottaisi niiltä paskaa vastaan kuten Gordonilta.

• zisel kirjoitti:

nimenomaan kokin ammatista vaan siitä mistä puhuin, sitäpaitsi Suomessa tuskin on olemassa niin korkealle arvostettuja kokkeja että kukaan ottaisi niiltä paskaa vastaan kuten Gordonilta.

Potilas: "Siis ei mulla mitään masennusta ole, mutta vaimoni pettää minua jatkuvasti."
        Psykiatri: "Sä nyt vaan nielet lääkkees vitun nilkki ja se pettäminen menee sillä ohitse."

• zisel
        dazu kirjoitti:

Potilas: "Siis ei mulla mitään masennusta ole, mutta vaimoni pettää minua jatkuvasti."
        Psykiatri: "Sä nyt vaan nielet lääkkees vitun nilkki ja se pettäminen menee sillä ohitse."

Mä luulen että jos rupeisin psykiatriksi niin iltalehti raportois ennätysmäisesti kasvaneesta itsemurhatilastosta Suomessa. Ja TAAS mun nimi olis esillä skandaalissa vaikken olis tehnyt periaatteessa mitään :D

• Jääkiekkovalmentajana?

• zisel

erittäin hyvä idea, tai joku muu joka valmentaa huipulle. Eli niitten vaihtoehto joille huudan, on se että joko ne kestää mua ja menestyy tai sitten menee itkee muualle ja ei pärjää :D

Mutta koska Suomessa on ollut nainen jääkiekkojoukkueen valmentajana? Never :(

• zisel kirjoitti:

erittäin hyvä idea, tai joku muu joka valmentaa huipulle. Eli niitten vaihtoehto joille huudan, on se että joko ne kestää mua ja menestyy tai sitten menee itkee muualle ja ei pärjää :D

Mutta koska Suomessa on ollut nainen jääkiekkojoukkueen valmentajana? Never :(

sitten sun joukkueeseen ostetaan joku Jaromir Jagr, joka päättää itse, keiden kanssa se pelaa ja miten se pelaa ja jos oot sen kanssa eri mieltä, ni saat potkut, koska se on sua tärkeempi sille joukkueelle.

• zisel
        dazu kirjoitti:

sitten sun joukkueeseen ostetaan joku Jaromir Jagr, joka päättää itse, keiden kanssa se pelaa ja miten se pelaa ja jos oot sen kanssa eri mieltä, ni saat potkut, koska se on sua tärkeempi sille joukkueelle.

kuullut tollasesta Jagrista mutta jos asiat noin on, niin jääkiekkovalmentajan homma ei ole sitten mulle oikea. Kai sitä on pakko mennä inttiin duuniin. Tai sitten yks vaihtoehto on tulla alansa (mikä tahansa se ala on) niin huipuksi että on varaa riehua muille :D

• 16+18

Niin. Päiväkotiin. Iskostamaan hiukan herran pelkoa maamme nuorisoon.

• zisel

päiväkodissa 2 viikkoa työharjottelussa. Ekan viikon oli vauvojen puolella ja toisen viikon isompien puolella. Isompien puolella ollessani, aloin keinuttaa jotain lasta ja siihen tuli eräs riiviö-tyttö eteen seisomaan ja sanoi että jos hän ei pääse keinuun, niin hän ei aio väistyä. Sanoin useita kertoja että häivy siitä mutta se ei totellut. Niinpä tarrasin lasta käsivarresta ja aloin "väkivalloin" siirtämään häntä pois keinujen luota. Tarhan johtaja huomas mitä tein ja heti kuului "ZISEL TÄNNE JA HETI!". Kun menin paikalle niin mulle selitettiin että lapsiin ei saa käydä käsiksi. Mitä mä sille sitten teen?? Kun ei puhetta usko niin ei usko! Pitääkö yhden mulkun antaa hallita koko pihaa? Ei käy päinsä!

Sain työharjottelustani kiitettävät paperit tosta välikohtauksesta huolimatta ja sekä tarhanjohtaja että muut työntekijät kiittelivät mua että olin hyvä siellä. Lisäksi lapset itkivät mun perään kun jouduin lähtee. Lisäksi kun tulin hoitaa erästä alle vuoden vanhaa vauvaa niin tää vauvan äiti sanoi mulle että hän huomaa hyvin että mulla on paljon kokemusta lastenhoidosta vaikkei mulla ollut :D Eli sovin kyllä ilmanmuuta todella hyvin lasten kanssa työskentelyyn mutta siellä ei voi käyttää sellasta huuto-metodia kuin mulla oli tässä avauksessa mielessä :D

• vois huudella niille kanoille tyyliin v*tun munapäät s**tana ettexte muuta tee kuin munitte koko ajan.

• zisel

Huomasin muuten sun runon jonka olit kirjottanut aiemmin, hyvä :D

Kanalan hoitaja olis sikäli hyvä valinta jos huutaisin niille työntekijöille jotka kerää niitä munia kanoilta "ettekö te s**tanan kusipäät saa otettua niitä munia sieltä alle viiden sekunnin?? V*tun idiootit p**kele!!!" :D

• A). Aloitat työministeriön alaisen "Mitä minusta tulee aikuisena" huuhaa päiväkerhon työttömille.
      jos joku kantelee huuramisestasi ja haukkumisestasi, yleensä työvoimatoimiston työntekijä on puolellasi ja sulkee asialta silmänsä.

B). perustat "armeija"-leirin masokisteille, maassamme se ei toimi, Keski-Euroopassa on jo senverran populaa, että onnistuisi.

• zisel

ja paikkana Amsterdam ja mä olen taivaassa! Kiitos runontaja, pitääkin ilmottaa tosta sossuun kun 11. päivä on sinne meno ja pitää kertoa mitä suunnitelmia olen tehnyt. Tietenkin rahotusta tarviin että saan Damista kämpän sekä sen leirikeskuksen ja markkinointi-rahaa. Printtaan sun kuvan paperille ja kerron sossussa että "tämä mies antoi inspiraation yrittäjyyteen!" :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9771
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      315
      6976
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      80
      1790
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1451
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      104
      1404
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1171
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1099
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      902
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      770
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe